Rustig maar ... ben er al mee gekapt.....quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:16 schreef nikky het volgende:
hou eens op julllie met dat geslowchatslowchatten kan hier
en dat wup dat tegen jullie zegt vind ik alleen maar goed.
Niet proberen, gewoon doen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Rustig maar.... we proberen er rekening mee te houden......
Als je het offtopic gelul van anderen ook aanpakt vind ik het best.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:44 schreef static het volgende:
Niet proberen, gewoon doen.
Wie is die vent ook al weer??????quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
Voor de fans van Bettina Berger:
[afbeelding]
Erik Bouwman.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:46 schreef soapie het volgende:
Wie is die vent ook al weer??????
Hij redde Renée in 1994 uit de kelder....quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Erik Bouwman Krijnen
Oh ja, in die kelder dat was nog eens spannend!!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:50 schreef babette21 het volgende:
Hij redde Renée in 1994 uit de kelder....
Werd gespeeld door Hilbert Dijkstra, die we een paar jaar geleden nog in GTST zagen als Philip van Alphen...
Kennard wasquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:03 schreef soapie het volgende:
Oh ja, in die kelder dat was nog eens spannend!!!
Laat w_i_v aub uit ons leuke topicquote:
Okay dan! (Het topic is toch al dicht.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:19 schreef BVO het volgende:
Laat w_i_v aub uit ons leuke topic.
.
Oh sorry, ik dacht dat het Erik Bouwman was en dat door zijn prestaties de krullen weer in Renée's haar sprongen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:50 schreef babette21 het volgende:
Hij redde Renée in 1994 uit de kelder....
Werd gespeeld door Hilbert Dijkstra, die we een paar jaar geleden nog in GTST zagen als Philip van Alphen...
onzinquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Alsof Wup, die gigantisch bij een mod en een admin staat de grienen, dat zelf niet doet!? Ze zeikt alleen maar in de broek omdat IK een ONM-topic heb geopend en niet zij. Is net een kleuter van 4 jaar.
Haha, lukt dat nog denk je??...quote:
Ja hoor, er is ondertussen al weer één uur voorbijquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:10 schreef MirSus het volgende:
[..]
Haha, lukt dat nog denk je??...![]()
Haha, ja das waar!quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja hoor, er is ondertussen al weer één uur voorbij
Het kan nog verrassender. De dieseltank van de trekker raakt leeg, de motor valt uit en dat ding stopt twee meter voor Lizzy.quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:33 schreef Svensational het volgende:
Dan heb je geluk want volgens mij hebben ze dat verhaalecht afgeraffeld. Lizzy springt nog net op tijd voorbij, Nico is geschrokken en gaat voorgoed weg, Joost wint een prijs...
Of Nico krijgt spijt, trekt Lizzie voor de trekker weg en gaat er zelf voor liggen!!!!!quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het kan nog verrassender. De dieseltank van de trekker raakt leeg, de motor valt uit en dat ding stopt twee meter voor Lizzy.
Ze gaat er niet zelf voor liggen. Er gebeurt nooit wat ik wens.quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:39 schreef soapie het volgende:
Of Nico krijgt spijt, trekt Lizzie voor de trekker weg en gaat er zelf voor liggen!!!!!![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Laat w_i_v aub uit ons leuke topic.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |