In mijn buik..
Zwangerschap week 17, 18 en 19
De '"pret"echo ! en andere babyzaken....
En hoe gaat het met de babies?
Deel drie van de babies dus!
Zwanger + uitgerekende datum:
22 september 2001 : No Nick
2 december 2001 : Rosa Evita
3 december 2001 : Jessie
12 december 2001 : Mooni
13 december 2001 : Dinus
2 februari 2002 : Gaoxing
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 27-09-2001 01:49]
No Nick is al snel uitgerekend zeg. Ik moet dus echt constant blijven checken nu want je weet het maar nooit.
Het blijft leuk al die babyverhalen!
Misschien ben ik vanavond of morgen dus wel oom
quote:Oh, wat spannend! Oom Uiruru...klinkt goed!
Op dinsdag 28 augustus 2001 17:45 schreef Uiruru het volgende:
Mijn stiefzus wordt vandaag ingeleid ze is zwanger van een tweeling maar omdat ze nu symptomen van zwangersschapziekte ging vertonen hebben ze besloten haar in te leiden.Misschien ben ik vanavond of morgen dus wel oom
quote:En, is er al nieuws? Spannend hoor!
Misschien ben ik vanavond of morgen dus wel oom
No Nick: hoe gaat het met jou? Heeft het kweekje nog iets uitgewezen? voor de laatste loodjes!
Moussy: hoe voel jij je? Ben je al helemaal aan het zwangeren?
Lois en Nausicaa: he gos dames nou toch, ik kan me helemaal voorstellen dat het moeilijk is om zo'n ukkie achter te moeten laten. Aan de andere kant *positief denkt* heb ik van verschillende vriendinnen gehoord dat ze er op den duur aan wenden, en er dan eigenlijk wel blij mee waren om even met iets heel anders bezig te zijn. voor jullie en jullie hummeltjes
Hier een beetje goed nieuws: m'n bloeddruk is gedeeltelijk naar beneden. Vorige keer was het nog 140 over 90, nu 142 over 68. Niet aan de medicijnen dus, zoals ik gevreesd had, maar wel de boel in de gaten houden.
Verder hebben we heeeel even in de verte de hartslag gehoord, maar Buikkie ligt werkelijk geen seconde stil en wriemelde zich steeds weer weg (waarop ik m'n lachen niet kan inhouden; maf kind! ). Toen ik even later de rekening stond te betalen kreeg ik nog even een trap na, letterlijk
Ik zit nu stront misselijk te wezen achter mn pc , ik haat luchtjes van voedsel.... ik heb nu al dikke vingers .. pfft tis het toch leuk zwanger zijn
nee hoor, ik neem dat er allemaal voor lief bij.
Wanneer ik psies uitgerekend ben , weet ik nog niet zeker, maar zelf kom ik op 26 april ...
Omdat het bij mij al eens verkeerd gegaan is, moet ik 12 september bij de mutsenprutser zijn voor een eerste echo.
Ik heb nml een mola-zwangerschap gehad vorig jaar mei. Voor mijn gevoel , en alles is goed, kan ik na die echo pas echt gaan genieten van het zwanger zijn. Ik vind het nu nog ontzettend eng...
ik ga nog even een poging doen om te slapen, voor dat mn meissie weer vrolijk aan het roepen is dat ze dr bed uit wil
quote:Spannend zeg! Gelijk melden met alle details hier hè?
Mijn stiefzus wordt vandaag ingeleid ze is zwanger van een tweeling maar omdat ze nu symptomen van zwangersschapziekte ging vertonen hebben ze besloten haar in te leiden.Misschien ben ik vanavond of morgen dus wel oom
Christan en ik gaan jullie een weekje verlaten (vandaar dit idiote tijdstip), we vliegen straks naar Menorca. Papa qltel past op de Fok!-toko. Tot over een week!
quote:*Dice zijn vrouwtje heeft al 6 maanden last van braken ... daar word je dus ECHTNIETBLIJVAN !!!!~
Op woensdag 29 augustus 2001 03:34 schreef moussy het volgende:
of ik al aan het zwangeren ben .....Ik zit nu stront misselijk te wezen achter mn pc
, ik haat luchtjes van voedsel.... ik heb nu al dikke vingers .. pfft tis het toch leuk zwanger zijn
Vorige week een CTG moeten laten maken van Uk, die hartslag loopt beter dan de NS
Maar eh, ontopic:
Nu we het toch over zwangerschapsongemakken hebben, sinds een paar dagen weet ik niet meer hoe ik moet liggen in bed doordat ik 7 uur na het avondeten nog vol ben, ondanks niet te veel te hebben gegeten!
"u zult merken dat uw spijsvertering wat langzamer gaat werken" ja, klopt
En wat de toiletgang betreft, het gaat veel te goed, of het gaat helemaal niet!
Verder slaap ik graag naakt, maar als mijn tepels veel erger gaan lekken dan ze nu doen moet ik iets aan 's nachts....
"u borsten gaan zich voorbereiden op het geven van de borstvoeding" jaja.............
Maar goed, we hebben het er tuurlijk voor over, en hebben onwijs veel zin om nader kennis te maken met die kleine hummel die me momenteel de hele dag met rust laat maar 's ochtends tegen half 6 begint lol te schoppen
Van lekkende borsten ofzo nog helemaal niks gemerkt. Horen ze wel te gaan lekken? Is het een slecht teken dat ze niet lekken bedoel ik eigenlijk?
Verder begint mijn buik steeds groter te worden en kijk ik uit naar mijn zwangerschapsverlof. Alhoewel ik nu ook niet werk, maar echt lekker zit ik nu natuurlijk niet thuis, zowel letterlijk als figuurlijk
Doei doei
Met de baby is vast alles in orde, die zit vrij veilig, maar als het je geruststelt kun je inderdaad beter even naar de dokter gaan.
Lekkende borsten hoeft niet hoor, dus maak je daar geen zorgen over, het is eerder ongemakkelijk!
Laat je even horen hoe het was bij de dokter?
Groetjes Dineke
quote:EnEnEn??????
En Moussy, wat een spannende tijd voor je, lijkt me echt een rotervaring die je hebt gehad, ik hoop dat alles goed gaat deze keer!
Wat duurt dat nog lang he, tot 12 september .......
[Dit bericht is gewijzigd door Dinus op 30-08-2001 14:49]
quote:*slik* Nie doen... *slik* Ik moet weer ongesteld worden, niet doen, straks begin ik ook....
Op donderdag 30 augustus 2001 15:06 schreef Vivi het volgende:
Ik wil ook een baby
quote:Dit duurdt heel lang. Volgende week gaan we dr eerst even lekker een midweekje tussen uit dan gaat de week ook lekker snel
Op donderdag 30 augustus 2001 14:45 schreef Dinus het volgende:[..]
En Moussy, wat een spannende tijd voor je, lijkt me echt een rotervaring die je hebt gehad, ik hoop dat alles goed gaat deze keer!Wat duurt dat nog lang he, tot 12 september .......
quote:Errug he
Op donderdag 30 augustus 2001 15:07 schreef Catootje het volgende:[..]
*slik* Nie doen... *slik* Ik moet weer ongesteld worden, niet doen, straks begin ik ook....
quote:Dat vind ik lief....
Op donderdag 30 augustus 2001 15:09 schreef Brighteyes het volgende:
Catootje,
Je kent me helemaal niet, maar ik lees al heel lang mee, en als ik eerlijk ben dan verwacht/hoop ik stiekem iedere keer als ik dit topic lees, te zien dat jij zwanger bent.
Omdat je dat een tijdje geleden zei, dat je er ook aan zat te denken.
quote:Groot gelijk!
Op donderdag 30 augustus 2001 15:12 schreef Catootje het volgende:[..]
Dat vind ik lief....
geloof ik
! Maar nee, ik hou me aan mijn plan, en dat betekent nog wachten en denken en wachten. Er zijn gewoon een aantal dingen die ik op poten willen hebben, en daar heb ik nog even de tijd voor nodig. Dus de komenden maaaaaanden geen 'Catootje is zwanger', hoe verschrikkelijk moeilijk ik dat ook vind!
*Terugtrekt in de vergetelheid
Edit type-o
quote:Nee, maar dat heb ik ook: kindjes zijn lastig, kosten klauwen vol geld, en tijd, en aandacht, en dan moet je maar zwanger zien te worden: spataderen, striae, en allerlei andere klachten (en dan verloopt alles nog normaal)... En dan denk ik heel dapper: dit wil ik toch nog niet!
Op donderdag 30 augustus 2001 15:12 schreef Vivi het volgende:[..]
Errug he
ik moet ook nog ff wachten door allerlei factoren..en ik vond kindjes niet eens leuk..en nu moet ik soms bijna janken als ik kleine schattige sokjes zie..ik voel me een soort slachtoffer van de biologische processen van het vrouwzijn
Nou, eigenlijk dus wel. *medeslachtoffer is* Zullen we samen in 'onze tijd' zwanger worden Vivi? Er waren er nog een paar die er nog niet 'aan toe zijn' .... *we wachten dapper en vrouwmoedig tot de tijd rijp is*
quote:Jeetje, wat klinkt dit herkenbaar zeg, alle dingen die je nu opnoemt!! Ik heb er nog een paar :wil eerst andere woonruimte hebben (waar ik nu woon is te klein en ik wordt bedreigd door mijn huisbaas
Op donderdag 30 augustus 2001 15:15 schreef Catootje het volgende:[..]
Nee, maar dat heb ik ook: kindjes zijn lastig, kosten klauwen vol geld, en tijd, en aandacht, en dan moet je maar zwanger zien te worden: spataderen, striae, en allerlei andere klachten (en dan verloopt alles nog normaal)... En dan denk ik heel dapper: dit wil ik toch nog niet!
Nou, eigenlijk dus wel. *medeslachtoffer is* Zullen we samen in 'onze tijd' zwanger worden Vivi? Er waren er nog een paar die er nog niet 'aan toe zijn' .... *we wachten dapper en vrouwmoedig tot de tijd rijp is*
Oke, laten we elkaar maar een beetje steunen in zwakke momenten
quote:jamaar...hoe ouder je bent hoe minder kans dat je weer gewoon "terugplooit" zeg maar
Op donderdag 30 augustus 2001 15:36 schreef Catootje het volgende:
Weet je wat wij doen Vivi? We zoeken naar walgelijke plaatjes van spataderen, blubberbuiken, enzovoorts...PLak het op de pillendoos, dan wil je nog wel slikken! *steunpilaar uit de kast trekt*
Wat Nu?
quote:hehe..ik ben al te oud om gewoon terug te plooien...ik vrees dat ik gewoon een hasbeen ben na een zwangerschap, ik geniet nog maar effe van mijn enigszins ongeschonden lijf (Vivi, verkloot me theorie nu niet..
Op donderdag 30 augustus 2001 15:37 schreef Vivi het volgende:[..]
jamaar...hoe ouder je bent hoe minder kans dat je weer gewoon "terugplooit" zeg maar
Wat Nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |