Voor waarschijnlijk 15 Miljoenquote:Op maandag 30 augustus 2004 18:31 schreef Haspel33 het volgende:
Vanavond op AT5 dat Z.I. zo goed als weg is.
Als ze Tevez als vervanger kunnen halen vind ik het best zoniet dat gaan ze er alleen maar op achteruit. (aangezien de andere spitsen minder zijn.)quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:48 schreef Haspel33 het volgende:
Nee. Het is de bevrijding voor Ajax van een stinkende rotte appel. Voor 15 miljoen koopt de koper een valse gemene onhandelbare ontembare kat in een zak, een tijdbom.
Wat een onzin al deze verhalen zeg. Niemand van ons 'kent' Zlatan. We zien hoe hij is op het veld en we zien hoe hij is tegen journalisten. Knap dat je hem zo goed kunt beoordelen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:48 schreef Haspel33 het volgende:
Nee. Het is de bevrijding voor Ajax van een stinkende rotte appel. Voor 15 miljoen koopt de koper een valse gemene onhandelbare ontembare kat in een zak, een tijdbom.
Dus ga je erop achteruit.quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Tevez kun je op deze korte termijn echt niet meer halen hoor...
Dromen staat vrij, maar als het met Rosales al kantje boord wordt, kan Tevez al helemaal niet. Zou ook niet weten waar dat gerucht vandaan komt, waarschijnlijk van hier.quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Tevez kun je op deze korte termijn echt niet meer halen hoor...
Daar heb je zeker voor een gedeelte gelijk in , al kan dat teamspel pas ontstaan met goede buitenspelers. (niets Soetaars, de Mul etc en een echte spelverdeler.)quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:54 schreef Haspel33 het volgende:
Dat Tevez verhaal lijkt me niet waar. En we gewoon er qua teamspel alleen maar op vooruit. Wat ik Zlatan gisteren weer voor belachelijk dingen heb zien doen uit onmogelijke hoeken, terwijl ie die bal gewoon moet afleggen, daar wordt ik dus persoonlijk niet goed van elke keer. Al zetten ze Babel erin, de combinatie's voorin zullen weer terugkomen zonder de Zweed met oogkleppen.
tja als als, utrecht heeft hun counter tactiek gewoon erg goed gespeeld. De voorhoede was gewoon zwak.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Lul niet, ze hebben echt legio aan kansen gehad.. Als er daar een paar van ingegaan waren had je gewoon met 4-1 of 5-1 gewonnen. Dat ze niet scoren is het enige probleem. Die fout(en) van Heitinga waar een goal uit kwam kun je het hele team ook niet kwalijk nemen. Dat de verdediging niet altijd even sterk staat oke, maar gezien het overwicht van Ajax de hele wedstrijd had dit een makkie moeten zijn. Utrecht heeft vrijwel niets kunnen laten zien, op wat gecounter na.
Zlatan had gister toch weer een goede combinatie met Sonck, alleen die vond het nodig meteen te schieten waardoor de bal een kilometer naast ging.quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:54 schreef Haspel33 het volgende:
Dat Tevez verhaal lijkt me niet waar. En we gewoon er qua teamspel alleen maar op vooruit. Wat ik Zlatan gisteren weer voor belachelijk dingen heb zien doen uit onmogelijke hoeken, terwijl ie die bal gewoon moet afleggen, daar wordt ik dus persoonlijk niet goed van elke keer. Al zetten ze Babel erin, de combinatie's voorin zullen weer terugkomen zonder de Zweed met oogkleppen.
Die gaat weg.quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:31 schreef JaWi het volgende:
Hoe zit het nu met Zlatan?
Het zal toch nietquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:06 schreef Leshy het volgende:
En op 15 september komt'ie terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |