Dat kan ik ook. Onhoud maar vast dat je bij pagina 4 al een nieuw topic moet voorbereiden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:56 schreef Svensational het volgende:
Maandag beginnen de nieuwe afleveringen, dus dan kun je eindelijk weer een topic openen
Hugo & Sannequote:Marnix en Sanne tonen interesse in het huis van Hugo dat nu veel te groot voor hem is geworden.
Bij pagina 4 is het topic juist net volquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat kan ik ook. Onhoud maar vast dat je bij pagina 4 al een nieuw topic moet voorbereiden.
echt iets voor Hugo om bij schoonpapa te gaan wonen ja, dat vindt hij erg gewoon....quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Hugo & Sanne(en schoonpapa krijgt Hugo er gratis en voor niks bij)
Tsja... het is wel een manier om op het aantal sets te bezuinigen.
nou ik denk niet dat hier snaaiers op af komen......quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:29 schreef Svensational het volgende:
Waar is het logoMaar leuke caps
mja dat moest hij van ons ja.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:28 schreef Svensational het volgende:
Marnix gaat trouwens achter Joyce aan, ik weet niet of dat al bekend was??
Sander de Heer is in elk geval een leuk acteur dus als de schrijvers nou ook een beetje meewerken gaat dat helemaal goed komenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:32 schreef Svensational het volgende:
Marnix lijkt mij wel een van de leukere nieuwe personages...net als die Iris...
jij vormt hier met Iwan samen de positivo'squote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:36 schreef Svensational het volgende:
Ik heb alleen zo'n voorgevoel dat ik maandag helemaal afknap op het nieuwe ONM.
Als er één iemand vaak negatief is...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:38 schreef Wup het volgende:
[..]
jij vormt hier met Iwan samen de positivo's
Ik heb ze al gebietst, hoor!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:30 schreef Wup het volgende:
nou ik denk niet dat hier snaaiers op af komen......
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:38 schreef Wup het volgende:
[..]
jij vormt hier met Iwan samen de positivo's
wij kunnen ze anders erg goed gebruiken voor de sitequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:30 schreef Wup het volgende:
[..]
nou ik denk niet dat hier snaaiers op af komen......
ow dat had je wel eens eerder mogen melden.....quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 10:52 schreef MirSus het volgende:
haha nee hoor we zullen ze niet jatten, kunnen zelf ook maken
gister voor 't eerst uitgeprobeerdquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:29 schreef Wup het volgende:
[..]
ow dat had je wel eens eerder mogen melden.....
Krijg net door dat 't resultaat niet goed isquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:34 schreef MirSus het volgende:
[..]
...weet nog niet wat 't resultaat is)
mja smoesjes... Do alert is offquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:51 schreef MirSus het volgende:
Krijg net door dat 't resultaat niet goed isDie van jou zijn (as usual) een stuk mooier!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |