Van God he? zeg het het was God he?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:06 schreef patty het volgende:
Ik was vorige week heel boos, en toen ben ik dus gaan rijden met een rollator. Krijg ik vandaag een bon, blijkt dus dat ik 180km/pu heb gereden met die rollator. Blijkbaar krijg ik heel veel krachten als ik boos ben
Is dat niet brechtje op die avatar?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:08 schreef El_Bartos het volgende:
Ben je boos?
Pluk een roos
Zet hem op je hoed
dan is morgen alles weer goed
Lekkere tieten, joh.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:27 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Is dat niet brechtje op die avatar?
Je zal je wel vervelen he, nou Get the picture is afgelopenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:24 schreef Lucille het volgende:
Dat is niet normaal joh.
niet normaal hequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:27 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Lekkere tieten, joh.
Heeft ze ook MSN?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:29 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
niet normaal he
brechtje is het niet, hoe kan een 13jarige al zulke tieten hebben![]()
ja, maar ik kan met zekerheid zeggen dat ze niet geïnteresseert gaat zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:30 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Heeft ze ook MSN?
Tuurlijk wel, kerel. Want Mijn snikkel is 29 cm.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:33 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
ja, maar ik kan met zekerheid zeggen dat ze niet geïnteresseert gaat zijn.
Maakt niet uitquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:33 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
ja, maar ik kan met zekerheid zeggen dat ze niet geïnteresseert gaat zijn.
tuurlijk niet, vrouwen hebben haar voorkeurquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:35 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, kerel. Want Mijn snikkel is 29 cm.
dat ze liegt!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:40 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
je hebt gelijk!![]()
Kerel, als ze al iemand heeft, vraag ik jou het volgende. Heeft die iemand een snikkel van 29 cm?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:38 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
tuurlijk niet, vrouwen hebben haar voorkeur
Kereltje, heb jij al ooit eens een vrouw met een snikkel van 29cm gezien?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:42 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Kerel, als ze al iemand heeft, vraag ik jou het volgende. Heeft die iemand een snikkel van 29 cm?
Waar heb jij het over? Is ze een pot ofzoquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:43 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Kereltje, heb jij al ooit eens een vrouw met een snikkel van 29cm gezien?
wat begrijp je niet aan de volgende zin:quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:45 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Is ze een pot ofzo.
en waarom zou zei, als ze pot is, jouw een paar geile foto's geve om op als avater te gebruiken?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:48 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
wat begrijp je niet aan de volgende zin:
'Vrouwen hebben haar voorkeur'
je euro valt wel heel traag
Ben je boos, Pluk een roos, stop hem in je doos.. wie maakt hem af?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:08 schreef El_Bartos het volgende:
Ben je boos?
Pluk een roos
Zet hem op je hoed
dan is morgen alles weer goed
Ik heb die foto wel vaker langs zien komen dus ik ben er bijna zeker van dat diegene haar niet kent.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:04 schreef punkjunk het volgende:
[..]
en waarom zou zei, als ze pot is, jouw een paar geile foto's geve om op als avater te gebruiken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |