quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:21 schreef Xlarge het volgende:
ik heb na lang twijfelen , wikken en wegen , heb ik mijn vriendin d'r borst aangeraakt toen ze lag te slapen.
We hebben nog maar een aantal jaar verkering en we wonen er daar zo'n 4 van samen .
Ik weet dat ik te snel gaat en te opdringerig ben , maar ik worstel met gevoelens die ik nog nooit eerder hebt gehad.
Gelukkig sliep ze anders had ik zeker trammelant gehad.
Heb ik nu iets fout gedaan ?
anoniempje
ps ik ben 31 jaar
R.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:31 schreef rj1 het volgende:
het spijt me dat ik dit allemaal heb gelezen .... sorry.
Dat doet zo'n pijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:22 schreef Niwa het volgende:
[..]
Afhakken!
alleen zondaren lijden pijn!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:27 schreef pekel het volgende:
[..]
Dat doet zo'n pijn..
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:06 schreef Tessje het volgende:
Godverdomm.. Nu moet je godver de godverdomme eens goed luisteren vieze stink god... OF je gaat godverdomme nu die godverse teringzooi opruimen dat je een aarde noemt OF ik kom je godverdomme persoonlijk uit de teringhemel van je rukken
Ik durf het bijna niet te zeggenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:52 schreef Ridocar het volgende:
Ik ben een newbie
hey ik ookquote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:12 schreef Niwa het volgende:
Ik geloof in aliens.
ik pest newbiesquote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:58 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggenik ook.
tuurlijkquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:07 schreef A.J. het volgende:
[..]
ik pest newbies![]()
zal God het mij ooit vergeven
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:09 schreef Beach het volgende:
Ik ben zondag maar één keer naar de kerk geweest.
nee, ik ben pas 3 novembe jarigquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:10 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
dan ben jij nog niet jarig volgens mij
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:13 schreef Beach het volgende:
[..]
nee, ik ben pas 3 novembe jarig
Lasteraar!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:09 schreef Beach het volgende:
Ik ben zondag maar één keer naar de kerk geweest.
ga ik je toch terugpestenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:07 schreef A.J. het volgende:
[..]
ik pest newbies![]()
zal God het mij ooit vergeven
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:17 schreef A.J. het volgende:
op het nipperje!
2 april
ketter ! ! !quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:24 schreef Renmaestro het volgende:
Enkele dagen geleden, op een grauwe middag zag ik haar in de wei staan. Haar staart wapperde sensueel in de wind. Ze paradeerde voor me langs met een zwoele blik in haar ogen en zwiepte gewaagd haar staart omhoog. Iets in mijn broek begon te groeien. Daarna (moge God mij vergeven) trapte ik in de paardemest en roepte ik met smart uit volle borst "VERDORIE". Moge God genade hebben.
Branden zult gij!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:24 schreef Renmaestro het volgende:
Enkele dagen geleden, op een grauwe middag zag ik haar in de wei staan. Haar staart wapperde sensueel in de wind. Ze paradeerde voor me langs met een zwoele blik in haar ogen en zwiepte gewaagd haar staart omhoog. Iets in mijn broek begon te groeien. Daarna (moge God mij vergeven) trapte ik in de paardemest en roepte ik met smart uit volle borst "VERDORIE". Moge God genade hebben.
er wordt niet geband?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:55 schreef FuifDuif het volgende:
Mensen, daar ben ik weer. Jullie bekentenissen zijn geregistreerd en zullen in één boekwerk gepresenteerd worden aan de Almachtige. Hij heeft het momenteel erg druk, dus moet er efficient gewerkt worden. Ondanks het feit dat bepaalde zaken mijns inziens gestraft dienen te worden met een enkeltje Hel, kunt u allen ervan uitgaat dat onze Heer een zachter oordeel zal vellen. De ergsten zullen er slechts met een waarschuwing vanaf komen.
En dat wordt hier gepost?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:55 schreef FuifDuif het volgende:
Mensen, daar ben ik weer. Jullie bekentenissen zijn geregistreerd en zullen in één boekwerk gepresenteerd worden aan de Almachtige. Hij heeft het momenteel erg druk, dus moet er efficient gewerkt worden. Ondanks het feit dat bepaalde zaken mijns inziens gestraft dienen te worden met een enkeltje Hel, kunt u allen ervan uitgaat dat onze Heer een zachter oordeel zal vellen. De ergsten zullen er slechts met een waarschuwing vanaf komen.
Biechthokjes horen thuis in een kerk.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:56 schreef FuifDuif het volgende:
Welkom, mensen, in het nederig biechthokje waar u de gelegenheid krijgt u zwaarste zonden op te biechten aan de heer via mij, FuifDuif, vleesgeworden God op aarde. Komt u maar! (Nee, niet klaar!)
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:36 schreef jochurt27 het volgende:
ik heb sex gehad met een 3 jarig meisje...
tja, boven de vier geen plezier!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:24 schreef King_of_cubes het volgende:
ik ben verliefd geweest op een breezersletje
zal fuifduif mij vergeven?
Ja dat klopt en dat vond ik helemaal niet erg hoor. Het was best lekker...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:21 schreef Qwea het volgende:
Ik heb net mn buurman gedwongen tot hevige sex
sinds wanneer geloof een moslim in God ?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:07 schreef minkuukel het volgende:
Ik ben allochtoon en moslim.![]()
Jij bent een slecht mens ...... maar dat kruis in de fik zetten is nogal erg overdrevenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:52 schreef BlackDraco het volgende:
Ik ga niet naar de kerk, draag een ketting met een kruis op de kop en vloek elk uur minimaal 3 keer.
VERGEEF ME NIET, Ik wil dolgraag de duivel eens ontmoeten en een kopje thee drinken in de hel
Dan moet je bij de ''Dierengod'' zijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:52 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb vorige week mijn hond door het raam geflikkerd na dat ik mijn hond keihard in z'n reet geneukt had
hebben we allemaalquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:16 schreef Terror-Teef het volgende:
ik heb haat tegen sommige personen ...![]()
hey!, ik ken jou van mohaaquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:04 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik heb ooit een fokker gebelt en daarna geneukt in het hooi .
leeft hij/zij nog ?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:50 schreef BOER172 het volgende:
ik heb mijn parkiet geneukt, en ik vond t lekker![]()
denk het niet .....quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:51 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
leeft hij/zij nog ?![]()
cool ik ookquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:15 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
ikke 4 oktober
![]()
deze vis ook 19quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:56 schreef renz0r het volgende:
[..]
cool ik ookdit aapje wordt dan 19
als je een minuut naar dat plaatje kijkt dan zie je alleen nog maar het duivels teken...quote:
ach dan is het tenminste warmquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:59 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
als je een minuut naar dat plaatje kijkt dan zie je alleen nog maar het duivels teken...![]()
alleen een puur slecht iemand kan dit bedenken
![]()
dat word een enkeltje [afbeelding]![]()
![]()
ahhhhh gutquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:05 schreef Fwnk het volgende:
Ik ben een kutuser :|
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:30 schreef DeLeider het volgende:
ik zit me te vervelen op fok, heb vorige week een omgekeerd kruis gepist vlak voor de kerk, heeeeeeeeel veeeeeeeeeeel gevleokt, ik luister 24/7 naar metal, en ik wil graag naar de hel.
Mag dat alsjeblieft???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |