Ik vind deze buiken veeel mooierquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:52 schreef cultheld het volgende:
Ik maar denken dat dit een topic was met een 'wie heeft de vetste bierpens' wedstrijd
Mijn zus en ik zijn reuze benieuwd of ik de bierbuik van m'n vader nog ga inhalenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:53 schreef rena het volgende:
Ik vind deze buiken veeel mooier![]()
![]()
Ja, maar jou buik gaat weer weg, een bierbuik nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:57 schreef texelonia het volgende:
[..]
Mijn zus en ik zijn reuze benieuwd of ik de bierbuik van m'n vader nog ga inhalen
Een bierbuik is het teken van echte mannelijkheidquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:02 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, maar jou buik gaat weer weg, een bierbuik niet![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een bierbuik is het teken van echte mannelijkheid
Bierbuik zou wel weg kunnen gaan, maar daar zijn de meeste mannen te lui voorquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:02 schreef rena het volgende:
Ja, maar jou buik gaat weer weg, een bierbuik niet![]()
Ben ik het niet helemaal mee eensquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:03 schreef cultheld het volgende:
Maar het zou wel leuk zijn als je je eigen mannelijkheid nog wel kunt blijven zien!!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een echte vent heeft een bierpensquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:04 schreef rena het volgende:
[..]Als er iets is waar ik op afknap...
![]()
er is een verschil tussen een bierbuikje of echt een enorme frituurpens natuurlijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:05 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Maar het zou wel leuk zijn als je je eigen mannelijkheid nog wel kunt blijven zien!!!
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:05 schreef Loena-tik- het volgende:
Maar het zou wel leuk zijn als je je eigen mannelijkheid nog wel kunt blijven zien!!!
*Laatste wat ik offtopic ga zeggen hoor*quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:08 schreef texelonia het volgende:
[..]!
Jij mist het wel om je eigen vrouwelijkheid nu even niet te kunnen zien?
Ze is nu 17 weken en 2 dagen om maar eens heel precies te zijn!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:56 schreef texelonia het volgende:
Wauw duidelijk al hoor, Gomorrah! Hoeveel weken is je vriendin nu precies?
Ik roep al vanaf het begin van wel, maar niemand gelooft me...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:44 schreef Loena-tik- het volgende:
Mooi buikkie hoor Gomorra, enne jullie krijgen dus ook een knulletje?!
Dat zeggen alle mannen die met een bierbuik hun gebrek aan mannelijkheid proberen te verbergen!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 09:54 schreef Gomorrah het volgende:
[..]
Dat zeggen alle mannen die met een bierbuik hun gebrek aan mannelijkheid proberen te verbergen!
Jaja, ik word lekker de nieuwe ladySquote:Op zondag 29 augustus 2004 09:24 schreef phluphy het volgende:
Bar_en_Mar en M@x, schitterende buiken!
M@x je gaat wel hard voor 34 weken![]()
buikomtrek is al 116 cmquote:Op zondag 29 augustus 2004 10:04 schreef Loena-tik- het volgende:
M@x, nogmaals mooi hoor, maar vind je met hoofd toch leuker hoorDoe voor de gein je buikomvang eens meten, meid wat een buik al joh!!!
had zelf geen meetlint, was gisteren bij de Ikea, hihihi en heb hem ff gemeten met zo`n papieren geval, ik kwam op 1meter18cm!!!
hint: je kan ze ook via Snotje's website bekijkenquote:Op zondag 29 augustus 2004 17:00 schreef miss_dynastie het volgende:
M@x kan ik helaas niet zien
WOW, je wordt idd de nieuwe LadySquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:35 schreef m@x het volgende:
[..]
buikomtrek is al 116 cm![]()
(taille 109)
Of beter gezegd "het flubberbuiken topic".quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:01 schreef Troel het volgende:
Het wordt tijd vooe een lege buiken topic
Achteraan sluitenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 09:07 schreef m@x het volgende:
Mooie klein buikje nog Lily. Zo eentje had ik er ook wel gewild toen ik nog niet zwanger was.
ik wilde net zeggen: zo groot is mijn buik nog niet eens geweestquote:Op zondag 29 augustus 2004 09:25 schreef m@x het volgende:
[..]
Jaja, ik word lekker de nieuwe ladyS![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:47 schreef LadyS het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen: zo groot is mijn buik nog niet eens geweest![]()
alhoewelquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:37 schreef m@x het volgende:
[..]
Echt niet?![]()
![]()
![]()
ik wil elke week wel weer een fotootje plaatsen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:49 schreef m@x het volgende:
Leuk trouwens om nog eens foto's van de enige echte LadyS-buik te zien. Ik heb hem stiekem ook een beetje gemist.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:56 schreef m@x het volgende:
Dan kan ik tenminste weer lekker op mijn buik slapen, met gemak mijn teennagels lakken, lig ik in bed niet meer te spartelen als een schildpad op zijn rug wanneer ik me om wil draaien en kan ik eindelijk mijn voeten weer zien.
Oh je had nog wat reservequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:05 schreef bixister het volgende:
en CarOnline, ROFLOL zwaar zaad!maar ik moet eigenlijk de 5 kilo die na m'n vorige zwangerschap zijn blijven hangen er ook bijrekenen, dus +8 is dan nu de stand.
quote:Op woensdag 1 september 2004 09:44 schreef Merisse het volgende:
Mamma is boos!![]()
![]()
Hij wil wel maar hij kan niet want ze houdt hem tegen met haar linkerhandquote:Op woensdag 1 september 2004 10:21 schreef m@x het volgende:
Sjoeg, zo durft apie er toch niet meer uit.....
Snakelady, die komt echt wel bij jou hoor, maar je bent pas 5 wekenquote:Op woensdag 1 september 2004 01:18 schreef snakelady het volgende:
prachtige buiken PyTh en bixister.
Ik ken het gevoel Ladybos, ik wil ook een buik.
Daar kan ik me iets bij voorstellen want het is natuurlijk harstikke leuk als iedereen zo kan zien dat je zwanger bent en helemaal als je bijna op de helft bent.... je mag wel wat van mij hebben want volgens mij hebben ze mij wat te veel toe bedeeldquote:Op woensdag 1 september 2004 22:28 schreef Ladybos het volgende:
Githa, het leek er even op dat er wat buik aan zat te komen maar voor 19 weken vind ik het nog maar niets hoor, kan nog best veel gewone broeken aan (geen strakke spijkerbroeken maar ik ben ook zwaarder dan vorig jaar deze tijd dus die had ik ook niet meer gepast als ik niet zwanger was geweest) Ach ik weet ook wel dat die buik echt wel gaat komen, maar ik wil zo graag showenVolgende week een bruiloft en dan dacht ik lekker te kunnen showen en nieuwe kleren te moeten kopen, nou ik kan mijn gewone 'feestkleren' aan en van showen zal er ook niet veel komen
Ik ben gewoon een muts
Weet ik, ik verwacht ook niet iets te zien maar het kan me niet snel genoeg gaan .quote:Op woensdag 1 september 2004 22:25 schreef Ladybos het volgende:
[..]
Snakelady, die komt echt wel bij jou hoor, maar je bent pas 5 wekendus nog niet zo gek dat er bij jou nog niets te zien is
Ik ben al 19 weken en iedereen trekt mijn trui omhoog om te zien of er al wat zit, en dan krijg ik steeds commentaar dat er nog niets te zien is
bij mij was de eerste keer ook heel weinig te zien. mijn buren kwamen er pas achter toen ik 8 maanden zwanger was. (en dan nog omdat een vriendin van me het verteldequote:Op woensdag 1 september 2004 22:25 schreef Ladybos het volgende:
[..]
Snakelady, die komt echt wel bij jou hoor, maar je bent pas 5 wekendus nog niet zo gek dat er bij jou nog niets te zien is
Ik ben al 19 weken en iedereen trekt mijn trui omhoog om te zien of er al wat zit, en dan krijg ik steeds commentaar dat er nog niets te zien is
Valt toch wel mee ?? Gewoon een "casual kiekje" . . .quote:Op donderdag 2 september 2004 19:13 schreef Martineke het volgende:
schrik niet van dat stom hoofd en die rare kleren
[afbeelding]
21weken 4 dagen
ietsie dichterbij danquote:Op donderdag 2 september 2004 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Martineke, mooi! En wat staat die bril jou gaaf zeg!!!
Hoezo schamen, leuk brilletje toch ??quote:Op donderdag 2 september 2004 21:35 schreef Martineke het volgende:
ietsie dichterbij dandat is dus me nieuwe bril die ik sinds uhh 1 maandje heb of zo
[afbeelding]
errug offtopic *schaam schaam*
quote:Op woensdag 1 september 2004 09:32 schreef Sugar het volgende:
Mooie buiken!
Ik, 42 weken en het helemaal zat![]()
[afbeelding] [afbeelding]
En dat vind ik dus een groot nadeel van internet!!! Ik wil hiermee niet zeggen dat je je kop in het zand moet steken voor bepaalde zaken!(dit even vooraf vermeldt) Hebben ze dat dan gezien op de echo dan, dat je weinig vruchtwater hebt? Want er kunnen ook andere oorzaken zijn voor het vroeg kunnen voelen van je kindje. De ene vrouw herkend het gevoel eerder dan de andere, je kindje is misschien juist wel lekker beweeglijk, miscchien ligt de placenta wel aan de achterwand want ook dan schijn je het eerder te voelen. Maar goed meid, je maakt je zorgen en dat is niet leuk, ik zou het er zeker met je vk overleggen!quote:Op zondag 5 september 2004 22:37 schreef Ladybos het volgende:
Da's lief van je MartinekeWeet je, het is niet alleen het pronken, maar ik maak mezelf zelfs een beetje zorgen. Ook omdat ik Kruimeltje al heeeeel goed kan voelen (vanaf week 12 al) denk ik dat ik erg weinig vruchtwater heb ofzo. En daar heb ik net even op gegoogled en daar wordt ik niet zo vrolijk van wat ik daar over kan vinden..
quote:Op maandag 6 september 2004 09:17 schreef jolene het volgende:
Dames wat een mooie buiken weer.
Martineke, je ziet er echt fantastisch uit...
ah, ik vroeg me al af waarom je in een bouwmarkt je buik stond te showenquote:Op dinsdag 7 september 2004 08:37 schreef Stiekemurd het volgende:
op de achtergrond staan de gamma korrelpleister emmers klaar voor ut kamertje![]()
Volgens mij ookquote:Op dinsdag 7 september 2004 08:37 schreef Stiekemurd het volgende:
Ik zit in een groeispurtje volgens mij.
Alleen lurken Bol?quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:23 schreef Bolletje... het volgende:
Jeetje bix en Tex wat gaat dat ineens hard, leuk hoor!
*verder lurkt*
Dat zijn de hormonen, nog zo'n natuurlijke bijkomstigheid van het zwanger zijn. Als je daar niet tegen kan dan ga je lekker een ander topic lezenquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:01 schreef MasterPeace het volgende:
Sjeezus dames, zo'n opgezwollen buik is niet meer dan een natuurlijke bijkomstigheid bij het zwanger zijn, een noodzakelijk kwaad als je een kind wilt, maar jullie vallen helemaal in katzwijm als een stel verkapte lesbo's van elkanders buik alsof het iets wonderschoons is, jullie zitten mekaar bijna op te geilen lijkt wel, als jullie niet zwanger zijn dan rennen jullie massaal naar de fitness club, plastisch chirurg of de make-up doos maar omdat er een kind gaat komen zijn die zwangerschapsstriemen opeens je van het, lijkt wel The Stepford Wives hier!![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:01 schreef MasterPeace het volgende:
lijkt wel The Stepford Wives hier!![]()
Wowquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:03 schreef PyTh het volgende:
Mijn vriendin zat vanmiddag onder mijn account naar al die mooie buiken te kijken.
Hier onze (haar) bijdrage:
21 weken
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan maar lebsie hoor, zwangere buiken: prachtig gewoon!!!quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:01 schreef MasterPeace het volgende:
Blablaverhaal
Precies, de buitenwereld zal niks doorhebben, een kind krijg je immers niet via een andere vrouwquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:40 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Dan maar lebsie hoor, zwangere buiken: prachtig gewoon!!!
Wat een lieve foto, of lijkt het maar zo dat hij je buik een kusje geeft?quote:
dank jequote:Op zondag 12 september 2004 22:43 schreef Randa_v het volgende:
Ooh, het begint echt te groeien. Mooi, Girly.![]()
Jah je begint het aardig te zien.. en indd vorig keer zag je het ook al snel.. maar ik vind dat je deze buik sneller ziet dan de vorige keer en dus sneller groeit..quote:Op zondag 12 september 2004 22:55 schreef Martineke het volgende:
jaaa Girly je buikkie begint
had je vorige keer ook he dat het al zo snel zichtbaar was, mooi hoor!~
blijf jaloers op je mooie lijntje![]()
nou valt wel mee hoor.. heb niet echt veel zon gezienquote:Op zondag 12 september 2004 22:57 schreef lady-wrb het volgende:
wow, jij bent bruin
ROFL!quote:Op maandag 13 september 2004 11:21 schreef Syrena het volgende:
Mijn collega staat achter me: HEEE borsten!!
Klopt, had ik ook in het begin, maar is nu veel minder...quote:Op maandag 13 september 2004 23:43 schreef m@x het volgende:
Mooi buikje Girly! Maak je geen zorgen, die toeter komt vanzelf wel (en de pijn in je borsten trekt weer weg).
*springt uit lurkstand*quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:56 schreef snakelady het volgende:
Mijn man vindt gelukkig zwangere vrouwen heel erg mooi, hij lurkt af en toe hier over mijn schouder heen en af en toe komt er ook een diepe zucht van, wat is dat toch mooi he, dat daar een baby in groeit.
Hij kan ook niet wachten tot ik een flinke buik heb.
Maar prachtige buiken dames.
Ik denk dat MasterPeace gewoon jaloers is dat hij zelf niet zwanger kan worden.
hahahaha JIPPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 15 september 2004 00:07 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
*springt uit lurkstand*
Sneeeeeeekladie!! kheb je gevonden!!!![]()
*springt terug in lurkstand*
uhh wanneer ik er geen vergeet te makenquote:Op zondag 19 september 2004 23:36 schreef Ladybos het volgende:
Tex, mooi buikie ! Leuke foto zo![]()
Martineke, wanneer krijgen we van jou weer een foto ? En Melonovy ? Al weer gegroeid ?
quote:Op maandag 20 september 2004 09:25 schreef Martineke het volgende:
[..]
uhh wanneer ik er geen vergeet te makenik lijd namelijk aan zwangerschapsdementie, ik vergeet echt allus
Je muren ook, dus het valt niet opquote:Op maandag 20 september 2004 15:05 schreef Jdee het volgende:
hmm moet Neelix toch maar eens leren rechtop te fotograferen, zo lijkt het net alsof ik naar achteren leun
volgens mij gaat die lady-S inhalenquote:Op dinsdag 21 september 2004 08:40 schreef lily het volgende:
mooi hoor, snakelady
flinke buik voor 8 weken maar het staat je goed![]()
nee en nee.quote:Op dinsdag 21 september 2004 08:37 schreef beefcake het volgende:
SnakeladyWeet je zeker dat je acht weken bent en dat er maar een in zit?
Ik had zo'n buik met 20 weken...
quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
nee en nee.
Het zou misschien 12 weken kunnen zijn maar ik ben wel gewoon ongi geweest, dat was wel met mijn trouwen dus niet echt opgelet hoeveel en hoe heftig het was eigenlijk, maar volgens mij toch echt 8 weken.
En of het er 1, 2 of zelfs meer zijn dat weet ik ook niet.
20 oktober heb ik de eerste echo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |