Ik vraag me af of gelly en Bluesdude vinden dat dit soort opmerkingen toegestaan zijn. Wat mij betreft valt het onder de vrijheid van meningsuiting.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:25 schreef Skyclad het volgende:
-verwijderde reactie weggehaald-
Hey, ik ben geen mod hier. Heb het ff doorgegeven.quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik vraag me af of gelly en Bluesdude vinden dat dit soort opmerkingen toegestaan zijn. Wat mij betreft valt het onder de vrijheid van meningsuiting.
Het komt over als eigen schuld, dikke bult. Dat ligt toch echt aan jou.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:48 schreef SCH het volgende:
Dat begrijp je niet goed. Maar ik snap wel hoe je aan sommige van je uitspraken komt, als dit je conclusie al is![]()
Ik wilde alleen ff inhaken op de discussie van gisteren.quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:50 schreef gelly het volgende:
Hey, ik ben geen mod hier. Heb het ff doorgegeven.
Het was niet de Mullah maar zijn advocate die geld rook, te verdienen met extra activiteiten. Advocaten leven immers van conflicten en de gratis reclame van te worden genoemd levert ook weer opdrachten op..quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
--knip--
Moet ineens denken aan die mullah, die uitgeleverd werd aan noorwegen, en daarna op z'n gemak de NL staat gaat suen omdat'ie 'onrechtmatig uitgezet' was.
Me dunkt dat met deze wetgeving dat sneller opgelost had kunnen worden.
[..]
--knip--
onder de franse vlag hebben idd enkele marokkanen gevochten in nederland. hun rol was echter groter in italie. het ging hier niet om gastarbeiders, maar om het eliteleger van mohamed de vijfde, en huurlingen genaamd de Goums. gewoon soldaten dus. marokko had een protectoraatverdrag met frankrijk, vandaar. het zijn wel helden, maar zeker geen gastarbeiders.quote:Op zondag 29 augustus 2004 07:21 schreef Megumi het volgende:
Zo moeten voortaan ook vreemdelingen die met een Nederlander trouwen en de Nederlandse nationaliteit willen, afstand doen van hun oorspronkelijke nationaliteit. Daardoor komt er in gezinnen straks vaker één nationaliteit voor waardoor hun kinderen alleen nog de Nederlandse nationaliteit krijgen.
Over mijn lijk. Daarnaast waren gastarbeiders wel welkom om Nederland te bevrijden tijdens WOII.
Het hele eiland is al zo corrupt als de pest, waarom dan alleen die gevangenis? Je moet alleen de vluchten vanaf dat eiland stoppen, en presto.quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nederland moet gewoon ook een soort guantanamo maken op de antillen ofzo.. de koraal specht gevangenis heeft toch al een dubieuze reputatie, dus die kan daar prima voor gebruikt worden.
Of Almere, alhoewel dat wellicht wat te erg is, mensen martelen met saaiheid is meen ik verboden.quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
of anders is rottemeroog wel een geschikte lokatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |