quote:
Op zondag 19 december 2004 22:12 schreef Cerbie het volgende:*editje. Kan iemand het nut uitleggen van zo gigantisch veel icoontjes op het bureaublad
![]()
Ik heb er zelf geen op staan (die prullenbak op het screenshot staat er normaal niet)
Sommige mensen vinden het prettig om veelgebruikte dingen op de desktop te hebben staan.
Zelf gebruik ik liever sneltoetsen voor de dingen die ik ècht veel gebruik (en om veelgebruikte mappen te openen) Die sneltoetsen hang ik wel aan een icoon op het bureaublad, maar die iconen worden niet weergegeven (dit is gewoon een optie in XP)... Verder kan je natuurlijk gewoon je snelstartbalkje volproppen en de linkerkolom in het startmenu vullen.
Kan jij mij het nut uitleggen van de knop "bureaublad weergeven" in je snelstartbalkje? Je hebt niets op je bureaublad staan aan icoontjes en er is al een supermakkelijke sneltoets om je bureaublad weer te geven...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.