abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1507172
kan dat ook..??

Heb al op de websites gezocht..een en ander ingevuld voor Rabobank..maar hoor daar nix over...

lekker onhandig..

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_1507179
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 13:51 schreef Qarinx het volgende:
kan dat ook..??

Heb al op de websites gezocht..een en ander ingevuld voor Rabobank..maar hoor daar nix over...

lekker onhandig..

Ja.. Rabo-box heet dat wat je moet aanvragen.. Kan je je gevens via internet ontvangen en zien.. Ook geld overmaken en al die troep.. Werkt lekker hoor.. Ik heb t ook..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  FOK!fossiel dinsdag 28 augustus 2001 @ 13:53:44 #3
8443 cptmarco
it's captain...
pi_1507194
ik gebruik zelf telebankieren van de Rabobank, werkt goed. Van de ABN weet ik het niet. Maar Rabo kan ik aanraden.
pi_1507195
Telebankieren bij de Rabobank moet je via je eigen bank aanvragen. Gaat erg makkelijk en veilig en het kan ook gewoon via een kabelmodem. Dat is niet bij iedere bank zo!
pi_1507196
Gewoon ff bij de bank langs gaan is misschien sneller?

Ik heb echt al jaaaaaren telebankieren van de Rabo en het bevalt goed, ze helpen goed als er dingen fout gaan, had ik laatst ik had iets heel stoms gedaan, alleen 'savonds ligt die site er wel eens uit omdat iedereen aan het bankieren slaat.

Het is het enige Rabo-product waar ik tevreden over ben.

fake a dream
pi_1507197
Rabobank... werkt geweldig
pi_1507201
dan ga ik maar weer naar die site..
want had alles ingevuld..

* Qarinx probeert het weer..

(kan het trouwens met kabel inet..?)

pi_1507206
quote:
kan dat ook..??

lekker onhandig..

...en ook bij de ABN kan het.. On-line aanvragen, sturen ze je wat zooi op en vervolgens kun je beginnen.
Werkt via internet dus nu kan ik overal ter wereld zien dat mijn geld op is..
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown. BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap the motherfucker upside the head...
pi_1507223
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 13:54 schreef Qarinx het volgende:
dan ga ik maar weer naar die site..
want had alles ingevuld..

* Qarinx probeert het weer..

(kan het trouwens met kabel inet..?)

Ja.
pi_1507228
Weet iemand hoe dat zit met de Postbank?
Ik heb een ADSL aansluiting, dus kan geen gebruik maken van Girotel via een inbelverbinding. Kan het ook via internet?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 28 augustus 2001 @ 13:58:41 #11
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_1507232
Kan postbank trouwens ook via een kabelmodem..??

Girotel heb ik nl. wel maar daar moet je altijd voor inbellen..

dinsdag 28 augustus 2001 @ 13:59:01 #12
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_1507235
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 13:58 schreef Jarno het volgende:
Ik heb een ADSL aansluiting, dus kan geen gebruik maken van Girotel via een inbelverbinding. Kan het ook via internet?
GMTA
pi_1507271
quote:
kan dat ook..??

lekker onhandig..

Ik telebankier met de ABN, aanmelding ging supersnel (binnen een paar dagen brief in de bus) en het werkt o.k. met zo'n e-dentifier.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 28 augustus 2001 @ 14:09:03 #14
10888 Kayuk
Home away from home
pi_1507304
quote:
Ja, dat kan tegenwoordig via Girotel Online. Gaat gewoon via je browser, dus het kan ook met kabel.

www.postbank.nl/girotelonline

dinsdag 28 augustus 2001 @ 14:09:58 #15
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_1507309
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 14:09 schreef Kayuk het volgende:

[..]

Ja, dat kan tegenwoordig via Girotel Online. Gaat gewoon via je browser, dus het kan ook met kabel.

www.postbank.nl/girotelonline

zenk joe..
  dinsdag 28 augustus 2001 @ 14:11:00 #16
8369 speknek
Another day another slay
pi_1507321
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 14:04 schreef milagro het volgende:
Ik telebankier met de ABN, aanmelding ging supersnel (binnen een paar dagen brief in de bus) en het werkt o.k. met zo'n e-dentifier.
Ik heb dat kreng nog steeds niet binnen. Bleek dat mijn handtekening was veranderd (al zes jaar geleden, maar goed). Zou ik gewoon een andere (van m'n vader) kunnen gebruiken?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 28 augustus 2001 @ 14:12:05 #17
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_1507329
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 14:11 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik heb dat kreng nog steeds niet binnen. Bleek dat mijn handtekening was veranderd (al zes jaar geleden, maar goed). Zou ik gewoon een andere (van m'n vader) kunnen gebruiken?

:

je handtekening veranderd...?? je handtekening staat toch pas echt vast vanaf je 18e..

pi_1507361
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 13:58 schreef Jarno het volgende:
ABN-AMRO homenet kan via internet dus ook via adsl
pi_1507388
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 14:12 schreef Qarinx het volgende:

[..]

:

je handtekening veranderd...?? je handtekening staat toch pas echt vast vanaf je 18e..

je handtekening staat niet vast , maar 1 maal op een pasje moet je hem voordat doeleinde ook blijven gebruiken
  dinsdag 28 augustus 2001 @ 14:21:30 #20
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_1507395
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 14:20 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

je handtekening staat niet vast , maar 1 maal op een pasje moet je hem voordat doeleinde ook blijven gebruiken

dus je kan je handtekening bijv. als je pasje verlopen is gewoon weer veranderen..
pi_1507403
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 14:17 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

ABN-AMRO homenet kan via internet dus ook via adsl

Maar ik neem aan dat die niks met mijn Postbank rekening nummer doen, dus...
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  dinsdag 28 augustus 2001 @ 14:23:22 #22
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_1507405
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 14:22 schreef Jarno het volgende:

[..]

Maar ik neem aan dat die niks met mijn Postbank rekening nummer doen, dus...

ah joh..een aankomende fusie in Morphs belevingswereld..
  dinsdag 28 augustus 2001 @ 14:24:36 #23
8369 speknek
Another day another slay
pi_1507417
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 14:21 schreef Qarinx het volgende:
dus je kan je handtekening bijv. als je pasje verlopen is gewoon weer veranderen..
Jahoor.
Maar dan krijg je dus wat formuliertjes thuis waar je je (nieuwe) handtekening op moet zetten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_1507432
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 14:11 schreef speknek het volgende:

[..]

Je bedoelt een andere e-dentifier? Ja, dat wel, 't is gewoon een kaartlezer die ieder willekeurig pasje leest
Als je aanvraag geaccepteerd is, kan je aan de slag, met de e-dentifier van je pa.
  dinsdag 28 augustus 2001 @ 14:28:49 #25
8369 speknek
Another day another slay
pi_1507439
okee ga ik dat eens proberen
  dinsdag 28 augustus 2001 @ 14:32:21 #26
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_1507460
wat moet ik me bij een e-dentifier voorstellen..>?
pi_1507473
wat een onzin allemaal met pasjes en identifiers, neem gewoon girotel online lekker makkelijk en snel en geen gezuer met kastjes of whatever.
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
  dinsdag 28 augustus 2001 @ 14:43:14 #28
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_1507518
Met de Postbank, duh
[b]Stapelverliefd op Emel O+ | EMEL IS VAN MIJ!!![/b][br]"Van de maan af gezien zijn we allen even groot."
pi_1507528
Nou, weer een pluspunt voor de Girotel helpdesk!

Ik had al een paar jaar Girotel, maar heb daar eik nooit wat meegedaan. Nu wil ik eigenlijk dat Girotel online wel eens gaan proberen, maar ik heb dus niet meer alle code's, nummers, etc. De uiterst vriendelijke mevrouw aan de andere kant heeft alles gecontroleerd en waar nodig gewijzigd, en ik krijg de nieuwe codes en informatie zsm thuisgestuurd!

dinsdag 28 augustus 2001 @ 14:48:31 #30
8369 speknek
Another day another slay
pi_1507540
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 14:32 schreef Qarinx het volgende:
wat moet ik me bij een e-dentifier voorstellen..>?
Klein apparaatje waar je je pinpas instopt, pin intoetst en je een code uitkrijgt die je kan gebruiken om in te loggen.
  dinsdag 28 augustus 2001 @ 14:48:54 #31
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_1507542
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 14:48 schreef speknek het volgende:

[..]

Klein apparaatje waar je je pinpas instopt, pin intoetst en je een code uitkrijgt die je kan gebruiken om in te loggen.

is dat eenmalig..of moet je dat keer op keer doen..?
  dinsdag 28 augustus 2001 @ 14:49:24 #32
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_1507545
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 14:46 schreef Jarno het volgende:

Ik vind het maar een irritante smiley, stop daar eens mee Jarno.

Ik ga btw vanmiddag denk ik Lawrence of Arabia kopen.

[b]Stapelverliefd op Emel O+ | EMEL IS VAN MIJ!!![/b][br]"Van de maan af gezien zijn we allen even groot."
  dinsdag 28 augustus 2001 @ 14:49:34 #33
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_1507546
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 14:46 schreef Jarno het volgende:
Nou, weer een pluspunt voor de Girotel helpdesk!

Ik had al een paar jaar Girotel, maar heb daar eik nooit wat meegedaan. Nu wil ik eigenlijk dat Girotel online wel eens gaan proberen, maar ik heb dus niet meer alle code's, nummers, etc. De uiterst vriendelijke mevrouw aan de andere kant heeft alles gecontroleerd en waar nodig gewijzigd, en ik krijg de nieuwe codes en informatie zsm thuisgestuurd!

toevallig heeft m'n pa vanochtend ook de helpdesk gebeld omdat ie nog 3 accounts wilde installeren..ook vriendelijk geholpen.. en snel ook nog eens..
pi_1507563
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 14:49 schreef Qarinx het volgende:

[..]

toevallig heeft m'n pa vanochtend ook de helpdesk gebeld omdat ie nog 3 accounts wilde installeren..ook vriendelijk geholpen.. en snel ook nog eens..

Ging idd behoorlijk snel en vriendelijk ja. Een verademing na de KPN hell die ik deze week heb doorgemaakt en nog steeds doormaak!

(speciaal voor aa nog een keer: )

dinsdag 28 augustus 2001 @ 14:55:02 #35
8369 speknek
Another day another slay
pi_1507574
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 14:48 schreef Qarinx het volgende:
is dat eenmalig..of moet je dat keer op keer doen..?
Elke keer als je inlogt natuurlijk. Zou een beetje onveilig zijn anders.
pi_1507868
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 14:55 schreef speknek het volgende:

[..]

Elke keer als je inlogt natuurlijk. Zou een beetje onveilig zijn anders.

En elke keer als je een betalingsopdracht wilt versturen, als extra beveiliging.
Kan me voorstellen dat sommigen dat lastig zullen vinden.
Ik persoonlijk niet. Kan me niet safe genoeg zijn en het is zo gebeurd, zo'n code intypen, dus
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 augustus 2001 @ 15:41:31 #37
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_1507956
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 13:58 schreef Qarinx het volgende:
Kan postbank trouwens ook via een kabelmodem..??

Girotel heb ik nl. wel maar daar moet je altijd voor inbellen..

Ja, dat heet Girotel Online. Kwestie van aanmelden op www.postbank.nl als je al Girotel hebt. Werkt prima, op dezelfde manier. Enige nadeel dat ik kan verzinnen is dat je maar 1 maand overzicht hebt i.p.v. 3 maanden zoals bij de gewone Girotel.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 28 augustus 2001 @ 15:56:45 #38
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_1508111
Interessant allemaal...

...Weet een van jullie ook hoelang het duurt voor een betaling wordt verwerkt met girotel en thuisbankieren van ABN-AMRO.

Moest laatst snel geld overmaken van mijn girorokening naar een bankrekening. Dit duurde ^&%&*%%(*^ maar liefst 3 dagen!!!

* Dr_Greene twijfelt of hij van Postbank overstapt naar ABN-AMRO

dinsdag 28 augustus 2001 @ 15:57:13 #39
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_1508119
Postbank intern 1 dag geloof ik..
pi_1508136
internetbankieren van abn amro was enorm traag en vol met fouten tot voor heel kort. nu hebben ze hun site aangepast (alleen de inlog site) en ben ik nog geen fouten tegen gekomen. het is nu alleen nog maar traag, maar ja, kabel he ?
Sprakeloos.......
pi_1508190
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 15:58 schreef Squartaq het volgende:
internetbankieren van abn amro was enorm traag en vol met fouten tot voor heel kort. nu hebben ze hun site aangepast (alleen de inlog site) en ben ik nog geen fouten tegen gekomen. het is nu alleen nog maar traag, maar ja, kabel he ?
Bij mij gaat het supersnel (mxstream) en betalingen zijn direct doorgevoerd als je dat wilt tenminste, je kan ze natuurlijk ook, als je ze nu boekt, op een later tijdstip laten afschrijven.
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2001 @ 17:33:32 #42
10849 Hagelslag

pi_1508844
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 13:51 schreef Qarinx het volgende:kan dat ook..?? Heb al op de websites gezocht..een en ander ingevuld voor Rabobank..maar hoor daar nix over... lekker onhandig..

Wat bedoelt u? Rabobank is super handig. Je moet wel even bij de Rabobank de Rabox aanvragen. Daar zit een klein apparaatje bij die elke keer een nieuwe code genereert die je moet gebruiken bij het inloggen en een nieuwe code bij het bevestigen van een transactie. Je mag een hoop transacties in een keer bevestigen zodat je niet bij elk wissewasje weer een code moet intypen. 't lijkt omslachtig, maar het werkt prima en veilig zo. Even aan wennen.
Deze tekst is (c) 2001 en (c) 2002 by Hagelslag.[br]
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2001 @ 17:45:14 #43
10849 Hagelslag

pi_1508942
Ik vind dat de veiligheid ook een rol meespeelt, en dan is het systeem van de rabobank nog zo gek niet. Als je inlogt toets je een 5 cijferige pincode in (die is altijd hetzelfde en je mag hem zelf verzinnen) op de identifier. Er komt dan een getal uitrollen die je op de website invult tesamen met je gebruikersnummer. Dat laatste hoef je maar 1 keer te doen, daarna onthoudt de Internet Exploder het voor je. Daarna kun je je rekeningen beheren. Je kunt accept- en bankgiro's verwerken, geld van de ene naar de andere rekening overboeken, bij een aantal zaken kun je online via je rekening betalen, automatisch betalen regelen, kortom wat je maar wilt. Je hoeft de deur niet meer uit. Als je klaar bent met al je betalingen en overboekingen moet je nog een keer je pincode intoetsen + een nummer dat op de webpagina staat. Dat levert weer een code op die je op de webpagina invult. En klaar is kees. Het lijkt omslachtig, maar het is als je erover nadenkt best een veilig systeem. En dat vind ik eigenlijk belangrijker dan gebruikersgemak.
Deze tekst is (c) 2001 en (c) 2002 by Hagelslag.[br]
  dinsdag 28 augustus 2001 @ 17:49:49 #44
12891 nomis
There can be only one
pi_1508982
ABN-ARMO internetbankieren roelt!! Vet makkelijk en je kan er alles mee betalen. ook acceptgiro's enzo
Welcome, to the desert, of the real
pi_1508989
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 17:45 schreef Hagelslag het volgende:
Het lijkt omslachtig, maar het is als je erover nadenkt best een veilig systeem. En dat vind ik eigenlijk belangrijker dan gebruikersgemak.
Na 1 keertje doen is vind je het zelfs helemaal niet meer omslachtig maar heel vanzelfsprekend en makkelijk
pi_1510169
heb zelf abn en ben er super tevreden over. Gaat heel snel en is gratis. En met die edingusding ben je ook zo gewend aan, en iedere keer nieuwe code is wel zo handig voor de veiligheid. Stel dat iemand anders op je pc gaat lopen klote.
Voor me girorekening die ik maar 1x per half jaar gebruik ongeveer, moest ik 4 piek per maand dokken dus dat heb ik maar niet gedaan.
pi_1510242
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 15:56 schreef Dr_Greene het volgende:
Interessant allemaal...

...Weet een van jullie ook hoelang het duurt voor een betaling wordt verwerkt met girotel en thuisbankieren van ABN-AMRO.

Moest laatst snel geld overmaken van mijn girorokening naar een bankrekening. Dit duurde ^&%&*%%(*^ maar liefst 3 dagen!!!

* Dr_Greene twijfelt of hij van Postbank overstapt naar ABN-AMRO

Via girotel online kan je hetzelfde avond(indien het een werkdag is) over laten maken en dan staat het binnen een dag of 2 erop als het extern is....intern staat het idd meestal binnen een dag ofzo erop

oh en girotel online is mega handig en relaxt...jammer misschien van de 1 maand overzicht maar zo vaak kijk je toch ook weer niet terug?
Enneh.....Voor studentenrekeningen is ie lekker gratis!!
En ze zijn bij de postbank enorm hard aan het bouwen om zo klantvriendelijk mogelijk te zijn. echt klasse van ze.
Ik werk ook op een callcenter en let dus beter op bij telefoontjes en ik merk dus echt dat ze goed aan hun etiquette houden enzo
Zelfs een keer meegemaakt dat ik zelf ietsjes gehaast bezig was waardoor ze niet haar naam had kunnen noemen(gelijk met de deur in huis vallen over een probleempje)
Ging ze keurig mee en vatte mijn probleem netjes samen....en dan voordat ze uit ging leggen hoe het opgelost kon worden ging ze duidelijk haar naam opnoemen en dat is dus echt keurig.
eerst uit laten spreken en dan lekker samenvatten...tonen van interesse...en dan nog ff je naam duidelijk vermelden

oftewel...Postbank KLASSE!!

Oh en ik werk dus niet bij de postbank callcenter maar bij een ander groot beleggingsmaatschappij

dinsdag 28 augustus 2001 @ 20:50:44 #48
8369 speknek
Another day another slay
pi_1510265
Hmm kan nog niet inloggen met een e.dentifier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')