Ik wacht het nog heel ff af.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:46 schreef Pascal81 het volgende:
Heb hier mobo met proc liggen. (MS-6199VA met PIII550)
Boekje van mobo is ook nog aanwezig
Doe maar een bod
Keejquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 08:25 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik wacht het nog heel ff af.
Hmm, daar heb ik niet zoveel aan, ik kijk het nog ff aan hiero.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:03 schreef XL het volgende:
Ik heb een Pentium III 800 mHz liggen, maar geen moederbord.
Een p3 is nooit een socket A, dat gaat niet passen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 15:06 schreef XL het volgende:
Wat ik me trouwens even afvraag... Die Pentium 3, dat is volgens mij socket A.
Kan die processor dan op een Skt. A (amd-)moederbord met DDR SD-Ram. (het socket van AMD en het socket van Pentium 3 was toch hetzelfde?)
Die P3 is waarschijnlijk socket370, lijkt (uiterlijk) inderdaad een beetje op socket A, maar is het dus zeker niet..!quote:Op zondag 29 augustus 2004 15:06 schreef XL het volgende:
Ik kijk morgen nog even, misschien heb ik ook wel een Dell moederbord. Dat bord zou sd-ram pc100 geheugen willen hebben. Misschien heeft iemand anders hier nog wel een geschikt moederbord.
Wat ik me trouwens even afvraag... Die Pentium 3, dat is volgens mij socket A.
Kan die processor dan op een Skt. A (amd-)moederbord met DDR SD-Ram. (het socket van AMD en het socket van Pentium 3 was toch hetzelfde?)
Waar woon je ergens?quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:32 schreef lucaspr het volgende:
heb hier een p3 450 met mobo en 194 mb geheugen
Sorry, ik heb slechte ervaring met de msi borden uit die serie....quote:Op donderdag 9 september 2004 22:52 schreef iteejer het volgende:
Een MSI K7 moederboard, incl 1G Athlon,
mooi mb, met scsi onboard etc.
evt in max tower,
evt met maxtor scsi-schijf 40 G.
Doe maar een bod op één of meerdere onderdelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |