Ik wil graag alleen serieuse reactie...
Sinds enkele weken is mijn opa overleden, mijn oma reageert daar heel apart op. Ze drukt haar gevoels uit om mij stevig vast te pakken, en soms gaat het verder dan vast pakken, ze zoent me soms in mijn nek. Ik voel me hier bij niet echt op mn gemak. Afgelopen weekend, stak ze haar hand in mijn broek en ik stribbelde tegen. Maar mijn oma zei dat ik me gewoon rustig moest houden, en anders wel maatregelen zou treffen. Ik ben hier zo erg van geschrokken, dat ik nu niet meer naar mijn oma durf. Gisteren ben ik gebracht door mijn ouders (die nergens iets van af weten) naar haar. Ik zat op de bank toen ik alleen met haar was, zat ze naast me en begon me weer te strelen, dit keer ging het weer een stukje verder. ze probeerde mn broek uit te doen en knoopte zelf haar blousje los.... Ik kan zo en tijdje door gaan wat er allemaal is gebeurd, maar zoals jullie begrijpen, spreekt dit verhaal al voor zichzelf... Alsjullie blieft hoe vertel ik dit aan mijn ouders, of hoe kan ik dit het beste naar voren brengen....