abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21561753
Leuke poul, Bayern is Makaay en Ballack veel meer niet. Juventus wat speelt daar nog? Nedved en daar blijft het volgens mij wel bij... En Tel-aviv pakken we wel
  donderdag 26 augustus 2004 @ 18:08:49 #52
100401 roxor
AC Jong Fok! United bankzitter
pi_21561776
Even over wat anders:
Koeman wil Bechan aan de A-selectie toevoegen. Ajax zou hem ook al hebben ingeschreven voor de Champions League.

Tja ik zeg: probeer hem eerst uit in de HCE.
Ik dacht dat jij koffie zou gaan halen.. Ruud
Gamezooi
pi_21562199
Ajax treft in de Champions League Bayern München, Juventus en Maccabi Tel-Aviv. Ronald Koeman ziet kansen voor zijn ploeg. 'Ik denk dat we met Bayern München moeten vechten voor de tweede plaats.'
'Op het eerste gezicht denk ik dat Juventus beter is, dat Bayern even sterk is en dat we beter zijn dan Maccabi Tel-Aviv. Ik kijk er naar uit omdat het ploegen zijn die we nog niet eerder tegen zijn gekomen', aldus de Ajax-trainer.

Koeman verwacht dat Ajax met Bayern gaat vechten voor de tweede plek, die recht geeft op een plaats in de knock-outfase. 'Bayern heeft de laatste jaren niet veel succes gehad in de Champions League, maar de club heeft wel een paar goede spitsen, met natuurlijk Roy Makaay.'

'We beginnen aardig met een thuiswedstrijd tegen Juventus, dan weten we meteen waar we aan toe zijn. Capello zijn we al eerder tegengekomen met AS Roma, en toen wonnen we', glimlachte Koeman, verwijzend naar het avontuur van twee seizoenen geleden.

Hij voegde eraan toe dat hij ervan uit gaat dat Ajax met Zlatan Ibrahimovic deelneemt aan de Champions League. 'Tot op dit moment is er niet een heel serieus bod binnengekomen.'
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_21562323
1e wedstrijddag (15 september) : AFC Ajax-Juventus, Maccabi Tel Aviv-Bayern München
2e wedstrijddag (28 september) : Bayern München - AFC Ajax, Juventus - Tel Aviv
3e wedstrijddag (19 oktober): Juventus - Bayern München, AFC Ajax - Tel Aviv
4e wedstrijddag (03 november) : Bayern München - Juventus, Tel Aviv - AFC Ajax
5e wedstrijddag (23 november): Juventus - AFC Ajax, Bayern München - Tel Aviv
6e wedstrijddag (08 december): AFC Ajax - Bayern München, Tel Aviv - Juventus
Haleloeja
pi_21562376
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 18:30 schreef superjoden het volgende:
Hij voegde eraan toe dat hij ervan uit gaat dat Ajax met Zlatan Ibrahimovic deelneemt aan de Champions League. 'Tot op dit moment is er niet een heel serieus bod binnengekomen.'
Dat is natuurlijk ook een probleem als je Zlatan verkoopt, als je dan al een andere spits mee kan nemen kan je die dan inzetten in de CL? Want daar was toch een inschrijfdatum voor?
pi_21562480
De laatste wedstrijddag valt de beslissing.
De winnaar Ajax- munchen gaat door naar de 2e ronde.

Ik kijk er nu al naar uit, we hebben kansen om door te gaan.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_21562483
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 18:40 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ook een probleem als je Zlatan verkoopt, als je dan al een andere spits mee kan nemen kan je die dan inzetten in de CL? Want daar was toch een inschrijfdatum voor?
31 augustus en hij mag nog geen europese wedstrijden gespeeld hebben dacht ik.

De klok gaat steeds harder tikken voor Ajax op de transfermarkt. Op 31 augustus sluit de transfermarkt en vervolgens op 1 september om 12.00 uur 's middags de deadline voor de CL-inschrijving. Ajax hoopt voor die termijn Trabelsi nog te sluiten, Rosales aan te trekken, en als klap op de vuurpijl is het de vraag of Zlatan Ibrahimovic nog vertrekt. In dat geval moet Ajax ook nog een centrumspits aantrekken.

De Telegraaf meldt dat bij de aanpassing van het contract van Ibrahimovic een meer marktconforme transfersom is afgesproken. Volgens De Telegraaf wordt daarbij een bedrag van 30 miljoen euro gefluisterd, een bedrag waar het bod van AS Roma bij in de buurt zou komen.

[ Bericht 43% gewijzigd door superjoden op 26-08-2004 19:01:24 ]
pi_21563764
Ajax start komende zaterdag met de kaartverkoop voor de drie thuiswedstrijden in de eerste ronde van de UEFA Champions League. In eerste instantie biedt Ajax een passe-partout aan voor de drie duels. Later volgt kaartverkoop voor de afzonderlijke wedstrijden.
Passe-partouts zullen aanmerkelijk goedkoper zijn dan de totale prijs van de kaarten voor de drie afzonderlijke thuiswedstrijden. Ajax heeft, evenals voorgaande jaren, de prijzen voor de drie thuiswedstrijden gekoppeld aan de sterkte van de tegenstanders. Bij de verkoop van de kaarten hebben vaste seizoenkaarthouders voorrang, gevolgd door leden van de Supporters Vereniging Ajax, gevolgd door houders van een Ajax-Clubkaart. Seizoenkaarthouders hebben bovendien 10% korting op de aanschaf van een passe-partout op hun eigen plek.

zaterdag dus maar even kaarten halen
pi_21564273
Zware poule. 2e plaats zou een topprestatie zijn!

Zlatan blijft wel, denk ik. En anders kan BABEL het wel overnemen, Kluivert-scenario.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_21564931
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 19:46 schreef superjoden het volgende:
Check .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_21565068
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 18:07 schreef VoreG het volgende:
Juventus wat speelt daar nog? Nedved en daar blijft het volgens mij wel bij...
Trezeguet, Del Piero, Thuram, Buffon, Emerson en niet te vergeten Fabio Capello.. .
-
pi_21565095
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 20:49 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Trezeguet, Del Piero, Thuram, Buffon, Emerson en niet te vergeten Fabio Capello.. .
Del Piero kan amper nog lopen, Trezeguet kan alleen scoren als het team goed speelt nou dat is ook niks.
pi_21565145
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 20:50 schreef VoreG het volgende:

[..]

Del Piero kan amper nog lopen, Trezeguet kan alleen scoren als het team goed speelt nou dat is ook niks.
Vooral Juventus onderschatten, lekker realistisch ook. .
-
pi_21565183
Del Piero is pas 29 trouwens, .
-
pi_21565242
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 20:53 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Vooral Juventus onderschatten, lekker realistisch ook. .
Ik onderschat ze niet .
pi_21565807
Zware loting imo, maar wel te doen!
pi_21565836
Mmmmmm mooie poule kwa namen klote poule om in door te gaan. Iedereen wint (waarschijnlijk) wel van Maccabi, dus zal het om de onderlinge wedstrijden tussen Juve, Bayern en Ajax moeten gaan, en ik vrees dat we daarin 3e gaan worden.
Houd van een lijntje.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 21:46:13 #68
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_21566355
Als iedereen eerlijk is is het wel duidelijk dat het tussen Bayern en Juve gaat om de 1e plaats.
En als één van die twee pech heeft en Ajax geluk heeft is er wel een kans.

Bayern is mischien net iets sterker, maar het scheelt niet zo heel veel vind ik. Zou mischien een gelijkspel of een kleine overwinning mogelijk zijn. Vooral ook omdat het Duitse spel Ajax wel ligt volgens mij. Tegen Juventus mag je trots zijn op een gelijkspel.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_21566497
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 19:46 schreef superjoden het volgende:
Ajax start komende zaterdag met de kaartverkoop voor de drie thuiswedstrijden in de eerste ronde van de UEFA Champions League. In eerste instantie biedt Ajax een passe-partout aan voor de drie duels. Later volgt kaartverkoop voor de afzonderlijke wedstrijden.
Passe-partouts zullen aanmerkelijk goedkoper zijn dan de totale prijs van de kaarten voor de drie afzonderlijke thuiswedstrijden. Ajax heeft, evenals voorgaande jaren, de prijzen voor de drie thuiswedstrijden gekoppeld aan de sterkte van de tegenstanders. Bij de verkoop van de kaarten hebben vaste seizoenkaarthouders voorrang, gevolgd door leden van de Supporters Vereniging Ajax, gevolgd door houders van een Ajax-Clubkaart. Seizoenkaarthouders hebben bovendien 10% korting op de aanschaf van een passe-partout op hun eigen plek.

Waar heb je dit vandaan? Ajax.nl staat nog niks.
pi_21568715
Juve is best sterk hoor. Daar mag je heel blij mee zijn als je daar gelijk tegen speelt want dan heb je een punt gewonnen en zij 2 verloren. Als Ajax tegen Juve aantreedt zoals in de HCE dan kunnen ze beter het circus team op laten draven . Die foutjes tegen NAC mag je tegen Juve of Makkaai absoluut niet maken.
pi_21570885
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 21:53 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Waar heb je dit vandaan? Ajax.nl staat nog niks.
http://www.ajax.nl/show/id=1322/contentid=36316
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 00:55:25 #72
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21571046
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 00:46 schreef Dizzee het volgende:

http://www.ajax.nl/show/id=1322/contentid=36316
Ik ga proberen ook wat kaarten te regelen voor mijzelf en eventuele vrienden (als ik die nog heb ) voor een paar CL-wedstrijden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 08:29:19 #73
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21573077
quote:
Litmanen keert in winter terug bij Europese subtop

Jari Litmanen is bezig met een comeback. Nadat hij in zijn periode bij Liverpool en Ajax veel geblesseerd was, maar toch nog vaak zijn magistrale voetbalkwaliteiten liet zien, is hij nu op de weg terug. De Fin heeft is al enkele maanden blessurevrij en dat is een goed teken voor de spelverdeler.

Litmanen – de man die Ajax midden jaren ’90 naar de grote successen leidde – verlengde daarom zijn contract bij het Finse FC Lahti met een half seizoen. Hij kon deze zomer rekenen op de belangstelling van Europese subtoppers. Toch koos hij ervoor om eerst goed te herstellen van zijn blessures en wedstrijdritme op de doen. “Ik heb goede hoop weer op mijn oude niveau te komen."

De 33-jarige Litmanen zal in de winterstop opzoek gaan naar een nieuwe club in de een grotere Europese competitie van Finland. “Ik heb nog steeds ambities. Door de blessures heb ik het gevoel gehad dat ik heel wat seizoenen voetbal heb gemist. Die wil ik nog spelen en ik ga in de winter opzoek naar een club.”
Bron, het immer betrouwbare Voetbalzone
pi_21573277
26/8/2004 - Litmanen maakt seizoen af in Finland
(Van onze verslaggever RvN)

Jari Litmanen heeft vandaag in een interview met de Finse zender YLE laten weten het seizoen af te maken bij FC Lahti. Hij had bij zijn transfer van Ajax naar de Finse club op laten nemen dat hij in de zomer indien gewenst weer zou kunnen vertrekken naar het buitenland. Hij gaf aan enkele mogelijkheden te hebben gehad, maar besloten hebben het seizoen (dat in Finland afloopt in november) af te maken in eigen land. Belangrijk in die beslissing was dat zij herstel van een blessure de afgelopen jaren erg lang heeft geduurd waardoor hij niet heeft kunnen terugkeren in topvorm. Hij hoopt zich nu in de tweede seizoenshelft te concentreren op zijn terugkeer op niveau en de kwalificatieduels met Finland. Hij heeft nog steeds ambities om in de winter een nieuwe club te vinden in het buitenland.

Bron: Ajax Netwerk
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 09:40:34 #75
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_21573559
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 00:55 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik ga proberen ook wat kaarten te regelen voor mijzelf en eventuele vrienden (als ik die nog heb ) voor een paar CL-wedstrijden.
eerste ronde moet dat te doen zijn. Ook met supportersclubkaarten. Dan moet je wel meteen 's ochtends waneer die verkoop begint, bij de sigarenboer staan.
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')