Ik geloof dat de nieuwe eigenaar in Utrecht woontquote:Op woensdag 9 februari 2005 01:39 schreef chiren het volgende:
Hey Stefan, ik reed gister om ongeveer 23:00 over de A13 van R'dam naar Delft, en daar zag ik een Nederlandse zwarte Supra rijden, kan dat jouw ex-supra geweest zijn? Of komt de nieuwe eigenaar daar niet uit de buurt?
Hij ging wel behoorlijk hard, ik reed 130 ofzo toen hij voorbij kwam en hij liep flink hard uit... Ik wou hem even van dichtbij bekijken en pas rond de 180 liep ik op hem in en zag ik hem wat beter, alleen kwam mijn afslag er al aan dus ik liet m'n gas maar los
Die van fasttrankie heeft ook een Fmic in zijn zwarte MKIVquote:Op woensdag 9 februari 2005 03:09 schreef StefanP het volgende:
[..]
Die van mij had 19" en is daarnaast de enige zwarte met een front-mount intercooler. Maar zoiets zie je heel moeilijk als hij 180 rijdt
Eh, die had ik gemist, goede catch Tjabboquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Die van fasttrankie heeft ook een Fmic in zijn zwarte MKIV
Ik kwam er pas in na de trajectcontrole dus kon lekker doorrijdenquote:Op woensdag 9 februari 2005 02:01 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
A13 van R'dam naar Delft
Staat vol met flitspalen
Nee vandaar dat elke gemiddelde Toyota garage supra's makkelijk onderhouden kan.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:40 schreef Estolan het volgende:
hehe nouja opzich is een SUpra niet heel anders dan de meeste Jappanners in onderhoud, en ook niet super moeilijk. Gewoon informatie zoeken, en dan gaat alles vanzelf wel goed
of ff op www.supras.nl je vraagjes stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |