Yup het werktquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:06 schreef Whiskers het volgende:
[..]
An invitation has been emailed to your friend M at m.scholten04@gmail.com.Het werkt...
Nogmaals bedankt.quote:Op zondag 29 augustus 2004 02:30 schreef Singa het volgende:
[..]
done
[..]
done
Als je inlogt op GMail met Firefox. en je opent een nieuw browservenster. logt daarin op een andere gmail. ga terug naar het eerste venster. refresh, je ziet nu de mail van de laatst ingelogde gebruiker, maar met het eerste mailadres vanbovenquote:Op zondag 29 augustus 2004 11:35 schreef mschol het volgende:
[..]
wat voor 1???
volgens mij kan iemand maximaal 6 invites hebben, als iemand er 6 heeft komen er geen bij..maar als je ze hebt verbruikt..worde ze weer aangevuld tot maximaal 6...quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:11 schreef Jump het volgende:
whèhè, maak ik mezelf eventjes een spambox aan voor alle registraties.log ik in. direct 6 invites
in ie is dat ook het gevalquote:Op zondag 29 augustus 2004 11:47 schreef Jump het volgende:
[..]
Als je inlogt op GMail met Firefox. en je opent een nieuw browservenster. logt daarin op een andere gmail. ga terug naar het eerste venster. refresh, je ziet nu de mail van de laatst ingelogde gebruiker, maar met het eerste mailadres vanboven
komtie aan!quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:47 schreef Lt_BaseLine het volgende:
Heeft er iemand nog een invite over?
baseline_@hotmail.com
Alvast hartstikke bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |