ga je nog mee morgen naar Apeldoorn?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:37 schreef ook_gek het volgende:
die staat pas te koop
Ik vind hem er wel erg saai uitzien, dan heb ik liever één van de eerste drie die jij noemde. Die S2000 rijd wel fijn hoewel die wat te klein is voor iemand van bijna 2 meter. Ik vraag me af of ik wel in een TT of Z* kan rijden zonder mijn knieën aan weerszijden van het stuur te moeten vouwen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:35 schreef Xtreem het volgende:![]()
![]()
TT/Boxster/Z*/SLK killer
Kwestie van smaak. Ik vind de TT de mooiste auto die de afgelopen 15 jaar is gebouwd. De dichte versie dan, als cabrio is die prachtige lijn compleet verstoord. Qua uiterlijk vind ik de S2000 niet indrukwekkender dan een Suzuki Alto of zo. Niet lelijk of zo maar saai en dat is juist voor een pretmobiel onacceptabel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:47 schreef BoJo het volgende:
Ik vind deze 10x vetter dan een TT.
door die enorme neus en opvallende voorbumper/luchthapper vind ik 'm zeker niet saai!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:52 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Kwestie van smaak. Ik vind de TT de mooiste auto die de afgelopen 15 jaar is gebouwd. De dichte versie dan, als cabrio is die prachtige lijn compleet verstoord. Qua uiterlijk vind ik de S2000 niet indrukwekkender dan een Suzuki Alto of zo. Niet lelijk of zo maar saai en dat is juist voor een pretmobiel onacceptabel.
mijn pa heeft er 1 dat is er mis meequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:53 schreef Fugie het volgende:
wat is er mis met de TT ?
Ik ga weer, sociale leven roept
nee morgen formule 1. het word niet mooi weer en ik ga morgen de hele dag slapenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
ga je nog mee morgen naar Apeldoorn?
lui varkenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee morgen formule 1. het word niet mooi weer en ik ga morgen de hele dag slapen
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
lui varken![]()
Klote he die rittenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:24 schreef Xtreem het volgende:fuk... ik moet donderdag naar het Hilton in Soesterberg... en vanaf daar met het OV naar huis... wat blijkt? de fukking dichtstbijzijnde bushalte is 28 minuten lopen.
buitenlucht heb ik dan al genoeg gehad....quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
Klote he die ritten![]()
ach lekker wandelingetje in de frisse buitenlucht zal je goed doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |