Xeniaaaaaquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:59 schreef Xenia het volgende:
Tong topic!![]()
zo dat wordt een lage ranking voor jou volgende weekquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
XeniaaaaaLong time no see.
Zo dit is dubbel afkicken geweest. Verbinding lag er meer dan een dag uit.
nee maar met zilver ben je ook al tevredenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:46 schreef tong80 het volgende:
Ach je kunt niet altijd goud winnen.
dat heb je nu al..., jij grootste sportliefhebber die hier rondlooptquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:25 schreef tong80 het volgende:
Als het maar een gouden randje heeft.
Zou wel willen helpen maar heb hetzelfde probleem. Heb net blijvenzappen tot ik ergens sport tegenkwam op Tv. Na een kwartier heb ik de TV afgezet.quote:Op woensdag 1 september 2004 01:07 schreef tong80 het volgende:
Verder niemand on line om me te helpen ?
ik ben maar sites wezen nagenieten, op TV kan dat nietquote:Op woensdag 1 september 2004 01:07 schreef tong80 het volgende:
Verder niemand on line om me te helpen ?
ja heb ik ook last vanquote:Op woensdag 1 september 2004 01:29 schreef tong80 het volgende:
Dat rillen en koud en warm krijgen is dat normaal ?
dat boek ga ik aan het einde van de maand halenquote:Op woensdag 1 september 2004 13:04 schreef SCH het volgende:
Ik heb dit op mijn bureau liggen sjun
[afbeelding]
Echt waar- het is al uit.
Ja ik las ook al dat het uit was, is het de moeite waard? Ik bedoel staat er meer in dan de SI de Sportweek en de kranten?quote:Op woensdag 1 september 2004 13:04 schreef SCH het volgende:
Ik heb dit op mijn bureau liggen sjun
[afbeelding]
Echt waar- het is al uit.
quote:Op woensdag 1 september 2004 18:50 schreef Mark het volgende:
Dan moet je die Radiohead cd afzetten
Je moet alles aangrijpen nu Tong!quote:Op woensdag 1 september 2004 18:01 schreef tong80 het volgende:
Als het nu al in de winkel ligt lijkt het me vrijwel onmogelijk dat 't het vereiste niveau heeft.
Het kopje thee bij Bea heeft toch wel iets geholpen?quote:De rillingen worden trouwens minder maar ik heb nog steeds zweetaanvallen.
Maar ik kreeg maar één bisquitje.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:06 schreef SCH het volgende:
Het kopje thee bij Bea heeft toch wel iets geholpen?
Mensen met brons kregen helemaal niks, dus wees blijquote:Op woensdag 1 september 2004 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar ik kreeg maar één bisquitje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |