quote:Danoos dit geloof je niet, er is hier echt een filerij fietsers ontstaan richting Stadspark![]()
![]()
Zal wel door het mooie (droge) weer komen
Ja ik ook...maar vriendje heeft mn fiets (die van hem is gejatquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:12 schreef danosa het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Danoos dit geloof je niet, er is hier echt een filerij fietsers ontstaan richting Stadspark
Zal wel door het mooie (droge) weer komen
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
IK WIL OOK!!!![]()
![]()
![]()
Ja altijdquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:13 schreef daniman het volgende:
zo te lezen is het gezellig in Groningen!
Ja, waar blijft die oppas van je danquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja ik ook...maar vriendje heeft mn fiets (die van hem is gejat) mee en ik ga niet alleen....
Ja dat hadden we ff beter (lees: eerder) moeten regelen. Had jij een fiets gehad danquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:16 schreef danosa het volgende:
[..]
Ja, waar blijft die oppas van je dan
moet je er eigenlijk nog een paar deegrollersmileys bij plaatsenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:16 schreef Rewimo het volgende:
Voor Daniman: de Fok!knokploeg
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:16 schreef Rewimo het volgende:
Voor Daniman: de Fok!knokploeg
[afbeelding]
fiets met kinderzitje en natuurlijk mijn gele rakkerquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:17 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja dat hadden we ff beter (lees: eerder) moeten regelen. Had jij een fiets gehad danWant die heb ik weer nie
Heb ik wel maar ja die gozer van mij heeft um dus mee
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:21 schreef danosa het volgende:
fiets met kinderzitje
Ach ja tuurlijk! Is die van jou nog geel dan, die van Mier is meer zwart, vies dingquote:en natuurlijk mijn gele rakker
Ja ik zat net voetbal te kijken en toen was er een interview metquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:22 schreef daniman het volgende:
over vuurwerk gesproken... ik hoorde wat geluiden buiten en keek ff, en ja hoor ik zie nou ook vuurwerk (maar niet zo bijzonder). Ben benieuwd ter gelegenheid van wat dat nou weer is!
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:20 schreef daniman het volgende:
[..]
moet je er eigenlijk nog een paar deegrollersmileys bij plaatsen![]()
![]()
hmm of Narcisme nou alles is...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik hoop dat ik hem niet meer nodig heb en dat ik gewoon een heel lief vriendje ( het liefst hier in de buurt) vind die me wel genoeg aandacht geeft en die wel wil afspreken en wel gewoon zelf initiatief toontEn anders dan moet ik maar verkering met mezelf nemen
Whahaha ja die van Mier mug/modder/geel gespikkeldquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:32 schreef danosa het volgende:
Ik heb een mug/geel gespikkelde Clauw
quote:OMG Ik zit me nu ineens van alles te bedenken rondom M. Zij is natuurlijk de zus van GerwinHmm lekker attent weer van me! Toch maar ff een belletje doen he, die meid heb het ook niet gemakkelijk.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:04 schreef c-joy het volgende:
psst psst hoornseplas
Dat brengt herinneringen bovenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:04 schreef c-joy het volgende:
psst psst hoornseplas
Kom maar Spuuglokje, gezellie!!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:50 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dat brengt herinneringen boven
Mijn zus is denk ik (haar kennende) de stad uitgevlucht, ze kan niet eens meer fatsoenlijk uit 't raam kijken omdat er een kermisattractie pal voor d'r raampartij geinstalleerd isVanmorgen zijn we met z'n allen (ik, man en kinderen) nog naar de stad geweest. Dan zou ik er zo weer willen wonen, als ik er doorheen loop...
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:48 schreef E.T. het volgende:
kweenie.. vind 't een beetje sneu voor die jongens.. Feestje geven, je buren helemaal inlichten.. En dan is er gewoon helemaal niks!![]()
knalfuifquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Elke keer als ik de tuin in ga voor een peukie roep ik al tegen ET "Het gaat hiernaast helemaal los schat!"
welnéé, camera mee hequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:58 schreef E.T. het volgende:
Is het raar als ik op een krukje klim en over de schutting gluur?
Ik ben best nieuwsgierig wat er nou wel gaande is. Een knalfuif is het iig niet...![]()
dat zou ik boven het geluid uit horen...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:58 schreef moussy het volgende:
[..]
wij moeten het al melden als we een scheet willen laten
Ja ze woont op de Grote Marktquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Kom maar Spuuglokje, gezellie!!!Dan woont je zus midden in het centrum dus!!
Ben je wezen winkelen in de stad dan vanochtend???
Ja zeg! Welke winkel? Ik had je wel eens in het echt willen zien!!quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:04 schreef clauwheee het volgende:
Owww jemig op de Grote Markt, hoe krijgt ze dat voor elkaar!!! Hé balen had ik moeten weten, hadden jullie ff bij mij in de winkel langs kunnen komenWas er van 9-17!!!
Heeft ie een zakje snoep in de hand??quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:10 schreef E.T. het volgende:
Volgens mij wordt de eerste nu opgehaald
Na 12-en zouden ze rustiger doenquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:10 schreef clauwheee het volgende:
Vaag feestje ET...Hoop niet voor je dat ze straks nog de geest krijgen
de lantaarnpaal staat voor ons huis, niet die van hunquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:11 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Heeft ie een zakje snoep in de hand??
Nee niet langs lopen, binnen lopenquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:10 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
De volgende keer als ik in de stad ben loop ik er ff langs!
quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:12 schreef E.T. het volgende:
[..]
de lantaarnpaal staat voor ons huis, niet die van hun
quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:11 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Heeft ie een zakje snoep in de hand??
quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:15 schreef Luchtbel het volgende:
Misschien staat de rest te tongen in het halletje
ze zaten een beetje ver van elkaar vandaan daarvoor...quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Dan waren die twee niet aan het fluisteren in de tuin, maar...maar werd er 1 gepepen
Hebben een gigantische lange?quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:22 schreef clauwheee het volgende:
Sylvana geniet es van je vrijgezellenleven joh
Ik kom een keer langsquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:07 schreef clauwheee het volgende:
Etos-Nieuwe Ebbingestraat
mwoah.. niet echt. (lees: dat wil ik je niet aandoen)quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:21 schreef Sylvana het volgende:
hoe oud zijn ze E.T? Zit er wat leuks voor mij tussen? Of zeg je, nah, laat maar zitten
quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hebben een gigantische lange?
quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:23 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik kom een keer langs
Jij gilt toch niet ook, met je hoogste stemmetje "hell, devil and blood" mee he?quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:25 schreef Sylvana het volgende:
death metal
quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:25 schreef c-joy het volgende:
Pé en Rinus-Hoornseplas
nee, ik luister het alleenquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:27 schreef E.T. het volgende:
[..]
Jij gilt toch niet ook, met je hoogste stemmetje "hell, devil and blood" mee he?
quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:27 schreef Luchtbel het volgende:
Jeetje Sylvana al sinds maart en je bent al bijna in de overgang aan je leeftijfd gezien, ik zou me inschrijven bij een datingbureau
Ja, hij heeft geen vuurwerk gezienquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:54 schreef clauwheee het volgende:
Fijn rena! Met mij gaat het ook wel, heb voornamelijk op het Speeltuinbankje gezeten
Danoos is je hub weer op komen dagen??
of met BHFH afsprekenquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:27 schreef Luchtbel het volgende:
Jeetje Sylvana al sinds maart en je bent al bijna in de overgang aan je leeftijfd gezien, ik zou me inschrijven bij een datingbureau
Ik op 1 uitspatting na ook niet hoorquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:29 schreef danosa het volgende:
[..]
Ja, hij heeft geen vuurwerk gezien![]()
![]()
Ik hier trouwens ook niet.
Ik ook valt het op?quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:32 schreef Luchtbel het volgende:
Ik verveel me
Als het echt te gek wordt bellen we Rewimo en dr knokploeg hoorquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:31 schreef E.T. het volgende:
sylvana, dat doe je alleen maar als je reddeloos verloren bent![]()
Ik ga slapen, met deze herrie op de achtergrond gaat dat vast wel lukken
Wel als ik er ben hèquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:31 schreef kissa het volgende:
[..]![]()
![]()
Daar was ik bijquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:36 schreef kissa het volgende:
Een paar jaar geleden konden we hier (25km ten zo van de stad) Tina Turner horen
Zoenen?quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:32 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ook valt het op?
quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:37 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Zoenen?
Ik herken jou....ik heb alleen geen zin om mijn snufferd hier te plaatsen ...quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:34 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wel als ik er ben hèZul je net zien dak jullie allemaal mis
quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:40 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik herken jou....ik heb alleen geen zin om mijn snufferd hier te plaatsen ...
Privé, ok, dan wil ik wel een foto sturen
Ik dacht al zoiets, je was nergens te bekennenquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:40 schreef Luchtbel het volgende:
Ik ga ff een boeiend verhaal vertellen; Jolie had vanavond eindelijk es goed gepoept, hele slaapzak zat vol
quote:Op zondag 29 augustus 2004 schreef Luchtbel het volgende:
Ik ga ff een boeiend verhaal vertellen; Jolie had vanavond eindelijk es goed gepoept, hele slaapzak zat vol
quote:Op zondag 29 augustus 2004 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ook valt het op?
quote:Op zondag 29 augustus 2004 schreef kissa het volgende:
Ik heb het gevolgd op Radio Noord
quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:43 schreef kissa het volgende:
Ok, naar welk adres? In je profiel?
quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:44 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zolang de provincie goed is.....quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:35 schreef danosa het volgende:
huh, woon jij ook al in Groningen Xanthe?
Ik moe nodug weer es stappen ofzo geloof ikquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Je bent in vorm
quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:46 schreef kissa het volgende:
Ok, ik zoek morg een paar foots uit, beloofd
Tja die vent van mij gaat weg, dus ik vermaak me hier maarquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:47 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik moe nodug weer es stappen ofzo geloof ik![]()
hahahahahaquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tja die vent van mij gaat weg, dus ik vermaak me hier maar
Belt mn zus vanavond.
Zegt ze: wat doe jij dan vanavond?
Ik: Ik zit op het Speeltuinbankje
Zij: Oooww..
Ik:
trusten Xanthe!!!!
Geduld is een schone zaakquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]Ben nu wel heel erg benieuwd, en moet ik nog een heel nachtje slapen? nou ja, dat lukt al niet meer
Kun je geen tipje van de sluier oplichten???
quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:53 schreef kissa het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak
Truste!
Ik wil het niet wetenquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:58 schreef clauwheee het volgende:
En vriendje zei dat ie ze ging pakken zo
Verwacht er niet veel van..held op sokkenquote:Op zondag 29 augustus 2004 01:03 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten
quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:04 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Verwacht er niet veel van..held op sokken![]()
Geen knuffel?????quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:27 schreef Luchtbel het volgende:
Trusten
quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:04 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Verwacht er niet veel van..held op sokken![]()
*Proest*quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:31 schreef Noca het volgende:
[..]
![]()
Ik zal ze mn spierballen eens laten zien!![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:33 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:33 schreef clauwheee het volgende:
[..]
*Proest*
Typisch geval van biertje teveel opHup mee jij
quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:35 schreef Noca het volgende:
[..]
Nou zeg...nu anderen het lezen ineens zo doen he!
![]()
![]()
Hier! Hier! Hier!quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:54 schreef Sylvana het volgende:
ik weet niet of er nog iemand is, maar ik ga ook me bed opzoeken
ik ben al sinds een jaar weer vrijgezel... zo erg hoeft dat toch niet persee te zijn?quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:25 schreef Sylvana het volgende:
Enne clauwhee, ik ben al sinds maart ( Stu niet meegerekend ff) vrijgezel hoor, ben echt wel weer toe aan een ECHT vriendje
Straat tussen de Vismarkt en de Zwanestraat. Dat is die straat waar ook Prenatal en Super de Boer in zit, en die serviezenwinkel met die grote kraantjespot buiten. Je moet dus van de Vismarkt richting 't Harmoniegebouw lopen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:35 schreef danosa het volgende:
Enne Spuugje waar zit Pigalle eigenlijk. Ben gek op lekker versierd brood!
quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2004 10:41 schreef moussy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Of deze maar dan in 1 hand bekers koffie en in de andere schoteltjes met taart.
Mag je blij zijn dat je niet gisteren bent geweest.quote:Op zondag 29 augustus 2004 10:25 schreef clauwheee het volgende:
Leuk Jessicaa! Fijne dag nog!
Wij gaan zo naar Slagharen![]()
Wat ik me eigenlijk afvraag, zoiets kan je toch al bedenken voor je een gaai aanschaft. Een jonge gaai schreeuwt ook en maakt ook troep-stof.quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:26 schreef Xanthe het volgende:
Geloof dat het MOussy was , lief zeg zo'n jonge papegaai.
Ik heb hier 2 zitten in huis , 1 een beetje tam de andere absoluut niet.
En vanwege het stof en lawaai dat ze maken wil ik ze toch wel graag herplaatsen.
2 is gewoon te druk en ze zijn samen gewend.
Misschien ooit in de toekomst nog wel eens een papegaai weer willen hebben , maar dan wel van jongs af aan. (deze waren beiden al wat ouder).
ja maar is het ook de broek die je aan hebt?quote:Op zondag 29 augustus 2004 11:06 schreef Rewimo het volgende:
[afbeelding] Wij gaan naar Beautifold [afbeelding]
En ja, mijn fototoestel zit al in mijn broekzak
dat ligt aan de rest van de familie denk ikquote:Op zondag 29 augustus 2004 18:07 schreef Rewimo het volgende:
Jamie en Beauty zijn trouwens familie. Jamies opa is Beauty's vader. Geen idee wat ze nu van elkaar zijn trouwens![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:59 schreef LadyS het volgende:
Spindizzy, ik ben ook lid geworden van de M-M WolpostNiet dat ik kan breien, maar mijn schoonmoeder wel
En er staan idd erg leuke dingen in!!!
Christan is heel erg lief voor haar. In de auto heeft hij Poesje Mauw voor haar gezongen. Ze werd er helemaal stil vanquote:Op zondag 29 augustus 2004 18:13 schreef Spindizzy het volgende:
Beautifold
Ze is prachtig, Rewimo! Wat vindt Christan ervan? Wil hij steeds aaien of blijft hij stil om haar te laten wennen?
quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Christan is heel erg lief voor haar. In de auto heeft hij Poesje Mauw voor haar gezongen. Ze werd er helemaal stil van
is goed hoor, spindizzquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:25 schreef Spindizzy het volgende:
Lady WRB, ik zal vanavond of morgen ff die recepten voor je scannen. Is er nog niet van gekomen
~quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:35 schreef daniman het volgende:
een ietwat zielige daniman komt op een bankje zitten...
de nagel van mijn duim ging dubbel... Klere zeg dat doet pijn!!!
Is hij helemaal lekker? > consequent blijvenquote:Op zondag 29 augustus 2004 18:54 schreef lady-wrb het volgende:
btw. ik was het geklier aan tafel (of beter gezegd het niet eten) van luca zo zat dat ik hem en zijn bord eten in zijn kamer geparkeerd heb. hij mag er niet eerder uit dan dat het bord leeg is.
hij heeft dus nu (een half uur later) nog steeds geen hap gegeten.
help! wat nu? consequent blijven of niet?
(normaal gesproken lust hij best chili con carne)
wat voor idioot easy?quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:55 schreef easy-going het volgende:Wat een idioot op het parcour van de marathon
De persoon die voorop lipe werd van het parcours getrokken door iemand in het publiekquote:Op zondag 29 augustus 2004 18:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat voor idioot easy?
ja, helemaal uit zijn concentratie natuurlijk.quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:59 schreef easy-going het volgende:
1 of andere idioot trok de koploper van het parcours af.
Daar loop je dan met een agent op de fiets achter je aan, trekt een of andere verklede malloot in het publiek je van de weg af
Zijn voorsprong word nu snel minder trouwens
het is natuurlijk geen ramp, maar ik heb nog nooit een vriend gehad warbij het echt leuk was, heb 1 keer 5 maanden verkering gehad, maar na 2 weken hadden we al wel probleempjes enzo, en achteraf had ik het veel eerder uit moeten maken, dus ben er gewoon echt aan toe dat ik een lange tijd met iemand heb en dat alles redelijk goed gaat, en samen leuke dingen doen enzo, want ik heb natuurlijk ook genoeg vrienden, maar die zitten het liefst de hele dag achter de computer, en dan doe ik dat dus ook maar...quote:Op zondag 29 augustus 2004 07:59 schreef daniman het volgende:
[..]
ik ben al sinds een jaar weer vrijgezel... zo erg hoeft dat toch niet persee te zijn?
Is technisch gezien wat lastig jaquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:20 schreef LadyS het volgende:
en beauty kan ook jamies moeder zijn. Maar dat lijkt me niet
quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:03 schreef easy-going het volgende:
Heeft Luca nog wat gegeten lady-wrb?
Was ook niet de bedoeling eigenlijk. Maar toen we agenda's gingen trekken kwamen we erachter dat we haar anders pas begin oktober konden ophalenquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Rewimo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik had niet helemaal begrepen dat je beauty ook gelijk mee naar huis mocht nemen! Maar geweldig hoor!!
Goedquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Spindizzy, hoe is het met jullie nieuwste gezinslid??
Tjeezes TRUT!quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:39 schreef Sylvana het volgende:
wat leuk dat het zo goed gaat met jullie nieuwe huisgenoten Spindizzy en Rewimo
Net had ik het wel ff moeilijk, op een ander forum zegt Stu steeds lieffietegen een meisje, dan voel ik het wel ff
ik ben echt niet jaloers, jongens mogen best met andere meiden chattenn, of met ze afspreken, maar ik kan er toch ook niks aan doen dat ik het gewoon ff niet leuk vond, het is net uit hoorquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:43 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Tjeezes TRUT!
Geen wonder dat de jongens van je weglopen.
Daar gaat het niet over. Je bent gewoon een verschrikkelijke zeur.quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:47 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik ben echt niet jaloers, jongens mogen best met andere meiden chattenn, of met ze afspreken, maar ik kan er toch ook niks aan doen dat ik het gewoon ff niet leuk vond, het is net uit hoor
dan hoef je niet gelijk zo te doen
Jeetje, wel een beetje overdone hoor, zo'n reactie.quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:43 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Tjeezes TRUT!
Nou zegquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:49 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Daar gaat het niet over. Je bent gewoon een verschrikkelijke zeur.
FF de fok knokploeg inschakelenquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:53 schreef Luchtbel het volgende:
Knokken meisjes?![]()
Als je er last van hebt, dan lees je toch niet mee? Sla dit topic dan gewoon over?quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:58 schreef Bass-Miss het volgende:
't Is toch waar zeker. De hele tijd dat geneut tussendoor.
Nee hoor, ik lees graag over Jolietje, Piet, Janneke, Bo, ....quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je er last van hebt, dan lees je toch niet mee? Sla dit topic dan gewoon over?
Tja, iedereen heeft wel eens een tijd dat het even niet lekker gaat. Ik zeur ook wel eens verschrikkelijk, wie ben ik dan om een ander dat te verbieden? Iedereen zeurt hier wel eens.quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:02 schreef Luchtbel het volgende:
Tja ik liet het gister ook al doorschemeren maar schijnbaar kan het anderen niks schelen
Nu ga ik ff boeiend doen, ik heb pizza besteld zonder UIEN zitten er uien opheb hem lekker terug gestuurd
hormonen enzo
goeie smoes nog
PIZZA!quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:02 schreef Luchtbel het volgende:
Tja ik liet het gister ook al doorschemeren maar schijnbaar kan het anderen niks schelen
Nu ga ik ff boeiend doen, ik heb pizza besteld zonder UIEN zitten er uien opheb hem lekker terug gestuurd
hormonen enzo
goeie smoes nog
Ja maar sommige dingen zijn gewoon irritant en dan zeg ik er ook wat van en een ander ziet maar wat ie er mee doetquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, iedereen heeft wel eens een tijd dat het even niet lekker gaat. Ik zeur ook wel eens verschrikkelijk, wie ben ik dan om een ander dat te verbieden? Iedereen zeurt hier wel eens.
Ow, ik zou hem ook teruggestuurd hebben hoor. Pas nog, had ik een eastside shoarma besteld kreeg ik een ander
Tuurlijk, je kan er wel wat over zeggen, dat snap ik ook best. Maar de manier waarop maakt ook wel heel erg uit vind ik.quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:05 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja maar sommige dingen zijn gewoon irritant en dan zeg ik er ook wat van en een ander ziet maar wat ie er mee doet
Als het net uit is met je partner kan het steken als je hem zo tegen iemand anders ziet doen. En dat ze dat hier kwijt wil is haar goed recht.quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:43 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Tjeezes TRUT!
Ik ben ook niet zo subtiel als anderen en zie daardoor het probleem misschien niet zo.quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Tuurlijk, je kan er wel wat over zeggen, dat snap ik ook best. Maar de manier waarop maakt ook wel heel erg uit vind ik.
Jij bemoeit je er nu toch ook mee?quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:08 schreef bixister het volgende:
Troel, moet het dan alleen maar ja & amen zijn hier? ik vind 't ook niet zo aardig, maar wie weet helpt het Sylvana met beide benen op de grond. (al heb ik het verhaal eerlijk gezegd niet zo gevolgd). bovendien waarom moet jij je er nou meteen weer tegenaan bemoeien, Sylvana kan best voor zichzelf opkomen volgens mij. laat mensen 't toch eerst eens zelf oplossen.
quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:08 schreef nikky het volgende:
[..]
Als het net uit is met je partner kan het steken als je hem zo tegen iemand anders ziet doen. En dat ze dat hier kwijt wil is haar goed recht.
Je hoeft niet zo overtrokken te reageren. Ik hoop dat je nu doorhebt dat je met zo'n uitspraak iemand enorm kan kwetsen.
Just my 2 cents
ps: je had het ook anders kunnen zeggen
klopt, maar ik reageer niet inhoudelijk op het verhaal van sylvana omdat ik dat te slecht ken, maar wel op jou.quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:12 schreef Troel het volgende:
Jij bemoeit je er nu toch ook mee?
misschien dat je beter de policy van fok nog eens kan lezen bass-miss?quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:11 schreef Bass-Miss het volgende:
En mijn goed recht om te zeggen dat ze een verschrikkelijke kreft is. Zeker na het 78 keer gelezen te hebben.
http://forum.fok.nl/misc/faq/policyquote:# Heb respect voor je medeFOK!kers, laat ze in hun waarde, en wees niet onnodig kwetsend of storend tegenover anderen. Ga niet in op posts van deze aard gemaakt door anderen.
Dus je denkt mij wel te kennen?quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:13 schreef bixister het volgende:
[..]
klopt, maar ik reageer niet inhoudelijk op het verhaal van sylvana omdat ik dat te slecht ken, maar wel op jou.
ziet er inderdaad superzacht uit! (of vond jij dat niet lb). en wat een bijzondere kleur ogen zeg!quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:15 schreef Luchtbel het volgende:
Ik ga het toch ff vragenmaar euh Rewimo, voelt die kat echt zo als ie eruit ziet?
Hoe moet ie voelen dan volgens jou?quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:15 schreef Luchtbel het volgende:
Ik ga het toch ff vragenmaar euh Rewimo, voelt die kat echt zo als ie eruit ziet?
je krijgt in iedergeval geen respect door te schelden damequote:Op zondag 29 augustus 2004 22:17 schreef Bass-Miss het volgende:
Respect moet je verdienen.En heb ik voor zeer veel mensen hier.
ja had sylvana ook direct kunnen steunen (in haar verhaal) zonder op bass-miss in te gaan, imho. nu lijk je zo het juffie te willen spelen en daar word ik gewoon kriegel van. kan best aan mij liggen hoor. maar ik denk dan 'laat die meiden 't zelf nou eerst oplossen, daar hoef je echt niet meteen tussen te springen'. een goed bedoelde tip, meer niet.quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:16 schreef Troel het volgende:
Sorry dat ik voor sommige mensen lief probeer te zijn en ze probeer te steunen als ze het even nodig hebben hoor![]()
Toevallig zat ik ondertussen met Sylvana op MSN te keuvelen... En dank je voor de tip... Ow, en overigens, je hoeft ook niet zo juffig over mij te doenquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:20 schreef bixister het volgende:
[..]
ja had sylvana ook direct kunnen steunen (in haar verhaal) zonder op bass-miss in te gaan, imho. nu lijk je zo het juffie te willen spelen en daar word ik gewoon kriegel van. kan best aan mij liggen hoor. maar ik denk dan 'laat die meiden 't zelf nou eerst oplossen, daar hoef je echt niet meteen tussen te springen'. een goed bedoelde tip, meer niet.
lees het dan gewoon 1 keer, haal je schouders erover op en lees verder.quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:11 schreef Bass-Miss het volgende:
En mijn goed recht om te zeggen dat ze een verschrikkelijke kreft is. Zeker na het 78 keer gelezen te hebben.
Ja hoor, dat deed ik al 77 keer.quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
lees het dan gewoon 1 keer, haal je schouders erover op en lees verder.
Als het je irriteert had je er zelf wat van kunnen zeggen, simpel.quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:18 schreef Sylvana het volgende:
En waarom zou ik niet mogen "zeuren" en mag bijvoorbeeld Luchtbel wel over haar ex klagen
Daar zegt ook niemand wat van...
Naar harige truien uit de wasdroger, knuffels met een zachte binnenkant en een berg watten?quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoe moet ie voelen dan volgens jou?
Truien in de wasdroger? Dan houd je toch geen trui over?quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:27 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Naar harige truien uit de wasdroger, knuffels met een zachte binnenkant en een berg watten?
quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:25 schreef Rewimo het volgende:
En ze is inderdaad net zo zacht als ze eruit ziet, Luchtbel en Bix![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:29 schreef Lois het volgende:
ieuw wattenbolletjes *ril* (daar kan ik dus echt niet tegen he)
Ze zit ergens onder de bank geloof ikquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:28 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Doe nog 's een fotootje van haar...
huh?quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Truien in de wasdroger? Dan houd je toch geen trui over?
Ik gebruik ze nooit, dus ik zou het niet wetenquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:34 schreef lady-wrb het volgende:
wat is dat nou met die wattenbolletjes? ik zit me nou toch al tijden af te vragen wat nou wattenbolletjesfobie is.
wat is er nou zo eng aan een wattenbolletje
Ja, die voldoen absoluut niet aan de verwachtingquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:32 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
huh?
Ik dacht vroeger dat schapen hetzelfde voelden als ze eruit zagen, wat een desillusie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |