abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1506664
Er is iets aan de hand bij mijn broer in de straat , de Paradijslaan in rotterdam. Het schijnt dat iemand zich gewapend heeft verschanst een aantal huizen verderop, arrestatieteams en de 'negotiator' zijn al aanwezig. De onderhandelingen zijn nu gaande. Ik heb nog niets op et nieuws gezien. Jullie weten het hier als eerst hier op FOK!.

Jullie correspondent ter plaatse!

dinsdag 28 augustus 2001 @ 12:27:34 #2
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1506672
Bel aan joh, pizzadoos meenemen (met laptop en gsm er in) en dan draadloos verslag doen!

[Dit bericht is gewijzigd door links234 op 28-08-2001 12:27]

Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_1506697
Er zijn (nog) geen schoten gelost. Wel is alles afgezet in een straal van 100 a 200 m. Ik zit nu bij mijn broer thuis , binnen der straal ( lekker uit het raam hangen). Luister ook naa Radio Rijnmond ( heb hun busje zien staan).
pi_1506720
Ze zijn de huizen aan het onderzoeken op bommen. Een bomexpert is gewond geraakt toen hij een auto en een pakje onderzocht. De eigenaar van de auto was op de vlucht geslagen ( en inmiddels in de boeien geslagen).

Net op de radio gehoord.

[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 28-08-2001 12:33]

pi_1506828
dat moet je filmen en aan sbs6 verkopen...
pi_1506858
Sensatie!!!!!!!

Pak je snipergun!.

Speel de held van de dag!!!

dinsdag 28 augustus 2001 @ 12:56:50 #7
10617 Modderman
* heeft het vast niet begrepen
pi_1506875
Mooi werkwoord... 'zich verschansen'
Zolang ik wakend nu maar oppas en niets laat gebeuren
Mag zich diezelfde droom nog vaak herhalen in mijn slaap
Slaap kent geen ooggetuigen, maar schenkt wel gedroomde lusten!
[Ovidius, Metamorphosen IX; vers 479-481]
  dinsdag 28 augustus 2001 @ 13:02:32 #8
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1506896
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 12:53 schreef Robar het volgende:
Sensatie!!!!!!!

Pak je snipergun!.

Speel de held van de dag!!!

[afbeelding]

Ja, schiet een agenten neer. Die letten toch alleen op het huis van je buurman!
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_1507327
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 12:26 schreef zodiakk het volgende:

Er is iets aan de hand bij mijn broer in de straat , de Paradijslaan in rotterdam.

Ik heb nog niets op et nieuws gezien. Jullie weten het hier als eerst hier op FOK!.

Bomexpert zwaar gewond bij kofferexplosie
Gepost door Rob (R@b) - dinsdag 28 augustus 2001 @ 12:28 - Bron: ANP

dinsdag 28 augustus 2001 12:26 - 12:28 . Scheelt maar twee minuutjes. Maar ik neem aan dat het al wel eerder op de ANP telex stond

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_1526360
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 12:26 schreef zodiakk het volgende:

Jullie weten het hier als eerst hier op FOK!.

Buurtonderzoek na ruzie in Crooswijk

Rotterdam _ De politie houdt op korte termijn een buurtonderzoek in Crooswijk naar aanleiding van het incident met een explosief, waarbij een 31-jarige medewerker van het Explosieven Opruimings Commando (EOC) ernstig gewond raakte. Inmiddels zijn vier personen in verzekering gesteld. De trammelant begon in de nacht van maandag op dinsdag in de Paradijslaan. Diverse mannen van Turkse dan wel Joegoslavische afkomst hadden onenigheid. Het zou gaan om een in de Paradijslaan gevestigde hennepkwekerij.De politie zag een auto hard wegscheuren, die even later op de Jonker Fransstraat tegen een paal reed. De bestuurder ontkwam te voet.

In de auto lagen een vuurwapen en een verdacht koffertje. Een expert van het door de politie erbij gehaalde EOC raakte bij het onschadelijk maken van de koffer in het politiebureau Boezembocht een deel van zijn onderarm kwijt.

Op de explosie van de koffer volgde een grootscheepse actie in de Paradijslaan. Daar zijn twee mannen, een vrouw en twee kinderen uit hun huis gehaald door een arrestatieteam van politie Rotterdam-Rijnmond.

De twee mannen zijn volgens justitie in verzekering gesteld. De drie anderen mochten na verhoor weer gaan.

Daarnaast zijn nog twee personen opgepakt en vastgezet. Over de identiteit en de nationaliteit van de vier mensen in voorlopige hechtenis wil justitie niks zeggen. Of het onder anderen gaat om de gevluchte bestuurder, is niet bekend.

Dat er nog meer explosieven zijn gevonden in de woning aan de Paradijslaan, waar de problemen begonnen, kan persofficier van justitie mr. P. Spoon niet bevestigen. Eveneens wil ze niets kwijt over de achtergrond van de ruzie.

Wel zijn na het incident meer panden in Rotterdam doorzocht. Hierbij is materiaal in beslag genomen, dat momenteel wordt onderzocht.

Het buurtonderzoek zal zich concentreren op de Paradijslaan den de Jonker Fransstraat. Politie en justitie sluiten meer aanhoudingen niet uit.

© Rotterdams Dagblad

=====================================================================

Frisse bedoening allemaal

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  donderdag 30 augustus 2001 @ 20:08:20 #11
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_1526391
Zwaar gewond betekent voor de bomexpert: een stuk arm minder.
Nicht ärgern, nur wundern!
  donderdag 30 augustus 2001 @ 20:18:30 #12
8369 speknek
Another day another slay
pi_1526460
Welcome to Rotterdamn!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')