Sinds wanneer is dat een vereiste?quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:29 schreef mat_herben het volgende:
[..]
hoe orgineel
quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:31 schreef devv05 het volgende:
Damn echt goed gespeelt en dan gewoon op zo'n manier 2 punten verliezen.. Met dank aan Luinge...
sinds je in het ajax-topic zit. Dé te kloppen ploeg van nederlandquote:Op zondag 29 augustus 2004 16:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een vereiste?
Luinge was ronduit slecht inderdaadquote:Op zondag 29 augustus 2004 16:31 schreef devv05 het volgende:
Damn echt goed gespeelt en dan gewoon op zo'n manier 2 punten verliezen.. Met dank aan Luinge...
hij heeft via teletekst gekeken,quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wilde je anders beweren dan.
Nog niet, maar ik vind het licht opvallend hoe bij niet-winst van Ajax de scheidsrechter erbij wordt gehaald. That's all.quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wilde je anders beweren dan.
Ach gut.quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:37 schreef mat_herben het volgende:
[..]
hij heeft via teletekst gekeken,![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ach gut.
Dit was echt duidelijk hoorquote:Op zondag 29 augustus 2004 16:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik vind het licht opvallend hoe bij niet-winst van Ajax de scheidsrechter erbij wordt gehaald. That's all.
Dat ie een zuivere penalty niet geeft (waar iedereen het mee eens was) lijkt me reden tot klagen zat, niet?quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik vind het licht opvallend hoe bij niet-winst van Ajax de scheidsrechter erbij wordt gehaald. That's all.
Dat gekots vind ik ook een beetje overdreven, maar er had een penalty gegeven gegeven kunnen of eigenlijk moeten worden. Daarna was Luinge even de weg helemaal kwijt. Ook op 't einde was 't niet best, maar dat komt meer omdat ik die laatste 10 minuten de concentratie niet meer op kon brengen semi-objectief te zijn. Zo had Utrecht in de laatste paar minuten ook wellicht wel een penalty kunnen krijgen. Maargoed, de punten zijn verloren, dus 't heeft geen zin meer om 't over te hebben. Snel vergeten, deze wedstrijd. En dan over een paar maanden in Utrecht eindelijk een keer die gasten de stront in trappen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:39 schreef TC03 het volgende:
Leg uit.quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:41 schreef mat_herben het volgende:
[..]
wanhoopspost
Thank god, ze bestaan.quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:43 schreef twi het volgende:
[..]
Dat gekots vind ik ook een beetje overdreven, maar er had een penalty gegeven gegeven kunnen of eigenlijk moeten worden. Daarna was Luinge even de weg helemaal kwijt. Ook op 't einde was 't niet best, maar dat komt meer omdat ik die laatste 10 minuten de concentratie niet meer op kon brengen semi-objectief te zijn. Zo had Utrecht in de laatste paar minuten ook wellicht wel een penalty kunnen krijgen. Maargoed, de punten zijn verloren, dus 't heeft geen zin meer om 't over te hebben. Snel vergeten, deze wedstrijd. En dan over een paar maanden in Utrecht eindelijk een keer die gasten de stront in trappen.
Sportief gezien dan
Enneh, die penalty had erg mooi geweest, maar ook zonder penalty hadden we gewoon moeten winnen. Op een gegeven moment wil zo'n bal er gewoon niet meer in. Hoe vaak dat ding niet van de lijn is gehaald, net naast ging of waar er net weer iemand van Utrecht een kleine teen wist tussen te krijgen. Als die ballen erin hadden...ja...hadden...
Helaas welquote:Op zondag 29 augustus 2004 16:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Altijd lastig, Utrecht thuis.
Dat het maar duidelijk is.quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:40 schreef twi het volgende:
. De enige die vandaag niveau haalde was Pienaar. En
Nee, je moet ook een fysieke strijd leveren. Utrecht compenseert hun mindere technische vaardigheden met hard werken en dat werkt dus. Schut heeft Zlatan goed onder controle omdat hij er fel in durft te gaanquote:Op zondag 29 augustus 2004 16:55 schreef twi het volgende:
Ach ja, ik wil er niet weer over beginnen, maar de enige manier waarop Utrecht nog erger had kunnen "voetballen", was door 11 mensen van 2 meter 44 lang aan te kopen en die op een rij in het doel te zetten met fikse opgevulde voetbaltenues.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |