We hebben een levens hypotheek afgesloten (althans die willen we).quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:58 schreef moussy het volgende:
[..]
Misschien nog een levensverzekering, dat als er met 1 van jullie gebeurt er nog maar een klein stukje hypotheek blijft staan?
Oew, ik was al bang dat jij er ook een opende... Ik was gewoon te vroegquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:09 schreef clauwheee het volgende:
Whaha neeMaar je was wel sneller
Boeklonquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:15 schreef Jessicaa het volgende:
Nee met dat plastificatiespul waarmee je bv ook boeken kan kaften. En dat is me een preciesie werk![]()
Ja, dat zei Rick zijn moeder ook al.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:23 schreef moussy het volgende:
Is het dan niet makkelijker dat jullie naar hun toe gaan?
Nou, zijn ouders komen wel gewoon langs...maar daar ruim ik normaal het huis nooit voor opquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:25 schreef lady-wrb het volgende:
ik zou uit mijn vel vliegen van boosheid.
maar je huis is nu wel lekker schoon en je hebt de zaterdag aan jezelf
Kijk, zo hadden we het nog niet bedacht! Dat is toch ook wel weer een lekker gevoel of niet dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:25 schreef lady-wrb het volgende:
maar je huis is nu wel lekker schoon en je hebt de zaterdag aan jezelf
Ik heb het gelezen (ben dan wel geen Moussy) maar snap niet helemaal wat je er mee wil. Een plaatje van internet hier zetten? Of op je website?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:26 schreef danosa het volgende:
Wel een beetje herkenbaar Pluisje. Balen he! Misschien is het idd een idee om naar hun toe te gaan?
Moussy, heb je mijn vraag in het oudere topic nog gelezen, jouw lukte het volgens mij wel met dat beeld en bron gedoe.![]()
Bij mij blijven ze dus zelfs weg als het wél opgeruimd isquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:29 schreef Spindizzy het volgende:
Als het ze niet bevalt blijven ze maar weg
Hoef je ook Tobias niet af te staan. Kun je hem lekker voor jezelf houdenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:30 schreef pluisje het volgende:
[..]
Bij mij blijven ze dus zelfs weg als het wél opgeruimd is
Oe die ga ik ook gebruiken!! IJs! Jummie!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:21 schreef lady-wrb het volgende:
-recept-
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:37 schreef Noca het volgende:
[..]
Oe die ga ik ook gebruiken!! IJs! Jummie!
Meer! Meer!![]()
Dat kan dus niet bij die site, Rewimo, er verschijnt meteen een handje als je boven het plaatje zweeft. Dus moet het op de moeilijke manierquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:41 schreef Rewimo het volgende:
Een plaatje linken kan een stuk sneller hoor. Met rechts klikken op het plaatje, eigenschappen kiezen en dan staat halverwege de url. Die kopieer je en zet je tussen [afbeelding].
kijk maar in het culinaire forum.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:37 schreef Noca het volgende:
[..]
Oe die ga ik ook gebruiken!! IJs! Jummie!
Meer! Meer!![]()
Ja, ik dacht dat ik het op die site had geprobeerd, maar dat was niet zoquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:49 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Huh, ik wilde je net quoten dat het bij mij echt niet kon, heb jij je tekst alweer veranderd![]()
Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kijk maar in het culinaire forum.
vanavond heb ik kokosijs gemaakt
*Geen kind meer aan heeftquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:52 schreef Noca het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!![]()
On my way!
die geeft niet de juiste aantal maanden weer...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:09 schreef Troel het volgende:
Mijn kleine meisje wordt al groot...
die moet je hebebn Jessie
Hmm, dat is de link van jessie zelf...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:11 schreef Knorretje het volgende:
[..]
die geeft niet de juiste aantal maanden weer...
wil het wel ff voor je aanpassen hoor...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:12 schreef Jessicaa het volgende:
Ja gelukt
maar nu heb ik weer niet de goede data's
Hoe maken jullie me gek
Ja ik zag het net. Leuk!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:10 schreef Troel het volgende:
Ow, en ff spammen met mijn sig. Nieuw projectje van een goede vriend en mij.
maar dan wel letterlijk gekopierd uit je post en niet nadat je hem aangeklikt hebt uit je browser (want dan klopt ie maar 1 dag)quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:13 schreef Spuuglokje het volgende:
Mijn link klopt volgens mij wel, Jes
ikeataart? toch niet die appeltaart? want die is wel zo beroerd slecht, yuk!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:07 schreef moussy het volgende:
Ik ben verslaafd geraakt aan de ikea taartjesOh ja, ff mn ouders bellen voor mn eventuele speciale verjaardagsvisite of ze ff bij ikea zo'n taartje kunnen halen
hoeraaaa janneke is weer bij de tijd!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:15 schreef Spuuglokje het volgende:
Het is al gelukt!
over 5 dagen weerquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:16 schreef Jessicaa het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Ik heb de post van Spuuglokje gekopieerd inculsief de vierkante haakEn die dan in me profiel gezet, het woord vierkante haak voor de vierkante haak verwisseld en tadaaaaaaaaaaaaaaaaa ff geduld met me, maar dan lukt het wel
![]()
Thx meiden thx
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:18 schreef Jessicaa het volgende:
5 DAGEN? Nee grapje zeker?
Kan dat ook 2 tegelijk dan? Want dat wil ik wel. Heb je die ook van 2 + ?
nee, die princessataart of zo, die is gruwelijk lekkerquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ikeataart? toch niet die appeltaart? want die is wel zo beroerd slecht, yuk!![]()
die daimtaartjes zijn wel lekker overigens
slagroom, marsepein, soort van cake, maar niet van dat spons-gedoe en iets van bessenprutquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:23 schreef Jessicaa het volgende:
Wat zit daar in dan Moussy?
Haai luchtbel waar ben je heen geweest? en hoe is het met Jolie?
Jessie, ik heb even 1 gemaakt voor Bo waarvan ik dacht dat je die het leukst zou vinden. Anders zoek je morgen een anderequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:21 schreef Jessicaa het volgende:
Shit al die moeite voor die 5 dagen en dat zeg je nu grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Nou voor Bo zal ik morgen eens kijken.
Bo die lag al heeeeeeeeel snel in coma vandaag. Die heeft zich weer uitgeleefd in ikea op die draaistoelen enzo
Oh balen zeg Clauwheee, gooi het er maar ff uit!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:30 schreef clauwheee het volgende:
*stampvoet* Ik wil morgen niet werken....ik zie er steeds tegenop, heb geen zin in vrolijk doen, heb last van mn rug waar het in is geschoten, moet ook nog es van 9-17 en en en..nou boe...ik wil gewoon niet. Ik wil rust. Volgende week moet ik ook al 32 uur... Zo. Sorry..moest het echt nog ff kwijt.
Geen idee, daar eet ik alleen maar ballenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:31 schreef lady-wrb het volgende:
o, dus ze hebben hem niet in het restaurant?
Jij bent snel!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja ik zag het net. Leuk!!
Ja heel toevallig, zag het staan en heb gelijk ff gekekenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Jij bent snel!
En dank je
Jij hebt een heeeeel dikke knuffel nodigquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:35 schreef clauwheee het volgende:
Ow fijn Luchtbel dat het zo gezellig was! Heerlijk!
Ja Zabb...en nu doe ik het weer, dat zeuren/klagen. Maar ik moet het gewoon kwijt, ik kan niks opbrengen ofzo op het moment. Ik wil gewoon uitrusten, in mn pyjama zitten en mn eigen dingen even kunnen doen...
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:35 schreef clauwheee het volgende:
Ja Zabb...en nu doe ik het weer, dat zeuren/klagen. Maar ik moet het gewoon kwijt, ik kan niks opbrengen ofzo op het moment. Ik wil gewoon uitrusten, in mn pyjama zitten en mn eigen dingen even kunnen doen...
Balen zeg dat je morgen moet werken, het is nog wel feest! Je werkt normaal toch niet op zaterdag, moet je werken omdat ze het drukker verwachten?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:35 schreef clauwheee het volgende:
3quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:37 schreef lady-wrb het volgende:
tot hoeveel jaar gaan die lilipiemeters eigenlijk?
en een lekker ijsje (vraag maar aan noca)quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:36 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Jij hebt een heeeeel dikke knuffel nodig![]()
*verlegen wordt..quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:38 schreef Troel het volgende:
[..]voor jou...
OMdat je altijd zo lief bent voor iedereen, en het echt gewoon verdiend!
Nee..klopt. Maar er zijn nog een aantal met vakantie en morgen en volgende week moet ik dus wel. Ow ja Bommen Berend...dat was ik dus helemaal vergetenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:38 schreef danosa het volgende:
[..]
Balen zeg dat je morgen moet werken, het is nog wel feest! Je werkt normaal toch niet op zaterdag, moet je werken omdat ze het drukker verwachten?
Bedankt Spuuglokje, ik weet wel hoe het moet maar op 1 of andere manier gebeurt er hier niets als ik via Beeld naar Bron ga. Erg vreemd ik weet het, ik puzzel nog wel een nachtje doorquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:37 schreef Spuuglokje het volgende:
Danosa, ga naar http://jijislief.nl/default.asp en zoek een plaatje dat je leuk vindt. Klik op het miniplaatje dat je leuk vindt. Met de linkermuisknop hoor, niet met rechts. Dan krijg je het groter in beeld. Dan ga je bovenin bij je computer naar 'view' en dan klik je 'source' aan. Je ziet nu de broncode. Scroll erdoorheen totdat je die adrescode ziet en zet dat tussen img en /img met die vierkante haken. Klaar
Nou, dat is dan mooi, ga ik nog ff doorquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:40 schreef clauwheee het volgende:
[..]
*verlegen wordt..*
!!!!
Yup, hebt mail terugquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:43 schreef lady-wrb het volgende:
heb je mijn mail ontvangen spindizzy?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:43 schreef clauwheee het volgende:
Hihi lady-wrb ik denk het ook. Maar ik ben al verschrikkelijk aan het emo-eten de laatste dagen
Luchtbel..ja...Inhaluuuhh!!!
Ik ben vandaag drie keer zeik en zeiknat geregend en ik sta al te trappelen van ongeduld tot het 11 uur isquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:45 schreef Zabb het volgende:
Spindizzy, bevalt het je nog, je woeffie uitlaten?![]()
Haha, dus je bent het nog niet zat!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:47 schreef Spindizzy het volgende:
Ik ben vandaag drie keer zeik en zeiknat geregend en ik sta al te trappelen van ongeduld tot het 11 uur isOok al gaat Taak vandaag niet mee en moet ik dus in het donker in mijn eentje *slik*
Nou ja, gelukkig weten slechterikken niet dat Casper zo'n schijtert is...Of hij moet zich zoals gewoonlijk achter mij verstoppen als er iemand aankomt
Echt waar?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:49 schreef Zabb het volgende:
Die Berner Sennen van mijn ouders is ook echt overal bang voor!![]()
Ja dat kan ze erg goed, kwijlen!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:52 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Echt waar?En die zijn toch heel goed in iemand helemaal doodkwijlen
Meid ik kan het ook niet hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:23 schreef rena het volgende:
Wat heb ik toch een verschrikkelijke hekel aan alleen thuis zijnIk wordt er echt niet goed van, en tegelijkertijd gestoord van mezelf omdat ik zo'n verschrikkelijk watje ben
![]()
Het wordt nog leuker als we verhuisd zijn, dan woon ik in een groot huis, in een redelijk stille omgevingquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Meid ik kan het ook niet hoorMorgenavond gaat vriendje naar een bbqfeestje. 'Toevallig' ga ik dan bij mijn ouders op bezoek. Ben ook zo'n watje
Ik herken het helemaal...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:30 schreef rena het volgende:
[..]
Het wordt nog leuker als we verhuisd zijn, dan woon ik in een groot huis, in een redelijk stille omgevingIk hoor telkens de trap kraken en ik zit hier helemaal gespannen. Maar ik had ook geen zin om iemand bij me te hebben vanavond
terwijl ik het toch vervelend vind, alleen thuis zijn
![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:31 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik herken het helemaal...Dikke
Wanneer komen ze terug?
TOPGEAR ! Dat vind ik zoooooo leuk. Ik snap geen reet van auto's, ik haat autoprogramma's, maar TopGear is echt leuk. Zo grappig. Laatst een blooper ervan gezien, moesten ze alledrie een stukje voorlezen uit een boek.... na 45 takes hadden ze het eiiiindelijk voor mekaar...*hehehhe*quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:30 schreef Zabb het volgende:
He bah! Er is weer zo'n stom engels autoprogramma op wat mijn vriend perse moet zien. En hij zei net dat er vanaf volgende week weer een nieuwe serie van komt!![]()
neej joh, je bent helemaal niet aan het zeuren meissiequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:31 schreef rena het volgende:
ben vandaag wel aan het zeuren![]()
Ow maar wel straks dus?? Dan heb je het grootste gedeelte al gehad!!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:32 schreef rena het volgende:
[..]terug.
dat weet ik dus nooit met hun, soms om half 11, en soms om half 2. maar ik ga zo wel proberen te slapen, zal ook wel lukken nu, ben hartstikke moe en ongesteld en nogal brak.
Echt hele droge Engelse humor telkens idd! Ik vind dat het te lang duurt, een uur!!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
TOPGEAR ! Dat vind ik zoooooo leuk. Ik snap geen reet van auto's, ik haat autoprogramma's, maar TopGear is echt leuk. Zo grappig. Laatst een blooper ervan gezien, moesten ze alledrie een stukje voorlezen uit een boek.... na 45 takes hadden ze het eiiiindelijk voor mekaar...*hehehhe*
Volgende week komt er weer SOUTHPARK op Veronica !! *jeuj* !!
Jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow maar wel straks dus?? Dan heb je het grootste gedeelte al gehad!!!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:38 schreef Sylvana het volgende:
Ik vind juist dat het te kort durtVan mij mag het wel langer dan een uur zijn
Haai mutsie !! Ik had nog een inspector Frost op tape staan !!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:33 schreef clauwheee het volgende:
Syrena Ik heb jou ook al een deel van de avond niet meer gezien. In slaap gevallen?? Which reminds me..ik moet eigenlijk slapen...
edit: en daar is ze ineens![]()
Ik ken hetquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:42 schreef Syrena het volgende:
[..]
terwijl het voor mij eigenlijk slecht is, alleen zijn en niet buitenkomen en alleen fokken.
Gekkerdquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:43 schreef Syrena het volgende:
Oke, tik ik een post om Clauwtje op te beuren, maak ik er een Syrena-klaag-festijn van !!
Echt erg, sorry damesEn Troel had al een rotdag, en Rena is ook alleen en die vind het rot.
GROUPHUG !!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:43 schreef Syrena het volgende:
Oke, tik ik een post om Clauwtje op te beuren, maak ik er een Syrena-klaag-festijn van !!
Echt erg, sorry damesEn Troel had al een rotdag, en Rena is ook alleen en die vind het rot.
GROUPHUG !!
hé shit, die smilies zocht ikquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:49 schreef Spindizzy het volgende:
[afbeelding] GROUPHUG [afbeelding]
Zoooo dat was helemaal niet eng dat uitlaten!
Wel verschrikkelijk veel slakken buitenIk haat slakken
Ben verdorie net over mijn slakkenfobie heen
Dit is wel heel erg in het diepe gegooid worden
Er zitten er een stuk of 50 voor en op mijn huis
En dat is alleen nog maar mijn huis. De buurman zijn voordeur zit helemaal vol!
![]()
We zijn wel een stel neurotische fobiemutsen bij elkaar he![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:49 schreef Spindizzy het volgende:
Gatverdegatverdegatverdgaaaaaatts !! SLAKKEN !! GATS!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:49 schreef Spindizzy het volgende:
[afbeelding] GROUPHUG [afbeelding]
Zoooo dat was helemaal niet eng dat uitlaten!
Wel verschrikkelijk veel slakken buitenIk haat slakken
Ben verdorie net over mijn slakkenfobie heen
Dit is wel heel erg in het diepe gegooid worden
Er zitten er een stuk of 50 voor en op mijn huis
En dat is alleen nog maar mijn huis. De buurman zijn voordeur zit helemaal vol!
![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Als ik nu een hond had he, dan nam ik 'm lekker mee naar boven. En dan gingen we lekker bij pa en ma in bed, en dan mocht hij op pap zijn helft![]()
![]()
Ja, pap wil GEEN hond. En mocht er per ongeluk eentje komen, dan mag die NIET boven, en al helemaal NIET in bed.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:55 schreef rena het volgende:
[..]![]()
![]()
Een virus dat je webcam bedient? Jakkie, lijkt me wel eng. Maar gelukkig heb ik geen webcamquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:56 schreef Syrena het volgende:
Moest je nou kikkers zeggen? MOEST DAT NOU?Man ik ga mezelf slaan, ik ben zo vreselijk wakker. Was het niet volle maan ofzo?
* rena gaat alvast haar kleren uitdoen....
(webcam ff omdraaien, voor het geval ik dat virus heb wat je webcam dan gaat bedienen)
Zolang je geen vrees hebt voor wattenbolletjes valt het nog best mee met jequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:49 schreef Spindizzy het volgende:
Wattenbolletjesangst komt toch nog best vaak voor?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:09 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Zolang je geen vrees hebt voor wattenbolletjes valt het nog best mee met je![]()
![]()
Dus ik ben niet alleen???quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:11 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Wattenbolletjesangst komt toch nog best vaak voor?
Ik heb er vaker van gehoordquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:12 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Dus ik ben niet alleen???
Dat virus was jaren geleden mijn vriend zelfe....quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:56 schreef Syrena het volgende:
(webcam ff omdraaien, voor het geval ik dat virus heb wat je webcam dan gaat bedienen)
Ik doe met deze fobie ff niet met je mee. Ik hou het bij de slakken (al redelijk goed overheen) en stikken (ook goed overheen aan het raken)quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:14 schreef coolbabe het volgende:
ik ben blij te horen dat er meer mensen zijn als ik
Oh, dan zou je het slecht hebben in mijn huis en tuin. Zitten allebei helemaal vol met spinnen. Er woont er een in mijn keukenkastje (die met de schoonmaakmiddelen).quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:19 schreef Xanthe het volgende:
Ik moet niets hebben van spinnen en had er van de week een dikke kruisspin IN mijn auto zitten....
dan had ik een vies behang gehad... bovendien ben ik niet wreed tegen dieren, alleen tegen muggen spinnen e.d.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 09:54 schreef lady-wrb het volgende:
heb jij een zilvervisje buiten gezet?![]()
![]()
platslaan moet je ze!
Ik zou die auto niet meer in durvenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:19 schreef Xanthe het volgende:
Kikkers en slakken? Vallen best mee toch?
Ik moet niets hebben van spinnen en had er van de week een dikke kruisspin IN mijn auto zitten....
Ben meteen terug gereden en natuurlijk kon ie toen ineens onder de bekleding van het dak komen
In het nieuwe huis gaat dat nog leuk worden die angst , zit daar buiten al vol spinnen en eigenlijk verwacht ik daar ook nog van die grote dikke zwarte die zo snel over de vloer rennen.....
zijn dat geen dieren danquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 09:58 schreef daniman het volgende:
[..]
dan had ik een vies behang gehad... bovendien ben ik niet wreed tegen dieren, alleen tegen muggen spinnen e.d.
Ik had geen andere keusquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 10:16 schreef rena het volgende:
[..]
Ik zou die auto niet meer in durvenSpinnen vind ik ook afschuwelijk
Ze kunnen ook zo hard rennen als je er een glas over heen wilt (eindelijk durft) te zetten
Ik heb eigenlijk een hekel aan alle insecten, laten we het daar maar op houden
![]()
Goedemorgen iedereen![]()
Ik heb lekker geslapen en ik voel me al veel beter dan gisteren
En het is redelijk lekker weer. Hoe gaat het hier met iedereen?
Goedemorgenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 07:49 schreef Sylvana het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik heb vannacht maar 2 uurtjes geslapen, dus ben nog errug moe![]()
Hopelijk heeft Karsten vandaag tijd om kaartjes voor Rammstein te halen, hoeven we ons daar niet meer druk om te maken
Ik zou Stu eerst vandaag om 14 uur zien, maar nou moet ie voor zijn oom en tante nog wat dingen doen ( hij had niet niet gezegd dat wij hadden afgesproken) en nou zie ik hem waarschijnlijk pas om 20 uur
Als ik zo'n grote dikke spin zie en er is niemand om me te redden dan gebruik ik ook nog wel eens een bus haarlakquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 10:16 schreef rena het volgende:
[..]
Ik zou die auto niet meer in durvenSpinnen vind ik ook afschuwelijk
Ze kunnen ook zo hard rennen als je er een glas over heen wilt (eindelijk durft) te zetten
Ik heb eigenlijk een hekel aan alle insecten, laten we het daar maar op houden
![]()
Ik vind Stu nu al een vervelend mannetje, die volgens mij een rotschopje kan gaan gebruiken van de fok-knokploeg. Hij houdt je aan het lijntje als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 07:49 schreef Sylvana het volgende:
Ik zou Stu eerst vandaag om 14 uur zien, maar nou moet ie voor zijn oom en tante nog wat dingen doen ( hij had niet niet gezegd dat wij hadden afgesproken) en nou zie ik hem waarschijnlijk pas om 20 uur
Precies! Laat deze toch lekker gaan en zoek een leuke jongen die een SMSje of een mailtje sturen niet als een ontzettend opoffering beschouwt. Eentje die je lekker meeneemt ijs eten en DVDtjes met je kijkt. Dit is een zure mosselquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:02 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik vind Stu nu al een vervelend mannetje, die volgens mij een rotschopje kan gaan gebruiken van de fok-knokploeg. Hij houdt je aan het lijntje als je het mij vraagt.
In mijn moeders tijd had je kennis aan een jongemanquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:23 schreef moussy het volgende:
dat is nu vast al relatie
Ik ga wel meequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:02 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik vind Stu nu al een vervelend mannetje, die volgens mij een rotschopje kan gaan gebruiken van de fok-knokploeg. Hij houdt je aan het lijntje als je het mij vraagt.
Die is toch naar de meet?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:58 schreef Syrena het volgende:
Hee, waar is Miss_D eigenlijk? Heb ik wat gemist?
Shit, mijn monitor begint weer te flikkerenIk heb hier een offerte liggen voor een nieuwe pc, maar ja.....dat zit er voorlopig niet in dus....
hoezo geen plek voor een kleine babyquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:04 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vind niet alleen Stu... irritant![]()
Tis lekker weer man, wij hebben al lekker even op een terrasje gezetenlekker commentaar gekregen dat het geen plek is voor een kleine baby, gelukkig is ze met haar 63 cm niet klein
op zijn werk is een meisje dat heel vaak af wil spreken en allemaal dingen met hem wil doen, maar hij vind haar niet leuk en hij gaat er dus niet op in, en toen hadden we het er dus ook over gehad dat je met iemand die je niet leuk vind niet zo snel dingen doet die je zelf niet leuk vind ( dus meisje vind zwemmen leuk, maar als je haar niet leuk vind ga je niet mee) en als je iemand wel leuk vind dan doe je het toch, dan ga je bij wijze van spreken toch mee zwemmen, en toen zei hij dat ik daarin gelijk had, en nou wil hij dus niet met mij bbq-en.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:11 schreef Jessicaa het volgende:
Sylvana wie hou je nou voor de gek. Je verzint excuusjes voor die Stu(art) Als die je echt leuk vind dan gaan die namelijk wel lekker bbq-en met je. En gaat Karsten nu in zijn eentje naar dat concert? Gezellig
Zit er op die sportschool geen lekkere hunk voor je?
Hoezo óók?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:11 schreef Jessicaa het volgende:
Coolbabe zijn jullie weer bezig ook? Heb ik wat gemist? Of is dit dan door de pil heen? * als het me geen reet aan gaat hoor ik het ook graag hoor*
Ga je een tattoo laten zetten? Wel foto's maken dan hequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:12 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Ik ga nu even naar de tattooshop, tot vanmiddag
ja, precies, daar had ik ook al aan zitten denken, hopen dat ze dan niet van die woekerprijzen vragenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:11 schreef rena het volgende:
Sylvana, anders kijk je over een paar weken op Marktplaats ofzo, er komen bijna altijd wel mensen later achter dat ze niet kunnenWel jammer dat het er nu uitziet dat je niet gaat.
iddquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:18 schreef rena het volgende:
Vaak vragen ze wel veel meerStomme oplichters.
je mag van alles zeggen, want ik heb het net uitgemaakt....quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:00 schreef daniman het volgende:
toch vind ik het wel steeds vreemder worden hoor Sylvana... ik had zelf toch veeel meer aandacht besteed. Ik heb eigenlijk net als diverse anderen dus twijfels over hem. Maar ja, ik wil je ook niet een naar gevoel geven ofzo als ik er iets over zeg, dus ik zal er verder niet op in gaan.
idd, daar heb je veel meer aan! Toch jammer voor je...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
je mag van alles zeggen, want ik heb het net uitgemaakt....
We zouden elkaar vanavond dus van 20 tot 1 ur kunnen zien, maar hij vond dat niet de moeite, hij sprak liever een andere keer af, dus van mij hoefde het echt niet meer, hele tijd nog zitten chatten en leek me beter om het uit te maken, wel een beetje lullig om het via msn te doen, maar goed, kon ff niet anders
Dus ga nou maar op zoek naar een jongen die wel moeite voor me wil doen en wel wil afspreken
ja idd... want dan had je in al die tijd al iemand kunnen hebben die er echt voor je is!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:29 schreef Sylvana het volgende:
ja, ik vind het ook wel jammer, maar goed, het werkte gewoon echt niet en dan kun je het maar beter uitmaken dan dat je het een hele tijd aanhoudt en het achteraf veel te laat uitmaakt en er spijt van krijgt dat je het niet eerder gedaan heb...
Clauwheeequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:51 schreef clauwheee het volgende:
Nou hoe is het met mij? Nog precies netzo. Ben af, en nu gaat vriendje ook nog eens weg straks..Bbq ofzo...nou boe, ik haat alleen zijn, vooral als ik me zo slecht voel
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:51 schreef clauwheee het volgende:
Zijn er al mensen terug van de meet? Hoe was het? Ik zit nu al met smart te wachten op de foto's
zie meetingtopicquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:53 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben ook benieuwd hoe de meet was
thnxquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:09 schreef daniman het volgende:
[..]
[..]
zie meetingtopic
we gingen met zijn allen uit eten en het begon om 4 uur, was hij er nog niet, belde hij dat hij 's middags nog ff voor zijn werk wat had moeten doen en in de file stond en toen kwam hij dus pas om 7 uur aanzettenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:19 schreef daniman het volgende:
LOL... wie is er nou te laat op z'n EIGEN verjaardag!
Waar is die tattoo dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:19 schreef coolbabe het volgende:
Ik was vanmiddag toch naar de tattooshop? Het resultaat is dit:
[afbeelding]
joh!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:22 schreef coolbabe het volgende:
die piercing
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:35 schreef moussy het volgende:
Mooi coolbabe!! Deed het zeer?
Ik ben hevig flieft.... kijk eens wat ik vanmiddag heb gedaan
[afbeelding]
Ja het deed echt pijn :-D Ik schrok er gewoon van, en ik ben heus geen mietjequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:35 schreef moussy het volgende:
Mooi coolbabe!! Deed het zeer?
Ik ben hevig flieft.... kijk eens wat ik vanmiddag heb gedaan
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:09 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Ja het deed echt pijn :-D Ik schrok er gewoon van, en ik ben heus geen mietje
Wat een lievvies
Ik was inderdaad meeten, was erg gezelligquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:58 schreef Syrena het volgende:
Hee, waar is Miss_D eigenlijk? Heb ik wat gemist?
ik heb begrepen dat ze zo tammer wordenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:17 schreef mallemeid het volgende:
moeten ze met de hand gevoerd worden omdat de ouders ze niet meer voeren mous? of omdat ze dan tammer worden?
Als jij nog even een goeie oppas regelt, gaan we zo naar stadspark vuurwerk kijkenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:07 schreef clauwheee het volgende:
Ik hoor overal muziek...tis een beetje feest in de stad...en ik zit hier maar alleen..me een ongeluk kralen te bestellen als troost...had al een aantal mensen gebeld maar niemand kan of heeft zin om nog ff te gaan kijken...
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:37 schreef danosa het volgende:
[..]
Als jij nog even een goeie oppas regelt, gaan we zo naar stadspark vuurwerk kijken
Zoviraxen!!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:40 schreef easy-going het volgende:
coolbabe, bij mij is op die plaats waar jij de piercing hebt een koortslip in ontwikkeling.
Ik voel het plaatsvervangend branden daar
weet je , die piercing staat je gewoon goed. Ik vind het echt super cool, maar ik zou dat gewoon niet kunnen doen. Je moet er wel een goed gezicht voor hebben. Ik wil ooit nog eens mijn angst overwinnen om een megagrote tattoo te laten zetten. Nee geen kleintje, gelijk een lange van 20 of 30 cm lang. Maar voorlopig zal het bij dagdromen blijven vrees ik.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:31 schreef coolbabe het volgende:
Bedankt voor de complimenten dames
Er zit wel een groot voordeel aan: ik mag lekker veel ijsjes eten
En het was de pijn zeker waard.
Moussy, ik heb begrepen dat als je hem een stukje naar beneden laat zetten, het minder pijn doet
Wow alleen die gedachte vinnik al stoerquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:41 schreef danosa het volgende:
[..]
weet je , die piercing staat je gewoon goed. Ik vind het echt super cool, maar ik zou dat gewoon niet kunnen doen. Je moet er wel een goed gezicht voor hebben. Ik wil ooit nog eens mijn angst overwinnen om een megagrote tattoo te laten zetten. Nee geen kleintje, gelijk een lange van 20 of 30 cm lang. Maar voorlopig zal het bij dagdromen blijven vrees ik.
dat werkt niet bij mij......dan wordt het alleen maar ergerquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:40 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zoviraxen!!!
Oeeeee dat wil ik zien hoor als je het ooit doet!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:51 schreef danosa het volgende:
tja de plaats. Hij moet langwerpig zijn, naast mijn navel, in het midden van mijn borst tot mijn lies zeg maar.
quote:en dan moet mijn buik eruit zien als die van ...ehhh.. Angela Jolie bijvoorbeeld
Ow kurrie....helpen andere middeltjes ook niet??quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:56 schreef easy-going het volgende:
[..]
dat werkt niet bij mij......dan wordt het alleen maar erger![]()
haha, ja ik zie het ook al voor me, 50 fokkers met allemaal deegrollen en stokken naar iemands huis toe om hem een lesje te lerenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:54 schreef daniman het volgende:
ik moet toch wel lachen om die term 'fokknokploeg' hoorIk zie jullie al gelijk staan met jullie vuisten en met deegrollers
nee, ik wacht altijd maar lijdzaam af tot het over gaat.....meestal is het met een paar dagen al over. Alleen is zich nu een stevige koortslip aan het ontwikkelenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow kurrie....helpen andere middeltjes ook niet??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |