abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 oktober 2004 @ 13:40:39 #76
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_22465117
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 13:34 schreef Tjabbo het volgende:
Ow okay. maar dat was niet de SC van maandag (ik dacht dat je de sc bedoelde die toen geopend werd

Maar mooi he zo'n supra? Ik heb toen gereden toen de BPU er nog niet op zat en dat ging al harder dan leuk is bij wijze van spreken.
sowwy... bedoelde idd die maandag dicht ging

Ja, super! ik stond er eigenlijk best wel van te kijken hoe hard die naald naar rechts bleef gaan BPU staat geloof ik afgesteld op 1.2 max, en Stefan haalde 1.17 al ben ik er nog steeds niet precies achter wat dat wil zeggen Verbaasde me ook wel hoe stabiel goed, als bijrijder voel je veel minder... een 10 jaar oude auto bij die snelheden voelde.....
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  donderdag 7 oktober 2004 @ 13:51:07 #77
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_22465332
Zo stabiel blijft mijn supra ook wel bij 240 hoor.
Nou, iets minder dan. maar wel behoorlijk stabiel. ze zijn erop gebouwd om dat te kunnen.

BPU= Basic Performance Upgrade. Dus de eerste benodigde upgrades om daarna verder te kunnen gaan met tunen.

Wat jij bedoelt is denk ik de turbodruk ?
  donderdag 7 oktober 2004 @ 13:52:37 #78
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_22465360
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 13:51 schreef Tjabbo het volgende:
Zo stabiel blijft mijn supra ook wel bij 240 hoor.
Nou, iets minder dan. maar wel behoorlijk stabiel. ze zijn erop gebouwd om dat te kunnen.

BPU= Basic Performance Upgrade. Dus de eerste benodigde upgrades om daarna verder te kunnen gaan met tunen.

Wat jij bedoelt is denk ik de turbodruk ?
ik bedoelde de boostcontroller idd....

Ze zijn er op gebouwd.. i know... maar toch vergeet ook niet dat het krachtigste dat ik gereden heb een 530D is.....
Thucydides
  donderdag 7 oktober 2004 @ 13:54:23 #79
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_22465397
Whehe ja dan gaat een supra wel wat harder
Hoewel de Beemer met hoge snelheden ook lekker op de weg ligt vind ik.
  donderdag 7 oktober 2004 @ 13:57:11 #80
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_22465462
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 13:54 schreef Tjabbo het volgende:
Whehe ja dan gaat een supra wel wat harder
Hoewel de Beemer met hoge snelheden ook lekker op de weg ligt vind ik.
'wel wat' ja
en qua hoge snelheden en stabiliteit: ik had nog nooit boven de 180 bij iemand in gezeten... en zelf met 2 auto's 180 en met 1 190 gehaald (saab cabrio met kap los ) maar dat is nog zo'n gat... niet te vergelijken....
Thucydides
  donderdag 7 oktober 2004 @ 14:00:35 #81
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_22465530
Ik heb laatst dus mijn eigen supra op de 240 gehad, en had geen gas meer over, maar hij liep wel door, maar ik vond het genoeg op de 240, zeker voor een auto van 15 jaar oud.

En ik vond het niet fijn. 240 is gewoon echt niet stoer hoor. Ik was een beetje.. eh. nou 'bang' zeg maar. niet echt bang of zo maar wel wat onrustig. Ik ragde gewoon een Audi RS4 voorbij. Dan weet je echt dat je hard gaat.

Btw was in Duitsland. ik woon maar 15 minuten van de grens.
  donderdag 7 oktober 2004 @ 14:03:16 #82
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_22465580
240 is, als wegbeeld en auto etc het toelaten, wel degelijk stoer
Nog zoiets... ik heb nog nooit op de autobahn kunnen blazen En mijn mama woont 30 min. van de grens
ontopic en verder op karbo?
Thucydides
  donderdag 7 oktober 2004 @ 14:08:51 #83
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_22512990
* StefanP is een supra armer en veel euro's rijker...

Aannemende dat hij inderdaad het geld overmaakt zoals beloofd
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_22513371
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 16:48 schreef StefanP het volgende:
* Cyberdogg is een supra armer en veel euro's rijker... :'( :'(

Mooi. En nu snel naar Amrika en meteen weer een kopen.
There is no other!
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 17:08:44 #86
48735 knillis
Pig in cyberspace
pi_22513410
kweeni of ik moet feliciteren of condoleren, beide dan maar!
pi_22513935
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 16:48 schreef StefanP het volgende:
* Tommy_Kuklinski is een supra armer en veel euro's rijker... :'( :'(

Ik hoop niet dat die gene je Supra mee heeft genomen, en jij nu je geld nog moet krijgen

iig gefeliciteerd (helaas )
Is de auto eigenlijk verkocht aan een (nederlandse) liefhebber?
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 18:28:08 #88
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_22515204
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 17:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat die gene je Supra mee heeft genomen, en jij nu je geld nog moet krijgen

iig gefeliciteerd (helaas )
Is de auto eigenlijk verkocht aan een (nederlandse) liefhebber?
Wat hij zegt...
pi_22515381
Yeah, een Nederlander die zelf met motoren dragracet. Via DBM engineering (tuningsbedrijf) had hij gehoord dat de mijne te koop staat.

Ik heb de auto zelf nog hoor, hij zou het geld met een spoedoverboeking storten. Daarna schrijven we alles over. Hopen dat er in die paar dagen dus niets met de auto gebeurt, zul je net zien!
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_22515444
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 18:35 schreef StefanP het volgende:
Yeah, een Nederlander die zelf met motoren dragracet. Via DBM engineering (tuningsbedrijf) had hij gehoord dat de mijne te koop staat.

Ik heb de auto zelf nog hoor, hij zou het geld met een spoedoverboeking storten. Daarna schrijven we alles over. Hopen dat er in die paar dagen dus niets met de auto gebeurt, zul je net zien!
Gefeliciteerd dan..
Overweegt hij ook serieuse tuning? OF heb je geen id wat zijn toekomst plannen zijn.
Klinkt wel als een eventuele liefhebber..
pi_22515448
gefeliciteerd
ik had nooit verwacht dat je em zo snel zou verkopen

ps, mn neeft heeft ws een XKR gekocht
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_22515558
Hij wil hem inderdaad flink tunen. Alhoewel hij wel vond dat de auto nu al vreselijk snel is. Misschien houdt hij het op andere velgen, verlagen, wat andere gauges er bij, een turbo timer enz.

Zelf had ik ook niet verwacht hem zo snel kwijt te zijn. Maar goed, alles is nog niet rond, als ik het geld heb en de overschrijving is geregeld, dan pas ben ik zeker van mijn zaak.

En post eens foto's van die XKR. En vertel je neef wat hij dus gemist heeft
-Mark Steyn
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 19:18:32 #93
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_22516181
mixed feelings

Gefeliciteerd an toch maar.... en succes met het overleven van de komende paar maanden
Thucydides
pi_22516216
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 18:46 schreef StefanP het volgende:
Hij wil hem inderdaad flink tunen. Alhoewel hij wel vond dat de auto nu al vreselijk snel is. Misschien houdt hij het op andere velgen, verlagen, wat andere gauges er bij, een turbo timer enz.

Zelf had ik ook niet verwacht hem zo snel kwijt te zijn. Maar goed, alles is nog niet rond, als ik het geld heb en de overschrijving is geregeld, dan pas ben ik zeker van mijn zaak.

En post eens foto's van die XKR. En vertel je neef wat hij dus gemist heeft
Hij heeft de XKR nog niet, hij heeft er een optie op, eerst moet de V70 die hij gekocht heeft geleverd worden. Hij heeft nu een M5, en die gaat hij vervangen door een v70, en die M5 ruilt hij dan in op die XKR
pi_22516492
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 19:20 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Hij heeft de XKR nog niet, hij heeft er een optie op, eerst moet de V70 die hij gekocht heeft geleverd worden. Hij heeft nu een M5, en die gaat hij vervangen door een v70, en die M5 ruilt hij dan in op die XKR
Een M5 inruilen?

There is no other!
pi_22516583
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 19:34 schreef Cyberdogg het volgende:

[..]

Een M5 inruilen?

Ja, hij vind em te klein, en zijn vrouw vind em te snel ze hebben nl 2 kleine kinderen.
pi_22516719
Goeienavond

-edit-
oeps ik dacht dat ik in de sc zat
pi_22575829
En de auto is opgehaald. Wat is hij toch mooi om te zien rijden (dat zie je normaal niet).

Het zoeken naar de volgende supra kan beginnen (nog niet serieus, dat komt pas over een jaar of zo weer, maar goed). Er komt er met 100% zeker weer een.

Stefan, autoloos de komende 3 maanden
-Mark Steyn
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 16:17:59 #99
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_22576617
Lijkt me moeilijk om te zien, na alle moeiste die je hebt gedaan om dat ding hier te krijgen enzo.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_22576815
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 16:17 schreef Sjoewe het volgende:
Lijkt me moeilijk om te zien, na alle moeiste die je hebt gedaan om dat ding hier te krijgen enzo.
Vergeet niet dat hij straks in Amerika wel genoeg verdiend om een Supra te kopen en deze dagelijks te gebruiken, en tuned naar 500+ pk en dan nog steeds niet te duur is om 200km per dag mee te rijden omdat de benzine daar geen fuck kost en Meneer hier VEEL meer gaat verdienen.

Ik heb dus geen medelijden, maar ben jalours.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')