sowwy... bedoelde idd die maandag dicht gingquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:34 schreef Tjabbo het volgende:
Ow okay. maar dat was niet de SC van maandag (ik dacht dat je de sc bedoelde die toen geopend werd
Maar mooi he zo'n supra? Ik heb toen gereden toen de BPU er nog niet op zat en dat ging al harder dan leuk is bij wijze van spreken.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:51 schreef Tjabbo het volgende:
Zo stabiel blijft mijn supra ook wel bij 240 hoor.
Nou, iets minder dan. maar wel behoorlijk stabiel. ze zijn erop gebouwd om dat te kunnen.
BPU= Basic Performance Upgrade. Dus de eerste benodigde upgrades om daarna verder te kunnen gaan met tunen.
Wat jij bedoelt is denk ik de turbodruk ?
'wel wat' jaquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:54 schreef Tjabbo het volgende:
Whehe ja dan gaat een supra wel wat harder
Hoewel de Beemer met hoge snelheden ook lekker op de weg ligt vind ik.
Mooi. En nu snel naar Amrika en meteen weer een kopen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:48 schreef StefanP het volgende:
* Cyberdogg is een supra armer en veel euro's rijker...:'( :'(
Aannemende dat hij inderdaad het geld overmaakt zoals beloofd
Ik hoop niet dat die gene je Supra mee heeft genomen, en jij nu je geld nog moet krijgenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:48 schreef StefanP het volgende:
* Tommy_Kuklinski is een supra armer en veel euro's rijker...:'( :'(
Aannemende dat hij inderdaad het geld overmaakt zoals beloofd
Wat hij zegt...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat die gene je Supra mee heeft genomen, en jij nu je geld nog moet krijgen
iig gefeliciteerd (helaas)
Is de auto eigenlijk verkocht aan een (nederlandse) liefhebber?
Gefeliciteerd dan..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:35 schreef StefanP het volgende:
Yeah, een Nederlander die zelf met motoren dragracet. Via DBM engineering (tuningsbedrijf) had hij gehoord dat de mijne te koop staat.
Ik heb de auto zelf nog hoor, hij zou het geld met een spoedoverboeking storten. Daarna schrijven we alles over. Hopen dat er in die paar dagen dus niets met de auto gebeurt, zul je net zien!
Hij heeft de XKR nog niet, hij heeft er een optie op, eerst moet de V70 die hij gekocht heeft geleverd worden. Hij heeft nu een M5, en die gaat hij vervangen door een v70, en die M5 ruilt hij dan in op die XKRquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:46 schreef StefanP het volgende:
Hij wil hem inderdaad flink tunen. Alhoewel hij wel vond dat de auto nu al vreselijk snel is. Misschien houdt hij het op andere velgen, verlagen, wat andere gauges er bij, een turbo timer enz.
Zelf had ik ook niet verwacht hem zo snel kwijt te zijn. Maar goed, alles is nog niet rond, als ik het geld heb en de overschrijving is geregeld, dan pas ben ik zeker van mijn zaak.
En post eens foto's van die XKR. En vertel je neef wat hij dus gemist heeft
Een M5 inruilen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij heeft de XKR nog niet, hij heeft er een optie op, eerst moet de V70 die hij gekocht heeft geleverd worden. Hij heeft nu een M5, en die gaat hij vervangen door een v70, en die M5 ruilt hij dan in op die XKR
Ja, hij vind em te klein, en zijn vrouw vind em te snelquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:34 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Een M5 inruilen?![]()
![]()
Vergeet niet dat hij straks in Amerika wel genoeg verdiend om een Supra te kopen en deze dagelijks te gebruiken, en tuned naar 500+ pk en dan nog steeds niet te duur is om 200km per dag mee te rijden omdat de benzine daar geen fuck kost en Meneer hier VEEL meer gaat verdienen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:17 schreef Sjoewe het volgende:
Lijkt me moeilijk om te zien, na alle moeiste die je hebt gedaan om dat ding hier te krijgen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |