hij woont in texas.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:52 schreef VanDread het volgende:
Postbank.... je kan echt beter bij de rabobank zitten wat betreft dit soort dingen, contact met mensen verloopt daar zoveel fijner
Maaruh, hij is mooi![]()
Ben misschien nog wel eens in washington... woon je daar ergens?
dat dacht ik dus ook maar ik nam eigenlijk aan dat het optisch bedrog wasquote:Op zaterdag 9 april 2005 10:57 schreef j0rrit het volgende:
Geweldige Supra!Zo moeten ze er allemaal uitzien, zonder Veilside bodykit!
Heeft je achterbumper ook kleurverschil, of is het optisch bedrog?
Afbeelding
Wat een superbak zeg. Er is 1 klein dingetje dat ik minder mooi vind. En dat zijn de remklouwen die zien er niet netjes uit. Maar dat is helemaal mijn mening.quote:Op zaterdag 9 april 2005 03:52 schreef StefanP het volgende:
verhaal en foto,s.
Dude, allereerst gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 9 april 2005 03:52 schreef StefanP het volgende:
......
Nu moet ik hem nog goedgekeurd zien te krijgen en daarna registreren... maar ik ben in ieder geval eigenaar. Als de kentekenbewijzen ternminste ook niet verloren worden door FedEx voor ze Dinsdag hier zijn, het zou me niet verbazen...
Dat komt doordat de auto van voor de facelift is. Er zit o.a. geen airbag in.quote:
Showquote:Op woensdag 13 april 2005 14:34 schreef Fugie het volgende:
gefeliciteerd met deze auto, iest beters kan je jezelf niet geven lijkt me![]()
wat zijn nou je plannen ermee ? Show? Drag?
Maar ja kan wel naar racewars!quote:Op donderdag 14 april 2005 02:43 schreef StefanP het volgende:
[..]
ShowDragracen vind ik zonde, op de track zou ik bang zijn hem te beschadigen en op de highway hier zijn ze HEEL streng met snelheidsboetes (cel in, baan kwijt, nooit meer een verzekering kunnen krijgen!).
Oh okay. Dat wist ik niet.quote:En Tjabbo er zit wel een airbag inStuur is gewijzigd in 1997 tov de oudere modellen, maar behield een airbag.
Geef es antwoord.quote:Op woensdag 13 april 2005 14:14 schreef t0n het volgende:
Maar hoezo opnieuwd gekeurd? Zit je in NL, of is het staat afhankelijk in de USA?
Die Classis-PC... hahahahahahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Tjabbo op 14-04-2005 13:38:22 (die t0n toch :')) ]
Staatafhankelijk.quote:
Wat is daarmee? Een mooie uitlaat, en bij deze auto's uiterst functioneel.quote:
T'is net een stuk regenpijp moet je zien dat ziet er toch niet uit ?quote:Op donderdag 14 april 2005 09:03 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wat is daarmee? Een mooie uitlaat, en bij deze auto's uiterst functioneel.
Wat wil je nog meer?
*laat een opmerking over geen verstand hebben van japanse auto's maar achterwegen*quote:Op donderdag 14 april 2005 12:14 schreef Classic-PC het volgende:
[..]
T'is net een stuk regenpijp moet je zien dat ziet er toch niet uit ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |