Sterktequote:Op maandag 30 augustus 2004 08:23 schreef San_ het volgende:
Goede morgen, eten en naar school... het saaie leventje begint weer
succes san_quote:Op maandag 30 augustus 2004 08:23 schreef San_ het volgende:
Goede morgen, eten en naar school... het saaie leventje begint weer
Ja jij ook succes zo de ju zeg.. Hopen dat je t haaltquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:43 schreef Jump het volgende:
[..]
succes san_
ik nog 2 herexamen make en kleine paper overnieuw doen en dan wachten op uitslag. en dan nog 2 weken verlof.
ik begin vakantie beu te worden
Dat wordt eerlijk verdelen voor die jongens danquote:Op maandag 30 augustus 2004 16:24 schreef San_ het volgende:
[..]
Wel leuke nieuwe klas, 3 meisjes voor de rest jongens! Cool Cool
Sayz who?quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:36 schreef Marty26 het volgende:
meer als 2 kun je toch niet handelen![]()
Dat is waar. Hey maar dat valt te proberen project groepje van 5 kun je beginnen met 2 en dan uitbouwen tot 5.quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:39 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Sayz who?![]()
Ja ach ik heb al geen tijd voor bepaalde dingen dus ja zal hem niet worden.quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:45 schreef San_ het volgende:
Jah op fok wel ja...
Jammer hoor, jij kan goed meewerken als commercieel kereltje..;)
Ik weet al wat ik jou voor je verjaardag ga geven!!!quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:49 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja ach ik heb al geen tijd voor bepaalde dingen dus ja zal hem niet worden.
En ik ben ook gebonden IRL alleen meschien niet getrouwd nee dat niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:03 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik weet al wat ik jou voor je verjaardag ga geven!!!
[afbeelding]LMAOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
ach ik geef je geen ongelijk. Ik zit er al 2 jaar aan vast... Moet ineens afwassen en zelfs m'n bed opdekken!quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:08 schreef Marty26 het volgende:
[..]
LMAO![]()
Ja ik nog niet echt lang maar toch he. Gelukkig krijg ik niet het verhaal Bed opmakenquote:Op maandag 30 augustus 2004 17:17 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
ach ik geef je geen ongelijk. Ik zit er al 2 jaar aan vast... Moet ineens afwassen en zelfs m'n bed opdekken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |