VdV geblesseerd en Galasek ook.quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:19 schreef Nyluzzz het volgende:
Is Heitinga al het hele seizoen aanvoerder of was hij dat zaterdag voor het eerst? Het was me in elk geval nog niet opgevallen en toevallog zat ik er laatst aan te denken dat hij aanvoerder zou moeten worden omdat hij daar de man voor is.
Klopt, ik snap ook niet dat ze een SQD hier houden maar Pasanen laten gaanquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:24 schreef Leshy het volgende:
Op dit moment zou ik het in het geheel niet erg vinden als we Pasanen nog hadden lopen, eigenlijk
Het is algemeen bekend dat Ajax zonder Ibrahimovic aanvallend een stuk minder voorstelt. Dat Ajax Ibrahimovic kwijt zou willen is dus geklets.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:25 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar in dit geval vraag ik me dat af. Ik heb ook het gevoel dat ze er bij Ajax niet al te rouwig om zijn als hij zou vertrekken, en daarom de vraagprijs flink verlagen (waarbij 15 miljoen wel érg laag is)
Toch zou ik het erg waarderen als we Kone erbij krijgenquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:35 schreef twi het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat Ajax zonder Ibrahimovic aanvallend een stuk minder voorstelt. Dat Ajax Ibrahimovic kwijt zou willen is dus geklets.
Mja, Pasanen was een beetje te lief, vocaal niet aanwezig genoeg. Maar ik heb hem tenminste wel regelmatig prima wedstrijden zien verdedigen, ook in de CL.quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:31 schreef VoreG het volgende:
Klopt, ik snap ook niet dat ze een SQD hier houden maar Pasanen laten gaan....
Mja, dan mag Ronald K. of Louis van G. vanmiddag wel even de telefoon oppakkenquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:39 schreef VoreG het volgende:
Toch zou ik het erg waarderen als we Kone erbij krijgen
Ik ben al blij dat Rosales nog is gekomen, Kone zou leuk zijn maar alleen als Zlatan vertrektquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:48 schreef Leshy het volgende:
Mja, dan mag Ronald K. of Louis van G. vanmiddag wel even de telefoon oppakken
Met name tegen de ploegen uit Milan was 'ie erg sterk inderdaadquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:48 schreef Leshy het volgende:
Mja, Pasanen was een beetje te lief, vocaal niet aanwezig genoeg. Maar ik heb hem tenminste wel regelmatig prima wedstrijden zien verdedigen, ook in de CL.
Ja vooral in de 93ste minuut van de kwartfinalequote:Op maandag 30 augustus 2004 15:16 schreef twi het volgende:
[..]
Met name tegen de ploegen uit Milan was 'ie erg sterk inderdaad
Dat was Chivu die uitgleed, had Pasanen weinig mee te maken.quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja vooral in de 93ste minuut van de kwartfinale
Dit is de eerste keer dat er gemeld wordt dat Ajax Tevez volgt, maar zou het geen verzinsel van een fan zijn die Tevez gewoon graag bij Ajax ziet voetballen?quote:Ajax zo goed als akkoord met Juve over Zlatan
Zlatan Ibrahimovic gaat Ajax definitief verlaten: mochten de Amsterdammers niet voor morgenavond 24:00 akkoord raken, dan zal hij volgend seizoen naar de Serie A vertrekken. Ajax heeft geen problemen met een snel vertrek van de spits, want dan zullen zij Carlos Tevez of Arouna Koné als vervanger halen.
Vorige week vloog de Zweed al naar Turijn om te praten met de Italianen. Persoonlijk had hij toen al een akkoord, maar de clubs moesten er nog uitkomen. Ondanks dat alle partijen alles stellig ontkennen, zal een transfer een feit worden. Het is echter nog niet duidelijk of Ibrahimovic dit seizoen of het volgend seizoen naar Juve verhuist.
De technische aanvaller kende deze zomer een stormachtige ontwikkeling. Waar in zijn eerste twee seizoenen Ajax zijn talent er niet goed uitkwam, liet hij afgelopen seizoen en vooral deze zomer op het EK zien hoe goed hij is. Door zijn gedrag is hij echter niet geliefd bij iedereen, zelfs niet bij sommige bij Ajax-aanhangers.
Vervangers staan al klaar. Tevez staat bovenaan het lijstje. Met het geld dat de transfer van Ibrahimovic opbrengt, lijkt Ajax de Argentijnse spits te kunnen betalen. Bovendien lijkt Ajax' nieuwe aankoop Mauro Damian Rosales een goed woordje kunnen doen bij de goalgetter.
Mocht Ajax Tevez niet halen, dan is Koné een alternatief. De spits van Roda JC werd zaterdagavond al bekeken door trainer Ronald Koeman.
Oh dan was het bij dat andere doelpunt van Schevschenkoquote:Op maandag 30 augustus 2004 15:25 schreef Leshy het volgende:
[..]
Dat was Chivu die uitgleed, had Pasanen weinig mee te maken.
Heb niet veel van hem gezien, maar Tevez lijkt me niet echt een Ajax spits: hij lijkt mij meer het type bonkige killer. Zou wel eens Sonck verhaal kunnen worden. En Kone mag van mij lekker bij Roda blijven.........quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:33 schreef RedGuy het volgende:
Het is wel voetbalzone, maar toch..
[..]
Dit is de eerste keer dat er gemeld wordt dat Ajax Tevez volgt, maar zou het geen verzinsel van een fan zijn die Tevez gewoon graag bij Ajax ziet voetballen?
Mja goed, tegen welke verdediger heeft Shevchenko nou niet gescoord zo onderhand?quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh dan was het bij dat andere doelpunt van Schevschenko
weet niet zeker of dit al gepost is, maar goedquote:Argentijnse rechtsbuiten voor Ajax
AMSTERDAM - Ajax heeft zich versterkt met de Argentijnse voetbalinternational Mauro Damian Rosales. De 23-jarige rechtsbuiten heeft een contract getekend voor vier jaar. Dat maakte de landskampioen uit Amsterdam maandag bekend. Rosales komt over van Newell's Old Boys.
Ajax moet nog wel haast maken met enkele formaliteiten, anders kan de club geen beroep doen op Rosales voor de Champions League. De deadline voor internationale transfers is 31 augustus.
Trainer Ronald Koeman toonde zich verheugd met de nieuwe aanwinst: "We zijn blij dat we de rechtsbuiten hebben gevonden die we zochten." Rosales was de afgelopen weken actief op de Spelen in Athene, waar hij met het Argentijnse elftal goud veroverde.
Ajax was al langer op zoek naar een echte rechterspits. Deze zomer was international Andy van der Meyde nog in beeld en vorig seizoen probeerde de club de Nigeriaan Kale Uche over te nemen van het Poolse Wisla Krakow.
Het duurt nog even voordat Rosales zich voegt bij de selectie van Koeman. Hij is opgeroepen voor het elftal dat komende zaterdag in Lima tegen Peru een kwalificatieduel voor het wereldkampioenschap in 2006 speelt.
Volgens mij is dit eigenhandig bij elkaar geraapt.quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:33 schreef RedGuy het volgende:
Het is wel voetbalzone, maar toch..
[..]
Dit is de eerste keer dat er gemeld wordt dat Ajax Tevez volgt, maar zou het geen verzinsel van een fan zijn die Tevez gewoon graag bij Ajax ziet voetballen?
Ja tuurlijk, kutrecht was duidelijk de betere ploeg.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Doe jij je Ajax-bril ff af joh hee....
In zekere zin wel ja. Ze deden precies waar ze goed in zijn, Ajax deed precies niets goed (ok, overdreven maar goed). Als Ajax zo goed was hadden ze er zeker 2 meer moeten maken, maar zoveel kansen hebben ze echt niet gehad hoor.quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:10 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, kutrecht was duidelijk de betere ploeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |