Fc Graafschap zuigtquote:Op maandag 6 september 2004 22:49 schreef Tiemie het volgende:
is dat een café in utrecht?
Nee rotterdam is centraalquote:Op maandag 6 september 2004 23:20 schreef Nouk het volgende:
Hoezo pas in november? wat zijn dat voor grappen?
En Eindhoven is dus ff echt niet centraal.
Ik stem voor Utrecht of Rotterdam, als t maar 1 van de twee wordt!
Oh, opzich wel leuk maar t duurt nog zolang! Maargoed dat zal voor sommigen wel nodig zijn om te plannen ofzo? Utrecht is wle iets centraler dan ja.quote:Op maandag 6 september 2004 23:26 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Nee rotterdam is centraal.
November was de bedoeling omdat #onz dan 1 jaar bestaat.
Whaha, juist Nouk!quote:Op maandag 6 september 2004 23:24 schreef Nouk het volgende:
Ik vind Rotterdam okay want dan kan ik met Shirley iig bouncen in de Hollywood.
meet in stairwayquote:Op maandag 6 september 2004 22:49 schreef Tiemie het volgende:
is dat een café in utrecht?
en WTF zou jij op een #onz meet moeten doen?quote:Op maandag 6 september 2004 23:45 schreef Riann het volgende:
eindhoven![]()
bier drinken, is toch het meest besproken onderwerp hierquote:Op maandag 6 september 2004 23:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
en WTF zou jij op een #onz meet moeten doen?
quote:Op maandag 6 september 2004 23:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 september 2004 23:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
neem je wel je poesje meequote:Op maandag 6 september 2004 23:48 schreef Shirley het volgende:
[..]Hou op!
wat begrijp jij niet aan #Onz ??quote:Op maandag 6 september 2004 23:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
bier drinken, is toch het meest besproken onderwerp hier![]()
Wil ik dat wel?quote:Op maandag 6 september 2004 23:51 schreef Nouk het volgende:
Jij mag wel komen hoor Zwans!
conflictquote:Op maandag 6 september 2004 23:51 schreef Zwansen het volgende:
Wie wel tegenwoordig?
start MIRC eens op ofzoquote:Op maandag 6 september 2004 23:51 schreef Zwansen het volgende:
Wie wel tegenwoordig?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:03 schreef MrX1982 het volgende:
Bier boven alles
wat is het verschilquote:Op maandag 6 september 2004 23:53 schreef stinkie het volgende:
het is dus een #onz meet
dus geen ONZ gepeupel
In de weg zitten/waggelen denk ikquote:Op maandag 6 september 2004 23:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
als je het niet weet ben je niet welkom, dat is het verschilquote:Op maandag 6 september 2004 23:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
wat is het verschil![]()
waarheid als een Riann Koe!quote:Op maandag 6 september 2004 23:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
als je het niet weet ben je niet welkom, dat is het verschil
Maakt mij weinig uit, maar dat was gewoon een leuke datum.quote:Op maandag 6 september 2004 23:57 schreef Nouk het volgende:
Okay dus de datum is pas 21 november?
klinkt uitnodigendquote:Op maandag 6 september 2004 23:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
als je het niet weet ben je niet welkom, dat is het verschil
quote:Op maandag 6 september 2004 23:59 schreef Roellio het volgende:
Ik kom, mits Utrecht. Rotterdam vind ik te ver en lijkt me geen zak aan qua uitgaan.
Utrecht
Stairway
is niet alternatief, is gezellig en van alles wat mensenquote:Op dinsdag 7 september 2004 00:00 schreef Nouk het volgende:
Roel, ik wil niet in een alternatieve hippie tent. Gewoon kroeg zuipen en dan echt uit.
nouk, krijg eens wat smaak!quote:Op dinsdag 7 september 2004 00:00 schreef Nouk het volgende:
Roel, ik wil niet in een alternatieve hippie tent. Gewoon kroeg zuipen en dan echt uit.
Stairway to Heaven is géén alternatieve hippie tent.quote:Op dinsdag 7 september 2004 00:00 schreef Nouk het volgende:
wat is er mis met goed zuipen?quote:Op dinsdag 7 september 2004 00:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nouk, krijg eens wat smaak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |