gmail gebruiken en dan komt dat vanzelf linksonder te staanquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:14 schreef mpass het volgende:
heb nou een gmail account maar wanneer kan ik invites versturen?
check meel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:45 schreef erikvw het volgende:
kan ik me dan nogmaals toevoegen??? erik @ evwinkel.nl
check meel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:48 schreef snug het volgende:
snug
mr_snug@hotmail.com
check meel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:51 schreef countblah het volgende:
countblah at kabouterrace.com
als iemand nog een invite overheeft en mij blij wil maken
da's kut. heb er nu ff geen meer.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:53 schreef devzero het volgende:
Vergeet zkeeler niet, die wordt al een tijdje overgeslagen
Zkeeler
Coelho
Bedankt. Account is aangemaakt. Als ik invites kan doen zien jullie mij terug in dit topicquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
check meel.
Ditto.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:57 schreef countblah het volgende:
[..]
Bedankt. Account is aangemaakt. Als ik invites kan doen zien jullie mij terug in dit topic
tnx man!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
check meel.
Ik ben los, de wereld is weer vijf Gmailers rijker.quote:De eerste vijf gelukkigen die mailen naar *mailadres* kunnen een invite verwachten!
Nog steeds drie te gaan. Wie maakt me los?
edit: ik ga nu slapen. Mocht ik morgen veel mail hebben: de eerste drie krijgen een uitnodiging. De rest zal ik netjes terugmailen dat ik ze teleur moet stellen. Daarna zal ik hier posten dat ik los ben.
Zkeelerquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:10 schreef The_Hives het volgende:
Ik heb 3 invites, maar het lijstje is leeg
die krijgen zo mailquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Zkeeler
Goos
daarna is iedereen geinvite
ondanks dat goos vandaag is geregistreerd?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Zkeeler
Goos
daarna is iedereen geinvite
dan wacht ik op de volgende die er 1 willen hebbenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
die krijgen zo mail
quote:Geregistreerd op: vrijdag 27 augustus 2004 @ 10:54
Laatste bezoek: 15 minuten geleden
Aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
hehe, dat heb je goed gezien. maaruh klopt dat ik het niet gelezen heb. heb nu wel al een adres via dit forum. snap ook niet dat sommige mensen zo moeilijk doen hier.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:20 schreef Jump het volgende:
mpass: je bent gisteren pas geregistreerd. en blijkbaar de OP nogn iet gelezen
Hmm niet gezien, ach er zijn toch geen wachtenden meer.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ondanks dat goos vandaag is geregistreerd?
Jump je bent terugquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:20 schreef Jump het volgende:
mpass: je bent gisteren pas geregistreerd. en blijkbaar de OP nogn iet gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |