In het huis waar ik woon hang ik ze zelfs liever niet in die balkenquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:33 schreef lady-wrb het volgende:
als je weet hoe je balken in het plafond lopen kan je de haken toch daarin schroeven jessie?
duuuuuhhh??? Ik zag ze gisteren wel, maar nu allemaal kruisjes.quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:52 schreef Luchtbel het volgende:
Ik zie ze wel hoor Bartman
Luchtbel, wat heb jij een ontzettend mooie signaturequote:Op zondag 29 augustus 2004 12:52 schreef Luchtbel het volgende:
Ik zie ze wel hoor Bartman
hier ook een convectorputquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:31 schreef Lois het volgende:
Hee jullie hebben (ook) een convectorput. Ligt daar net zoveel in als bij Karin?Bram vind dat het mooiste spel van de wereld, dingen erin keilen, het liefst de batterijen van de afstandsbediening.
Sjoolie zit er niet op te wachten Djolie genoemd te wordenquote:Op zondag 29 augustus 2004 19:15 schreef bixister het volgende:
(djolietrouwens ook hoor!
)
deze zijn genomen tijdens onze vakantie in alanya (turkije)quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:29 schreef Bright het volgende:
Lady, mooie zonsondergangsfoto's! 'k Wilde dat ik die ook kon menem ... (Waar zijn deze gemaakt, als ik vragen mag?)
och naar turkije kom je heel makkelijkquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:41 schreef Bright het volgende:
Ja hoor ... wrijf het er nog maar in; wij hadden ook naar Turkije gewild ...
maar we zaten in Ommen ook goed hoor
Hij barst er alleen bijna uit.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:46 schreef Luchtbel het volgende:
Leon
En wat een stoer pak!
Hou op zeg, ik heb soms de neiging de voetjes van pakjes te knippen zodat ze een setje aan kanquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:55 schreef dutchie het volgende:
[..]
Hij barst er alleen bijna uit.![]()
Ik had het vlak voor hij weer naar het cb moest gekocht en dus maatje 56 genomen. En hij is toch echt al meer dan 60 cm (niet zo groot als Jolie, maar toch).
Maar moeders hijst hem er toch maar gewoon in.
(is toch zonde anders?)![]()
quote:
quote:
Arme Piet.quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:15 schreef bixister het volgende:
[afbeelding]
Ik zal de bewuste straatnaam niet noemen, maar woon jij in een zijstraat van de polderweg? Vriendin van me had precies hetzelfde huis (de manier waarop de gang is), maar dan in spiegelbeeld. Zelfs dezelfde vloerquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:41 schreef CarOnline het volgende:
Valt wel mee toch?![]()
Nou 't was als een grapje bedoeld hoor, niet om haar belachelijk te maken, maar hij is al weg.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:17 schreef Luchtbel het volgende:
Ik ook niet, zeker niet ongevraagd met andermans kinderen.
Nee hoor, is al gewijzigdquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:23 schreef Luchtbel het volgende:
Het maakt me niet uit verder, dat risico loop ik als ik foto's online zet.
Ik vind het alleen niet grappig zelf, als jij het wel vind, laat het gerust staan.
Ze zat samen met "baby" naar Bob De Bouwer te kijken en ja.. das soms heeeeeeeeeeel serieus!quote:Op woensdag 1 september 2004 13:18 schreef Meaghan het volgende:
Aaaah Suus
En wat kijkt ze bedrukt op die eerste foto. Maar ja, zo jong nog en al een kindje te verzorgen hebben is natuurlijk ook niet niks![]()
En wat grappig om te zien dat Suus en Pascalle zo gelijk opgaan qua ontwikkeling!! Ik zie ook zoveel punten van herkenning, vooral bij de filmpjes die je gemaakt hebt van Suus. Dat brabbelen, die ondeugende blik en de gebaren die ze maakt. Erg leuk om te zien
Echt waar?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:10 schreef E.T. het volgende:
Leon, wat ben je toch een lekker ding! Je lijkt op je mama! (weet ook niet hoe papa eruit ziet, maar hij heeft echt wat van je weg dutch!)
Ah, vandaar! Bob was hier ook een tijdje favoriet, maar het wordt helaas niet meer uitgezonden. En Brum ook al niet meerquote:Op woensdag 1 september 2004 13:30 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Ze zat samen met "baby" naar Bob De Bouwer te kijken en ja.. das soms heeeeeeeeeeel serieus!![]()
Ik zag trouwens dat Pascalle meedoet bij babycentrum? Mijn stemmen gaat ze krijgen! Tis tenslotte een soort van Twin van Suusje en daarbij een vreselijk mooie meid om te zien!
ik ben wel benieuwd hoor! heb je misschien een paar foto's voor in Ouder en kind foto's/gelijkenissen ?quote:Op woensdag 1 september 2004 13:52 schreef dutchie het volgende:
[..]
Echt waar?![]()
quote:Op woensdag 1 september 2004 20:17 schreef E.T. het volgende:
maar ik vind 't echt hoor, dutch![]()
al moet ik dat binnenkort natuurlijk wel nog ff irl bekijkenmaar daar mailen we nog ff over
Léon meets Saskia ofzo
![]()
en Bolletje komt ook meequote:Op woensdag 1 september 2004 20:21 schreef dutchie het volgende:
[..]O YES!!!
Nee nauwelijks.quote:Op woensdag 1 september 2004 21:08 schreef bixister het volgende:
maar dutchie, heb je geen kinderfoto's waar je nu niet meer van te herkennen bent?aah toe!
quote:Op woensdag 1 september 2004 13:30 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Maandag trouwde de tante van Jasper. Helaas was het weer niet zo heel mooi... Onder vaders paraplu dan maar!
wordt ?? is hij is jammergenoeg weer net zoveel aangekomen dan er eindelijk weer af was na alicia's zwangerschap. Maar hij gaat na de bevalling weer aan de lijn doen zegt iequote:Op donderdag 2 september 2004 13:53 schreef dutchie het volgende:
O ja, nog even iets: Danny je wordt dik!
quote:Op donderdag 2 september 2004 18:31 schreef Anitra het volgende:
Oeh die pyama is stoer Alicia!!! (is toch pyama?? voor ik weer iets stoms zeg )
ze waren er destijds in satijn en in flanel (ze heb ze dus ook beiden, flanel lekker voor de winter) en in meerdere designs (streepjes, blokjes, rondjes etc in groen, licht- en donkerblauw en roze)quote:Op donderdag 2 september 2004 18:39 schreef Anitra het volgende:
Ik vind hem heel gaaf. Echt een hele dame dan al.
Ik ben opzoek naar zo'n ouderwetse streepjes pyama voor Djulian, maar roze en satijnachtig vind ik beetje overdreven
V&Dheeft ze met echt opadesignquote:Op donderdag 2 september 2004 18:43 schreef Anitra het volgende:
Thanks!!! Laat ik morgen nu net gaan winkelenDus dan gaan we even bij de zeeman kijken.
We (=mama en ik) hebben even goed zitten kijken, maar als je met méér dan een half oog kijkt, dan zijn er toch wel duidelijke, opvallende verschillen in o.a. oren, kin en wangen te zien (en neus, en haren).quote:Op donderdag 2 september 2004 09:51 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of.......
[url=http://home.tiscali.nl/bartman/fok/IMG_1723.JPG[afbeelding][/url]
[afbeelding]
[url=http://home.tiscali.nl/bartman/fok/IMG_1724.JPG[afbeelding][/url]
[afbeelding]
[afbeelding]
lijken deze twee mannetjes op elkaar?
Vooral bij de foto van Jasper in de autostoel moest ik even twee kijken...
quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:36 schreef dutchie het volgende:
Dylans eerste triootje![]()
Iets waar menig man jaloers op kan zijn. En zo heeft hij ook een stoer verhaal voor later.
Léon laat vanuit zijn luier weten stikjaloers te zijn.
quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:36 schreef dutchie het volgende:
Dylans eerste triootje![]()
Iets waar menig man jaloers op kan zijn. En zo heeft hij ook een stoer verhaal voor later.
Léon laat vanuit zijn luier weten stikjaloers te zijn.
Ik besef me ineens als je een beetje dubbel doordenkt, dat het dan eik helemaal niet meer zo leuk klinkt als dat het bedoeld is.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:38 schreef LadyS het volgende:
[..]![]()
Dat doen alleen hele zieke typesquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:44 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ik besef me ineens als je een beetje dubbel doordenkt, dat het dan eik helemaal niet meer zo leuk klinkt als dat het bedoeld is.Het was vrij onschuldig bedoeld.
quote:Op zondag 5 september 2004 18:57 schreef LadyS het volgende:
ik heb peter vanmorgen om 6 uur maar van de bank gehaald![]()
die heb ik maar mee naar bed genomenquote:Op zondag 5 september 2004 18:59 schreef pluisje het volgende:
[..]
Waar was Amber gebleven dan?
dat kan je wel zeggen jaquote:Op maandag 6 september 2004 12:16 schreef poemojn het volgende:We kunnen wel een apart fototopic beginnen met alleen foto's van Fok-kinderen in die laarzen
quote:Op maandag 6 september 2004 12:16 schreef poemojn het volgende:We kunnen wel een apart fototopic beginnen met alleen foto's van Fok-kinderen in die laarzen
Dat handje op dat been.quote:Op maandag 6 september 2004 11:50 schreef Jonnetje het volgende:
In Sprookjeswonderland in Enkhuizen.quote:Op maandag 6 september 2004 13:40 schreef Luchtbel het volgende:
Waar staan die laarzen?
Wat een prachtige fotoquote:Op zondag 5 september 2004 21:24 schreef Luckepuk het volgende:
We hebben bootjes gekeken vandaag...Ze was he-le-maal onder de indruk....
[afbeelding]
Die heb ik al in de container gegooid, anders wil ik alles hebbenquote:Op dinsdag 7 september 2004 08:29 schreef Luchtbel het volgende:
Pas dan op de brievenbus want het nieuwe Ikea boek gaat er doorheen vallen
quote:Op dinsdag 7 september 2004 08:33 schreef pluisje het volgende:
[..]
Die heb ik al in de container gegooid, anders wil ik alles hebben
quote:Op dinsdag 7 september 2004 09:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Josh, wat ben je een moppie
Hij doet ut niet...quote:Op maandag 6 september 2004 20:05 schreef melonovy het volgende:
Speciaal voor Jonnetje:
[afbeelding]
of klik
De vraag is, willen wij daar het antwoord wel op weten?quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:33 schreef Anitra het volgende:
Dit zijn echt foto's om ze later mee te pesten als ze een vriendinnetje hebben pluisje, zo van doet ie dat bij ook?
Nee het was eigenlijk andersom, eerst alles onder de poep en daarna buiten zittenquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:51 schreef Rottdog het volgende:
Jolie waar is je hoofd........pfff hij zat er gelukkig nog op
![]()
psstttt Jolie was dat nou een wraak actie ?????![]()
Heeft mijn moeder gemaakt, ben er ook heel blij meequote:Op donderdag 9 september 2004 13:06 schreef Anitra het volgende:
Jij heb ook een mooi quilt Tan!!!
Dankje! Dat heeft ie van zijn overgrootopa uit Aruba gekregen. Die zal dus ook nooit in het overbodige kinderspullentopic komen te staanquote:Op donderdag 9 september 2004 14:02 schreef poemojn het volgende:
Wat heeft Dylan een grappig tuinpakje aan!
quote:Op donderdag 9 september 2004 18:00 schreef Luchtbel het volgende:
10 dagen oud:
[afbeelding]
45 dagen oud:
[afbeelding]
Zou d'r jurk gekrompen zijn
Mijn moeder is ook quiltverslaafd, die in Djulian zijn box ligt heeft zij gemaakt.quote:Op donderdag 9 september 2004 13:15 schreef Tan het volgende:
[..]
Heeft mijn moeder gemaakt, ben er ook heel blij mee
Er zaten wel oortjes op die muts, maar die hingen ergens op zijn achterhoofdquote:Op donderdag 9 september 2004 18:21 schreef Anitra het volgende:
Arme Tobias, maar wees blij dat mama je niet de shrek-oortjes op heeft gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |