quote:ARTIKEL 17 KLACHTEN.
Artikel 17, lid 1
Een geconstateerde tekortkoming in de uitvoering van de overeenkomst als bedoeld in artikel 12, lid 2, dient zo spoedig mogelijk te worden gemeld bij de betrokken dienstverlener, opdat deze een passende oplossing kan treffen. Indien de tekortkoming niet binnen redelijke termijn wordt opgelost en afbreuk doet aan de kwaliteit van de reis, moet deze onverwijld worden gemeld bij de reisleiding. Is deze niet aanwezig of bereikbaar, dan dient de reiziger onverwijld contact op te nemen met F1 TOURS.CC op de door deze voorgeschreven wijze. De communicatiekosten worden door F1 TOURS.CC vergoed, tenzij blijkt, dat deze redelijkerwijs niet hadden behoeven te worden gemaakt.
Artikel 17, lid 2
Als de tekortkoming ook dan nog niet tot tevredenheid is opgelost en aanleiding geeft tot een klacht, dient de reiziger deze zo spoedig mogelijk schriftelijk te melden bij de reisleiding (klachtenrapport) of, indien dit onmogelijk is, bij F1 TOURS.CC.
Als een klacht niet bevredigend wordt opgelost, moet deze uiterlijk binnen één maand na terugkeer in Nederland schriftelijk en gemotiveerd worden ingediend bij het boekingskantoor.
Als de klacht niet de uitvoering maar de totstandkoming van een overeenkomst betreft, dient deze binnen één maand na kennisname door de reiziger van de feiten, waarop de klacht betrekking heeft, bij het boekingskantoor te worden ingediend.
Artikel 17, lid 3
Als een klacht niet tijdig tot tevredenheid is opgelost of als ter zake geen genoegdoening is verschaft, kan de reiziger desgewenst tot uiterlijk drie maanden na afloop van de reis (of na de oorspronkelijke vertrekdatum) het geschil schriftelijk voorleggen aan de Geschillencommissie Reizen, postbus 90600, 2509 LP Den Haag. De Geschillencommissie doet een uitspraak onder de voorwaarden, vastgelegd in het desbetreffende reglement. De beslissing van de Geschillencommissie geschiedt bij wege van een partijen bindend advies. Voor de behandeling van een geschil is een vergoeding verschuldigd.
Artikel 17, lid 4
De reiziger die geen gebruik wenst te maken van de in het vorige lid genoemde bindende adviesprocedure heeft het recht zich tot de bevoegde rechter te wenden. Dit vorderingsrecht vervalt binnen 2 maanden na afloop van de reis (of, indien de reis geen doorgang heeft gevonden, 3 maanden na de oorspronkelijke vertrekdatum).
Ja hallo. Mijnbuurman kreeg het gisteren. En de antwoord apparaat/email was ook geen optiequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:54 schreef Stuart het volgende:
Onvoorstelbaar dat jij pas in het weekend van de race eens een keer gaat bellen![]()
Dus jij wacht gewoon rustig 7 maanden af, en dan 1 dag voor het F1 race-weekend ga jij je eens zorgen maken over je kaartje ? Hmmmmmmz, beetje laat hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:56 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ja hallo. Mijnbuurman kreeg het gisteren. En de antwoord apparaat/email was ook geen optie
Dus ik denk, hij komt vandaag wel. NOT!![]()
Ja als ik een brief heb gehad:quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus jij wacht gewoon rustig 6 maanden af, en dan 1 dag voor het F1 race-weekend ga jij je eens zorgen maken over je kaartje ? Hmmmmmmz, beetje laat hoor![]()
Dan had je dus Maandag of Dinsdag al kunnen bellenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:59 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ja als ik een brief heb gehad:
Uw kaartje wordt in de week van de Grand Prix opgestuurd.!![]()
En dan nog wacht je tot het grandprix weekend ?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:59 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ja als ik een brief heb gehad:
Uw kaartje wordt in de week van de Grand Prix opgestuurd.!![]()
Nee, want toen had niemand ze. Iemand die ik ken kreeg hem vrijdag, (en ik niet)quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan had je dus Maandag of Dinsdag al kunnen bellen![]()
Ja. Dat noem ik JUIST oplichting.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:59 schreef _-rally-_ het volgende:
Waarom roep je nu meteen oplichting ? Het kan toch ook een fout zijn ? Bij de leverancier of bij de bezorger.
misschien zit die bezorger nu wel bij de F1
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |