denk je? zou dat de reden zijn dat iemand een medicijn neemt?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:33 schreef Red_Avenger het volgende:
Mag ik eerst vragen waarom je het neemt? Om er high van te worden??????![]()
Ben je normaal hyperactief dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Van 1001 dingen willen doen, naar 1 oase van rust
Niet eens zo'n hele gekke vraag, vanwege dit zinnetje:quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
denk je? zou dat de reden zijn dat iemand een medicijn neemt?
rare vragen stel jij.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Oorspronkelijk bedoeld tegen Parkingson. Bij mij werkt het zweverig en kan het niet op tegen de beste drugs.
Hoe heet die ziekte dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Het is tegen drang om te bewegen, niet eens een dwang-neurose. Je lichaam wilt alle kanten op, je weet niet meer waar je het moet zoeken.
Parkinson geloof ik. Als ik Michael J fox zag, zag ik ook zijn hele lichaam bewegen alle kanten op. Ik weet het niet zeker. Epilepsi is het niet, want ik slik al een medicijn tegen epilepsi, maar dat medicijn krijg ik tegen MDS.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:03 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Hoe heet die ziekte dan?
Je krijgt een medicijn tegen Parkinson, maar je weet niet zeker of je Parkinson hebt?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Parkinson geloof ik. Als ik Michael J fox zag, zag ik ook zijn hele lichaam bewegen alle kanten op. Ik weet het niet zeker. Epilepsi is het niet, want ik slik al een medicijn tegen epilepsi, maar dat medicijn krijg ik tegen MDS.
Bewegingsdrang is Parkinson? Zou best kunnen, ik heb tijden gehad dat ik een glas drinken niet kon vasthouden.
Wat zijn tremoren dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:09 schreef DarkElf het volgende:
parkinson is een ziekte en tremoren, zoasl jij hebt, kunnen een hele nare bijwerking zijn van bepaalde medicijnen en daarom zul jij akineton hebben Dromenvanger
Best wel!!!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:11 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Goeie shit.
nee niet een film karakter, M J Fox heeft parkinson irl.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:15 schreef ScienceFriction het volgende:
dus je herkende jezelf in een character die gespeeld werd door Michael J Fox? Je herkende je in een fictief persoon? Ik ken geen film of serie met MJF waarin hij loopt te trillen als een gek.
Ik heb hem wel op tv gezien met zijn ziekte, hij heeft zelfs een stichting geopend over die ziekte. Maar hij zei dat ie bleef doorvechten. Heb ook gehoord dat het beter gaat met hem, gelukkig maar, zo'n kerel mag niet ziek worden.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:22 schreef ScienceFriction het volgende:
ja, maar wanneer zie je Michael J Fox nou nog? Het is idd bekend dat hij het heeft, maar ik heb em nog nooit op tv zien shaken in een talkshow of zo.
hij heeft een keer een grote persconferentie gegeven om openheid te geven over zijn situatiequote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:22 schreef ScienceFriction het volgende:
ja, maar wanneer zie je Michael J Fox nou nog? Het is idd bekend dat hij het heeft, maar ik heb em nog nooit op tv zien shaken in een talkshow of zo.
Klopt, maar velen begrijpen het nog niet. Tenzij ze zich verdiepen in de "materie". Velen zullen denken, wat een freak is dat. Terwijl ze niets weten van het menselijk lichaam.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hij heeft een keer een grote persconferentie gegeven om openheid te geven over zijn situatie
Zoals pizzashooter ook al zei, vanwege dat zinnetje over drugs, dus leek mij niet zo'n hele rare vraag.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
denk je? zou dat de reden zijn dat iemand een medicijn neemt?
rare vragen stel jij.
Een rustgevende trip, een trip die ik altijd wilde hebben. Pure rust zonder gedachtes. Ik heb het vaak over ongewenste gedachtes, nu ben ik evan af. Ieder mens heeft volgens mij gedachtes die niet gewenst zijn. De chaos in je hoofd....wie wilt nu daarmee leven?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:27 schreef Red_Avenger het volgende:
[..]
Zoals .... ook al zei, vanwege dat zinnetje over trippen, dus leek mij niet zo'n hele rare vraag.
Helaas zijn er veels te veel mensen die medicijnen misbruiken voor dingen als een trip.
Een genezende trip misschien? Net zoals mensen met kanker wiet krijgen ter genezing? Had je het over mij met misbruik nemen van? Je moest eens weten hoe weinig misbruik ik maak, ik neem alle hulpmiddelen aan om gezond te worden.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:27 schreef Red_Avenger het volgende:
[..]
Zoals pizzashooter ook al zei, vanwege dat zinnetje over drugs, dus leek mij niet zo'n hele rare vraag.
Helaas zijn er veels te veel mensen die medicijnen misbruiken voor dingen als een trip.
Ik bedoelde het meer in het algemeen. Het is niet persoonlijk bedoelt....nogmaals ik schreef dit vanwege je vrij vage topicstartquote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:30 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Een genezende trip misschien? Net zoals mensen met kanker wiet krijgen ter genezing? Had je het over mij met misbruik nemen van? Je moest eens weten hoe weinig misbruik ik maak, ik neem alle hulpmiddelen aan om gezond te worden.
Weer vooroordelen, je kent me niet, je kent mijn achtergrond niet en vooral ken je mijn hersens niet, je komt met misbruik aanzetten terwijl je mijn hele shit niet gekend heb.
Tegen jouquote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:36 schreef Red_Avenger het volgende:
dromenvanger tegen wie zeg je dit nu?
lieverd, daar hebben we het niet over, blijf ook ff ontopic...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Moeten bestaat niet in mijn leven.
Ik ben ziek geworden door de term moeten.... ik was slaafje van het systeem. Maar dat is weer een hele andere discussie.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lieverd, daar hebben we het niet over, blijf ook ff ontopic...
akineton dus.
Misschien is z'n Akineton nu opquote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:31 schreef milagro het volgende:
Ik vind je eigenlijk helemaal niet zo rustig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |