Dat is natuurlijk ook een probleem als je Zlatan verkoopt, als je dan al een andere spits mee kan nemen kan je die dan inzetten in de CL? Want daar was toch een inschrijfdatum voor?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:30 schreef superjoden het volgende:
Hij voegde eraan toe dat hij ervan uit gaat dat Ajax met Zlatan Ibrahimovic deelneemt aan de Champions League. 'Tot op dit moment is er niet een heel serieus bod binnengekomen.'
31 augustus en hij mag nog geen europese wedstrijden gespeeld hebben dacht ik.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een probleem als je Zlatan verkoopt, als je dan al een andere spits mee kan nemen kan je die dan inzetten in de CL? Want daar was toch een inschrijfdatum voor?
Checkquote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:46 schreef superjoden het volgende:
zaterdag dus maar even kaarten halen
Trezeguet, Del Piero, Thuram, Buffon, Emerson en niet te vergeten Fabio Capello..quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:07 schreef VoreG het volgende:
Juventus wat speelt daar nog? Nedved en daar blijft het volgens mij wel bij...
Del Piero kan amper nog lopen, Trezeguet kan alleen scoren als het team goed speelt nou dat is ook niks.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Trezeguet, Del Piero, Thuram, Buffon, Emerson en niet te vergeten Fabio Capello...
Vooral Juventus onderschatten, lekker realistisch ook.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Del Piero kan amper nog lopen, Trezeguet kan alleen scoren als het team goed speelt nou dat is ook niks.
Ik onderschat ze nietquote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vooral Juventus onderschatten, lekker realistisch ook..
Waar heb je dit vandaan? Ajax.nl staat nog niks.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:46 schreef superjoden het volgende:
Ajax start komende zaterdag met de kaartverkoop voor de drie thuiswedstrijden in de eerste ronde van de UEFA Champions League. In eerste instantie biedt Ajax een passe-partout aan voor de drie duels. Later volgt kaartverkoop voor de afzonderlijke wedstrijden.
Passe-partouts zullen aanmerkelijk goedkoper zijn dan de totale prijs van de kaarten voor de drie afzonderlijke thuiswedstrijden. Ajax heeft, evenals voorgaande jaren, de prijzen voor de drie thuiswedstrijden gekoppeld aan de sterkte van de tegenstanders. Bij de verkoop van de kaarten hebben vaste seizoenkaarthouders voorrang, gevolgd door leden van de Supporters Vereniging Ajax, gevolgd door houders van een Ajax-Clubkaart. Seizoenkaarthouders hebben bovendien 10% korting op de aanschaf van een passe-partout op hun eigen plek.
zaterdag dus maar even kaarten halen
http://www.ajax.nl/show/id=1322/contentid=36316quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:53 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Waar heb je dit vandaan? Ajax.nl staat nog niks.
Ik ga proberen ook wat kaarten te regelen voor mijzelf en eventuele vrienden (als ik die nog hebquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:46 schreef Dizzee het volgende:
http://www.ajax.nl/show/id=1322/contentid=36316
Bron, het immer betrouwbare Voetbalzonequote:Litmanen keert in winter terug bij Europese subtop
Jari Litmanen is bezig met een comeback. Nadat hij in zijn periode bij Liverpool en Ajax veel geblesseerd was, maar toch nog vaak zijn magistrale voetbalkwaliteiten liet zien, is hij nu op de weg terug. De Fin heeft is al enkele maanden blessurevrij en dat is een goed teken voor de spelverdeler.
Litmanen – de man die Ajax midden jaren ’90 naar de grote successen leidde – verlengde daarom zijn contract bij het Finse FC Lahti met een half seizoen. Hij kon deze zomer rekenen op de belangstelling van Europese subtoppers. Toch koos hij ervoor om eerst goed te herstellen van zijn blessures en wedstrijdritme op de doen. “Ik heb goede hoop weer op mijn oude niveau te komen."
De 33-jarige Litmanen zal in de winterstop opzoek gaan naar een nieuwe club in de een grotere Europese competitie van Finland. “Ik heb nog steeds ambities. Door de blessures heb ik het gevoel gehad dat ik heel wat seizoenen voetbal heb gemist. Die wil ik nog spelen en ik ga in de winter opzoek naar een club.”
eerste ronde moet dat te doen zijn. Ook met supportersclubkaarten. Dan moet je wel meteen 's ochtends waneer die verkoop begint, bij de sigarenboer staan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga proberen ook wat kaarten te regelen voor mijzelf en eventuele vrienden (als ik die nog heb) voor een paar CL-wedstrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |