abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator dinsdag 28 augustus 2001 @ 17:26:30 #1
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_1508786
Eerdere versies van dit topic :

In mijn buik..
Zwangerschap week 17, 18 en 19
De '"pret"echo ! en andere babyzaken....
En hoe gaat het met de babies?
Deel drie van de babies dus!

Zwanger + uitgerekende datum:

22 september 2001 : No Nick
2 december 2001 : Rosa Evita
3 december 2001 : Jessie
12 december 2001 : Mooni
13 december 2001 : Dinus
2 februari 2002 : Gaoxing

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 27-09-2001 01:49]

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_1508811
Lois, ik kan me goed voorstellen dat je tranen met tuiten hebt gehuild. Het is ook niet niets om opeens weer aan het werk te moeten en je meisje te moeten achterlaten. Ook al zijn het je eigen ouders die jou ook hebben groot gebracht, het is en blijft je kind en je bent gewoon gewend om ieder lachje, huiltje en gesprekje van je kleine mee te maken.

No Nick is al snel uitgerekend zeg. Ik moet dus echt constant blijven checken nu want je weet het maar nooit.

Het blijft leuk al die babyverhalen!

pi_1508944
Mijn stiefzus wordt vandaag ingeleid ze is zwanger van een tweeling maar omdat ze nu symptomen van zwangersschapziekte ging vertonen hebben ze besloten haar in te leiden.

Misschien ben ik vanavond of morgen dus wel oom

pi_1508965
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 17:45 schreef Uiruru het volgende:
Mijn stiefzus wordt vandaag ingeleid ze is zwanger van een tweeling maar omdat ze nu symptomen van zwangersschapziekte ging vertonen hebben ze besloten haar in te leiden.

Oh, wat spannend! Oom Uiruru...klinkt goed!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  dinsdag 28 augustus 2001 @ 23:32:02 #5
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_1512162
quote:
En, is er al nieuws? Spannend hoor!

No Nick: hoe gaat het met jou? Heeft het kweekje nog iets uitgewezen? voor de laatste loodjes!

Moussy: hoe voel jij je? Ben je al helemaal aan het zwangeren?

Lois en Nausicaa: he gos dames nou toch, ik kan me helemaal voorstellen dat het moeilijk is om zo'n ukkie achter te moeten laten. Aan de andere kant *positief denkt* heb ik van verschillende vriendinnen gehoord dat ze er op den duur aan wenden, en er dan eigenlijk wel blij mee waren om even met iets heel anders bezig te zijn. voor jullie en jullie hummeltjes

Hier een beetje goed nieuws: m'n bloeddruk is gedeeltelijk naar beneden. Vorige keer was het nog 140 over 90, nu 142 over 68. Niet aan de medicijnen dus, zoals ik gevreesd had, maar wel de boel in de gaten houden.

Verder hebben we heeeel even in de verte de hartslag gehoord, maar Buikkie ligt werkelijk geen seconde stil en wriemelde zich steeds weer weg (waarop ik m'n lachen niet kan inhouden; maf kind! ). Toen ik even later de rekening stond te betalen kreeg ik nog even een trap na, letterlijk

† In Memoriam † woensdag 29 augustus 2001 @ 03:34:43 #6
7074 moussy
kuttekop
pi_1513160
of ik al aan het zwangeren ben .....

Ik zit nu stront misselijk te wezen achter mn pc , ik haat luchtjes van voedsel.... ik heb nu al dikke vingers .. pfft tis het toch leuk zwanger zijn

nee hoor, ik neem dat er allemaal voor lief bij.

Wanneer ik psies uitgerekend ben , weet ik nog niet zeker, maar zelf kom ik op 26 april ...

Omdat het bij mij al eens verkeerd gegaan is, moet ik 12 september bij de mutsenprutser zijn voor een eerste echo.
Ik heb nml een mola-zwangerschap gehad vorig jaar mei. Voor mijn gevoel , en alles is goed, kan ik na die echo pas echt gaan genieten van het zwanger zijn. Ik vind het nu nog ontzettend eng...

ik ga nog even een poging doen om te slapen, voor dat mn meissie weer vrolijk aan het roepen is dat ze dr bed uit wil

Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 augustus 2001 @ 05:09:56 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_1513198
quote:

Spannend zeg! Gelijk melden met alle details hier hè?

Christan en ik gaan jullie een weekje verlaten (vandaar dit idiote tijdstip), we vliegen straks naar Menorca. Papa qltel past op de Fok!-toko. Tot over een week!

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 29 augustus 2001 @ 10:20:22 #8
12560 dice
Koffiekoffiekoffiekoffiekoffie
pi_1513839
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 03:34 schreef moussy het volgende:
of ik al aan het zwangeren ben .....

Ik zit nu stront misselijk te wezen achter mn pc , ik haat luchtjes van voedsel.... ik heb nu al dikke vingers .. pfft tis het toch leuk zwanger zijn

*Dice zijn vrouwtje heeft al 6 maanden last van braken ... daar word je dus ECHTNIETBLIJVAN !!!!~

Vorige week een CTG moeten laten maken van Uk, die hartslag loopt beter dan de NS

'Kots' zei het paard. 'Grote kots !' Maak het verhaal af en kleur de plaatjes.
pi_1518808
Ik vind "mutsenprutser" errug leuk
(nog leuker dan "Rukdrogist" )

Maar eh, ontopic:

Nu we het toch over zwangerschapsongemakken hebben, sinds een paar dagen weet ik niet meer hoe ik moet liggen in bed doordat ik 7 uur na het avondeten nog vol ben, ondanks niet te veel te hebben gegeten!

"u zult merken dat uw spijsvertering wat langzamer gaat werken" ja, klopt

En wat de toiletgang betreft, het gaat veel te goed, of het gaat helemaal niet!

Verder slaap ik graag naakt, maar als mijn tepels veel erger gaan lekken dan ze nu doen moet ik iets aan 's nachts....

"u borsten gaan zich voorbereiden op het geven van de borstvoeding" jaja.............

Maar goed, we hebben het er tuurlijk voor over, en hebben onwijs veel zin om nader kennis te maken met die kleine hummel die me momenteel de hele dag met rust laat maar 's ochtends tegen half 6 begint lol te schoppen

Zolang er was is, is er leven.
pi_1523940
Nou daar ben ik weer.
Afgelopen dinsdag weer yoga gehad. Heb toen een spiertje verrekt ofzo en stik van de pijn in me bekken.
Zou me moeder vanmiddag op viste komen naar een paar kleertjes kijken die ik gehad had. Ik dacht ik haal ze alvast van boven. En ja hoor val ik dus WEER van de trap. De laatste helft op mijn kont naar beneden gestuitert. Gelukkig niet op mijn buik, maar wel precies op de bil die al zo pijn deed.
Dit word weer een giga blauwe plek. En de kleine schopt ook gelijk minder als normaal en dat vind ik helemaal niet fijn. Ik ga morgenochtend gewoon voor de zekerheid naar de dokter.
Het gaat dus weer lekker hier, NOT

Van lekkende borsten ofzo nog helemaal niks gemerkt. Horen ze wel te gaan lekken? Is het een slecht teken dat ze niet lekken bedoel ik eigenlijk?

Verder begint mijn buik steeds groter te worden en kijk ik uit naar mijn zwangerschapsverlof. Alhoewel ik nu ook niet werk, maar echt lekker zit ik nu natuurlijk niet thuis, zowel letterlijk als figuurlijk

Doei doei

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_1523984
Arme Jessie toch Weer gevallen, je treft het niet!
Je balans is heel anders he, misschien komt het daar wel door....

Met de baby is vast alles in orde, die zit vrij veilig, maar als het je geruststelt kun je inderdaad beter even naar de dokter gaan.

Lekkende borsten hoeft niet hoor, dus maak je daar geen zorgen over, het is eerder ongemakkelijk!

Laat je even horen hoe het was bij de dokter?

Groetjes Dineke

pi_1523985
quote:

EnEnEn??????

En Moussy, wat een spannende tijd voor je, lijkt me echt een rotervaring die je hebt gehad, ik hoop dat alles goed gaat deze keer!

Wat duurt dat nog lang he, tot 12 september .......

[Dit bericht is gewijzigd door Dinus op 30-08-2001 14:49]

pi_1524002
Naaaah, vallurt! Ik kan me voorstellen dat je schrikt en baalt, en zeker als de baby zich dan koest houdt..hij/zij is vast helemaal gezond, zit gewoon geschrokken in een hoekkie te wachten tot al die commotie voorbij is...maar ga maar lekker naar de dokter, voor alle zekerheid!
DANYEL EN THIJS
  donderdag 30 augustus 2001 @ 15:06:06 #14
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1524118
Ik wil ook een baby
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_1524128
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 15:06 schreef Vivi het volgende:
Ik wil ook een baby
*slik* Nie doen... *slik* Ik moet weer ongesteld worden, niet doen, straks begin ik ook....
DANYEL EN THIJS
  donderdag 30 augustus 2001 @ 15:09:54 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_1524145
Catootje,
Je kent me helemaal niet, maar ik lees al heel lang mee, en als ik eerlijk ben dan verwacht/hoop ik stiekem iedere keer als ik dit topic lees, te zien dat jij zwanger bent.
Omdat je dat een tijdje geleden zei, dat je er ook aan zat te denken.
  † In Memoriam † donderdag 30 augustus 2001 @ 15:11:36 #17
7074 moussy
kuttekop
pi_1524155
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 14:45 schreef Dinus het volgende:

[..]

En Moussy, wat een spannende tijd voor je, lijkt me echt een rotervaring die je hebt gehad, ik hoop dat alles goed gaat deze keer!

Wat duurt dat nog lang he, tot 12 september .......

Dit duurdt heel lang. Volgende week gaan we dr eerst even lekker een midweekje tussen uit dan gaat de week ook lekker snel
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 30 augustus 2001 @ 15:12:13 #18
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1524159
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 15:07 schreef Catootje het volgende:

[..]

*slik* Nie doen... *slik* Ik moet weer ongesteld worden, niet doen, straks begin ik ook....

Errug he ik moet ook nog ff wachten door allerlei factoren..en ik vond kindjes niet eens leuk..en nu moet ik soms bijna janken als ik kleine schattige sokjes zie..ik voel me een soort slachtoffer van de biologische processen van het vrouwzijn
pi_1524165
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 15:09 schreef Brighteyes het volgende:
Catootje,
Je kent me helemaal niet, maar ik lees al heel lang mee, en als ik eerlijk ben dan verwacht/hoop ik stiekem iedere keer als ik dit topic lees, te zien dat jij zwanger bent.
Omdat je dat een tijdje geleden zei, dat je er ook aan zat te denken.
Dat vind ik lief.... geloof ik ! Maar nee, ik hou me aan mijn plan, en dat betekent nog wachten en denken en wachten. Er zijn gewoon een aantal dingen die ik op poten willen hebben, en daar heb ik nog even de tijd voor nodig. Dus de komenden maaaaaanden geen 'Catootje is zwanger', hoe verschrikkelijk moeilijk ik dat ook vind!
DANYEL EN THIJS
  donderdag 30 augustus 2001 @ 15:14:37 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_1524187
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 15:12 schreef Catootje het volgende:

[..]

Dat vind ik lief.... geloof ik ! Maar nee, ik hou me aan mijn plan, en dat betekent nog wachten en denken en wachten. Er zijn gewoon een aantal dingen die ik op poten willen hebben, en daar heb ik nog even de tijd voor nodig. Dus de komenden maaaaaanden geen 'Catootje is zwanger', hoe verschrikkelijk moeilijk ik dat ook vind!

Groot gelijk!
Alleen je leeft zo heerlijk mee met iedereen, dat ik soms wel eens denk, houdt ze het vol?
Maar dat doe je vast wel, je hebt zoveel doorstaan de laatste tijd, dat je volgens mij je prioriteiten wel op een rijtje hebt staan.

*Terugtrekt in de vergetelheid

Edit type-o

pi_1524196
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 15:12 schreef Vivi het volgende:

[..]

Errug he ik moet ook nog ff wachten door allerlei factoren..en ik vond kindjes niet eens leuk..en nu moet ik soms bijna janken als ik kleine schattige sokjes zie..ik voel me een soort slachtoffer van de biologische processen van het vrouwzijn

Nee, maar dat heb ik ook: kindjes zijn lastig, kosten klauwen vol geld, en tijd, en aandacht, en dan moet je maar zwanger zien te worden: spataderen, striae, en allerlei andere klachten (en dan verloopt alles nog normaal)... En dan denk ik heel dapper: dit wil ik toch nog niet!

Nou, eigenlijk dus wel. *medeslachtoffer is* Zullen we samen in 'onze tijd' zwanger worden Vivi? Er waren er nog een paar die er nog niet 'aan toe zijn' .... *we wachten dapper en vrouwmoedig tot de tijd rijp is*

DANYEL EN THIJS
  donderdag 30 augustus 2001 @ 15:30:54 #22
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1524294
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 15:15 schreef Catootje het volgende:

[..]

Nee, maar dat heb ik ook: kindjes zijn lastig, kosten klauwen vol geld, en tijd, en aandacht, en dan moet je maar zwanger zien te worden: spataderen, striae, en allerlei andere klachten (en dan verloopt alles nog normaal)... En dan denk ik heel dapper: dit wil ik toch nog niet!

Nou, eigenlijk dus wel. *medeslachtoffer is* Zullen we samen in 'onze tijd' zwanger worden Vivi? Er waren er nog een paar die er nog niet 'aan toe zijn' .... *we wachten dapper en vrouwmoedig tot de tijd rijp is*

Jeetje, wat klinkt dit herkenbaar zeg, alle dingen die je nu opnoemt!! Ik heb er nog een paar :wil eerst andere woonruimte hebben (waar ik nu woon is te klein en ik wordt bedreigd door mijn huisbaas ) Wil een vast contract op mijn werk (financiele zekerheid) Dat duurt nog precies 11 maanden als het goed is...idd, het lichamelijke aspect (ben toch wel redelijk ijdel en hoop dat ik er een beetje "ongeschonden" uitkom ) en dan het belangrijkste : Vriendje begint er langzaamaan iets meer voor open te staan..maar zoals het overkomt is hij er nog echt niet klaar voor..is nog bezig zijn bedrijf op te zetten, blablabla...ik wil hem ook niet onder druk zetten wat zoiets belangrijks betreft..dat wordt je later toch verweten ben ik bang..maar toen ik gisteren hoorde dat mijn beste vriendin met de pil was gestopt baalde ik wel ff als een stekker..

Oke, laten we elkaar maar een beetje steunen in zwakke momenten

pi_1524344
Weet je wat wij doen Vivi? We zoeken naar walgelijke plaatjes van spataderen, blubberbuiken, enzovoorts... PLak het op de pillendoos, dan wil je nog wel slikken! *steunpilaar uit de kast trekt*
DANYEL EN THIJS
  donderdag 30 augustus 2001 @ 15:37:51 #24
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1524357
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 15:36 schreef Catootje het volgende:
Weet je wat wij doen Vivi? We zoeken naar walgelijke plaatjes van spataderen, blubberbuiken, enzovoorts... PLak het op de pillendoos, dan wil je nog wel slikken! *steunpilaar uit de kast trekt*
jamaar...hoe ouder je bent hoe minder kans dat je weer gewoon "terugplooit" zeg maar

Wat Nu?

pi_1524389
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 15:37 schreef Vivi het volgende:

[..]

jamaar...hoe ouder je bent hoe minder kans dat je weer gewoon "terugplooit" zeg maar

Wat Nu?

hehe..ik ben al te oud om gewoon terug te plooien...ik vrees dat ik gewoon een hasbeen ben na een zwangerschap, ik geniet nog maar effe van mijn enigszins ongeschonden lijf (Vivi, verkloot me theorie nu niet.. )
DANYEL EN THIJS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')