abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator dinsdag 28 augustus 2001 @ 17:26:30 #1
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_1508786
Eerdere versies van dit topic :

In mijn buik..
Zwangerschap week 17, 18 en 19
De '"pret"echo ! en andere babyzaken....
En hoe gaat het met de babies?
Deel drie van de babies dus!

Zwanger + uitgerekende datum:

22 september 2001 : No Nick
2 december 2001 : Rosa Evita
3 december 2001 : Jessie
12 december 2001 : Mooni
13 december 2001 : Dinus
2 februari 2002 : Gaoxing

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 27-09-2001 01:49]

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_1508811
Lois, ik kan me goed voorstellen dat je tranen met tuiten hebt gehuild. Het is ook niet niets om opeens weer aan het werk te moeten en je meisje te moeten achterlaten. Ook al zijn het je eigen ouders die jou ook hebben groot gebracht, het is en blijft je kind en je bent gewoon gewend om ieder lachje, huiltje en gesprekje van je kleine mee te maken.

No Nick is al snel uitgerekend zeg. Ik moet dus echt constant blijven checken nu want je weet het maar nooit.

Het blijft leuk al die babyverhalen!

pi_1508944
Mijn stiefzus wordt vandaag ingeleid ze is zwanger van een tweeling maar omdat ze nu symptomen van zwangersschapziekte ging vertonen hebben ze besloten haar in te leiden.

Misschien ben ik vanavond of morgen dus wel oom

pi_1508965
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 17:45 schreef Uiruru het volgende:
Mijn stiefzus wordt vandaag ingeleid ze is zwanger van een tweeling maar omdat ze nu symptomen van zwangersschapziekte ging vertonen hebben ze besloten haar in te leiden.

Oh, wat spannend! Oom Uiruru...klinkt goed!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  dinsdag 28 augustus 2001 @ 23:32:02 #5
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_1512162
quote:
En, is er al nieuws? Spannend hoor!

No Nick: hoe gaat het met jou? Heeft het kweekje nog iets uitgewezen? voor de laatste loodjes!

Moussy: hoe voel jij je? Ben je al helemaal aan het zwangeren?

Lois en Nausicaa: he gos dames nou toch, ik kan me helemaal voorstellen dat het moeilijk is om zo'n ukkie achter te moeten laten. Aan de andere kant *positief denkt* heb ik van verschillende vriendinnen gehoord dat ze er op den duur aan wenden, en er dan eigenlijk wel blij mee waren om even met iets heel anders bezig te zijn. voor jullie en jullie hummeltjes

Hier een beetje goed nieuws: m'n bloeddruk is gedeeltelijk naar beneden. Vorige keer was het nog 140 over 90, nu 142 over 68. Niet aan de medicijnen dus, zoals ik gevreesd had, maar wel de boel in de gaten houden.

Verder hebben we heeeel even in de verte de hartslag gehoord, maar Buikkie ligt werkelijk geen seconde stil en wriemelde zich steeds weer weg (waarop ik m'n lachen niet kan inhouden; maf kind! ). Toen ik even later de rekening stond te betalen kreeg ik nog even een trap na, letterlijk

† In Memoriam † woensdag 29 augustus 2001 @ 03:34:43 #6
7074 moussy
kuttekop
pi_1513160
of ik al aan het zwangeren ben .....

Ik zit nu stront misselijk te wezen achter mn pc , ik haat luchtjes van voedsel.... ik heb nu al dikke vingers .. pfft tis het toch leuk zwanger zijn

nee hoor, ik neem dat er allemaal voor lief bij.

Wanneer ik psies uitgerekend ben , weet ik nog niet zeker, maar zelf kom ik op 26 april ...

Omdat het bij mij al eens verkeerd gegaan is, moet ik 12 september bij de mutsenprutser zijn voor een eerste echo.
Ik heb nml een mola-zwangerschap gehad vorig jaar mei. Voor mijn gevoel , en alles is goed, kan ik na die echo pas echt gaan genieten van het zwanger zijn. Ik vind het nu nog ontzettend eng...

ik ga nog even een poging doen om te slapen, voor dat mn meissie weer vrolijk aan het roepen is dat ze dr bed uit wil

Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 augustus 2001 @ 05:09:56 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_1513198
quote:

Spannend zeg! Gelijk melden met alle details hier hè?

Christan en ik gaan jullie een weekje verlaten (vandaar dit idiote tijdstip), we vliegen straks naar Menorca. Papa qltel past op de Fok!-toko. Tot over een week!

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 29 augustus 2001 @ 10:20:22 #8
12560 dice
Koffiekoffiekoffiekoffiekoffie
pi_1513839
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 03:34 schreef moussy het volgende:
of ik al aan het zwangeren ben .....

Ik zit nu stront misselijk te wezen achter mn pc , ik haat luchtjes van voedsel.... ik heb nu al dikke vingers .. pfft tis het toch leuk zwanger zijn

*Dice zijn vrouwtje heeft al 6 maanden last van braken ... daar word je dus ECHTNIETBLIJVAN !!!!~

Vorige week een CTG moeten laten maken van Uk, die hartslag loopt beter dan de NS

'Kots' zei het paard. 'Grote kots !' Maak het verhaal af en kleur de plaatjes.
pi_1518808
Ik vind "mutsenprutser" errug leuk
(nog leuker dan "Rukdrogist" )

Maar eh, ontopic:

Nu we het toch over zwangerschapsongemakken hebben, sinds een paar dagen weet ik niet meer hoe ik moet liggen in bed doordat ik 7 uur na het avondeten nog vol ben, ondanks niet te veel te hebben gegeten!

"u zult merken dat uw spijsvertering wat langzamer gaat werken" ja, klopt

En wat de toiletgang betreft, het gaat veel te goed, of het gaat helemaal niet!

Verder slaap ik graag naakt, maar als mijn tepels veel erger gaan lekken dan ze nu doen moet ik iets aan 's nachts....

"u borsten gaan zich voorbereiden op het geven van de borstvoeding" jaja.............

Maar goed, we hebben het er tuurlijk voor over, en hebben onwijs veel zin om nader kennis te maken met die kleine hummel die me momenteel de hele dag met rust laat maar 's ochtends tegen half 6 begint lol te schoppen

Zolang er was is, is er leven.
pi_1523940
Nou daar ben ik weer.
Afgelopen dinsdag weer yoga gehad. Heb toen een spiertje verrekt ofzo en stik van de pijn in me bekken.
Zou me moeder vanmiddag op viste komen naar een paar kleertjes kijken die ik gehad had. Ik dacht ik haal ze alvast van boven. En ja hoor val ik dus WEER van de trap. De laatste helft op mijn kont naar beneden gestuitert. Gelukkig niet op mijn buik, maar wel precies op de bil die al zo pijn deed.
Dit word weer een giga blauwe plek. En de kleine schopt ook gelijk minder als normaal en dat vind ik helemaal niet fijn. Ik ga morgenochtend gewoon voor de zekerheid naar de dokter.
Het gaat dus weer lekker hier, NOT

Van lekkende borsten ofzo nog helemaal niks gemerkt. Horen ze wel te gaan lekken? Is het een slecht teken dat ze niet lekken bedoel ik eigenlijk?

Verder begint mijn buik steeds groter te worden en kijk ik uit naar mijn zwangerschapsverlof. Alhoewel ik nu ook niet werk, maar echt lekker zit ik nu natuurlijk niet thuis, zowel letterlijk als figuurlijk

Doei doei

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_1523984
Arme Jessie toch Weer gevallen, je treft het niet!
Je balans is heel anders he, misschien komt het daar wel door....

Met de baby is vast alles in orde, die zit vrij veilig, maar als het je geruststelt kun je inderdaad beter even naar de dokter gaan.

Lekkende borsten hoeft niet hoor, dus maak je daar geen zorgen over, het is eerder ongemakkelijk!

Laat je even horen hoe het was bij de dokter?

Groetjes Dineke

pi_1523985
quote:

EnEnEn??????

En Moussy, wat een spannende tijd voor je, lijkt me echt een rotervaring die je hebt gehad, ik hoop dat alles goed gaat deze keer!

Wat duurt dat nog lang he, tot 12 september .......

[Dit bericht is gewijzigd door Dinus op 30-08-2001 14:49]

pi_1524002
Naaaah, vallurt! Ik kan me voorstellen dat je schrikt en baalt, en zeker als de baby zich dan koest houdt..hij/zij is vast helemaal gezond, zit gewoon geschrokken in een hoekkie te wachten tot al die commotie voorbij is...maar ga maar lekker naar de dokter, voor alle zekerheid!
DANYEL EN THIJS
  donderdag 30 augustus 2001 @ 15:06:06 #14
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1524118
Ik wil ook een baby
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_1524128
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 15:06 schreef Vivi het volgende:
Ik wil ook een baby
*slik* Nie doen... *slik* Ik moet weer ongesteld worden, niet doen, straks begin ik ook....
DANYEL EN THIJS
  donderdag 30 augustus 2001 @ 15:09:54 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_1524145
Catootje,
Je kent me helemaal niet, maar ik lees al heel lang mee, en als ik eerlijk ben dan verwacht/hoop ik stiekem iedere keer als ik dit topic lees, te zien dat jij zwanger bent.
Omdat je dat een tijdje geleden zei, dat je er ook aan zat te denken.
  † In Memoriam † donderdag 30 augustus 2001 @ 15:11:36 #17
7074 moussy
kuttekop
pi_1524155
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 14:45 schreef Dinus het volgende:

[..]

En Moussy, wat een spannende tijd voor je, lijkt me echt een rotervaring die je hebt gehad, ik hoop dat alles goed gaat deze keer!

Wat duurt dat nog lang he, tot 12 september .......

Dit duurdt heel lang. Volgende week gaan we dr eerst even lekker een midweekje tussen uit dan gaat de week ook lekker snel
  donderdag 30 augustus 2001 @ 15:12:13 #18
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1524159
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 15:07 schreef Catootje het volgende:

[..]

*slik* Nie doen... *slik* Ik moet weer ongesteld worden, niet doen, straks begin ik ook....

Errug he ik moet ook nog ff wachten door allerlei factoren..en ik vond kindjes niet eens leuk..en nu moet ik soms bijna janken als ik kleine schattige sokjes zie..ik voel me een soort slachtoffer van de biologische processen van het vrouwzijn
pi_1524165
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 15:09 schreef Brighteyes het volgende:
Catootje,
Je kent me helemaal niet, maar ik lees al heel lang mee, en als ik eerlijk ben dan verwacht/hoop ik stiekem iedere keer als ik dit topic lees, te zien dat jij zwanger bent.
Dat vind ik lief.... geloof ik ! Maar nee, ik hou me aan mijn plan, en dat betekent nog wachten en denken en wachten. Er zijn gewoon een aantal dingen die ik op poten willen hebben, en daar heb ik nog even de tijd voor nodig. Dus de komenden maaaaaanden geen 'Catootje is zwanger', hoe verschrikkelijk moeilijk ik dat ook vind!
DANYEL EN THIJS
  donderdag 30 augustus 2001 @ 15:14:37 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_1524187
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 15:12 schreef Catootje het volgende:

[..]

Dat vind ik lief.... geloof ik ! Maar nee, ik hou me aan mijn plan, en dat betekent nog wachten en denken en wachten. Er zijn gewoon een aantal dingen die ik op poten willen hebben, en daar heb ik nog even de tijd voor nodig. Dus de komenden maaaaaanden geen 'Catootje is zwanger', hoe verschrikkelijk moeilijk ik dat ook vind!

Groot gelijk!
Alleen je leeft zo heerlijk mee met iedereen, dat ik soms wel eens denk, houdt ze het vol?
Maar dat doe je vast wel, je hebt zoveel doorstaan de laatste tijd, dat je volgens mij je prioriteiten wel op een rijtje hebt staan.

*Terugtrekt in de vergetelheid

Edit type-o

pi_1524196
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 15:12 schreef Vivi het volgende:

[..]

Errug he ik moet ook nog ff wachten door allerlei factoren..en ik vond kindjes niet eens leuk..en nu moet ik soms bijna janken als ik kleine schattige sokjes zie..ik voel me een soort slachtoffer van de biologische processen van het vrouwzijn

Nee, maar dat heb ik ook: kindjes zijn lastig, kosten klauwen vol geld, en tijd, en aandacht, en dan moet je maar zwanger zien te worden: spataderen, striae, en allerlei andere klachten (en dan verloopt alles nog normaal)... En dan denk ik heel dapper: dit wil ik toch nog niet!

Nou, eigenlijk dus wel. *medeslachtoffer is* Zullen we samen in 'onze tijd' zwanger worden Vivi? Er waren er nog een paar die er nog niet 'aan toe zijn' .... *we wachten dapper en vrouwmoedig tot de tijd rijp is*

DANYEL EN THIJS
  donderdag 30 augustus 2001 @ 15:30:54 #22
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1524294
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 15:15 schreef Catootje het volgende:

[..]

Nee, maar dat heb ik ook: kindjes zijn lastig, kosten klauwen vol geld, en tijd, en aandacht, en dan moet je maar zwanger zien te worden: spataderen, striae, en allerlei andere klachten (en dan verloopt alles nog normaal)... En dan denk ik heel dapper: dit wil ik toch nog niet!

Nou, eigenlijk dus wel. *medeslachtoffer is* Zullen we samen in 'onze tijd' zwanger worden Vivi? Er waren er nog een paar die er nog niet 'aan toe zijn' .... *we wachten dapper en vrouwmoedig tot de tijd rijp is*

Jeetje, wat klinkt dit herkenbaar zeg, alle dingen die je nu opnoemt!! Ik heb er nog een paar :wil eerst andere woonruimte hebben (waar ik nu woon is te klein en ik wordt bedreigd door mijn huisbaas ) Wil een vast contract op mijn werk (financiele zekerheid) Dat duurt nog precies 11 maanden als het goed is...idd, het lichamelijke aspect (ben toch wel redelijk ijdel en hoop dat ik er een beetje "ongeschonden" uitkom ) en dan het belangrijkste : Vriendje begint er langzaamaan iets meer voor open te staan..maar zoals het overkomt is hij er nog echt niet klaar voor..is nog bezig zijn bedrijf op te zetten, blablabla...ik wil hem ook niet onder druk zetten wat zoiets belangrijks betreft..dat wordt je later toch verweten ben ik bang..maar toen ik gisteren hoorde dat mijn beste vriendin met de pil was gestopt baalde ik wel ff als een stekker..

Oke, laten we elkaar maar een beetje steunen in zwakke momenten

pi_1524344
Weet je wat wij doen Vivi? We zoeken naar walgelijke plaatjes van spataderen, blubberbuiken, enzovoorts... PLak het op de pillendoos, dan wil je nog wel slikken! *steunpilaar uit de kast trekt*
DANYEL EN THIJS
  donderdag 30 augustus 2001 @ 15:37:51 #24
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1524357
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 15:36 schreef Catootje het volgende:
Weet je wat wij doen Vivi? We zoeken naar walgelijke plaatjes van spataderen, blubberbuiken, enzovoorts... PLak het op de pillendoos, dan wil je nog wel slikken! *steunpilaar uit de kast trekt*
jamaar...hoe ouder je bent hoe minder kans dat je weer gewoon "terugplooit" zeg maar

Wat Nu?

pi_1524389
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 15:37 schreef Vivi het volgende:

[..]

jamaar...hoe ouder je bent hoe minder kans dat je weer gewoon "terugplooit" zeg maar

Wat Nu?

hehe..ik ben al te oud om gewoon terug te plooien...ik vrees dat ik gewoon een hasbeen ben na een zwangerschap, ik geniet nog maar effe van mijn enigszins ongeschonden lijf (Vivi, verkloot me theorie nu niet.. )
DANYEL EN THIJS
  donderdag 30 augustus 2001 @ 15:50:51 #26
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1524445
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 15:43 schreef Catootje het volgende:

[..]

hehe..ik ben al te oud om gewoon terug te plooien...ik vrees dat ik gewoon een hasbeen ben na een zwangerschap, ik geniet nog maar effe van mijn enigszins ongeschonden lijf (Vivi, verkloot me theorie nu niet.. )

pi_1524450
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 15:50 schreef Vivi het volgende:

[..]

Lievv zijn! Anders werkt me steunpilaartactiek (mooi scrabblewoord) niet!
DANYEL EN THIJS
  donderdag 30 augustus 2001 @ 15:55:14 #28
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1524483
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 15:43 schreef Catootje het volgende:

[..]

Lol

Nee Pootepoot, goed idee van je hoor, om te wachten op 'jouw/onze' tijd. Wie weet, doe ik wel gezellig mee, laten we zeggen: over een jaartje of drie op zijn vroegst, of duurt je dat te lang?

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  Jubileum moderator donderdag 30 augustus 2001 @ 15:58:06 #29
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_1524513
Hahahahaa terugplooien na een zwangerschap

* Lois heeft nog steeds een blubberbuikje

terugplooien my ass

ik vind het wel een leuke term ik hou 'm erin ....... nee ik ben net bevallen maar nog niet helemaal teruggeplooid

Eva ♥ en Iris ♥
pi_1524533
Jaartje wel..of drie niet denk ik...(da's lang hoor) Maar dan doe ik met jou weer mee voor de tweede! Staan we daar met onze buikkies op de bbqmeeting 2004
DANYEL EN THIJS
pi_1524550
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 15:58 schreef Lois het volgende:
Hahahahaa terugplooien na een zwangerschap

* Lois heeft nog steeds een blubberbuikje

terugplooien my ass

ik vind het wel een leuke term ik hou 'm erin ....... nee ik ben net bevallen maar nog niet helemaal teruggeplooid

Jaaaaa, maar dat komt omdat je te oud aan een kind begonnen bent! dat hadden we moeten doentoen we twintig waren Lois! Nu zijn we te laat *hmmz, weer gaten in Catoots' waterdichte theorie*
DANYEL EN THIJS
  Jubileum moderator donderdag 30 augustus 2001 @ 16:03:46 #32
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_1524574
sjees nu klinken we bejaard Catoot

Zo oud zijn we nog niet en zoals jullie zelf al zeggen, gelukkig heb je nog tijd om het een jaartje (of 3) uit te stellen.

Eva ♥ en Iris ♥
pi_1524578
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 15:09 schreef Brighteyes het volgende:
Catootje,
Nou (gezondheid) hoopt dit ook ,lijk me toch ontzettend spannend om te horen als onze CATOOTJE ook zwanger is.
Maaaaaaaaar Catootje heeft een afspraak met het vriendje he.
Dus denk dat we toch nog even moeten wachten op dit nieuws.
Of niet Of wel Of niet Of wel.
Ingrid.
(jou kennende???? catootje blijft het kriebelen niet dan)
Een dag geen zorgen:is een dag niet geleefd?????.
  donderdag 30 augustus 2001 @ 16:04:15 #34
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1524579
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 15:59 schreef Catootje het volgende:
Jaartje wel..of drie niet denk ik...(da's lang hoor) Maar dan doe ik met jou weer mee voor de tweede! Staan we daar met onze buikkies op de bbqmeeting 2004
Ouch, tsja, dan maar de tweede. Een jaartje is mij toch wel wat te snel hoor, dan maar nooit meer terugplooien.
When I rush it hits me
  donderdag 30 augustus 2001 @ 16:55:38 #35
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1525096
Nou, ik doe wel mee over een jaartje (hoop ik) En als ik niet terugplooi laat ik het wel strak trekken..BTW: een kennisje van mijn vriend heeft, ndat ze van een tweeling was bevallen (ze was formaat walrus) , zichzelf helemaal strak laten "inwikkelen" in doeken, 8 weken volgehouden..en ze was weer helemaal strak..ideetje?
pi_1525615
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 16:55 schreef Vivi het volgende:
Nou, ik doe wel mee over een jaartje (hoop ik) En als ik niet terugplooi laat ik het wel strak trekken..BTW: een kennisje van mijn vriend heeft, ndat ze van een tweeling was bevallen (ze was formaat walrus) , zichzelf helemaal strak laten "inwikkelen" in doeken, 8 weken volgehouden..en ze was weer helemaal strak..ideetje?
Mijn god, is het van binnen al helemaal van slag, komt er ook nog es druk van buiten op klinkt pijnlijk...ga es vragen: of het zeer deed? Gaf ze borstvoeding?
DANYEL EN THIJS
pi_1525829
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 15:36 schreef Catootje het volgende:
Hahaha, is goed dan plaats ik plaatjes van schattige rompertjes, dromerige baby's aan de tepel, en van fop-spenen met de tekst "I love Mama "

Nee hoor meiden, het is veel leuker als je er echt aan toe bent, en ook voor je vriend/man is het denk ik leuker als ze er echt voor gaan!
Wij hebben er dus drie jaar op gewacht, en kan wel zeggen dat we nu echt samen zwanger zijn!

Tegen de tijd dat deze babygeneratie geboren is, en wij tussen de luiers zitten gaan we genieten van jullie zwangerschapsperikelen, deal????

donderdag 30 augustus 2001 @ 19:22:27 #38
3128 Ellen
Ben gewoon mezelf
pi_1526031
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 16:00 schreef Catootje het volgende:

[..]

Jaaaaa, maar dat komt omdat je te oud aan een kind begonnen bent! dat hadden we moeten doentoen we twintig waren Lois! Nu zijn we te laat *hmmz, weer gaten in Catoots' waterdichte theorie*

* Ellen was 21 toen ik Mark kreeg

Maar flubberbuikje heb ik altijd gehad, heb er na de twee zwangerschappen zelfs een buikcorrectie aan over gehouden, maar dat is niet echt mooi geworden, ik draag altijd de litteken's van het moeder zijn, maar het kan me niet schelen, het zijn schatten van knullen en wel een litteken waard.

To Know Me Is To Love Me
pi_1526209
Meisjes meisjes meisjes toch.... Dramatische blubberbuiken en terugplooien (plooien? PLOOIEN? Die zijn nog mooi opgevuld hoor!!! ('k moet nog zeker 10 kilo kwijt, lukt me vast nooooit meer!).
En blerende baby's, onderbroken nachten, lekkende borsten? Hoort erbij. Evenals stuwing in je borsten (wel eens 's ochtends om 6 uur wakker geworden omdat je per se moest opstaan omdat je het gevoel hebt dat je borsten anders uit elkaar gaan knallen? Nee? Nou, dat behoort tot de mogelijkheden, als je kindje doorslaapt 's nachts), twijfels of je het wel goed doet, zorgen maken of-ie geen enge ziektes aan het oplopen is (help, zie ik daar rode vlekjes op z'n borst? Hij heeft toch geen koorts he? Shit, dat kan ik nu niet meten want hij is net in bad geweest...). En je haasten om op tijd op het kinderdagverblijf te zijn (leuk als de NS ook eens meewerkt)... Kortom: kommer en kwel...

Maar toch,

het is zooo ontzettend leuk! Neem het van mij aan....

pi_1526234
* Uiruru is dus sinds gistermiddag OOM
  donderdag 30 augustus 2001 @ 19:50:45 #41
3128 Ellen
Ben gewoon mezelf
pi_1526240
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 19:49 schreef Uiruru het volgende:
Hey Uiruru van harte hoor
To Know Me Is To Love Me
pi_1526282
quote:
He gefeliciteerd Uiruru! En tegelijkertijd heel veel sterkte met het andere vervelende nieuws over je opa......... Dit zijn heel vreemde dagen voor jou en je familie denk ik.........
  donderdag 30 augustus 2001 @ 22:50:03 #43
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1527546
Gefeli

Wat is ut?????

vrijdag 31 augustus 2001 @ 07:58:51 #44
12560 dice
pi_1529891
quote:
Muchos felicitados, muchacho

Tist geworden ???????

pi_1530390
Uiruru van harte met het oom zijn.

Ben net naar de dokter geweest. Aan me rug konden ze niks doen ik zou paracetamol mogen slikken maar liever niet natuurlijk, doe ik ook niet. Gewoon rust nemen en goed opletten dat ikniet weer val. Heeft ook nog naar het hartje geluisterd en ja hoor het deed het nog
Vond wel dat het langzaam klopte, maar volgens de dokter was het goed.

Nou ik stop weer want zohalf op 1 bil zitten zit ook niet lekker:(

Doei doei

Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator zaterdag 1 september 2001 @ 11:55:10 #46
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_1537815
Nog even een tip voor alle zwangeren die met de "baby-uitzet" bezig zijn.
Nausicaa en ik zijn er erg enthousiast over, de produkten van Avent.
http://www.aventbaby.com/nl/index.html
De flessen zijn ideaal, makkelijk schoon te maken, te vullen en de spenen zijn zo ontworpen dat er alleen voeding uitloopt als de baby er aan zuigt. Sommige spenen blijven gewoon doordruppelen met als gevolg dat baby's zich snel verslikken als ze even een pauze inlassen.
Ik had zelf een vrij goedkope flessenwarmer gekocht (voor nood erbij, meestal warm ik op in de magnetron) maar die werd de ene keer bloedheet en de andere keer helemaal niet warm. Niet betrouwbaar dus, dus sinds kort hebben we de warmer van Avent. Erg gemakkelijk en betrouwbaar.
Affijn, ik klink alweer als een TellSell dame, het is geen verkooppraatje, het is meer een tip.

Lukt het allemaal met het aanschaffen van spullen van de "lijst" ??
Ik vond dat zo geweldig leuk in al die winkels van die kleine spulletjes kopen en dan ook geen idee hebben of je wel iets koopt wat echt handig is en of je het veel gaat gebruiken.
Geweldige ervaring .

Eva ♥ en Iris ♥
pi_1538455
*tromgeroffel*

Lorcan en Calder zijn de namen
Lorcan: 49 cm en 2760
Calder: 45.5 cm en 2102

Mijn pleegzus krijgt nu bloed via een infuus waarom is me niet helemaal duidelijk geworden

pi_1538612
n.a.v. Tips van Lois:

Handig , ik zal extra letten op de Avent spullen!
Tips van ervaringsdeskundigen zijn me heel wat waard......

Ik heb tot nu toe eigenlijk alleen nog maar de "fun" dingen gekocht. Op 14 september komen de meubels en kan ik beginnen met het inrichten van de kast en commode en het verwerken van de lijst van spullen die je dient te hebben.

Ik heb nu geen overzicht, alles zit in zakken en dozen, over 2 weken lekker alles uitpakken en de kasten inruimen

pi_1538617
quote:
Op zaterdag 01 september 2001 13:27 schreef Uiruru het volgende:
*tromgeroffel*

Mijn pleegzus krijgt nu bloed via een infuus waarom is me niet helemaal duidelijk geworden

Leuke aparte namen!!
Zijn ze toevallig ergens op internet te bewonderen??

Je zus krijgt vast bloed omdat ze nogal wat verloren is??

pi_1538624
quote:
Op zaterdag 01 september 2001 13:55 schreef Dinus het volgende:

[..]

Leuke aparte namen!!

Schotse namen haar stiefvader is namelijk een schot.
quote:

Zijn ze toevallig ergens op internet te bewonderen??
Nope. Zal ook wel niet gebeuren ze zijn niet zo internettig.
quote:

Je zus krijgt vast bloed omdat ze nogal wat verloren is??
Ik zou het niet weten zal wel iets te maken hebben met de zwangersschapsvergiftiging
pi_1539577
quote:
Op zaterdag 01 september 2001 13:27 schreef Uiruru het volgende:
*tromgeroffel*

Meestal krijg je bloed bij als je tijdens de bevalling TE VEEL bloed bent verloren.
Ingrid
pi_1540020
Even een tip van huishoudelijke aard tussendoor: even geleden hebben we het heel kort over het boxkleed van het kruidvat gehad (een aantal zwangeren had dat al gekocht). Het gaat om dat ding met die vissen erop.
Erg leuk boxkleed, alleen, het ding kan - zoals hij verkocht wordt - niet zomaar de wasmachine in. Ontzettend onhandig. Want baby's geven nog wel eens wat melk terug.
Maar om nu een lang verhaal kort te maken: dat ding moet dus af en toe echt wel even in de wasmachine. Dan nu mijn tip: knip ten eerste die bal die er met een touwtje aan vast hangt vanaf (die wordt immers nooit meer droog), maar nog belangrijker: haal alvast het spiegeltje ervan af. Helaas, maar dat spiegeltje zal een waspartij niet overleven, want het spiegelende laagje zal in allerlei stukjes uit aan vallen (ervaringsdeskundige...). En als je dus de spiegel pas na het wassen eraf haalt, dan kun je het boxkleed meteen weer gaan wassen.
Nou ja, voor eenieder die er wat aan heeft zeg maar....

N.

O ja, Uiruru, natuurlijk van harte gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding. Ga maar snel en vaak kijken, want zo klein blijven ze niet lang (boehoe, wat een cliche, maar wel waar!).

pi_1540280
Nausica:

Bedankt voor de boxkleed tip!!!
Ik was een van degenen die 'm gekocht had.....

pi_1546054
Nausicaa, ik was die ander die hem heeft gekocht. Inderdaad goeie tip. Ik had hem er anders ook zo ingegooit denk ik

Heb nog steeds last van mijn blauuwe bil en onderrug door die val. Loop als een oud vrouwtje. De kleine schopt weer goed en we zien me buik steeds vaker en beter bewegen, zo lachwekkend.
Soms zit ik al helemaal weg te dromen en bedenk me hoe het is om die kleine dalijk vast te houden. In mijn gedachte is dat zo mooi, dat het in het echt vast honderd keer mooier is.

Binnenkort gaan we naar eindhoven, naar babydump. Niet echt naast de deur maar het schijnt dat ze er veel hebben. Voornamelijk voor de babykamer.
Binnenkort ook met mijn ouders een kinderwagen kopen, joepie die krijgen we van hun en het gaat de bugaboo worden. Allen twijfel ik nog (maakt man niet uit) welke kleur. Rood of terra. Zal wel iene miene mutte worden. Ik kan nooit kiezen een echte weegschaal ben ik

Straks om 8uur de kraamafdeling weer op tv. Zijn wel herhalingen maar toch. Kan ik de tissues weer tevoorschijn halen, hahaha. Kijken jullie dat ook? Zag een tijdje terug dat je een soort lachgas vermengt met zuurstof kon krijgen als de weeen erg werden. Wist niet dat dit kon. Op 9 okt is er een rondleiding in het ziekenhuis waar ik onder behandeling ben. Dan krijg je alles te zien enzo. Ben benieuwd. Eens vragen of ze dat daar ook gebruiken.

Weet niet of ik het gezegd had maar heb mijn kraampakket ook gekregen. Het word nu allemaal wel heel echt.

Nou ik ga nog een beetje rondstrompelen hier,

Doei doei

Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 2 september 2001 @ 23:00:10 #55
2347 deff
..until the reaper sings
pi_1547642
Na het lezen van alle voorgaande topics moet ik ffkes m'n eitje kwijt (normaal lurk ik alleen maar op fok).

Zelf ben ik 5 1/2 maand geleden vader geworden van een zoon (Dylan), alle verhalen en ervaringen die ik hier voorbij zie komen lijken zo uit m'n leven van het afgelopen jaar gegrepen.
De ziek/zwak/misselijkheid van m'n vriendin.
Het uitzoeken/kopen van de kinderwagen, het kamertje (inclusief inrichten en verbouwen)en de uitzet.
De spanning als de uitgerekende datum daar is (en dan uiteindelijk 2 weken later pas eruit willen het kreng ).
De bevalling en het gevoel als je voor het eerst de kleine ziet/vast kan houden.
De bewondering voor een vrouw over alles wat ze doormaakt voor/tijdens/en zeker ook na de bevalling.
De onzekerheid als de kraamhulp voor het laatst de deur achter haar dicht trekt (kunnen we het zelf wel???)
En sinds hij geboren is het mooiste tot nu toe, het moment dat je kind voor het eerst bewust tegen je lacht.

Dit alles doet je een hoop kleine ongemakjes vergeten (niet meer spontaan ergens heen, deur achter je dicht en we zien wel, nee eerst alles voor de kleine verzamelen, hebben we genoeg luiers bij ons, "schat" heb jij de schoonmaak doekjes om z'n kont af te vegen, waar is z'n muts, neem jij de flessen mee).
snachts om 4 uur eruit omdat meneer niet meer wil slapen, papa dan maar vliegtuigje spelen tot 5.30 (en dan gelijk onder de douche want het werk gaat ook niet weg, enz enz enz.

Ik zou het voor geen goud hebben willen missen allemaal, persoonlijk vind ik het het beste wat je kan overkomen.
Een baby is het perfecte middel tegen een klote dag op het werk met tegensputterende server/gebruikers/apparatuur, 1 lach van hem en je bent alles vergeten.

Veel geluk allemaal met jullie (nog te komen) nieuwe aanwinsten.

/back to lurk modus...

daddy to the bone....
nu daddy van 2
"root doesn't mean a thing if you ain't got that ping"...
  maandag 3 september 2001 @ 09:39:26 #56
12560 dice
pi_1548782
Euh ... aan alle net bevallen moeders (en vaders ook een beetje) : Wat is jullie ervaring met al dan niet thuis bevallen ?

Hoor zo veel verhalen over wel of niet thuis bevallen en heb nu geen idee meer wat we moeten doen.

Uitwijken naar het ZH op het laatste moment kan natuurlijk altijd, maar wat is prettig ?

† In Memoriam † maandag 3 september 2001 @ 10:21:45 #57
7074 moussy
kuttekop
pi_1548890
Ik vond thuis bevallen erg prettig, maar ik kan niet zeggen of het prettiger was dan in het ziekenhuis, omdat ik daar dus totaal geen ervaring mee heb.

Waarschijnlijk ben ik in april verplicht om in het ziekenhuis te bevallen, omdat er hier een ernstig te kort aan verloskundigen is

Maar als ik zelf de keuze mag maken, wil ik weer gewoon thuis bevallen

maandag 3 september 2001 @ 12:07:42 #58
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_1549390
Even een klein teken van leven vanuit Nederland. Buikkie en ik zijn dus vrijdagavond aangekomen, na een reis van 23 uur die verder heel voorspoedig verliep. M'n slechte been heeft zich wonderbaarlijk goed gehouden, Buikkie was vrolijk aan het spartelen, en het grootste probleem was een ontzettende vermoeidheid, dus dat viel mee. Oh ja, en met je dikke buik in een volle kroeg voetbal kijken is ook geen aanrader, dat hebben we er helaas na een paar minuten bij moeten laten zitten.

Binnen de drie dagen dat ik hier ben is verder m'n bagage al zo ongeveer verdubbeld door alle babykadootjes, en dan ben ik nog niet eens bij m'n ouders geweest

pi_1549596
Barb, ik denk dat ik met je meedoe over 3 jaar.
Een jaar is voor mij ook nog veel te vroeg.
Wil wel, maar weet dat het door omstandigheden gewoon niet goed is om zo snel te gaan.

Dit weekend met mijn lief naar Parijs geweest, de stad der romantiek. We hebben het heel veel over onze toekomst gehad en dus ook over kinders. Dat we het allebei willen is wel duidelijk, alleen als we het voor het zeggen hebben nu nog niet. Gebeurt het wel, dan is het welkom en zijn we er blij mee! Stap voor stap gaan we naar de toekomst hebben we gezegd. Van de week zal ik in het vakantiefoto topic een foto plaatsen met wat tekst en uitleg over het stap voor stap gebeuren!

maandag 3 september 2001 @ 12:46:52 #60
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_1549632
quote:
Op maandag 03 september 2001 12:07 schreef Gaoxing het volgende:
Even een klein teken van leven vanuit Nederland.
Gaaf dat de reis goed is verlopen
Wanneer kwam je nou ook alweer hier langs?
De 8ste toch?

* No Nick kan haast niet wachten.. twee buikkies bij elkaar op de foto

Fok!hokker... en NietKlieker.
pi_1556708
Raaait! *boekt Kleintje en Barb voor een triple-zwangerschap...* Echt gezellig! Wie doet er nog meer mee! (echt niet dat jullie 'pas' over een jaar of drie zwanger zijn hee!)
DANYEL EN THIJS
pi_1558701
quote:
Op dinsdag 04 september 2001 12:08 schreef Catootje het volgende:
Raaait! *boekt Kleintje en Barb voor een triple-zwangerschap...* Echt gezellig! Wie doet er nog meer mee! (echt niet dat jullie 'pas' over een jaar of drie zwanger zijn hee!)
Egg wel dat ik nog 3 jaar wacht!!!!
  dinsdag 4 september 2001 @ 18:10:41 #63
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_1559007
quote:
Op maandag 03 september 2001 12:46 schreef No Nick het volgende:
Gaaf dat de reis goed is verlopen
Wanneer kwam je nou ook alweer hier langs?
De 8ste toch?

Jahaaa, de achtste! Echt niet dat ik die sarong weer mee terug sleep he Ik mail je eerdaags
pi_1560639
* DIGGER heeft Gaoxing haar buikie al 2 dagen mogen voelen en vindt um errug mooi

Gelukkig kon ik die toekomstige Ajacied (in Gaoxing haar ogen, but not if I can help it) niet voelen, anders.....

Maaruh, het ventje... ... heeft een fantastische moeder en daar ben ik errug blij om

voor Gaoxing

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_1562728
En blij dat je weer even in nederland ben gaoxing?
Leuk hoor dat je zo verwent word met kadootjes.
Ik ben vanmorgen naar het ziekenhuis geweest voor de suikertest.
Viel me toch wel tegen.
Drankje was niet echt smerig, maar viel niet echt lekker en daarna werd ik ook wa duizelig. En dat op je nuchtere maag om 8:15 in ziekenhuis verschijnen beviel me ook al niet, was dan ook blij dat het er om half 11 op zat en heb snel een boterham gegeten. Nu wachten op de uitslag.
Mijn beginwaarde was netjes zeiden ze. ( als die te hoog was mocht ik niet verder met het onderzoek anders zou door het suikerwater de waarde te hoog worden) Hij was 3.9 dacht ik, nou ja zegt me niet veel.
Ik ga zo lekker mijn bed weer even in.

Doei doei

Het voelt heerlijk!!!!
pi_1563384
En nu maar hopen op een goede uitslag Jessie!

De jubelmaanden zijn geloof ik een beetje voorbij nu, ik heb voor vanmiddag een extra afspraak gemaakt bij de verloskundige, om mijn bloeddruk te laten meten en misschien een verwijzing te krijgen om nog eens bloed te laten prikken. Ik heb nu al voor de derde achtereenvolgende week dagelijks last van hoofdpijn

pi_1564103
quote:
Op maandag 03 september 2001 12:46 schreef No Nick het volgende:

Komen deze buikjes ook hier???
Ben zeer benieuwd.

Goaxing, blij dat de reis goed is verlopen.
En die extra bagage die neem je volgens mij maar wat graag mee terug

Jessie, ik hoop dat het een beetje gaat met je billen en duimen maar voor de uitslag!

Dinus, jij ook sterkte met al je hoofdpijn.

Bah... dat zwanger zijn brengt toch echt wel veel probleempjes met zich mee! Niks grote roze wolk!!

pi_1564973
Daar ben ik inmiddels ook achter met al dat lezen...we worden genept! Er is helemaal geen roze wolk, maar als ze dat publiekelijk bekend maken, wil niemand meer kinderen baren ...
DANYEL EN THIJS
pi_1564990
je zult maar Barend heten.
pi_1565391
quote:
Op woensdag 05 september 2001 19:01 schreef Catootje het volgende:
Daar ben ik inmiddels ook achter met al dat lezen...we worden genept! Er is helemaal geen roze wolk, maar als ze dat publiekelijk bekend maken, wil niemand meer kinderen baren ...
I object you honor!!!!

Want het resultaat is zoooo ontzettend leuk, en lief, en zo overdonderend, en zo allesoverheersend geweldig
Minstens 80% van de tijd is het gewoon heel leuk, maar ja, soms zit het tegen, en dan post ik daar weer over...

Maar elke dag word ik weer verliefder....

En ik heb er helemaal geen spijt van!

N. (een vreselijk sentimentele maar o zo trotse moeder!)

pi_1566209
Het was vandaag een beetje " paniek in de tent" hier. Ik ging naar de verloskundige om mijn bloeddruk even te laten meten in verband met de hoofdpijnklachten. Daarna zou ik direct door naar mijn werk. (17.00 beginnen)
De bloeddruk was aardig gestegen, en ik moest ook nog even plassen, er leek eiwit in de urine te zitten....
Ze ging aan het bellen en ik moest meteen met mijn vriend samen naar het ziekenhuis, voor onderzoeken.
Buiten kantooruren, dit is heftig dacht ik ........

Werken is er tot nader bericht even niet meer bij. Wauw, dat viel me rauw op mijn dak, had ik totaal niet verwacht! In het ziekenhuis heb ik een uur aan de ctg scan gelegen omdat er een hartfilmpje van de kleine gemaakt moest worden, er werd bloed afgenomen en ik moest nog een keer plassen.
Tussen neus en lippen door vroeg de arts of ik er rekening mee had gehouden dat ik opgenomen zou worden (?!?!?!?) Tuurlijk had ik daar helemaal niet aan gedacht, ik ging "even" naar de verloskundige en dan werken!

Toen ik aan die scan lag en we continu het hartje van de kleine driftig hoorden kloppen leek de "roze" wereld van de babykamers en de tijdschriften, babysokjes en speentjes zo ver weg en banaal ineens......... dan is ineens alleen maar belangrijk dat alles goed blijft gaan, en leven!

Het bleef nog een paar uur spannend, en nadat we een gesprekje met de arts hadden gehad mocht ik om 20.00 eindelijk naar huis...... bloeddruk is dus aan de hoge kant, maar bloed en urine was verder wel goed.
Ik blijf gelukkig onder controle in de wijk, dus het ziet er niet zo ernstig uit, al weten we niet wat die bloeddruk gaat doen.

Mijn werk heb ik dus afgezegd voor zeker deze en de volgende week, rare ontwikkeling ineens. Maar wel lekker even tot rust komen, als de hoofdpijn een beetje gaat afnemen tenminste.......

Groetjes van opgeluchte Dineke

pi_1566294
Getver, daar schrik ik wel van...oe, voorzichtig doen hee.. *babietje voor alle zekerheid vermanend toespreekt*
DANYEL EN THIJS
  donderdag 6 september 2001 @ 08:59:46 #73
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_1568513
*schrik* Dinus. Gos meid, wat rot als het je zo opeens op je dak komt vallen.

Ik hoop dat je een beetje kunt genieten van de rust die je nu krijgt. Laat je lekker verwennen joh, pootjes omhoog en uitrusten. Lief zijn voor je lijf!!!

Kleintje: ik heb al van verschillende kanten te horen gekregen dat die buik van mij nog helemaal niet zo groot is, alhoewel ik het er nog steeds niet mee eens ben, ik vind 'm enorm. Gisteren voor het eerst sinds een jaar gefietst, en toen ik op m'n trappers ging staan om op te trekken was het even schrikken: m'n zwaartepunt lag een tikkie meer naar voren dan verwacht.

Oh ja, ik ben gisteren nog even langs de huisarts geweest, om m'n bloeddruk te laten checken. Die was zoals gewoonlijk: te hoog, maar niet gestegen. Over twee weekjes dus weer terug voor een controle. Het leuke daarvan is luisteren naar het hartje. Wat is dat toch vreselijk mooi!

pi_1568617
Dineke, wat een schrik zeg! Rustig aan blijven doen hoor! En anders gewoon niet meer gaan werken tot de baby er is! Je kindje en jouw gezondheid zijn nou eenmaal het allerbelangrijkste, dus zorg er goed voor!

Gaoxing: welkom in Nederland. Je hebt wel een weertje uitgezocht zeg, om weer hier te zijn Mis je Guam al? En waar is je man, bij jou hier in Nederland?

Jessie, heb je al uitslag van je test. Spannend altijd, zo iets.

Groetjes allemaal, ik ga maar weer eens werken (nou ja, we hebben vandaag een sportdag. Echt waar, en ik geef geen les op een school of zo. Nee, het is echt de bedoeling dat collega's met elkaar gaan sporten... Maar het regent dat het giet...)

pi_1568960
Soo Dinus jij zal je wel rot geschrokken zijn in het ziekenhuis. Gelukkig dat je naar huis mocht. Doe het maar wel rustig aan hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En Nausicaa ik krijg de uitslag volgende week vrijdag als ik weer naar de gyn moet. Duurt nog wel even dus. Maarik denk maar zo, zou het heel erg slecht zijn bellen ze me wel , toch.

Ben nu al een week thuis en nog geen controle gehad. Balen vind ik dat. Niet dat ik nou lekker wil gaan winkelen ofzo want dat lukt niet, maar ik ben nu elke ochtend al om 9uur uitme bedje omdatik er toch aangekleed uit wil zien als er zo,n vreemde bij je thuiskomt en telkens voor niks dus.Maar wie weet vandaag. Van me collegas ook nog niks gehoord. Mutsen ben blij als het kindje er is en ik een andere baan kan zoeken. Ben de sfeer en de instelling van leidinggevende daar zo zat, maar ja. Heb nu toch even geen last van ze.

Nou ik ga maar even hangen hier.

Mannetje is jarig vandaag (viert dit nooit haat verjaardagen, hij dan ik niet) Zijn dag begon al goed, versliep zich vanochtend. Tja een jaartje ouder, dan heb je je slaap hard nodig, hahahaha.

Doei doei

[Dit bericht is gewijzigd door jessie op 06-09-2001 10:36]

Het voelt heerlijk!!!!
pi_1569849
quote:
Op donderdag 06 september 2001 08:59 schreef Gaoxing het volgende:
Kleintje: ik heb al van verschillende kanten te horen gekregen dat die buik van mij nog helemaal niet zo groot is
Mja sorry maar ik vind um dus nog echt niet groot. Alhoewel na die schranspartij....

O en zodra je mams op je zenuwen begint te werken he, dan gewoon zeggen dat het niet goed is voor de baby en ze moet stoppen, heb je een excuus voor de komende weken

donderdag 6 september 2001 @ 17:42:19 #77
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_1572108
quote:
Op donderdag 06 september 2001 13:01 schreef DIGGER het volgende:
O en zodra je mams op je zenuwen begint te werken he, dan gewoon zeggen dat het niet goed is voor de baby en ze moet stoppen, heb je een excuus voor de komende weken
Uhh... dat excuus heb ik al eens gebruikt bij iemand anders. Werkte niet

Dinus, hoe gaat het nu?

pi_1572194
quote:
Op donderdag 06 september 2001 17:42 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Dinus, hoe gaat het nu?

Ik voel me vandaag al een stuk beter, misschien het idee dat ik voorlopig even niet mag werken?? Dat geeft toch wel een druk he, als je je niet lekker voelt......

Ik heb vandaag heerlijk geluierd, lang geslapen, ontbeten in bed en toen nog een hele poos liggen lezen, heerlijk!

Maar ik blijf er nu natuurlijk wel rekening mee houden dat de bloeddruk gaat stijgen en dat ik dan alsnog even in het ziekenhuis terechtkom... ik hoop het niet natuurlijk!

Jubileum moderator vrijdag 7 september 2001 @ 00:56:11 #79
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_1575012
Dinus, hemeltje ik schrik ervan zeg !!
Gelukkig doe je precies het goede, rust nemen, lekker laten vertroetelen en genieten van je baby in je buik.
Net zoals Nausicaa al zei "dan werk je toch niet meer tot de baby er is" , een gezond kindje en een gezonde moeder is toch het belangrijkste dat er is.

Jessie, voel jij je al wel weer een beetje beter ?? Hoe gaat het met de blauwe plekken ??? Het kan best zijn dat je geen controle krijgt hoor, ik ben ook 3 maanden voor het einde van mijn zwangerschap thuis geweest en mij vertelden ze dat controle waarschijnlijk niet nodig was omdat ik in verband met mijn zwangerschap thuis was (had iets te maken met het feit dat de werkgever het volledig vergoed krijgt van de overheid ofzoiets dergelijks).
Ow enne, gefeliciteerd met je man (Vergeet het bijna in alle babydrukte).

Gaoxing, hoe voelt dat nou Nederlandse grond onder je voetjes ??? Heeft Digger je Buikkie al platgeknuffeld ??
Ben blij dat de vliegreis goed is gegaan en dat alles goed met je gaat.
Ben je de babywinkels al aan het bestormen ?? Of er is geen ruimte meer in je koffer . Geef jij Nonicky even een sterkteknuffel van mij zaterdag ??

Nonick hoe gaat het nou meisje die laatste paar weekjes ??? Staat Roelie al te trappelen van ongeduld ??? Houd de as. papa de zenuwen nog een beetje in bedwang ?? Ik zag je net op de foto's van GB's huwelijk en je ziet er stralend uit. Prachtig buikje .

Eva ♥ en Iris ♥
pi_1575049
quote:
Op donderdag 06 september 2001 18:00 schreef Dinus het volgende:

[..]

Ik voel me vandaag al een stuk beter, misschien het idee dat ik voorlopig even niet mag werken?? Dat geeft toch wel een druk he, als je je niet lekker voelt......

Ik heb vandaag heerlijk geluierd, lang geslapen, ontbeten in bed en toen nog een hele poos liggen lezen, heerlijk!

Maar ik blijf er nu natuurlijk wel rekening mee houden dat de bloeddruk gaat stijgen en dat ik dan alsnog even in het ziekenhuis terechtkom... ik hoop het niet natuurlijk!

Wat vervelend allemaal zeg.. Blijf er iig voor zorgen dat je je rust neemt en laat je maar lekker verwennen door je mannetje Ontbijt op bed klinkt iig niet verkeerd..

Ik heb ook wel eens gehoord dat knoflook dragee's een positieve werking hebben op een te hoge bloeddruk, je kunt ze iig zonder enig bezwaar tijdens de zwangerschap innemen. Ms heeft het alleen een placebo-effect, maar ja, baat het niet, schaadt het niet..

Ik hoop dat het je beter zal gaan en dat je nog lekker van je zwangerschap mag genieten.

Groetjes, Meaghan + buikbewoonster

vrijdag 7 september 2001 @ 09:08:36 #81
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_1575779
Blij dat je je wat beter voelt Dinus, en dat je de rust op kunt brengen om uit te rusten. Ik duim onzettend voor je dat je lekker thuis mag blijven.
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 00:56 schreef Lois het volgende:
Gaoxing, hoe voelt dat nou Nederlandse grond onder je voetjes ??? Heeft Digger je Buikkie al platgeknuffeld ??
Ben blij dat de vliegreis goed is gegaan en dat alles goed met je gaat.
Ben je de babywinkels al aan het bestormen ?? Of er is geen ruimte meer in je koffer . Geef jij Nonicky even een sterkteknuffel van mij zaterdag ??
Nederlandse grond voelt heerlijk Lois, maar in eerste instantie heel vreemd. Toen ik in Tokyo bij m'n gate aankwam en al die blonde, luidruchtige gezinnen zag bedacht ik dat het toch alweer een tijdje geleden was. En op Schiphol aankomen en met de beste wil van de wereld je pincode niet meer kunnen herinneren schiet natuurlijk ook niet op

Digger en EW hebben Buikkie inderdaad al geknuffeld. Echter, bij vergelijkend warenonderzoek kwamen we erachter dat Digger al minimaal 6 maanden zwanger moet zijn Geen wonder dat 'ie mijn buik niet zo groot vond

Babywinkels bestormen probeer ik een beetje te vermijden, maar de kadootjes blijven vrolijk binnenstromen. No way dat dat ooit nog in m'n koffer past, dat wordt opsturen. Bovendien heeft m'n moeder mijn oude wieg tevoorschijn gehaald, en die is eigenlijk wel heel verschrikkelijk mooi. Ook maar opsturen dus....

Wat ik wel al wat heb gekocht, is positiekleding (vraag van Digger: "en wanneer ga je nou positiekleding dragen?" "Uhh... wat dacht je dat dit was?") en ben ik een meegroeibh rijker. In *kuch* een spectaculaire cupmaat *bloos* F Wat zal ik blij zijn als die dingen ophouden met groeien, maar dat schijnen ze voorlopig nog niet van plan te zijn

En tuurlijk geef ik NoNick een dikke knuffel van je zaterdag, mits Treintje dan niet net de weg naar buiten aan het vinden is natuurlijk.

pi_1575940
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 00:56 schreef Lois het volgende:
Ik zag je net op de foto's van GB's huwelijk en je ziet er stralend uit. Prachtig buikje .
Jaaaaaaa, had ik het toch goed. Ik zag die mooie buik en toen zag ik dat daar ook nog een hoofd op zat en toen dacht ik... die ken ik. Die heb ik op een Fok!meeting gezien.
En toen zag ik je lover en toen wist ik het eigenlijk zeker maar ik wilde het nergens plaatsen want wat als ik het weer mis had
quote:
Digger en EW hebben Buikkie inderdaad al geknuffeld. Echter, bij vergelijkend warenonderzoek kwamen we erachter dat Digger al minimaal 6 maanden zwanger moet zijn Geen wonder dat 'ie mijn buik niet zo groot vond
Hahahahahaha! Sja Digger, dat kan misschien wel kloppen.
Of heb jij ons ook iets te vertellen en ben ook jij zwanger?
Vertel het ons eens!
Ga je anders met me mee afvallen?

Zo, en nu ga ik het toch ook hier vertellen... ondanks dat het nog een tijd duurt (nee, geen 9 maanden maar langer)...
IK GA TROUWEN!
Mijn lief heeft mij in Parijs ten huwelijk gevraagd.
We hebben over ons leventje nagedacht en we willen allebei graag getrouwd zijn voor we aan kinders beginnen. Daarbij is mijn gezondheid nu gewoon nog niet goed genoeg voor de zorg over een kind, dus maar eerst trouwen en dan kinderen.
Ben nu bijna 28, de bedoeling is om met mijn 31 ste een kleine eruit te gooien. Dus nu maar hopen dat het lukt, want plannen kan nooit, maar dit is wat we graag zouden willen. Ondertussen oefenen we veel dus daar kan het niet aan liggen

pi_1576075
He kleintje ( en partner natuurlijk) VAN HARTE GEFELICITEERD Wat romantisch een aanzoek in Parijs. Hoe vroeg hij je? Vertel vertel.

Doei doei

Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator vrijdag 7 september 2001 @ 10:36:34 #84
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_1576107
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 01:06 schreef Meaghan het volgende:

Groetjes, Meaghan + buikbewoonster

Je krijgt een dochter begrijp ik dat goed ??
(Heb je dat al eens verteld en ben ik dat in mijn gruwelijke vergeetachtigheid weer vergeten? Of is het nieuws ?)

Kleintje (hier ook nog maar een keer) van harte, jij en Zuurtje verdienen alle geluk van de wereld .

Gaoxing, als Nicky net bezig is met het eruit werken van Treintje heeft ze die knuffel extra hard nodig.
Maken jullie een leuke foto van jullie buikjes en mogen wij die dan ook zien ??
*mompelt* had ooit ook een leuke foto van 2 zwangere buikjes maar Nonick vond zichzelf er "vreemd"opstaan en ik had dus geen toestemming tot plaatsing

Hoe gaat het eigenlijk met Mooni ??

Eva ♥ en Iris ♥
pi_1578129
quote:
Op donderdag 06 september 2001 17:42 schreef Gaoxing het volgende:

Uhh... dat excuus heb ik al eens gebruikt bij iemand anders. Werkte niet

Wat een eikel/muts dan zeg
  † In Memoriam † vrijdag 7 september 2001 @ 15:11:21 #86
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_1578145
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 15:09 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Wat een eikel/muts dan zeg

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  vrijdag 7 september 2001 @ 19:03:38 #87
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_1579964
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 10:00 schreef Kleintje het volgende:
Zo, en nu ga ik het toch ook hier vertellen... ondanks dat het nog een tijd duurt (nee, geen 9 maanden maar langer)...
IK GA TROUWEN!
Whaaaa, gefeliciteerd Kleintje (oh ja, en Zuurtje natuurlijk ook wel een klein beetje ). Wat romantisch, zo in Parijs. Had 'ie het helemaal gepland, of was het een spontane aktie, na de gesprekken?

Echt hartstikke leuk voor jullie

pi_1580411
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 10:36 schreef Lois het volgende:

[..]

Je krijgt een dochter begrijp ik dat goed ??
(Heb je dat al eens verteld en ben ik dat in mijn gruwelijke vergeetachtigheid weer vergeten? Of is het nieuws ?)

Dat heb je zeker goed begrepen!! Nog 9 (lange) weken en dan kunnen we ons meisje eindelijk vasthouden

Ik had het al in een eerdere post gemeld, maar niet de nadruk opgelegd, dus vandaar dat het je niet opgevallen was. Ik koop me nu helemaal suf aan meisjes-kleding, tis ook allemaal zooo schattig!!

...En nu maar hopen dat het echo-bureau het bij het rechte eind heeft

Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 september 2001 @ 22:12:09 #89
13151 crew  Rewimo
pi_1581279
Mag ik even heel trots melden dat Christan nu "mama" zegt? Nee, zegt papa qltel in mijn oor. Nou, ik doe het lekker toch!

Enne... Tink, zijn er al poezenbaby's???

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_1581771
Wat weer een hoop berichtjes erbij!!
Leuk topic is dit toch

Kleintje, gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk! romantisch zeg!!

zaterdag 8 september 2001 @ 00:32:32 #91
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_1582372
Gaoxing heeft inderdaad een mooi en lief buikkie. DIGGER blijft vragen of de zijne net zo groot is

Enneh, Kleintje, meis, van harte gefeli met jullie voorgenomen huwelijk. Ook voor Zuurtje.

Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  Jubileum moderator zaterdag 8 september 2001 @ 12:17:52 #92
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_1584313
Rewimo wat zul jij trots zijn ! Knappe jongen die kleine Christan . Was dat zijn eerste woordje ??

TV tip : Vanaf morgenavond (zondag) op SBS6 weer nieuwe afleveringen van de Bevalling. Het begint om 8 uur.

Ik ga zeker weer kijken, ik installeer mij met een kop thee en een doos tissues en samengeknepen dijen op de bank.

Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator zaterdag 8 september 2001 @ 19:19:03 #93
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_1587605
* Lois moet even nog de trotse moeder uithangen en een foto laten zien aan iedereen

Wat kan je smelten van zo'n smoeltje

Eva ♥ en Iris ♥
pi_1587830
Wat een scheetje he Lois ,en die bolle wangen,nee eerlijk is eerlijk het is een snoepie.
Dat je een trotse moeder bent kan niet anders he.(by de way hoe zit het met de vader daar horen we niet veel over ????)
Veel liefs Ingrid.
pi_1588025
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 19:03 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Whaaaa, gefeliciteerd Kleintje (oh ja, en Zuurtje natuurlijk ook wel een klein beetje ). Wat romantisch, zo in Parijs. Had 'ie het helemaal gepland, of was het een spontane aktie, na de gesprekken?

Echt hartstikke leuk voor jullie

Hij wilde het al een tijdje doen maar wist nog niet hoe, waar en wanneer.
Maar dit was gewoon het geschikte moment!

Bedankt allemaal voor de felicitaties.

En nu weer snel back on topic...

Wat een heerlijk koppie heeft Eva.
Ziet er al lekker wijs uit!

Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 8 september 2001 @ 23:30:39 #96
13151 crew  Rewimo
pi_1589833
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 12:17 schreef Lois het volgende:
Rewimo wat zul jij trots zijn ! Knappe jongen die kleine Christan . Was dat zijn eerste woordje ??
Ja, dat is zijn eerste woordje, goed hè?

Hier een foto van onze vakantie, tijdens de landing op Menorca viel meneertje in slaap...

zondag 9 september 2001 @ 09:44:52 #97
593 sjak
Juffie Bloem
pi_1591895
Mooie foto's weer. Leuke verhalen.

Kleintje en Zuurtje: Gefeliciteerd!
Gao: hoelang blijf je in Nederland?
Lois en Rewimo: prachtige foto's!
NoNick: Hoe gaat het? De laatste loodjes toch? Je zal wel blij zijn dat het weer omgeslagen is.
En de rest: bedankt voor jullie verhalen!

Dit blijft een van de mooiste en fijnste topics om te lezen hier op Fok!. Iedereen die hier in schrijft is zo eerlijk en hartelijk, dat doet me goed!

Lekker douchen!
pi_1595778
Lois wat een prachtige meid is het toch , smelt, smelt.
Ik begin ook zo benieuwd te worden hoe diekleine meid van ons er uit zal gaan zien.
We hebben vrijdagavond een babykamer gekocht en krijgen hem over 4 weken. Het is een witte doorgroeikamer. Hemeltje enzo moeten we nog kopen ( vind van die soortklaboes erboven zo leuk) Zag een hele lieve lila, maar durf het toch nog niet zo goed, stel dat het stiekem toch een jongentje word (heb ook al jurkjes enzo gekocht haha) Over een week of 4 weer een echo en las ze het in het ziekenhuis nu ook zeggen tja dan ga ik het toch maar kopen
Ik wou dat het kamertje er al was dan kon ik alle kleertjes enzo gaan wassen en gaan inruimen.
Verder nog steeds last met lopen, gaat eigenlijk steeds moeilijker soms kom ik niet eens de trap op, moet ik halverwege uitrusten van de pijn. Dus toch maar weer even een afspraak maken bij de dokter. Aanstaande vrijdag weer naar de gyn, en joepie dan gaan we weer naar het hartje luisteren.
Dalijk lekker de bevalling kijken, hoop dat er een makkelijke te zien is, dat houd de moed er in, hahaha

Doei doei groetjes

Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator maandag 10 september 2001 @ 16:58:16 #99
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_1602813
Vanmiddag zijn we met Eva naar het consultatiebureau geweest voor een consult met de arts en de 2e serie inentingen.
Eva is inmiddels 61.5 cm en weegt 7(!) kilo.
Wat aan de zware kant vond de arts dus ze gaat nu over op de voeding voor hongerige babietjes.
Ze zit nu keurig in de groeicurve maar de arts zei "dat is nu nog gemiddeld dat gewicht maar waar is het einde."
Tsja, het is nu eenmaal een gulzig kindje.
Tis ook niet gauw goed daar hoor, dan weer te licht nu weer te zwaar.
Ik vroeg vervolgens wanneer het verstandig was om te beginnen met bijvoeding (groente- fruithapje). Dat was als ze 4 maanden is (niet eerder), dus als ze op de kalender precies 4 maanden oud is dan "mag" het. Dat wist ik ook wel, ik wilde weten of je ergens aan kan zien dat kindjes er klaar voor zijn.
Tijd voor het onderzoek, Eva's longen, hart, oogjes e.d. werden bekeken en goed bevonden. Bij de heupjes begonnen de problemen. Haar rechterbeen kon niet genoeg buigen of strekken (geen idee wat de arts allemaal aan het proberen was).
Als Eva op haar buik ligt kan ze ook niet goed kracht zetten om haar hoofdje op te tillen, behalve als je de heupjes iets naar beneden drukt en haar bovenlijfje iets omhoog tilt.
Dat word dus ook veroorzaakt door het heupje. Volgens de arts kan dat te wijten zijn aan of strakke spierspanning of en niet goed sluitend heupkopje en kommetje.
Ze zou er de volgende keer nog eens naar kijken.
Ik vroeg toen of het niet mogelijk was om er tussendoor nog eens naar te kijken, 2 maanden wachten vond ik wat veel van het goede terwijl dat misschien de ontwikkeling van Eva kon beinvloeden. Nou dat was ze wel met me eens dus nu mogen we (zo fijn he, je "mag" van alles daar ) over een maand alweer terugkomen bij de arts.
Ik vind het geen leuke arts, veel te vaag en je moet alles vragen of zelf aandragen.
Op mijn argument dat hoe eerder ontdekt, hoe eerder behandeld gaf ze het volgende antwoord : mocht het heupje niet goed zijn, moet Eva toch een spreidbroekje en dan heb je kans dat haar ontwikkeling helemaal stil staat.
En toen ik zei dat ik misschien overbezorgd was maar dat ik toch het beste voor Eva wou zuchtte ze alleen maar eens diep.

Ik ben eventjes niet zo positief over dat consultatiebureau maar dat zakt vast wel weer.
De prikjes gingen gelukkig dit keer een stuk beter, het heuponderzoek was pijnlijker voor Eefje dan de prikjes.
Ze ligt inmiddels lekker te slapen en nu maar hopen dat de reactie niet zo hevig word.

Eva ♥ en Iris ♥
pi_1603987
Bah, kan me voorstellen dat je er van baalt Lois, is helemaal niet leuk als je zelf mogelijkheden moet aandragen. Zij worden toch geacht er verstand van te hebben en het beste te doen??

Je hebt het beste gedaan wat je volgens mij kan doen in zo'n geval, voor je kind opkomen en je bezorgdheid uiten.

Gelukkig gingen de prikjes beter, da's tenminste nog een beetje positief he!

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 september 2001 @ 22:35:57 #101
13151 crew  Rewimo
pi_1606086
Hoi Lois,

Als je twijfelt, ga dan naar je huisarts en laat hem er nog eens naar kijken. Vraag (afhankelijk van de situatie: eis) dan een verwijzing naar de kinderarts en laat een foto maken. Als er iets mis is: hoe eerder het behandeld wordt, hoe beter, en hoe minder last Eva ervan ondervindt. Is er niets mis, des te beter. Vooral voor je gemoedsrust Gewoon doen hoor! Moederinstinct zit er nooit naast. Dat heb je niet voor niets

† In Memoriam † maandag 10 september 2001 @ 22:45:52 #102
7074 moussy
kuttekop
pi_1606225
Hoi Lois,

Ik sluit me helemaal aan bij Rewimo.
Bij twijfel of je eigen gevoel, gewoon "zeuren"

Ik heb ditzelfde probleem gehad maar dan met een ooggebeuren bij mijn dochter. Na weken zeuren en uiteindelijk een verwijsbrief , zat ik binnen een week bij de oogaarts. Nadat de oogarts haar onderzocht had lag ze met een week al op de operatietafel. Als ik er niet op tijd bij was, was mijn kleine meissie ( nu 2 jaar) nu slechtziend of zelfs blind aan 1 oog geweest.

Je begrijpt vast wel dat ik er werk van gemaakt heb bij mijn ziekte kosten verzekeraar. Dit ging dan niet om het consultatieburo maar om een huisarts die vond dat ik een hysterische moeder was. En dat ook in de doorverwijsbrief (die ik uiteindelijk geist had) voor de oogarts had gezet. Ook hij heeft meegewerkt met de klacht tegen de huisarts.

Dus lois volg je gevoel !!

[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 10-09-2001 22:51]

Jubileum moderator maandag 10 september 2001 @ 23:23:43 #103
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_1606808
Jeroen en ik hebben de hele avond erover gepraat (ook met opa en oma en met Karin en Peter).
Eigenlijk zegt iedereen hetzelfde (net als jullie) volg je gevoel en ga naar de huisarts.
Nou hadden wij dat gevoel ook al, maar ik ben soms te bang om als een soort overbezorgde moeder voor elk wissewasje bij de huisarts aan te kloppen.
Door deze reacties heb ik dat gevoel ineens minder en ga ik morgen een afspraak maken voor die dag zelf of voor donderdag.
Eva heeft nl. morgen haar eerste wen ochtend op het kinderdagverblijf en ik wil eerst kijken hoe dat gaat. Ik wil haar niet teveel vermoeien zo net na de inenting (waar ze veel last van had vanavond, echt ontroostbaar huilen maar na een paracetamol gaat het gelukkig beter).
Morgen ga ik nog een ochtendje mee met Eva, woensdagmorgen gaat ze alleen .
Wat kun je als (nieuwbakken) moeder je toch bezorgd voelen en dan heb ik het nog niet eens over het schuldgevoel (had ik dat niet eerder moeten merken, wat doe ik je aan om je zo maar achter te laten bij een creche, etc. etc. ...aaarghhhh ).
Zo kan ik mezelf weer menig nachtje wakker houden .

Aan de andere kant, die eerste brabbels, zo'n geweldige glimlach of een kraai van plezier maken alle moeilijkheden weer goed.

Eva ♥ en Iris ♥
pi_1608551
Oww, wat een zorgen toch allemaal...Ik kan me het helemaal voorstellen hoor, men is al snel geneigd (met name bij nieuwbakken moeders en vrouwen in het algemeen)te doen alsof we een stelletje hysterica's bij elkaar zijn. Maar je gaat toch niet voor een simpel verkoudheidje naar de huisarts? Je bent helemaaaal geen overbezorgde moeder, je ben teen bezorgde moeder...en daar hebben we artsen voor hoor. Ik word er soms echt een beetje flauw van: alsof je voor elk wissewasje naar de arts rent zeg! Ik vind het zo denigrerend van artsen om elk probleem waar vrouwen mee aankomen, af te doen met hysterie. Alsof we nog in de 18e eeuw leven, en om elk niksigheidje flauwvallen!
DANYEL EN THIJS
pi_1610260
Lois, een oudcollega van mij had een zoontje die ook heupproblemen had. Idd. dat heupkommetje en kopje verhaal.
Die heeft heel erg lang in een speidbroek gelegen en is toen hij 2 was geopereerd en in het gips gezet.
Hij had een enorme achterstand en hoe kwam dit?
Omdat ze het pas bij 1,5 ontdekte en het raar vonden dat het niet gelijk met de spreidbroek in de juiste stand ging.

De artsen hebben hier gezegd dat hoe eerder ze het gevonden hadden hoe beter het was geweest. Des te kleiner blijft de achterstand. Tuurlijk komt er een achterstand want met een spreidbroek kan een kind nooit makkelijk omdraaien, kruipen, zitten en straks staan en lopen. Maar het belangrijkste is dat het allemaal goed komt. Met het zoontje van mijn ex-collega is het na veel slapeloze nachten door het huilen omdat de kleine niet met spreidbroek wilde slapen allemaal goed gekomen. Hij loopt perfect nu en heeft geen problemen.

Maak je niet teveel zorgen, ga naar je huisarts en laat hem eens kijken en vertellen. Wacht idd. niet nog een maand af als jouw gevoel zegt dat je het nu wil weten en snel wil handelen. Ik geef je groot gelijk.

Sterkte en succes!

(indien je meer wilt weten over die spreidbroek enzo, dan kan ik mijn ex-collega vragen of ze wat info voor jou wil opschrijven).

† In Memoriam † donderdag 13 september 2001 @ 12:45:51 #106
7074 moussy
kuttekop
pi_1626344
Lois, hoe is het met Eva ?

Ik ben gister bij de gyneacoloog ( voor het gemak mutsenprutser genoemd ) geweest voor een echo.

GEWELDIG was het. Ik zag een heel klein friemeltje mét hartslag. Ongelovelijk eigenlijk. zo klein, misschien een cm , het was niet helemaal lekker te meten, en dan al een hartslag. Wát wij ook hebben kunnen horen. Het ging als een razende te keer, met 109 slagen per minuut. Over 2 weken kan ik weer terug komen, om te kijken of het zich dan wel laat meten.

Nu kan ik in ieder geval lekker genieten van mijn zwangerschap

donderdag 13 september 2001 @ 12:58:02 #107
12560 dice
pi_1626443
Moussy : gefeliciteerd, ben je nu ongeveer 6 - 8 weken onderweg of zo ?
Zag er op dat moment bij ons nog het meeste uit als een koffieboon of als een cashewnoow

Zijn nu naar de 30e week aan het toegaan en ukkie is nu al een plaag voor mammie, Zit continu tegen haar ribben aan te schoppen aan de rechterkant. Hebben het idee dat ut diagoinaal dwars ligt ...

* dice voorziet een goede toekomst in de politiek

pi_1626635
Hoe is het met No Nick?
Die loopt toch op het eind nu!
Kom op.... verhalen!!!!!
  Jubileum moderator donderdag 13 september 2001 @ 15:10:57 #109
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_1627579
Dinsdag zijn we 's morgens eerst gaan "wennen"op het kdv.
Eva vond het hartstikke leuk ! Alle kindjes draaiden om haar heen en ze bleef maar lachen. Ze is de jongste op het kdv (binnenkort komt er een babietje van 2 maanden) en ze krijgt ook alle aandacht. De meeste kindjes zijn een jaartje ouder en volgens de leiding is dat te wijten aan de lange wachtlijsten. Ze zijn er daar ook niet zo blij mee want hoe ouder het kindje, hoe moeilijker het wennen.
Eva heeft het er ontzettend naar haar zin gehad maar was wel erg moe van alle indrukken.

Dinsdagmiddag zijn we ook nog even bij de huisarts geweest. Daar het verhaal uit de doeken gedaan en gevraagd wat zij er van vond. Ze was het met me eens dat hoe eerder ontdekt, hoe beter het is. Ze vond de arts van het cb ook niet zo goed bezig en wilde graag haar naam weten om eens even contact op te nemen.
Ze heeft Eva helemaal onderzocht (op een zachte manier, zodat het deze keer geen brullen en krijsen van de pijn was) en kwam ook tot de conclusie dat er in haar rechterheupje een beperking in de beweging zat. Of het heupdysplasie was kon ze niet goed zeggen, Eva kan ook te korte of strakke spiertjes hebben.
We hebben nu volgende week een afspraak in het ziekenhuis voor rontgenfoto's.
Ze heeft mij alles heel goed uitgelegd en me ook verzekerd dat ik best langs kan komen als ik iets opmerk bij Eva wat me niet zint. Haar woorden : "er is niemand die jouw kind beter kent dan jij en moeders intuitie zit er niet vaak naast."
Ik vond dat heel geruststellend.

Gisteren was Eva's eerste ochtend alleen op het kdv. Met tranen in mijn ogen hebben we haar om 9 uur daar achtergelaten. Toen ik belde om 11 uur hoorde ik dat ze om half 10 goed gegeten had en daarna in slaap is gevallen.
Toen opa en oma Eva om 1 uur kwamen halen sliep ze nog.
Ze heeft dus heerlijk geslapen daar en weinig meegemaakt van haar eerste dagje.Ze is ook nog wat suffig van de inenting, ze slaapt ontzettend veel.
Volgende week dinsdag is de volgende wendag op het kdv, dat is dan van 9 tot 3 uur.

Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 13 september 2001 @ 15:59:38 #110
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_1627960
quote:
Op donderdag 13 september 2001 13:26 schreef Kleintje het volgende:
Hoe is het met No Nick?
Die loopt toch op het eind nu!
Kom op.... verhalen!!!!!
* No Nick leeft nog hoor..

Euhm... lopen?
Neuh.. niet echt meer.. lig voornamelijk plat op de bank of op bed, áls ik omhoog kom dan strompel ik vrolijk richting toilet.. om de 10 seconden ongeveer

Verder is het gewoon een kwestie van afwachten nu.. dus dat doen we dan maar..

En ja, ik ben heel erg eerlijk als ik zeg dat ik het echt zat ben nu.. laat ons nu maar weten wie of wat Treintje is

PS. Ik heb een paar foto's van Gao en mij samen.. moeten ze even zien te scannen en dan mag Gao ze keuren.. misschien plaatsen we er wel één hier

[Dit bericht is gewijzigd door No Nick op 13-09-2001 16:07]

Fok!hokker... en NietKlieker.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 13 september 2001 @ 19:31:54 #111
13151 crew  Rewimo
pi_1629627
quote:
Op donderdag 13 september 2001 12:45 schreef moussy het volgende:
Ik ben gister bij de gyneacoloog ( voor het gemak mutsenprutser genoemd ) geweest voor een echo.

GEWELDIG was het. Ik zag een heel klein friemeltje mét hartslag. Ongelovelijk eigenlijk. zo klein, misschien een cm , het was niet helemaal lekker te meten, en dan al een hartslag. Wát wij ook hebben kunnen horen. Het ging als een razende te keer, met 109 slagen per minuut. Over 2 weken kan ik weer terug komen, om te kijken of het zich dan wel laat meten.

Gaaf Moussy, gefeliciteerd! Zo'n eerste echo is geweldig (latere ook trouwens!)

Lekker genieten hoor, zwanger zijn is heel speciaal Voor mij is het alweer bijna een jaar geleden, jeetje, wat vliegt zo'n jaar om zeg...

Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 13 september 2001 @ 19:34:25 #112
13151 crew  Rewimo
pi_1629666
Lois, goed dat je naar de huisarts geweest bent! En prettig om te horen dat zij er ook zo over dacht. Nu weet je na het verdere onderzoek tenminste waar je aan toe bent. Hou je ons op de hoogte? (Domme vraag, ik weet het )
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 13 september 2001 @ 19:37:20 #113
13151 crew  Rewimo
pi_1629701
quote:
Op donderdag 13 september 2001 15:59 schreef No Nick het volgende:

[..]

* No Nick leeft nog hoor..

Euhm... lopen?
Neuh.. niet echt meer.. lig voornamelijk plat op de bank of op bed, áls ik omhoog kom dan strompel ik vrolijk richting toilet.. om de 10 seconden ongeveer

Verder is het gewoon een kwestie van afwachten nu.. dus dat doen we dan maar..

En ja, ik ben heel erg eerlijk als ik zeg dat ik het echt zat ben nu.. laat ons nu maar weten wie of wat Treintje is

PS. Ik heb een paar foto's van Gao en mij samen.. moeten ze even zien te scannen en dan mag Gao ze keuren.. misschien plaatsen we er wel één hier

Sterkte met de laatste loodjes! Doe het maar net als ik: op de uitgerekende datum, dan valt het wachten mee... Hoewel, ik was het even goed behoorlijk zat
  donderdag 13 september 2001 @ 19:47:36 #114
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1629794
Oe No Nick, spannend hoor! Doe maar gewoon op de datum dat ik geschat heb joh, dan ben je overmorgen verlost van je buik en heb je zo'n heerlijk klein friemeltje in je armen liggen

Succes en heel veel sterkte!

[edit] Hmmz, t is pas donderdag vandaag, weet ik veel [/edit]

When I rush it hits me
  † In Memoriam † donderdag 13 september 2001 @ 20:24:14 #115
7074 moussy
kuttekop
pi_1630086
quote:
Op donderdag 13 september 2001 12:58 schreef dice het volgende:
Moussy : gefeliciteerd, ben je nu ongeveer 6 - 8 weken onderweg of zo ?
Zag er op dat moment bij ons nog het meeste uit als een koffieboon of als een cashewnoow
Morgen ben ik psies 8 weken zwanger

Dat ga ik fijn vieren met een bezoekje aan de tandarts
Ik heb sinds een week vreselijke gevoelige tanden en last van een gaatje. Maar ja , dat hoort er ook bij he.
Had ik bij mijn vorige zwangerschap ook.

Ik merk trouwens wel al dat ik sneller dikker aan het worden ben dan bij de eerste. Mn broeken irriteren me nou al bij mn taille. Terwijl dat friemeltje nog ver ver ver verstopt zit.

no nick, vreselijk he die laatste loodjes. Mijn dochter is 2 dagen te laat geboren. De laatste week kon ik alleen maar waggelen en liggen.

lois wat lekker dat Eva het zo goed gedaan heeft op het kdv. Gelukkig maar dat je volgende week voor foto's mag met Eva. Dan ben je tenminste gerust gesteld

Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 september 2001 @ 13:44:53 #116
13151 crew  Rewimo
pi_1634812
Christan gaat voor Baby van de Maand

Zie http://www.9maand.com/bvdm/index.shtml

Zeg nou zelf: hij is absoluut de mooiste van allemaal!

Jammer dat je niet kunt stemmen... dan werd hij geheid nummer 1!

pi_1635527
No Nick, wat spannend wordt het nu zeg............!!
Je hebt toch wel geregeld dat we het meteen horen he, als Treintje geboren is?

En we zijn natuurlijk ook erg benieuwd naar de foto's van jou en goaxing met jullie zwangere buikjes!

De laatst ontwikkelingen hier:

Ik ben volledig thuis nu, vrijgesteld van werken omdat dat toch wel beter leek. Ik mag wel voor de gezelligheid een paar uurtjes heengaan als ik dat wil. Dat doe ik als ik wat minder hoofdpijn heb.
Mijn bloeddruk was niet gestegen, zelfs ietsjes gezakt dankzij alle rust denk ik zelf.

vanochtend zijn de meubels voor de babykamer bezorgd en gemonteerd, hartstikke leuk en "echt" wordt het nu!
Iedereen weet het nu ook hier op het pleintje, want op de joekel van vrachtwagen stond een baby van een paar vierkante meter

pi_1635538
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 13:44 schreef Rewimo het volgende:
Christan gaat voor Baby van de Maand

Zie http://www.9maand.com/bvdm/index.shtml

Zeg nou zelf: hij is absoluut de mooiste van allemaal!

Jammer dat je niet kunt stemmen... dan werd hij geheid nummer 1!

Ja hoor, je hebt helemaal gelijk, de mooiste baby die er bij is
pi_1642646
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 15:06 schreef Dinus het volgende:

[..]

Ja hoor, je hebt helemaal gelijk, de mooiste baby die er bij is

tot die van mij is geboren, denkt Dinus
DANYEL EN THIJS
pi_1648771
Dinus fijn dat je bloeddruk ietsje gezakt is. En je loopt zeker steeds de babykamer in nu om te genieten va het kamertje?

Ik ben afgelopen vrijdag weer bij de gyn geweest. Ik moest alleen want mijn lieve mannetje had een ongeluk gehad op zijn werk en nu is zijn pees door van zijn pink en moest geopereerd worden. ( dit was nog een heel gedoe want we hebben donderdag de hele dag in ziekenhuis gezeten, maar toen hadden ze het zo druk dat ze zijn huid maar even dicht genaaid hebben en hij dus de volgende dag maar tergu moest komen voor een operatie. hij moest er dan om half 8 zijn maar werd pas om 2 uur geholpen, hij zou een ruggeprik krijgen, maar ging toch onder narcose, nou ja je begrijpt, een zooitje in het ziekenhuis dus wat niet echt leuk is als je veel pijn en heb en gespannen ben voor een operatie, maa goed hij is weer thuis en het gaat nu goed met hem )
Ik dus alleen naar de gyn, kon ze het jartje niet horen, schrik huiver angst:(. Toen heeft ze een echo gemaakt voor de zekerheid en daar kloptte het netjes. Joepie, toen wilde ze weer luisteren en kon ze het weer niet vinden, uiteindelijk gevonden,het hartje zat precies onder mijn navel, haha. Het lieve schatje lag al met het hoofd naat beneden maar dat zegt nog niks natuurlijk.
Ik had geen suiker!!!!!!, wel weer een ijzertekort dus staal tablettjes. Mijn bloeddruk weer 110 om 80 ook netjes. Ik was alleen in 4 weken tijd 4 kilo aangekomen. Nu in totaal dus 10 kilo, schaam schaam, en ik ben al niet zo slank, maar ja. Daar moet ik dus nu een beetje op letten, maar is zo moelijk.
Over 4 weken weer terug en dan weer een uitgebreide echo met metingen enzo, spannend.
Waneer moeten jullie eigenlijk om de 3 weken ik nml nog steeds om de 4.Heb verder nog last vanme heup, bil. Ook af en toen heel veel pijn in me been maar dat schijnt er bij te horen zei de gyn ze vroeg of het vooral me linker was, ja dus, dat is dus bij de meeste zo, gek he.
Heb eindelijk een brief gehad voor controle moet maandag langs komen maar is een rotverbinding en je moet dan een stuk lopen dus gelukkig mag het een telefonisch consult zijn. Ik vind dit altijd zo vervelend ben altijd bang dat ze mlet niet geloven ofzo, net of je je moet verdedigigen ofzo maar ik heb echt pijn, nou ja we zien wel.
Nou ik ga de gekookte eieren van het gas halen.

Doei doei

Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator maandag 17 september 2001 @ 12:35:12 #121
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_1657549
Rewimo wat een poepie ,waarom mogen wij nou niet stemmen . Dan stond ie zo op nummer 1 .

Jessie gelukkig heb je geen suiker! Rustig aan doen verder hoor en wens je man maar sterkte met zijn hand.

Afgelopen donderdag kreeg Eva ineens last van een geweldige verkoudheid. Uiteraard was dat 's avonds laat met als gevolg een slapeloze nacht. Vrijdag gelijk neusdruppeltjes gehaald en kruidenbadje van Zwitsal. Ze slaapt nu met een doorgesneden ui onder haar bedje, iets wat geweldig goed helpt. Alleen.... wij liggen ook in die uidampen . Ze slaapt nog steeds bij ons op de kamer dus dan kunnen we volop meegenieten.
Zaterdag zijn we begonnen met haar eerste fruithapje. Ze was al een aantal weken aan het droogoefenen door geweldige smak geluiden te maken en steeds haar bovenlip naar binnen te zuigen. We hadden bedacht dat we dan maar eens moesten kijken wat ze met een fruithapje zou doen. Dat vond ze meteen geweldig leuk en lekker. Ze zuigt het zo van het lepeltje af en morst bijna niets. Alleen de laatste hapjes vond ze een beetje vies, ineens trok ze hele rare gezichten en toen zijn we maar gestopt. Gisteren begon ze breeduit te lachen als het lepeltje eraan kwam en werd ze helemaal ongeduldig als we niet snel genoeg gingen.
We hebben echt ontzettend gelachen om alle rare gezichtjes die ze trok en alle gilletjes die ze van plezier slaakt.

Ik ben vandaag voor het eerst weer ongesteld geworden. Ik begon me inmiddels al af te vragen of het ooit nog zou gebeuren. Soms was ik zelfs een beetje bezorgd of het weer 9 maanden zou duren . Gelukkig is het nu zover, ik liep al weken voorbereid rond met allerlei maandverbanden in mijn tas.
Het is wel weer even wennen hoor, weer ongesteld na ruim een jaar (de kraamvloed niet meegerekend).

Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 17 september 2001 @ 12:49:18 #122
12560 dice
pi_1657647
quote:
Over 4 weken weer terug en dan weer een uitgebreide echo met metingen enzo, spannend.
Waneer moeten jullie eigenlijk om de 3 weken ik nml nog steeds om de 4
volgens mij vanaf 28 weken.

Lois : vervelend dat Eva verkouden is. Sterkte

pi_1659801
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 14:43 schreef Catootje het volgende:

[..]

tot die van mij is geboren, denkt Dinus

Vind iedere moeder haar kleine niet de mooiste .......

En eh Jessie, ik ga niet zo vaak kijken in de babykamer hoor, 33 keer denk ik zo

Oh, nu vergeet ik de keren dat ik 's nachts wakker word om te piesen, dan gluur ik ook nog even om t hoekje

pi_1659902
quote:
Op zondag 16 september 2001 11:03 schreef jessie het volgende:

Ik ben afgelopen vrijdag weer bij de gyn geweest. Ik moest alleen want mijn lieve mannetje had een ongeluk gehad op zijn werk en nu is zijn pees door van zijn pink en moest geopereerd worden. .............

Ik dus alleen naar de gyn, kon ze het jartje niet horen, schrik huiver angst:(. Toen heeft ze een echo gemaakt voor de zekerheid en daar kloptte het netjes. Joepie, toen wilde ze weer luisteren en kon ze het weer niet vinden, uiteindelijk gevonden,het hartje zat precies onder mijn navel, haha. ........

Waneer moeten jullie eigenlijk om de 3 weken ik nml nog steeds om de 4...............

Doei doei

Ik reageer weer veel te snel, had de rest van je verhaal nog niet eens gelezen....... wat rot van je man, komt het weer helemaal goed met zijn pink?

Spannend bij de gyn hoor, dat is toch onze grote angst denk ik he, het hartje niet kunnen horen. Gelukkig kwam het toch nog goed.

ik zou vanaf nu (28ste week) geloof ik om de drie weken controle krijgen, maar ik vond dat te lang duren omdat ik een verhoogde bloeddruk had de voorlaatste keer en heb dat gezegd. Ik mag nu om de twee weken terug. Dus nu volgende week weer.

[Dit bericht is gewijzigd door Dinus op 18-09-2001 12:52]

pi_1665575
Kleine baby's worden groot, nou ja, groter in elk geval. In afwachting op de nieuwste jongste Fok-baby's hier in elk geval nog een foto van Jorden, bijna 4 maanden oud inmiddels:

(oooh, ik hoop dat het me nu lukt om een plaatje te plaatsen )

[afbeelding]

[afbeelding]

[Dit bericht is gewijzigd door Nausicaa op 18-09-2001 09:33]

pi_1665596
Ik zit in dit topic altijd maar kreetjes uit te stoten, aawww, aaahhh, iiiee, oe! Wat moeten de buren wel niet denken ...*lurkt nog steeds enthousiast mee*
DANYEL EN THIJS
pi_1665604
Heerlijk dat bekkie!

En nu wil ik weer nieuws van No Nick hoe het gaat!
Ze hoeft nog maar 4 dagen dus ik vind dat de kleine ons niet meer hoeft te laten wachten en dat hij/zij gewoon om het hoekje mag komen kijken

pi_1665654
*Scandeert: Geen Pijn Voor No NIck, Geen Pijn Voor No Nick!!!*

..Treintje, doe je zachies met mama?

DANYEL EN THIJS
pi_1666151
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 09:46 schreef Catootje het volgende:
*Scandeert: Geen Pijn Voor No NIck, Geen Pijn Voor No Nick!!!*

..Treintje, doe je zachies met mama?

Nou... als die het doet zoals de NS dan heeft Treintje vast veel vertraging maar dendert dan snel het station binnen

Ik hoop in ieder geval dat de bevalling zonder al te veel ongemakken gaat en dat No Nick en lover er volledig van kunnen genieten en erbij blijven!

Sterkte No Nick tijdens je laatste daagjes!

† In Memoriam † dinsdag 18 september 2001 @ 12:23:06 #130
7074 moussy
kuttekop
pi_1666943
quote:
Op maandag 17 september 2001 16:28 schreef Dinus het volgende:

[..]

Vind iedere moeder haar kleine niet de mooiste .......

*knip*, gatver wat een rot woord in dit topic, euhm , ff verwijderd

Nouwwwwwwwwww mijn moeder vond mij dus vreselijk lelijk he.
Ze zei zelfs tegen de arts: neem die maar weer mee die is niet van mij
Ik zag er uit als een opgestopte worst ( volgens haar) ik was 48 cm en RUIM 8 pond.
En tot overmaat van ramp vond ik het pas na 6 dagen nodig om mijn ogen eens een keer open te doen.

ach ja, toen was ik al eigenwijs

pi_1667219
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 09:32 schreef Catootje het volgende:
Ik zit in dit topic altijd maar kreetjes uit te stoten, aawww, aaahhh, iiiee, oe! Wat moeten de buren wel niet denken ...*lurkt nog steeds enthousiast mee*
Catootje aan geestelijke voorbereiding doet!
Tot de dag komt, dat je ineens WEET: ik wil een kind, nu, vandaag! En of ik nou terugplooi of de rest van mijn leven gerimpeld rondstrompel........... kanmenieschelen....
pi_1667468
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 12:55 schreef Dinus het volgende:

[..]

Catootje aan geestelijke voorbereiding doet!
Tot de dag komt, dat je ineens WEET: ik wil een kind, nu, vandaag! En of ik nou terugplooi of de rest van mijn leven gerimpeld rondstrompel........... kanmenieschelen....

jaja....
DANYEL EN THIJS
  dinsdag 18 september 2001 @ 13:45:58 #133
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1667589
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 13:32 schreef Catootje het volgende:

[..]

jaja....

Catootepoot NEEEEEE, wees nou sterk!!!!
When I rush it hits me
pi_1667607
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 13:45 schreef Barb het volgende:

[..]

Catootepoot NEEEEEE, wees nou sterk!!!!

Ja! Wees sterk en doe wat je hart je ingeeft....... of dat nou moeder worden of carriere maken in een reguliere baan is!
pi_1667611
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 13:48 schreef Dinus het volgende:

[..]

Ja! Wees sterk en doe wat je hart je ingeeft....... of dat nou moeder worden of carriere maken in een reguliere baan is!

ze probeert me over te halen...
DANYEL EN THIJS
pi_1667632
Catoot, gewoon doen meis.
Jou vertrouw ik. Jij vertelt me wel dat het pijn doet. Op die manier kan ik het nog 3 jaar zonder kinderen volhouden.
Daarna beginnen Barb en ik eraan!
pi_1667662
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 13:51 schreef Kleintje het volgende:
Catoot, gewoon doen meis.
Jou vertrouw ik. Jij vertelt me wel dat het pijn doet. Op die manier kan ik het nog 3 jaar zonder kinderen volhouden.
Daarna beginnen Barb en ik eraan!
hahahaha! Aha, dus ik ben dan een voorbeeld van hoe het niet moet, en van hoe echt heel erg pijn het doet...dat helpt jullie dan weer *sterk argument voor me hubbie* (schat, we moeten aan kinderen beginnen, anders houden Barb en Kleintje het niet vol)
DANYEL EN THIJS
  dinsdag 18 september 2001 @ 14:02:29 #138
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1667720
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 13:55 schreef Catootje het volgende:

[..]

hahahaha! Aha, dus ik ben dan een voorbeeld van hoe het niet moet, en van hoe echt heel erg pijn het doet...dat helpt jullie dan weer *sterk argument voor me hubbie* (schat, we moeten aan kinderen beginnen, anders houden Barb en Kleintje het niet vol)

Hahahahaha!
Ja kom op Tootepoot, doe dat nou ff voor ons joh
When I rush it hits me
pi_1667788
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 13:55 schreef Catootje het volgende:

[..]

Geen goed argument?
Kom op!
Je wilde toch grenzen verleggen?
Verleg je pijngrens

nee hoor, ik gun je die pijn niet!

dinsdag 18 september 2001 @ 14:26:49 #140
593 sjak
Juffie Bloem
pi_1667938
Laten we nou gewoon met z'n allen wachten. Dan krijgen we die baby topics ook sneller vol.

M.a.w. pest Catootje niet zo Kleintje en Barb

Lekker douchen!
pi_1667960
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 14:26 schreef sjak het volgende:
Laten we nou gewoon met z'n allen wachten. Dan krijgen we die baby topics ook sneller vol.

M.a.w. pest Catootje niet zo Kleintje en Barb

Nee. niet pesten. *last heeft van baarmoedergeroep*
DANYEL EN THIJS
  dinsdag 18 september 2001 @ 14:30:52 #142
593 sjak
Juffie Bloem
pi_1667991
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 14:28 schreef Catootje het volgende:

[..]

Nee. niet pesten. *last heeft van baarmoedergeroep*

Weet ik, maar ik probeer het voor je op te nemen hier hoor!
Laat ze zelf beginnen kunnen ze jou mooi over 9 maanden vertellen hoe pijnlijk het was en hoe het over ging toen de kleine op hun buik werd gelegd

Al nieuws van NoNick?

Lekker douchen!
pi_1668996
And now for something completely different (nou ja, different): 'k heb net de poepluier van Jorden verschoond (vind ik persoonlijk veel erger dan dat pijn lijden waar jullie het over hebben), en hem even door onze 'wasstraat' gereden (dwz eerst spoelen dan wassen in de wasbak, en vervolgens de wasbak nog schoonmaken, jaja, het is me een hoop werk), o jee, ik ontdek net dat ook MIJN trui vies geworden is (dat krijg je ervan) --ben ik nog te volgen trouwens--,
ik ga nog 1 keer proberen om een fotootje te plaatsen (maar als het weer zo'n malle link wordt, dan kijken jullie toch nog wel even he?)

N.

[afbeelding]

GRRRRR
Wat doe ik toch steeds fout, en waarom komen er steeds aanhalingstekens in? Ik doe het niet meer :

pi_1669161
Ik weet het ook niet Nausicaa, maar ik kan de kleine wel altijd bekijken als ik erop klik (had je niet die mooie blauwe ogeeeeenn *zingt liedje van Sonneveld)
DANYEL EN THIJS
pi_1669207
Ik heb een hekel aan kinderen.
pi_1669214
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 15:53 schreef Nausicaa het volgende:
And now for something completely different (nou ja, different): 'k heb net de poepluier van Jorden verschoond (vind ik persoonlijk veel erger dan dat pijn lijden waar jullie het over hebben), en hem even door onze 'wasstraat' gereden (dwz eerst spoelen dan wassen in de wasbak, en vervolgens de wasbak nog schoonmaken, jaja, het is me een hoop werk), o jee, ik ontdek net dat ook MIJN trui vies geworden is (dat krijg je ervan) --ben ik nog te volgen trouwens--,
ik ga nog 1 keer proberen om een fotootje te plaatsen (maar als het weer zo'n malle link wordt, dan kijken jullie toch nog wel even he?)

N.

[url="http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Jorden/ikhoudmijneigenflesalvast.jpg"[/url]

GRRRRR
Wat doe ik toch steeds fout, en waarom komen er steeds aanhalingstekens in? Ik doe het niet meer :

DANYEL EN THIJS
pi_1669278
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 16:12 schreef Brulkikker het volgende:
Ik heb een hekel aan kinderen.
Wat fijn dat je deze informatie even met ons wilde delen. Nog verder iets constructiefs bij te dragen?
pi_1669312
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 16:12 schreef Catootje het volgende:

[..]

Ja hoor Catootje, er zelfs nog wel plaats voor een minicatootje, of twee (of drie, hoewel, ineens 3 zou ik je niet aanraden denk ik )

Keep us posted huh?

pi_1669520
[quote]
Op dinsdag 18 september 2001 15:53 schreef Nausicaa het volgende:

je moet [img]link[/img] doen ipv link

nu kunnen we allemaal van je knulletje genieten

[Dit bericht is gewijzigd door MissX op 18-09-2001 16:39]

pi_1669529
.
  dinsdag 18 september 2001 @ 17:29:06 #151
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_1670028
Tjee No Nick, wat maak je het spannend! Goh meis, en ik maar blijven duimen dat Treintje het tunneltje naar buiten eerdaags eens wil vinden. Gek ding, doen alsof 'ie er genoeg van heeft, maar dan toch nog maar mooi warm blijven zitten.... Heel veel sterkte in ieder geval, de tamtam brengt ons vast wel op de hoogte als het zover is, toch?

Lois: blij dat je zo'n goede, redelijke huisarts hebt. voor Eva

Dinus en Jessie: het schiet lekker op bij jullie he? Leuk hoor, die babykamers. Ik heb nog steeds niet veel inspiratie, en bij het kleine beetje wat ik heb, kan ik helemaal niets vinden. Maar hubby heeft zojuist mijn oude wieg staan inpakken die opgestuurd gaat worden, dus dat is een begin.

Sjak: nog anderhalve week nu, mits ze ons natuurlijk terug willen vliegen naar ons Amerikaanse eilandje

Verder gaat hier alles naar wens: bloeddruk bleek vanmorgen hoog als altijd, maar weer stabiel. Buikkie deed weer z'n gebruikelijke kunstje: "Oh u wilde mijn hartslag horen? Nou, laat ik dan even een paar salto's doen". Vreselijk kind!

pi_1670141
Nevermind.. de oplossing was al gegeven..

grtz,

Maverick

Call me a fuck-up, fucked-up or whatever... At least I'm honest...
Non-smoker since september 24th 2001/08:00 hrs
The Kenny Translator
pi_1670439
Catootje ik moet echt lachen om je ik denk echt dat je het niet lang vol houdt en we binnenkort hier op het forum een volgende aanstaande moeder kunnen feliciteren en waarschijnlijk zullen kleintje en barb dan snel volgen
En als wij dan ons buikje weer strak getraind hebben ( ahum net of dat ooit gebeurd, haha ) dan gaan wij het hebben over uitgelubberde buiken enzo, lol.
Nausicaa wat een heerlijk mannetje. Hij kijkt al zo wijs zo van; kijk mij nou!

Ik wil mijn ukkie ook zien!!!!!!!
En No Nick laat wat horen, ik ben zo benieuwd. En als je al stiekum bezig ben, zet hem op he!!!
En Gaoxing, gelukkig dat je bloeddruk stabiel blijft. En de inspiratie komt gauw genoeg hoor. Ik had ook een tijdje zoiets van rustig aan rustig aan. Maar volgens mij is de nesteldrang begonnen. Ik ben echt paniekerig alles aan het kopen enzo. O we hebben vandaag de buggaboo in terra kleur gekocht. Hij is zo mooi, mannetje heeft er een beer ingelegd voor zolang, haha. En ze belde van de babystunter vrijdag 5 oktober komt ons kamertje, joepie joepie.
Heb de bedrijfsarts gesproken en ik mag nu thuisblijven tot mijn zwangerschapsverlof. Blij dat ik ben. Niet normaal meer.

Nou dit was het weer even. Vanavond weer tot mezelf komen met yoga, haha. We gaan weeen (die er nog niet zijn) wegpuffen geloof ik.

Doei doei

Het voelt heerlijk!!!!
pi_1670900
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 18:16 schreef jessie het volgende:
Catootje ik moet echt lachen om je ik denk echt dat je het niet lang vol houdt en we binnenkort hier op het forum een volgende aanstaande moeder kunnen feliciteren en waarschijnlijk zullen kleintje en barb dan snel volgen
Zullen we wedden dat Catootje voor volgend jaar 31 december 2002 is bevallen?
Ik voel het gewoon aan mijn water
  Jubileum moderator dinsdag 18 september 2001 @ 19:49:47 #155
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_1671270
Geweldig gezellig hier weer

Is die kleine van Nonicky er nou nog niet uit ???

ow enne kleintje ??? Dat het ongelooflijk afschuwelijk pijn doet kan ik je ook wel vertellen hoor

Het mooie alleen is dat het het allemaal waard is.

Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 18 september 2001 @ 20:09:14 #156
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1671484
Spannend weer om te zien hoe het iedereen vergaat
Als 'antieke' moeder, de oudste is immers bijna 15, roept alles wel veel herinneringen op hoor!!

Cateloot!!!! Lajeniegekmakuh!!!!!!

NoNicky!!! Doet es poepen meis??

Alle bevallen mama's: Kanjers!! Al die baby's van jullie! En ik ben zwaar verliefd op Jorden

Alle zwangere mama's: Geniet van die maanden!! Ze zijn zó voorbij! En pas goed op jullie zelf en jullie buikkies!!!!!!

En als tante to be kan ik alleen maar vol trots een fotootje van mijn a.s. neefje/nichtje laten zien...

voor de niet-experts in echo foto's: het is dat kleine okkernootje in het grote zwarte gat

*zwijmel*

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_1671527
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 13:49 schreef Catootje het volgende:

[..]

ze probeert me over te halen...

Neuh, ik was neutraal toch ...
Maar dat jij het eruit opmaakt zegt ook een hoop ......

Goaxing: Laat die kleine dat kunstje nog maar even flink doen, hij heeft nu nog de ruimte, en dat ie het de laatste keer maar met het koppie omlaag doet he ...
Leuk dat je de wieg waarin je zelf hebt gelegen gaat gebruiken! Inspiratie voor de rest komt vanzelf wel.......Wanneer zien we de foto's van jou en NN??

Jessie: Wat heerlijk dat je thuis kan blijven tot aan de bevalling, lekker gevoel he, same here!!!!
Ik ben gisteren ook voor het eerst naar de gym geweest, gezellig groep en veel gelachen....

Nausica: Wat een prachtige foto's, heb je een digi cam?

[Dit bericht is gewijzigd door Dinus op 18-09-2001 20:18]

pi_1672108
*weer helemaal dapper is* Ik ga pas volgend jaar een babietje maken, eerst moet ik zelf nog 'af'...en ondertussen wil ik nou wel eens tante Catoot van treintje zijn...*port No Nick in de buik: opskiete jij!*
DANYEL EN THIJS
pi_1695966
En vanacht gaat het eindelijk gebeuren:

NoNick KRIJGT EEN KINDJE!!!!

Nicky, heel veel sterkte, ik hoop dat je bevalling voorspoedig zal verlopen
Kozzmic ook veel sterkte gewenst, je zal niet weten wat je overkomt

Veel liefs van Anita.

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_1696046
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 18:32 schreef CartWOman het volgende:
En vanacht gaat het eindelijk gebeuren:

NoNick KRIJGT EEN KINDJE!!!!

Nicky, heel veel sterkte, ik hoop dat je bevalling voorspoedig zal verlopen
Kozzmic ook veel sterkte gewenst, je zal niet weten wat je overkomt

Veel liefs van Anita.

Zolang het maar na 12 uur is
pi_1696665
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 18:40 schreef Tardis het volgende:

[..]

Zolang het maar na 12 uur is

Ik zeg toch VANNACHT

Voor de zekerheid: Nicky, NA 12 uur mag je persen

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_1696671
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 19:38 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Ik zeg toch VANNACHT

Voor de zekerheid: Nicky, NA 12 uur mag je persen

Ploep em eruit Nick!!! Gogogogogogoooooo!!!
DANYEL EN THIJS
pi_1700886
Kom op No Nick... persen!
Jaaaaaaaa goed zo... doorgaan.... Kom op... je kan het.
HET MOET! Het kan toch niet blijven zitten.
Kom op! Kreun, hijg en steun zoals je 9 maanden geleden met het verwekken ook hebt gedaan!
Denk aan al het moois wat je ervoor terug krijgt.
Poepluiers, slapeloze nachten, wekenlang ongesteld, twijfels, angst dat je het niet goed doet en wie weet wel een keer een leuke schoonzoon of schoondochter!

Go for it!

Sterkte!
Natuurlijk ook voor Kozzie!

pi_1702196
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 00:27 schreef Kleintje het volgende:
twijfels, angst dat je het niet goed doet en wie weet wel een keer een leuke schoonzoon of schoondochter!
Volgens mij zit daar nog een grote stap tussen
pi_1702940
*benieuwd is*

En? En? En?

pi_1702957
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 19:38 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Ik zeg toch VANNACHT

pi_1702990
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 10:53 schreef Fannetje het volgende:
*benieuwd is*

En? En? En?

ook
pi_1703126
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 11:12 schreef Tardis het volgende:

[..]

ook

Nah, NN loopt nog vrolijk rond te springen in haar huiskamer...
pi_1703154
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 11:35 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Maar we zijn zo nieuwsgierig naar wat het gaat worden. Ik zelf denk dat de baby zich morgen de 23e zich aan gaat dienen.
  zaterdag 22 september 2001 @ 11:43:27 #170
1669 jolanda
Zo blauw als roet!
pi_1703182
Pff, volgens mij heeft die baby er nog helemaal geen zin in. Ik ga voor 1 oktober
pi_1703442
Zie je Nicky! Dat wordt toch nog de 28e

*Verzet eigen verjaardag weer naar gewone datum *

zaterdag 22 september 2001 @ 12:27:41 #172
593 sjak
Juffie Bloem
pi_1703581
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 11:35 schreef Kozzmic het volgende:

Springen? Weet je heel zeker dat dat geen weeën zijn?

Alhoewel...dat vrolijk zegt eigenlijk genoeg.

Sterkte straks als ze echt weeën gaat krijgen.

Lekker douchen!
pi_1710776
IS ER NU AL NIEUWS?????

*kvindhetzospannend*

(weten jullie nog, precies 4 maanden geleden vandaag: Eva en Jorden geboren??)

N.

pi_1710952
Heee No Nick, wat maak je het spannend. Niet nog aan het dansen door het huis toch zeker?
Ik hoop voor je dat het een beetje op gaat schieten nu.
En meid, als je bezig ben nu.
Heel veel sterkte en succes he.
Zet hem op.

Groetjes

Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator zondag 23 september 2001 @ 13:18:05 #175
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_1711646
Jemig Nonickie wat maak je het spannend !

* Lois schenkt NN een cocktail in van wonderolie, ananassap en ginger-ale.

Hup bevallen jij !! Wij willen dat wonderkindje nu wel eens bekijken.

succes

Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator zondag 23 september 2001 @ 21:10:15 #176
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_1716300
* Lois heeft net tranen met tuiten gehuild bij "de Bevalling".

Ik moest onmiddelijk terug denken aan 4 maanden geleden, toen werd ik precies op dit tijdstip de verloskamer ingereden.

Wat gaat de tijd toch hard (tranen van geluk).

Eva ♥ en Iris ♥
pi_1716413
Ik huil ook steeds met de bevalling. Vond die onderwaterbevalling van vanavond errug mooi.
Zelf zie ik steeds meer op tegen de bevalling moet ik zeggen. Die pijn lijkt me zo vreselijk ook al krijg je er iets moois voor terug, ik zal er toch doorheen moeten. Nou ja, nog 10 weken
Het voelt heerlijk!!!!
pi_1716685
Hier nog zo'n sentimentele muts (no offence!); 'k heb ook gehuild. Vooral toen dat koppie er zo plof uitkwam!
Nee, dat ging bij mij niet zo snel... Vandaar dat zoonlief met een prachtige ooievaarsbeet (rode plek bij zijn wenkbrauwen en op het achterhoofd, trekt vanzelf weg) ter wereld kwam.

Jessie, probeer je nog niet al te veel zorgen te maken (hoewel je daar niet helemaal aan zult ontkomen vrees ik, maar dat is ook niet erg). Je kunt je er toch niet echt op voorbereiden, en het beste advies dat ik zelf heb gekregen, is om het zo goed mogelijk over je heen te laten komen. Je vooral niet te gaan verzetten tegen wat je lichaam doet. Die pijn komt wel, maar als je een beetje geluk hebt, dan bouwt dat zich op, waardoor je niet onmiddellijk van niets naar alles gaat. Ik vond zelf dat omdat de lat elke keer een klein beetje hoger werd gelegd, het lang uit te houden was. Natuurlijk was er wel een moment dat ik dacht ojee-ojee-dit-houd-ik-niet, maar dan ben je al zover in de bevalling dat je daar ook niet lang bij stil kunt staan. Zo rustig mogelijk blijven dus.
En je vooral nu niet al gek laten maken door allerlei dramatische bevallingsverhalen van mensen om je heen (op een of andere manier kreeg iedereen in mijn omgeving de neiging om hun eigen bevallingsverhalen in geur en kleur te vertellen, zonder na te denken wat dat met mij zou doen).

N.

pi_1716714
quote:
Op zondag 23 september 2001 21:10 schreef Lois het volgende:
* Lois heeft net tranen met tuiten gehuild bij "de Bevalling".

Ik moest onmiddelijk terug denken aan 4 maanden geleden, toen werd ik precies op dit tijdstip de verloskamer ingereden.

Wat gaat de tijd toch hard (tranen van geluk).

inderdaad een erg mooie aflevering he,dat moment dat de baby er uit kwam en de baby gelijk zo in dat water zwom PRACHTIG PRACHTIG om te zien.
Ingrid.
pi_1716810
quote:
Op zondag 23 september 2001 13:18 schreef Lois het volgende:
* Lois schenkt NN een cocktail in van wonderolie, ananassap en ginger-ale.
Kan je er nog eentje maken?
Die eerste heeft nog niet geholpen!
  Jubileum moderator zondag 23 september 2001 @ 23:07:05 #181
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_1717583
quote:
Op zondag 23 september 2001 22:01 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Kan je er nog eentje maken?
Die eerste heeft nog niet geholpen!

Je weet toch wel wat jij er ook nog aan kan doen he ?
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zondag 23 september 2001 @ 23:27:19 #182
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_1717797
Uh.. volgens mij hebben ze dat ook al gedaan
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 september 2001 @ 06:48:11 #183
13151 crew  Rewimo
pi_1719259
* Rewimo serveert ananashart aan NoNick

Dat helpt ook erg goed (en het is lekkerder dan tonic)

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 september 2001 @ 15:32:16 #184
13151 crew  Rewimo
pi_1733357
* Rewimo verklapt stiekem dat Tinks poesjes geboren zijn
pi_1733545
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 15:32 schreef Rewimo het volgende:
* Rewimo verklapt stiekem dat Tinks poesjes geboren zijn
Voor een paar fotootjes zie: TINKERBELL??
pi_1734896
Gelukkig, toch een geboorte (gefeliciteerd met de poesjes!).

En hoe gaat het met NoNick?????

pi_1736628
Buitengewoon lieve poesies, en een vermoeide moeder (zelfs poezenbevallingen zijn zwaar)....Nikkie, kom op, gooi dat kind er uit!
DANYEL EN THIJS
pi_1747145
Ow, nog steeds geen nieuws van No Nick, spannennnnnnd!!

Nouja, dan moeten jullie het maar met mijn nieuws doen....

Vandaag naar de verloskundige geweest, bloeddruk was gelukkig goed, maar nu een spoortje glucose in de urine, damn!
Verder nog steeds geen kilo aangekomen, waarmee ik nog steeds blij ben aangezien ik al wat reserves heb!

Ik moet dus een afspraak maken om een dagcurve te laten prikken. De kleine groeit boven verwachting, en we krijgen een extra groeiecho om te kijken of het gewoon groot is een groeispurtje heeft gemaakt, of dat het door de glucose komt.
Nouja, we zien het wel, voorlopig maken we ons maar geen zorgen.
Een extra gratis echo is altijd wel leuk, misschien zien we dan of het een jochie of een meisje is.

Verder heb ik vandaag een oppasmoeder gevonden, daarmee ben ik ook blij, omdat we vorige week een briefje kregen van de stichting kinderopvang dat de wachtlijsten ook hier inmiddels 1,5 tot 2 jaar zijn. Da's lekker
Bij de oppasmoeder een tijd met een kleine Eva op schoot gezeten van vier maanden oud... *smelt*

Hoe is het met de andere zwangeren/moeders?

woensdag 26 september 2001 @ 18:42:45 #189
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_1747209
jouw nieuws is ook fijn te horen Dinus

Cap (doorgewinterde mams van 2 mannen van toch zeker al 3 en 5 jaar oud :-)

HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_1747862
quote:
Op woensdag 26 september 2001 18:42 schreef Capaja het volgende:
jouw nieuws is ook fijn te horen Dinus

Cap (doorgewinterde mams van 2 mannen van toch zeker al 3 en 5 jaar oud :-)

Wat leuk om jou hier ook es te treffen Cap
  woensdag 26 september 2001 @ 20:29:56 #191
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_1747991
sja
het is en blijft leuk om dit soort dingen te volgen hoor
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  † In Memoriam † woensdag 26 september 2001 @ 22:01:54 #192
7074 moussy
kuttekop
pi_1749168
quote:
Op donderdag 13 september 2001 12:45 schreef moussy het volgende:

Het genieten is vanaf vandaag met 1 grote veeg weggeveegd

Ik moest vandaag weer voor de volgende controle komen.
De prutser vroeg hoe het met me was en ik antwooorde kort maar bondig geweldig!!
met 5 min werd dit gevoel bij me weggehaald en vervangen door grote dikke tranen.
Er was geen hartactiviteit meer zichtbaar.....
De prutser wilde me a la minuut curitteren,dit omdat hij bang is dat het met die mola zwangerschap van vorig jaar te maken heeft. maar dit heb ik geweigerd. Ik vond dit wel even genoeg voor een dag.

Als het volgende week niet vanzelf losgekomen is dan zal ik er wel aan moeten geloven, na de eerste gebruikenlijke onderzoeken zoals een echo bloedprikken enz enz

pi_1749224
quote:
Op woensdag 26 september 2001 22:01 schreef moussy het volgende:

[..]

De prutser vroeg hoe het met me was en ik antwooorde kort maar bondig geweldig!!
met 5 min werd dit gevoel bij me weggehaald en vervangen door grote dikke tranen.
De prutser wilde me a la minuut curitteren,dit omdat hij bang is dat het met die mola zwangerschap van vorig jaar te maken heeft. maar dit heb ik geweigerd. Ik vond dit wel even genoeg voor een dag.

Als het volgende week niet vanzelf losgekomen is dan zal ik er wel aan moeten geloven, na de eerste gebruikenlijke onderzoeken zoals een echo bloedprikken enz enz

Oh wat vreselijk...

Heel veel sterkte Moussy...

woensdag 26 september 2001 @ 22:13:26 #194
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_1749306
Getver moussy!!

Ik kan eigenlijk niks anders bedenken dan je heel veel sterkte te wensen...

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_1749336
eej Moussy,
Nogmaals heel veel sterkte
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 26 september 2001 @ 22:16:06 #196
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1749340
Owww Moussy, wat erg voor je! Ik ben hier echt helemaal van geschrokken. En wat dapper, dat je op zo'n moment toch je eigen grens kunt vasthouden en een week te wachten. Meis, wat moet dit moeilijk voor je zijn, veel sterkte.
When I rush it hits me
pi_1749562
Moussy, ontzettend veel sterkte gewenst van Zuurtje en mij.
Natuurlijk ook voor je hubbie!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 26 september 2001 @ 23:09:10 #198
13151 crew  Rewimo
pi_1749921
O, nee toch... wat afschuwelijk voor jullie Ik leef met je mee, doe vooral rustig aan en luister goed naar je lichaam. Heel veel sterkte...
  Jubileum moderator donderdag 27 september 2001 @ 01:51:38 #199
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_1751432
O Moussy wat vreselijk
Ik wens je heel veel kracht om dit te verwerken.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_1751891
Lieve Moussy en mannetje,
Ik wil jullie alle sterkte van de wereld wensen om dit grote verlies te verwerken.
Knuffels van mij.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_1751936
quote:
Op woensdag 26 september 2001 22:01 schreef moussy het volgende:

[..]

Owwwwww...Lieve Moussy, wat ontzettend rot, echt heel erg voor je. Ik wens je heel veel sterkte en alle goeds toe voor de komende tijd, wat verschrikkelijk zwaar moet dit voor je zijn.
DANYEL EN THIJS
pi_1751956

Ik heb hier geen woorden voor, de grootste angst van iedereen in dit topic is bij jullie waarheid geworden. Heel veel sterkte samen, komende week en de periode daarna.
A man doesn't stop playing when he grows old, he grows old when he stops playing.
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2001 @ 07:59:17 #203
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_1751960
Moussy.. kweet niet wat te zeggen, wat vreselijk voor jullie!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  donderdag 27 september 2001 @ 11:29:43 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_1752972
Oh, Moussy, wat erg dit zeg.
pi_1753130
Ach Moussy, wat naar...

Sterkte! Ook voor je man.

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  donderdag 27 september 2001 @ 18:20:58 #206
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_1756397
Je zou toch denken dat het ongeluk niet twee keer kan toeslaan.....

Sterkte Moussy, ook voor je man!

Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_1757495
Shit Moussy, de tranen lopen me over de wangen, het was jullie zo ontzettend gegund ........

Heel veel sterkte, en ik denk dat het goed is dat je een week wilt wachten, je wilt toch een soort van afscheid nemen en dat kan niet als je nog in de roes van het slechte nieuws bent.

pi_1757605
Lieve Moussy, wat ontzettend erg. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik wens je van harte toe dat je alle sterkte vind om dit een plaatsje in je leven te geven. Verder weet ik dus niet wat te zeggen.
Heel veel liefs.

N.

pi_1771789
Nog steeds is er geen nieuws van No Nickje he!

En het is stil hier, we zijn allemaal nog onder de indruk van het slechte nieuws van Moussy geloof ik ..........

Ik weet niet of je hier momenteel nog leest, maar hoe gaat het met je Moussy?

† In Memoriam † zaterdag 29 september 2001 @ 14:43:06 #210
7074 moussy
kuttekop
pi_1772223
tja waar moet ik beginnen ...

in ieder geval allemaal hartstikke bedankt voor de berichtjes

Hoe het met me gaat, euhm nou in 1 woord KUT!!

Ik heb alle verschijnselen nog van een zwangerschap, misselijk zere borsten noem maar op..... het is er.

Voor de rest zijn er nog geen verschijnselen dat het kleine friemeltje "los komt"

Het liefste zou ik de hele dag slapen om er maar niet aan te hoeven denken. Maar jah , dat gaat niet he als je nog een grietje van 2 rond hebt hobbelen. Onderschat trouwens een kind van 2 niet. Woensdagmiddag lag ik in mn bed en ze wilde bij me komen liggen. Toen had mn hubbie gezegd , laat mama maar , mama is verdrietig mama gaat even slapen. Ja zei ze, mama niet baby meer
Ongelovelijk en we hadden dr nog niet eens duidelijk gemaakt dat ik zwanger was. Maar ja, die kleine kotertjes pikken dingen vreselijk snel op.

Maar meiden , wel gewoon doorgaan met de zwangerschaps- en babyverhalen hoor. Ik lees ze evengoed wel. Het is voor mij vervelender dat mn schoonzusje drie weken langer zwanger is gaat lopen piepen tegen mij dat dr placenta niet goed ligt en bla bla bla. Ze moet GVD blij zijn dat ze nog zwanger is en dat dat geen kwaad kan, daar kan ik me dus echt kwaad om maken. Ze vroeg niet eens hoe het met me was of zo, terwijl ze het hele verhaal weet, nee hoor, ze begon meteen te piepen over niks. bah bah bah. Ik lees veel liever jullie verhalen dan dat ik dat onnozele geklaag van haar aan moet horen.

† In Memoriam † zaterdag 29 september 2001 @ 14:49:41 #211
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_1772246
You go girl
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_1772383
Go Moussy!! Het komt wel goed, vast, doe je met mij mee over een heeele poos (kan je zolang wachten) ... Het is echt afschuwelijk jammer, en ik hoop dat het je nooit meer overkomt.
DANYEL EN THIJS
pi_1772437
lieve Moussy,

Wat ontzettend ontroerend van dat kleine meisje van je, ze zijn inderdaad scherp he, pikken van alles op.

Moeilijk ook dat je alle verschjnselen nog hebt en toch weet dat de droom over is.

Ik hoop maar dat je steun krijgt van de mensen om je heen en dat er niet gezegd gaat worden dat je blij mag zijn dat je al een kindje hebt, of dat je er nog genoeg kan krijgen. Dit kindje komt nooit meer, en daar mag je met alle recht van de wereld heel erg verdrietig om zijn!!

† In Memoriam † zaterdag 29 september 2001 @ 15:39:08 #214
7074 moussy
kuttekop
pi_1772543
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 15:16 schreef Catootje het volgende:
Go Moussy!! Het komt wel goed, vast, doe je met mij mee over een heeele poos (kan je zolang wachten) ... Het is echt afschuwelijk jammer, en ik hoop dat het je nooit meer overkomt.
Als ik weer groen licht krijg ga ik er weer voor . eerst dit even euhh afhandelen (?)

misschien komt dat groene licht net zoals na die mola wel over een jaar. Maar daar gaan we (nog) niet van uit.

† In Memoriam † zaterdag 29 september 2001 @ 15:44:54 #215
7074 moussy
kuttekop
pi_1772589
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 15:22 schreef Dinus het volgende:
lieve Moussy,

Ik hoop maar dat je steun krijgt van de mensen om je heen en dat er niet gezegd gaat worden dat je blij mag zijn dat je al een kindje hebt, of dat je er nog genoeg kan krijgen. Dit kindje komt nooit meer, en daar mag je met alle recht van de wereld heel erg verdrietig om zijn!!

Ik ben na mijn vorige zwangerschaps problematiek heel erg hard geworden daar in. De mensen die zeiden, je bent maar ongesteld geworden die kunnen van mij a la minuut aftaaien.
Vorig jaar is me dat dus gezegd door iemand toen ik die mola had gehad. Nadat ik toen ook nog eens vertelde dat me de keuze voorgelegd was tussen een chemokuur en een baarmoeder verwijdering en ik werd nog niet serieus genomen konden ze van mij helemaal afrotten. Dat waren een schoonzus en mn schoonouders.

Nu heb ik ontzettend veel steun aan mn beste vriendinnetje en dr ventje
En uiteraard mijn eigen ouders
En tuurlijk ook aan jullie, de berichtjes vol steun doen me gewoon hartstikke goed

† In Memoriam † zaterdag 29 september 2001 @ 15:49:29 #216
7074 moussy
kuttekop
pi_1772633
Oh ja , tot overmaaaat van ramp gaat hier ook nog eens van alles stuk in huis.....

Auto, tv ,een lekkende dakgoot, een kat die behoorlijk ziek is. Ik die mn teen ook nog eens hartstikke gekneust heb (gebroken ? ik heb geen puf om een arts te bezoeken)

pffftttt het kan er allemaal nog wel bij , maar evengoed blijven we ook wel een beetje lachen en houden we de moed er in

pi_1773008
Moussy heel veel sterkte he en een dikke knuffel voor jou.

Even een vraag (hopelijk geen stomme) wie was er nou een deze dagen uitgerekend van jullie???No Nick ,of zit ik abuis.
Zo ja waar blijft het blijde nieuws.
Groetjes Ingrid.

pi_1773847
Klopt, dat is No nick
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 29 september 2001 @ 20:42:33 #219
13151 crew  Rewimo
pi_1774580
Hoi Moussy,

Ik wil je nogmaals sterkte wensen. Wat knap van je dochtertje dat ze je zo goed aanvoelt... Ik hoop dat je dit kindje dat niet mocht komen een mooi plaatsje in je hart kunt geven, dat is de allermooiste plek ervoor.

Misschien kan ik je een beetje opvrolijken met dit plaatje van ons manneke in Sprookjeswonderland in Enkhuizen, waar we vandaag naartoe waren:

Jubileum moderator zaterdag 29 september 2001 @ 20:50:17 #220
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_1774627
Moussy, ik ben blij weer iets van je te horen. Heel veel sterkte met alle verschijnselen en strakjes het allermoeilijkste, het loslaten van het friemeltje.
Ik heb nog 1 vraagje, wat is een mola ??

Hier gaat alles weer een beetje beter. Eva is al 2 weken flink verkouden en woensdag zijn we toen we haar ophaalden van de creche behoorlijk geschrokken. De leidster vertelde dat Eefje toch wel behoorlijk hoestte, zo erg zelfs dat haar eten er weer uit kwam. Ze had voor de rest de hele dag geslapen (heel ongewoon voor zo'n wakker meisje). Thuis aangekomen hoorde en voelde ik dat ze heel moeizaam adem haalde. Ze had behoorlijke zaag en piep geluiden tijdens een ademhaling. Toch niet helemaal gerust de avondarts maar gebeld, zo wilden we niet de nacht ingegaan.
De klacht aan de telefoon uitgelegd en we moesten gelijk komen. Na een onderzoekje stelde de arts RS virus vast. Das een virus in de luchtwegen die de luchtwegen vernauwd. Heel gevaarlijk voor kleine kindjes. Het is eigenlijk een verkoudheidsvirus (wij krijgen het ook gewoon) maar zulke kleine kindjes als Eva worden er behoorlijk ziek van.
De arts schreef medicijnen voor die via een baby inhaler moeten worden ingenomen.
Gelukkig viel het erg mee bij Eva volgens de arts, ze ziet wel ergere aanvallen. Nou dat wil je dan niet weten denk ik want ik vond dit al vreselijk.
Wij moesten Eva heel goed in de gaten houden,bij ons laten slapen en bij elke verandering (lees verslechtering) gelijk bellen. Ik heb dus niet geslapen die nacht, ik durfde niet.
Ze was er echt ziek van, ze hing slapjes in mijn armen en kon niet eens meer huilen. Alleen een zacht gejammer dat was alles waar ze nog kracht voor had. Drinken ging ook moeilijk en plat liggen helemaal niet. Dus ze heeft heerlijk in haar wipstoeltje geslapen.
De afgelopen dagen zijn we elke dag bij de huisarts geweest om de longetjes te laten controleren. Inmiddels is ze weer een beetje het zonnige meisje wat we kennen. Ze lacht weer, ze "kletst" een beetje en ze speelt weer. Ze is alleen ontzettend snel moe. Maandag gaan we weer voor controle naar de huisarts.

Inmiddels is ook de uitslag van de foto's binnen. Haar heupjes zijn goed maar omdat die beperking blijft worden we doorverwezen naar de orthopeed. Daar gaan we dus binnenkort heen.

Pfff dit was een week die ik niet graag nog eens overdoe.
Wat een toestand, het meest schrikbarende is dat die kleine zo plotseling zo ontzettend ziek kan worden. Affijn, gelukkig gaat het alweer een stuk beter en komen Jeroen en ik ook weer wat tot rust.

Nonick, zou je niet eens aanstalten maken met het ter wereld brengen van de Fok!baby ?? Ik heb geen nagels meer over van alle spanning zo .

Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2001 @ 20:51:29 #221
7074 moussy
kuttekop
pi_1774638
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 20:42 schreef Rewimo het volgende:
Hoi Moussy,

Ik wil je nogmaals sterkte wensen. Wat knap van je dochtertje dat ze je zo goed aanvoelt... Ik hoop dat je dit kindje dat niet mocht komen een mooi plaatsje in je hart kunt geven, dat is de allermooiste plek ervoor.

Misschien kan ik je een beetje opvrolijken met dit plaatje van ons manneke in Sprookjeswonderland in Enkhuizen, waar we vandaag naartoe waren

Dank je , dat plekje dat zit wel goed

leuk he dat sprookjesbos. Die uk van ons gilde er moord en brand dat wij er waren.. met als gevolg dat wij met een half uur weer buiten stonden
Het was echt een drama zelfs de dansende apen vond ze helemaal niks... en die kabouters die waren helemaal eng.

zal No Nick al aan het puffen zijn ?

† In Memoriam † zaterdag 29 september 2001 @ 20:52:41 #222
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_1774644
Ja Kozzmic/NoNick wanneer komen jullie eens met heuglijk nieuws
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2001 @ 20:58:23 #223
7074 moussy
kuttekop
pi_1774685
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 20:50 schreef Lois het volgende:
Moussy, ik ben blij weer iets van je te horen. Heel veel sterkte met alle verschijnselen en strakjes het allermoeilijkste, het loslaten van het friemeltje.
Ik heb nog 1 vraagje, wat is een mola ??

*knip*

Jemug Lois wat zal je geschrokken zijn, maar gelukkig gaat het weer een beetje beter. Ik vind het altijd dood eng als die kleintjes wat mankeren.

Ik kan je het beste een url geven over een mola zwangerschap. Dit omdat het nog best wel ingewikkeld zit en lastig is om uit te leggen

Dus bij deze
http://walcheren.ziekenhuis.nl/ziektebeelden/218.html

Jubileum moderator zaterdag 29 september 2001 @ 21:07:22 #224
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_1774756
Dank je wel Moussy, dat maakt het een stuk duidelijker. Ik had er nog nooit van gehoord.

Rewimo, wat een onzettend mooi kindje heb je toch. Het is zelf net een kaboutertje zo met die lekkere wangetjes en krulletjes.

Eva ♥ en Iris ♥
pi_1776240
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 20:52 schreef just me het volgende:
Ja Kozzmic/NoNick wanneer komen jullie eens met heuglijk nieuws

Er is een kindeke geboren op aard...

† In Memoriam † zondag 30 september 2001 @ 01:07:35 #226
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_1776774
Had je verdorie niet eerder kunnen posten
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_1776813
quote:
Op zondag 30 september 2001 01:07 schreef just me het volgende:
Had je verdorie niet eerder kunnen posten
Tsja, moest eerst opa, oma en oom weer ff de deur uitwerken!
pi_1776847
Hier nog een foto van een paar weken geleden die jullie nog te goed hebben

De buikies van No Nick (rechts) en Gaoxing!

Foto's van Duco Yannik volgen ongetwijfeld binnen een paar dagen! (het is een pracht van een baby en dat zeg ik echt niet alleen omdat ik zijn pappie ben! )

zondag 30 september 2001 @ 02:29:57 #229
12492 Destinies_Child
is (bijna) nooit sjaggie
pi_1777281
quote:
Op zondag 30 september 2001 01:15 schreef Kozzmic het volgende:
Hier nog een foto van een paar weken geleden die jullie nog te goed hebben

[afbeelding]

De buikies van No Nick (rechts) en Gaoxing!

2 december 2001 : Rosa Evita

Eens kijken of ik een foto van haar kan lospeuteren als ik haar weer zie in Ierland volgende week. Volgens mij is haar buik al net zo dik als die twee hierboven samen

Paps en mams van Duco: van harte gefeliciteerd!!

DC

-Lachen is een kalmerend middel zonder neveneffecten-
pi_1777902
GEFELICITEERD heel veel GELUK LIEFDE maar vooral GEZONDHEID met de kleine.En zodra je tijd hebt wachten we allemaal op een uitgereid verslag van A totZ
Ingrid.
pi_1778037
Jaaaaaaaaa!!! Hehe!!! Wat geweldig wat leuk wat wat wat.....!!! Gefeli!
DANYEL EN THIJS
pi_1778040
Oe, wat een schattige buikjes van Gaoxingetje en Nikkie...!
DANYEL EN THIJS
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 30 september 2001 @ 11:00:37 #233
13151 crew  Rewimo
pi_1778199
Hee, geweldig! Gefeliciteerd met de geboorte van Duco. We willen natuurlijk wel heel graag alle details horen en foto's zien!!!

Groetjes van Rewimo, qltel en Christan

Jubileum moderator zondag 30 september 2001 @ 11:16:10 #234
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_1778273
Het is bijna crossposten maar hier wil ik jullie ook nog even feliciteren. Geweldig een jongen!
Fantastisch mooie naam ook.
Wij zijn natuurlijk heel benieuwd naar het verslag van de bevalling en de foto's van Duco.
Hoe vind Roelie haar nieuwe broertje ??

Die foto is ook prachtig, Manon ziet er echt stralend uit!!
Mooi Buikkie heb je!

Nonicky, geniet van je kraamtijd, laat je lekker verwennen, de bevalling is eindelijk achter de rug en nu kan het genieten beginnen.

Eva ♥ en Iris ♥
pi_1778963
Ik ga ook crossposten!
Kozzmic, No Nick en Roelie, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje!
Ik hoop dat No Nick zich snel weer goed voelt en hier alle details neerzet en foto's!

Wat een leuke foto van die buikkies.
De dames zien er idd. allebei stralend uit, maar... volgens mij straalt No Nick nu nog meer van geluk. Ik kan het mis hebben maar dat lijkt me zeer sterk!

pi_1779176
En gaan we nu uitkijken naar de baby van Danny en Knorretje.
Van harte Knorretje **
pi_1779210
quote:
Op zondag 30 september 2001 12:41 schreef Kleintje het volgende:
Ik hoop dat No Nick zich snel weer goed voelt en hier alle details neerzet en foto's!
Er is een kindeke geboren op aard...
pi_1779440
Knorretje en Danny: Van harte!!!!!!!!

Prachtige buikjesfoto van No Nick en Goaxing.........

En nu maar wachten op de fotootjes van kleine Duco... we zijn zoooooooooo benieuwd!!!!!

pi_1779454
quote:
Op zondag 30 september 2001 13:59 schreef Dinus het volgende:
Knorretje en Danny: Van harte!!!!!!!!

Prachtige buikjesfoto van No Nick en Goaxing.........

En nu maar wachten op de fotootjes van kleine Duco... we zijn zoooooooooo benieuwd!!!!!

Zie de link van Kozzmic, daar staan hele mooie foto's van onze nieuwe wereldburger in.
pi_1780620
No Nick en Kozzmic en Roelie
Van harte met jullie zoon (heb hem net bewonderd in andere topic wat een kanjer zeg!!!!!!!)
En wat een leuke apparte naam.
Geniet lekker met zijn viertjes en rust vooral uit.
Ben wel erg benieuwd naar je bevallingsverhaal hoor!

Doei doei groetjes jessie

Het voelt heerlijk!!!!
pi_1781208
Van harte, van harte, van harte!!! Geweldig hoor! Geniet er lekker van!

En blijf ons op de hoogte houden he!

N.

pi_1783362
Ik neem geeeeeen kinderen *net weer es de bevalling gezien* Noooo way! Dat doet zeer, en ik kan heel slecht tegen pijn , daar word ik namelijk heeel agressief van hihi. Ik word eik bijna nooit kwaad (oww nee Catoot, neeee) maar doe me pijn en all hell breaks lose...
DANYEL EN THIJS
  maandag 1 oktober 2001 @ 13:13:06 #243
12560 dice
pi_1786959
Ikke ook crossposten

VAN HARTE ....

Tootje ... schijnt dat je dat allemaal vergeten bent als die uk er uit komt ...

* dice zijn moppie moet nog minder dan 2 maanden

† In Memoriam † maandag 1 oktober 2001 @ 14:30:41 #244
7074 moussy
kuttekop
pi_1787421
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeerd !!!!!!!!!!

ennuh geniet lekker van de kraamtijd !!

† In Memoriam † maandag 1 oktober 2001 @ 14:33:15 #245
7074 moussy
kuttekop
pi_1787431
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 13:13 schreef dice het volgende:

Tootje ... schijnt dat je dat allemaal vergeten bent als die uk er uit komt ...

echt niet!!!

vooral niet als je een bevalling hebt wat volgens het horror draaiboek gaat, scheuren knippen hechtingen .....

Nee hoor tootje ik ga je niet bang maken. Maar het doet zeer en als je ukkie geboren is wordt de pijn wel verzacht maar vergeten.... nee nooit

pi_1791950
*Dinus nog steeds op roze wolk zit*

We hebben een echo gehad vandaag, en het was overduidelijk, we krijgen een dochter!
Een jongen was net zo leuk geweest natuurlijk, maar we vinden het zo leuk om te weten.........

Ik ben niet zo heel erg van meisjes/roze en jongetjes/blauw, maar toch een roze slaappakje gekocht bij de Hema vanmiddag

Binnenkort horen we of ik zwangerschapssuiker heb en of de baby daardoor een weekje voorligt op het groeischema.
ruim 1600 gram al!

Jubileum moderator dinsdag 2 oktober 2001 @ 09:58:10 #247
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_1794328
Dinus wat fantastisch !! Gefeliciteerd
Het is leuk om het toch al te weten he
Wat een hoop meisjes gaan er hier geboren worden

Trek je niet al te veel aan van eventuele metingen en daaraan verbonden conclusies bij een echo. Bij Eva hebben ze een dag voor de bevalling een meting gedaan en ze zou ruim 8 pond wegen. Uiteindelijk viel dat reuze mee, ze woog maar 3070 gram bij geboorte.

Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator dinsdag 2 oktober 2001 @ 10:01:39 #248
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_1794346
quote:
Op zondag 30 september 2001 22:23 schreef Catootje het volgende:
Ik neem geeeeeen kinderen *net weer es de bevalling gezien* Noooo way! Dat doet zeer, en ik kan heel slecht tegen pijn , daar word ik namelijk heeel agressief van hihi. Ik word eik bijna nooit kwaad (oww nee Catoot, neeee) maar doe me pijn en all hell breaks lose...
Ik vond het juist een hele kalme bevalling met weinig pijn zo te zien. kun je nagaan wat een spektakel ik gemaakt heb

Eva ♥ en Iris ♥
pi_1795686
Heee Dinus,
Wat leuk ook een meid.
Leuk he dat je het weet. Ook makkelijk met de namen enzo.
Slapen jullie ook zo slecht?
Ik wel. Ik kan me ook steeds moeilijker omdraaien in bed enzo. Voel me vreselijk log en groot. Vandaag al 31 weken het gaat zo snel.
Vrijdag komt het kamertje. Joepie dan kan ik daarna alle kleertjes(en dat zijn er heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel) wassen en opruimen. Ik hoop maar dat de mevrouw van de pretecho gelijk heeft, anders word het een jonge met veel jurkjes en roze fleecebroekjes hahahahahaha
Op 12 oktober krijg ik weer een uitgebreide echo voor de groei enzo. Dan zou ze ook nog naar het geslacht kijken. ( in het ziekenhuis konden ze het de laatste keer niet zien) Als ze dan weer een meid zien ben ik pas helemaal gerustgesteld (alhoewel het me natuurlijk helemaal niks uitmaakt wat het word hoor)
Zijn jullie ook steeds sneller moe? Ik wel ik hang maar een beetje rond en dan s'avonds helemaal bekaf. Maar ja zal wel doorhet slechte slapen komen.
Nou ik ga maar eens boodschappen doen. (ook zoo irri ben ik net bij de winkels moet ik weer plassen, ik plas wat af de laatste tijd, kindje drukt op mijn blaas geloof ik)

Doei doei

Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 2 oktober 2001 @ 13:30:24 #250
7074 moussy
kuttekop
pi_1795762
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2001 09:58 schreef Lois het volgende:

Trek je niet al te veel aan van eventuele metingen en daaraan verbonden conclusies bij een echo. Bij Eva hebben ze een dag voor de bevalling een meting gedaan en ze zou ruim 8 pond wegen. Uiteindelijk viel dat reuze mee, ze woog maar 3070 gram bij geboorte.

Hier ook. Dat ik hoog zwanger liep van René , werd er geschat dat ze ZEKER 8 pond woog en dat het een hele grote baby zou zijn. Ik had vreeeeeeselijke nachtmerrie's over knippen scheuren en dat soort dingen..... en wat werd er geboren... een heel klein grietje van nog geen 44 cm en 2580 gram.. en ze was nog 2 dagen te laat ook
pi_1795810
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2001 10:01 schreef Lois het volgende:

[..]

Ik vond het juist een hele kalme bevalling met weinig pijn zo te zien. kun je nagaan wat een spektakel ik gemaakt heb

Jaaa, daar moest ik ook aan denken: dit valt dus nog mee, dit valt dus nog mee....aaaaai! Maar ik vond het wel een goede vroevrouw, die wil ik ook: lekker duidelijk, beetje streng op zijn tijd

Gosss, wat een hoop grietjes in dit topic: past iedereen wel goed op zichzelf?

DANYEL EN THIJS
  Jubileum moderator dinsdag 2 oktober 2001 @ 13:49:34 #252
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_1795939
Deel 5 is er inmiddels alweer en wel hier Zwangerschap en Babietjes...deel 5
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')