Obodai loopt zijn benen uit zijn gat en dat spreekt veel mensen aan. Dat ie verder matig voetbalt vergeven ze hem dan.quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:02 schreef twi het volgende:
Waarom is iedereen zo op Obodai? Echt waar, ik zag 'm graag in de basis, maar hij heeft de bal echt met regelmatig in de voeten van een Utrecht-speler gespeeld. Heitinga was vandaag ronduit slecht bezig (wederom). Maxwell sprong er overigens ook nog wel uit, en Boukhari. Tsja, hij liet meer zien dan de andere vleugelspelers, laten we het maar zo zeggen. Voor de rest viel Nigel de Jong me ook positief op.
Ik denk dat dat idee van Doc (4-4-2 op alle verkeersborde en route van Huize Koeman naar de Arena en vice versa) van een paar maanden geleden maar eens realiteit moet worden.quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:02 schreef methodmich het volgende:
En Koeman moet geen 4-3-3 spelen, maar dat roepen we hier al ruim een jaar.
Ik vond Maxwell zeer matig spelen eigenlijk, Mitea was beter dan Boukhari,quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:02 schreef twi het volgende:
Waarom is iedereen zo op Obodai? Echt waar, ik zag 'm graag in de basis, maar hij heeft de bal echt met regelmatig in de voeten van een Utrecht-speler gespeeld. Heitinga was vandaag ronduit slecht bezig (wederom). Maxwell sprong er overigens ook nog wel uit, en Boukhari. Tsja, hij liet meer zien dan de andere vleugelspelers, laten we het maar zo zeggen. Voor de rest viel Nigel de Jong me ook positief op.
Ik ben geen Feyenoorder, ik ben Ajacied.quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:04 schreef methodmich het volgende:
Obodai loopt zijn benen uit zijn gat en dat spreekt veel mensen aan. Dat ie verder matig voetbalt vergeven ze hem dan.
Ik heb Mitea 2 keer gezien. Beide keren probeerde 'ie met snelheid in een counter buitenom een Utrechter te gaan. 1 keer resulteerde 't in een vrije trap, de andere keer in een ingooi. Boukhari had tenminste nog 2 goede voorzetten (1x 1e helft na aanspelen door Maxwell en mooie pass Escude, 1x 2e helft na solo in strafschopgebied).quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vond Maxwell zeer matig spelen eigenlijk, Mitea was beter dan Boukhari,
waar is je berge avatar gebleven?quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:42 schreef ThomasBerge het volgende:
Jammer dat Ajax het heeft laten liggen, had mooi geweest als ze uitliepen. Maar gelukkig heeft de concurrentie het ook laten afweten.
die heb ik sinds een paar dagen in de koelkast staanquote:Op zondag 29 augustus 2004 17:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waar is je berge avatar gebleven?![]()
Mitea heeft geen bal gehadquote:Op zondag 29 augustus 2004 17:06 schreef VoreG het volgende:
Mitea was beter dan Boukhari,
Deze keer viel Utrecht echt helemaal niets te verwijten hoor. Ze hebben in het verleden wel eens overmatig hard gespeeld, of zelfs smerig. Maar vandaag was het gewoon degelijk, geslepen inzetvoetbal dat ze het punt heeft gegeven.quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:39 schreef PJORourke het volgende:
Godverdomme kututrecht![]()
Wil Koeman daar niet een keertje van winnen?![]()
Het klinkt zo rot, maar ik wilde "geloof je het zelf?" hier neerzetten.quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:48 schreef Suijk het volgende:
Slechte wedstrijd, maar misschien leren de spelers en de technische staf er eindelijk eens wat van...
quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:58 schreef Dizzee het volgende:
Die klassieke muziek voor de wedstrijd was ook kut.
volgens mij wilde ze naar het uitvak maar hoorde dat er ME scheen te staan om ze op te vangen.ik weet niet of het tot een confrontatie is gekomen of iets dergelijks.quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:01 schreef sugarnieuws het volgende:
[..]
inderdaad... stond ik daar met me adam vlag............... dacht nog even zal ik op de muziek meevlaggen.....
mooi niet
![]()
Weet er trouwens iemand wat er op zuid gebeurde rond de 30ste min... ben nog ff naar buiten gegaan maar zag niets....
sta je in 410?quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:01 schreef sugarnieuws het volgende:
[..]
inderdaad... stond ik daar met me adam vlag............... dacht nog even zal ik op de muziek meevlaggen.....
mooi niet
![]()
Weet er trouwens iemand wat er op zuid gebeurde rond de 30ste min... ben nog ff naar buiten gegaan maar zag niets....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |