abonnement Unibet Coolblue
pi_21565147
en ze zijn HYSTERISCH op de Duitse TV zender ZDF!
pi_21565164
Die man ging helemaal krijsen en bijna huilen, die commentator bij de ZDF.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 26 augustus 2004 @ 20:54:44 #3
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21565179
Kutwijven
pi_21565187
Het is ook ongelooflijk. Duitsland stijgt boven zichzelf uit en Nederland benut z'n potentieel niet. Knappe zege van Duitsland
pi_21565189
kut kut kut
  donderdag 26 augustus 2004 @ 20:55:02 #6
45530 Mistix
Twenty Something
pi_21565192
Klote moffinen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_21565210
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 20:54 schreef golfer het volgende:
Die man ging helemaal krijsen en bijna huilen, die commentator bij de ZDF.
Als Duitsland in Tokio van Brazilie had gewonnen met voetbal had ie het minstens zo gedaan
pi_21565216
godverdomme
pi_21565219
Jammer jammer jammer..

Maarja zilver is ook mooi

*baal*
pi_21565222
tyfus moffen
pi_21565264
Ook meteen het eerste verwachte goud dat niet doorgaat ... Van Moorsel, Van den Hoogenband en De Bruin blijven wat dat betreft op eenzame hoogte. Anky verzacht deze nederlaag nog iets
pi_21565285
En nu was 't nie eens in de laatste minuut ... nog kutter
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_21565316
Dit was gewoon absoluut niet nodig.
pi_21565327
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 20:58 schreef mark_03 het volgende:
En nu was 't nie eens in de laatste minuut ... nog kutter
dat had er nog es bij moeten komen.
pi_21565337
Morgen de mannen...OOK tegen de Duitsland. We zullen toch geen Duitsland syndroom meer krijgen nu we bij het voetbal dat nou net hebben weggewerkt.(vele overwinningen inmiddels)
pi_21565354
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 20:55 schreef okee6 het volgende:


Als Duitsland in Tokio van Brazilie had gewonnen met voetbal had ie het minstens zo gedaan
De boxen van mijn TV ontploften zowat door die Mof zijn hysterische gegil bij de ZDF.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_21565423
Toen de duitse dames de eerste wedstrijd van australië wonnen gingen ze op de duitse tv al helemaal los met te melden dat ze nederland nu ook zouden kunnen pakken, na de eerste ontmoeting dropen ze snel af, maar ze zijn wel degenen die het laatst lachen
Atje zeggen is adje doen!
pi_21565446
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 21:00 schreef i-spy24 het volgende:
Morgen de mannen...OOK tegen de Duitsland. We zullen toch geen Duitsland syndroom meer krijgen nu we bij het voetbal dat nou net hebben weggewerkt.(vele overwinningen inmiddels)
De mannen spelen tegen Australië nadat ze gisteren met 3-2 de duitse heren de voet dwars hadden gezet
Atje zeggen is adje doen!
  donderdag 26 augustus 2004 @ 21:05:52 #20
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_21565472
Wie nu overschakelt naar de Duitse Zender ZDF ziet helemaal over de rooie zijnde Duitsers die vanavond uitgebreid in hun Olympia Studio worden gehuldigd.
Volgens de commentator zal men tot 02:00 uur doorgaan met *live* beelden en vooral het trauma van de Nederlandse equipe zullen benadrukken(oftewel flink leedvermaak)
Trouwens ze zeggen dat de Nederlandse meisjes het helemaal aan zichzelf hadden te wijten omdat ze slechter speelden dan in de voorronde(ook tegen Duitsland en dik gewonnen toen)
pi_21565505
Corner hapert en te laag rendement uit de acties, moet je niet hebben als je goud wilt. Eerste helft hebben ze het laten liggen. Was een heel gekke wedstrijd omdat Nederland eigenlijk voortdurend aan moest vallen en twee doelpunten wist tegen te krijgen.
pi_21565509
En daar hebben die duitsers gewoon gelijk in
Atje zeggen is adje doen!
pi_21565528
't competitiesysteem dat in 1984 nog werd gehanteerd, was in dit geval veel eerlijker geweest.
pi_21565534
De heren hebben kleinere kans dan de dames op de gouden plak, maar het zou haast onrechtvaardig zijn dat zij WEL de titel zouden pakken.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 21:10:13 #26
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21565571
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
  donderdag 26 augustus 2004 @ 21:10:15 #27
11102 knep
Mountainfreak
pi_21565573
  donderdag 26 augustus 2004 @ 21:11:16 #28
11102 knep
Mountainfreak
pi_21565601
Het ligt gewoon aan de mentaliteit, in DLD gaat bij finales de 'knop' om .
pi_21565603
Dat iemand wint van Nederland ok, maar geen Duitsers en zeker geen dikke lelijke Duitsers.
pi_21565606
Puur eigen schuld, get over it
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_21565631
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 20:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
godverdomme
pi_21565673
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 21:11 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Dat iemand wint van Nederland ok, maar geen Duitsers en zeker geen dikke lelijke Duitsers.
Er zat werkelijk geen enkel "neukbaar" Duits hockeymeisje tussen. Dat was tegen Argentinie wel anders
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  donderdag 26 augustus 2004 @ 21:16:10 #33
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_21565716
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 21:14 schreef mark_03 het volgende:

[..]

Er zat werkelijk geen enkel "neukbaar" Duits hockeymeisje tussen. Dat was tegen Argentinie wel anders
Die ene verdedigster (beste vrouw van het veld) was zeer goed te doen
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_21565776
Alleen Anke Kühl was leuk om te zien. De rest waren van die typische aan obesitas lijdende Oost-Duitse butchen. Butchen ja, niet bitchen.
pi_21565791
kut we hebben verloren
kutmoffen
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_21565910
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 21:19 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Alleen Anke Kühl was leuk om te zien.
Ja!
pi_21566003
Eigen schuld van Nederland. Totaal geen karakter gezien deze wedstrijd. Niemand die een keer flink het duel in durfde gaan, of een vrije slag rand cirkel vol de cirkel in sloeg (op Donners na, 5 min voor tijd). En dan dat gekloot met die strafcorners in de eerste helft. Gewoon aanleggen, stoppen en WHAMMM, niet tiktiktik, kwijt. Verloren omdat ze te lief waren voor de Duitsers.
pi_21566032

zoals het er aan toeging en Het gezicht van Lieve van Kessel in de eerste helft spreekt al boekdelen.
pi_21566033
en die verslaggever vindt 't raar dat 'onze' dames nu niet vrolijk zijn ,
pi_21566066
En dan sta je daar met je zilveren medaille en moet je ook nog naar 't duitse volkslied gaan luisteren .
pi_21566078
Laat die commentator z'n bek houden man, met z'n 'voor het oog van de hele wereld mag je wel lachen', sukkel.
pi_21566091
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 21:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
en die verslaggever vindt 't raar dat 'onze' dames nu niet vrolijk zijn ,
je kunt op zijn minst lachen..
Tuurlijk is het kut als je verliest, maar je zou natuurlijk ook tevreden kunnen zijn met zilver...

het is logisch dat ze niet staan te juichen
pi_21566131
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 21:32 schreef Flem het volgende:
Laat die commentator z'n bek houden man, met z'n 'voor het oog van de hele wereld mag je wel lachen', sukkel.
juist.
alsof ze zin hebben om nu wat toneel te gaan spelen.
pi_21566227
Even een hele andere vraag? Zouden ze nu bij Mart mogen aanschuiven voor de 22:45 uur uitzending?
Teeuwen en Tan hadden het niet zo naar hun zin schijnbaar:

pi_21566296
De Telegraaf is duidelijk:
quote:
De Nederlandse hockeysters hebben donderdag in Athene hun eigen droom verpest. De meiden met een olympische missie misten de laatste slag door in de finale van Duitsland te verliezen: 2-1.
http://www.telegraaf.nl/t(...)oor_hockeysters.html
pi_21572119
Yup helaas pindakaas. Volgende maand maar in de playboy.
pi_21573801
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 02:26 schreef wizarddragon het volgende:
Yup helaas pindakaas. Volgende maand maar in de playboy.
Allemaal, behalve die keepster
pi_21574167
Ik heb er gewoon slecht door geslapen !
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 10:38:09 #49
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_21574250
Wat een stelletje sacherijnen zeg, bij die medaille uitreiking! Wat een verschil met die Argentijnen die brons wonnen....huil....we hebben verloren....jank...had je beter moeten spelen, MUTS! Maar wel 's avonds staan hossen in dat achterlijke Holland Heineken House....
Nou doe je het weer!
pi_21574540
Dit was wel heel jammer ja. Hoe kan je je eigen glazen zo ingooien door te verliezen van een Duitse ploeg die gewoonweg minder is????

stupidity has become as common as common sense was before
pi_21575329
Inderdaad een mentaliteit van lekmevestje.

Eerst te bang zijn om te spelen, dus door eigen schuld verliezen in de finale. Maar je hebt nog altijd zilver gehaald, ben daar dan blij om, want meer zat er blijkbaar niet voor je in. Tijdens die medaille-uitreiking wat een chagrijnen zeg! Stelletje zielige kakwijven. Met zo'n mentaliteit kom je er dus nooit. Neem een voorbeeld aan Inge of Leontien!

En toen de wedstrijd net was afgelopen heb ik me ook mateloos geergerd aan dat gejank, vooral die ene die helemaal op de grond ging liggen met haar hoofd onder haar armen. Op dat moment wilde ik even dat ik een Duitse tvkijker was, dan had ik me werkelijk kapot gelachen.
pi_21575414
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 11:42 schreef bloodymary het volgende:
Inderdaad een mentaliteit van lekmevestje.

Eerst te bang zijn om te spelen, dus door eigen schuld verliezen in de finale. Maar je hebt nog altijd zilver gehaald, ben daar dan blij om, want meer zat er blijkbaar niet voor je in. Tijdens die medaille-uitreiking wat een chagrijnen zeg! Stelletje zielige kakwijven. Met zo'n mentaliteit kom je er dus nooit. Neem een voorbeeld aan Inge of Leontien!

En toen de wedstrijd net was afgelopen heb ik me ook mateloos geergerd aan dat gejank, vooral die ene die helemaal op de grond ging liggen met haar hoofd onder haar armen. Op dat moment wilde ik even dat ik een Duitse tvkijker was, dan had ik me werkelijk kapot gelachen.
Ja godverdomme, na jaren trainen, en dan zo ver bij het goud, dan mag je je toch best ff heel kut voelen?
pi_21575707
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 11:47 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Ja godverdomme, na jaren trainen, en dan zo ver bij het goud, dan mag je je toch best ff heel kut voelen?
idd die bloodymary moet niet zo liggen te zeiken
wat denk je zelf op het moment dat je na 4 jaar hard trainen schlemielig de finale van de olympische spelen mist, moet je dan blij zijn
pi_21575737
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 11:47 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Ja godverdomme, na jaren trainen, en dan zo ver bij het goud, dan mag je je toch best ff heel kut voelen?
Juist.
En zeker omdat de NL ploeg ook weet dat zij gewoon de allerbeste van het toernooi waren. Hoe lastig heeft Duitsland 't wel niet gehad? En zelfs een keer van NL verloren ...
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 13:57:51 #55
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21578124
Niet nodig, maar helaas. Als Fatima er over 4 jaar nog maar bij is.
The Most Incredible, Baby
pi_21578522
Wie zegt dat zij harder getraind hebben dan de andere landen? Alle deelnemers trainen toch hard.

De Nederlandse deelnemers hebben het misschien nog wel makkelijker dan de anderen omdat zij flink gesponsord worden.

Ik heb een collega gehad die in het nationaal hockeyteam speelde en die trainde natuurlijk met zijn eigen club en dan met het elftal het half jaar voor de spelen wat vaker. Natuurlijk was dat hard werken voor hem, maar niet zoals sommige andere sporters alleen maar daar mee bezig zijn en overal van afzien hoor. Er werd gewoon gegeten en gedronken (gezopen).

En als je een sport beoefent weet je dat je kunt winnen en verliezen, dat hoort erbij.

En natuurlijk voelen ze zich kut en terecht, maar ik denk ook een beetje omdat ze zichzelf al kampioen gewaand hadden, arrogant als ze zijn...................

Ik blijf het toch maar een stel kakwijven vinden, alhoewel ze iets normaler Nederlands kunnen praten dan de roeisters, dat lijkt helemaal nergens op.
pi_21595723
Goud en brons zijn in dit soort gevallen de enige medailles waar je blij mee bent op het moment dat je ze behaalt. Het betekent nl. dat je je laatste wedstrijd hebt gewonnen i.p.v. verloren. Da´s een wezenlijk verschil. Dus dat ze gigantisch balen is niet meer dan logisch. En dat ze dan gaan hossen en crowdsurfen in het HHH is eigenlijk niet meer dan een soort afleiding om je niet zo kut te voelen (zo is mij verteld door één van hen).

Gister heb ik met een aantal van de dames een tijdje zitten praten en ze waren er echt helemaal kapot van, een enkeling had zelfs nog huilbuien. Ze hebben er keihard voor getraind, zijn vaak lang van huis geweest, hebben er studies voor op halt gezet. Dat valt voor mij onder "er mee bezig zijn"!

En waar jij dat arrogante kakwijven vandaan haalt weet ik niet, want de dames die ik heb gesproken waren meer dan oké. Allemaal, ondanks het nog geen 18 uur ervoor goud te zijn misgelopen, heel open en aardig, ook voor mij, een volslagen onbekende in het hockeywereldje.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')