Jammerquote:Server Error
The server encountered a temporary error and could not complete your request.
Please try again in 30 seconds.
Ik ook!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:12 schreef devzero het volgende:
Ff een snelle update: de volgende mensen wachten nog:
dapluiz
zkeeler
misterdre
timberwolf
Als het goed is heeft Joene je er net 1 gestuurdquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:13 schreef erikvw het volgende:
[..]
Ik ook!!
Duurde bij mij 2 maand , bij sommige duurt het maar 1 dagquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:14 schreef mpass het volgende:
heb nou een gmail account maar wanneer kan ik invites versturen?
kloptquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Als het goed is heeft Joene je er net 1 gestuurd
zou je hem nogmaals kunnen versturen ofzo"? Ik heb nog niets gekregen...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:25 schreef Joene het volgende:
[..]
klopt
neej nogmaals kan nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:27 schreef erikvw het volgende:
[..]
zou je hem nogmaals kunnen versturen ofzo"? Ik heb nog niets gekregen...
je kunt de invite uit de send mail forwardenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:34 schreef Joene het volgende:
neej nogmaals kan niet
Yep dapluiz, zie email in een vorige postquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:26 schreef PRMNS het volgende:
Ik zit dus nog steeds met een invite teveel, dapluiz is nu nummer 1 op de lijst?
Check meelquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:58 schreef misterDre het volgende:
Ik wil er ook wel 1
misterdre@planet.nl
Check meel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:04 schreef TimberWolf het volgende:
Kee, storm is voorbij, en ik ben toch nieuwsgierigtimberwolf@meanframe.com alstublieft, mocht iemand een invite over hebben...
Ik weet dat mijn email adres geharvest gaat worden zo. Prima zaak. Goed voor mijn filter
check meel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:54 schreef erikvw het volgende:
ik wil er ook 1!! erik AT evwinkel PUNT nl
check meel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:21 schreef Coelho het volgende:
Ik wil het ook wel eens proberen: coelho4ever [at] hotmail [dot] com
Dank voor de moeite!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |