abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21581181

Lees net op TT dat vriend Zalm deze regeling per direct heeft stopgezet.
Dit om ' misbruik' tegen te gaan...

Wat een lekker jong is het toch ook he...
pi_21581197
Zo das in ieder geval wel daadkrachtig te noemen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 16:37:45 #3
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_21581258
Helaas pindakaas. Vond het altijd al een belachelijke regeling.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 16:47:20 #4
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_21581397
Jammer dat de burger er geen algemene lastenverlaging voor terugkrijgt.
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 16:49:26 #5
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_21581427
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 16:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Jammer dat de burger er geen algemene lastenverlaging voor terugkrijgt.
Nog flink wat subsidies eruit en er zou ruimte voor moeten zijn zou je zeggen.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 16:55:32 #6
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_21581515
quote:
De pc-privéregeling is vandaag met onmiddellijke ingang afgeschaft. Minister Zalm heeft dat na afloop van de ministerraad bekendgemaakt.

Het kabinet wil de opbrengst van 280 miljoen euro gebruiken om de koopkracht van de minima te repareren.

Werknemers konden via de regeling, die indertijd is ingevoerd om het pc-gebruik te bevorderen, fiscaal gunstig een computer aanschaffen.

Het kabinet maakt per direct een einde aan de regeling om te voorkomen dat werknemers nu alsnog massaal een pc gaan aanschaffen.

Spaarloon
Vorige week werd ook al bekend dat het kabinet waarschijnlijk het dubbele spaarloon gaat afschaffen om de benodigde honderden miljoenen euro's vrij te maken om de minima een steuntje in de rug te geven.

De voorstellen hebben nog een lange weg te gaan voordat zijn ze worden aangenomen door de Tweede Kamer. Voor zowel het spaarloon als de pc-privéregeling maakt de Kamer zich traditioneel hard.
Dat laatste snap ik dus ffies niet.
I'm getting too old for this....
pi_21581523
Gelukkig hebben ze enige tijd geleden wel een 'eigen' loonsverhoing kunnen bedingen (nou ja... genomen). De 'arme sloeber'.. nee geen pc-privé!
Tis maar een email adres. :-)
pi_21581624
Hier wordt je toch flauw van.. van de manier waarop dit nu even gedaan wordt?

Ik vraag me echt af hoeveel ze hier nu echt op winnen... 50% korting.. maar wel ~20% BTW in het laatje per machine... om het maar niet te hebben over de werkgelegenheid e.d.
pi_21581642
Per direct? Dus het kan echt niet meer of je moet snel zijn, want hij moet dat toch eerst laten goedkeuren?
Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt
pi_21581652
woei, mn broer heeft net eergister een nieuwe laptop op die regeling gekocht
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_21581685
goeie actie.. een PC kan iedereen al betalen.. en bovendien hoeft het gebruik ervan niet gestimuleert te worden

elke burger betaald via de belasting per jaar 2000 euro aan subsidies.. het wordt tijd dat daar eens wat aan wordt gedaan
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 17:06:59 #12
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_21581711
quote:
Kabinet: PC-privéregeling per direct afschaffen
De ministerraad heeft ingestemd met het afschaffen van de PC-privéregeling met ingang van heden 17.00 uur.

Omdat signalen uit de samenleving wezen op anticipatiegedrag en daarmee een budgettaire derving dreigde, heeft het kabinet besloten deze maatregel met onmiddellijke ingang in te voeren. De budgettaire opbrengst van het afschaffen van de pc-privéregeling wordt aangewend voor koopkrachtreparatie bij minima en ouderen.

Een werknemer die vóór vrijdag 27 augustus 2004 17.00 uur een pc en/of randapparatuur in gebruik heeft genomen of waarvoor hij nog vóór dat tijdstip een verplichting tot aanschaffing van een pc is aangegaan, kan gebruik blijven maken van de oude regeling.

De ministerraad heeft ermee ingestemd dat het wetsvoorstel voor advies aan de Raad van State zal worden gezonden. De tekst van het wetsvoorstel en van het advies van de Raad van State worden pas openbaar bij indiening bij de Tweede Kamer.

MinFin
Kutzooi, zat me te verheugen op m'n 4-jaarlijkse nieuwe pc'tje...
leuk te weten dat ik een uur geleden nog een "gratis" pc had kunnen aanschaffen.
pi_21581734
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 16:55 schreef Havoc het volgende:

[..]

Dat laatste snap ik dus ffies niet.
Welk aspect snap je niet dan?
Those who know do not speak
Those who speak do not know
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 17:08:27 #14
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_21581741
Ik baal er flink van! M'n ouders zouden deze week een nieuwe pc kopen en dan kon ik hun oude krijgen... nu zit ik met een ultraslome win98 zonder scherm... ffffffijn

ja ik post dit vanaf een andere pc
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_21581778
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 17:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik baal er flink van! M'n ouders zouden deze week een nieuwe pc kopen en dan kon ik hun oude krijgen... nu zit ik met een ultraslome win98 zonder scherm... ffffffijn

ja ik post dit vanaf een andere pc
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_21581830
mmm ik heb vandaageen laptop besteld. maar ik betaal pas bij afhalen, in de loop van volgende week.
zou ik nu nog wel gebruik kunnen maken van pc prive?
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 17:14:02 #17
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_21581843
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 17:08 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

Welk aspect snap je niet dan?
Zalm zegt dat het per direct is afgeschaft maar het is nog niet door de 2e kamer goedgekeurd. Hoe kan Zalm dan zeggen dat het per direct niet meer mogelijk is om van deze regeling gebruik te maken?
I'm getting too old for this....
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 17:19:34 #18
44699 err
pi_21581945
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 17:13 schreef Powderfinger het volgende:
mmm ik heb vandaageen laptop besteld. maar ik betaal pas bij afhalen, in de loop van volgende week.
zou ik nu nog wel gebruik kunnen maken van pc prive?
quote:
Een werknemer die vóór vrijdag 27 augustus 2004 17.00 uur een pc en/of randapparatuur in gebruik heeft genomen of waarvoor hij nog vóór dat tijdstip een verplichting tot aanschaffing van een pc is aangegaan, kan gebruik blijven maken van de oude regeling.
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 17:22:58 #19
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_21582009
prima van zalm, een onzinnige en discriminerende regeling meer afgeschaft! Discriminerend, want alleen werknemers wier baas welwillend was konden hier gebruik van maken. De anderen moesten toch het volle pond betalen.. Daarom was het al een oneerlijke regeling en bovendien onzinnig omdat iedereen al een pc heeft.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_21582094
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 17:14 schreef Havoc het volgende:

[..]

Zalm zegt dat het per direct is afgeschaft maar het is nog niet door de 2e kamer goedgekeurd. Hoe kan Zalm dan zeggen dat het per direct niet meer mogelijk is om van deze regeling gebruik te maken?
Als het door de kamer wordt goedgekeurd zal het per direct stoppen. Als de kamer zich anders uitspreekt, zal je voor een computer die gekocht is na deze datum toch nog gebruik kunnen maken van de regeling. Maar waarschijnlijk wordt het dan pas in het nieuwe jaar voordat dit wordt verwerkt.

Zo ongeveer denk ik
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 17:31:48 #21
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_21582187
Dus vanaf nu tot over pak m beet over anderhalf jaar verdwijnen er enkele honderden banden in de computerverkoop waardoor deze mensen in plaats van geld opleveren nu ineens geld gaan kosten. Reken uit wat dan uiteindelijk het abrupt stoppen van de PC-Privé regeling ons land zal gaan kosten.
Beter was geweest om de zaak netjes af te bouwen om op die manier niet een klap in een keer te krijgen in de sector. Maar ja, dat is een beleid wat om enige toekomstvisie vraagt en die ontbreekt bij de korte termijn visionarissen van onze regering.
Waar zouden we zijn zonder de "on"
pi_21582229
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 17:31 schreef JaapB het volgende:
Dus vanaf nu tot over pak m beet over anderhalf jaar verdwijnen er enkele honderden banden in de computerverkoop waardoor deze mensen in plaats van geld opleveren nu ineens geld gaan kosten. Reken uit wat dan uiteindelijk het abrupt stoppen van de PC-Privé regeling ons land zal gaan kosten.
Beter was geweest om de zaak netjes af te bouwen om op die manier niet een klap in een keer te krijgen in de sector. Maar ja, dat is een beleid wat om enige toekomstvisie vraagt en die ontbreekt bij de korte termijn visionarissen van onze regering.
Wat is dit toch een grote onzin zeg. Gebruik je dezelfde redenering mbt het stoppen van de bouw van de betuwelijn? Ik dacht het niet.
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 17:35:10 #23
25777 Dauntless
Een hyperoniem hyponiem
pi_21582264
Dat is weer lekker, mijn vader kon er net weer gebruik van maken en een nieuwe pc was weer eens nodig. En met een duur gezin is het geen overbodige luxe. Vuile Cententrekkers daar in Den Haag.
-Aantal geposte afbeeldingen in B&H sinds 1 januari 05: 2320.
-Gebruikte webruimte: 880mb
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 17:36:07 #24
44699 err
pi_21582285
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 17:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
prima van zalm, een onzinnige en discriminerende regeling meer afgeschaft! Discriminerend, want alleen werknemers wier baas welwillend was konden hier gebruik van maken. De anderen moesten toch het volle pond betalen.. Daarom was het al een oneerlijke regeling en bovendien onzinnig omdat iedereen al een pc heeft.
jealousy's a MF
pi_21582359
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 17:35 schreef Dauntless het volgende:
Dat is weer lekker, mijn vader kon er net weer gebruik van maken en een nieuwe pc was weer eens nodig. En met een duur gezin is het geen overbodige luxe. Vuile Cententrekkers daar in Den Haag.
en waarom zouden wij allemaal mee moeten betalen aan jullie nieuwe PC??
I'm fed up 'cause all you wanna do is criticize! [Alexander 'O Neal '84]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')