Dat mensen andermans muziek gebruiken om muziek te maken is van alle tijden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vind je de muziek die door "de plaatjesdraaiers" wordt gedraaid wél muziek?
Alsof muziek alleen gemaakt kan worden met gitaren.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:41 schreef tong80 het volgende:
Dat mensen andermans muziek gebruiken om muziek te maken is van alle tijden.
Maar de adoratie voor mensen die zelf niet weten hoe ze een gitaar moeten stemmen is triest.
Ik nam de gitaren als voorbeeld.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alsof muziek alleen gemaakt kan worden met gitaren.
Wat is je punt dan mallerd?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:44 schreef tong80 het volgende:
Ik nam de gitaren als voorbeeld.
Kan hij een keyboard van een synthesizer bespelen dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alsof muziek alleen gemaakt kan worden met gitaren.
Dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:45 schreef kamagurka het volgende:
Kan hij een keyboard van een synthesizer bespelen dan?
Ik wel, dat kan ie niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Oh. Dan vraag ik mij af hoe hij zijn eigen nummers maakt eigenlijk. Voor elke track een draaitafel?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:49 schreef tong80 het volgende:
Ik wel, dat kan ie niet.
Ik had laatst ook al een gesprek met een vriend die sommelier HET voorbeeld vond van een gecamoufleerde werklozequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:55 schreef Fixers het volgende:
Het is het combineren van muziekjes die door anderen op een plaatje zijn geperst. Ik vergelijk het met een goede sommelier die een wijn adviseerd bij een gerecht. De wijn zit in een flessie en krijgt hij per dozijn van een wijnboer. Het eten komt uit de keuken en ook daar heeft de sommelier weinig invloed op. Het is de kunst om de juiste wijn bij het gerecht te vinden die ook nog eens naar smaak van de gast is.
mu·ziek (de ~ (v.))quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:58 schreef tong80 het volgende:
Maar wel nadat ik echte muziek had gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |