quote:Danoos dit geloof je niet, er is hier echt een filerij fietsers ontstaan richting Stadspark![]()
![]()
Zal wel door het mooie (droge) weer komen
Ja ik ook...maar vriendje heeft mn fiets (die van hem is gejatquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:12 schreef danosa het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Danoos dit geloof je niet, er is hier echt een filerij fietsers ontstaan richting Stadspark
Zal wel door het mooie (droge) weer komen
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
IK WIL OOK!!!![]()
![]()
![]()
Ja altijdquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:13 schreef daniman het volgende:
zo te lezen is het gezellig in Groningen!
Ja, waar blijft die oppas van je danquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja ik ook...maar vriendje heeft mn fiets (die van hem is gejat) mee en ik ga niet alleen....
Ja dat hadden we ff beter (lees: eerder) moeten regelen. Had jij een fiets gehad danquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:16 schreef danosa het volgende:
[..]
Ja, waar blijft die oppas van je dan
moet je er eigenlijk nog een paar deegrollersmileys bij plaatsenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:16 schreef Rewimo het volgende:
Voor Daniman: de Fok!knokploeg
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:16 schreef Rewimo het volgende:
Voor Daniman: de Fok!knokploeg
[afbeelding]
fiets met kinderzitje en natuurlijk mijn gele rakkerquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:17 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja dat hadden we ff beter (lees: eerder) moeten regelen. Had jij een fiets gehad danWant die heb ik weer nie
Heb ik wel maar ja die gozer van mij heeft um dus mee
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:21 schreef danosa het volgende:
fiets met kinderzitje
Ach ja tuurlijk! Is die van jou nog geel dan, die van Mier is meer zwart, vies dingquote:en natuurlijk mijn gele rakker
Ja ik zat net voetbal te kijken en toen was er een interview metquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:22 schreef daniman het volgende:
over vuurwerk gesproken... ik hoorde wat geluiden buiten en keek ff, en ja hoor ik zie nou ook vuurwerk (maar niet zo bijzonder). Ben benieuwd ter gelegenheid van wat dat nou weer is!
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:20 schreef daniman het volgende:
[..]
moet je er eigenlijk nog een paar deegrollersmileys bij plaatsen![]()
![]()
hmm of Narcisme nou alles is...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik hoop dat ik hem niet meer nodig heb en dat ik gewoon een heel lief vriendje ( het liefst hier in de buurt) vind die me wel genoeg aandacht geeft en die wel wil afspreken en wel gewoon zelf initiatief toontEn anders dan moet ik maar verkering met mezelf nemen
Whahaha ja die van Mier mug/modder/geel gespikkeldquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:32 schreef danosa het volgende:
Ik heb een mug/geel gespikkelde Clauw
quote:OMG Ik zit me nu ineens van alles te bedenken rondom M. Zij is natuurlijk de zus van GerwinHmm lekker attent weer van me! Toch maar ff een belletje doen he, die meid heb het ook niet gemakkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |