abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21638853
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 14:19 schreef Nyluzzz het volgende:
Is Heitinga al het hele seizoen aanvoerder of was hij dat zaterdag voor het eerst? Het was me in elk geval nog niet opgevallen en toevallog zat ik er laatst aan te denken dat hij aanvoerder zou moeten worden omdat hij daar de man voor is.
VdV geblesseerd en Galasek ook.
3de man dus. .
-
pi_21638966
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 14:24 schreef Leshy het volgende:
Op dit moment zou ik het in het geheel niet erg vinden als we Pasanen nog hadden lopen, eigenlijk
Klopt, ik snap ook niet dat ze een SQD hier houden maar Pasanen laten gaan ....
  maandag 30 augustus 2004 @ 14:35:21 #253
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21639049
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 13:25 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Dat is zeker waar, maar in dit geval vraag ik me dat af. Ik heb ook het gevoel dat ze er bij Ajax niet al te rouwig om zijn als hij zou vertrekken, en daarom de vraagprijs flink verlagen (waarbij 15 miljoen wel érg laag is)
Het is algemeen bekend dat Ajax zonder Ibrahimovic aanvallend een stuk minder voorstelt. Dat Ajax Ibrahimovic kwijt zou willen is dus geklets.
pi_21639146
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 14:35 schreef twi het volgende:

[..]

Het is algemeen bekend dat Ajax zonder Ibrahimovic aanvallend een stuk minder voorstelt. Dat Ajax Ibrahimovic kwijt zou willen is dus geklets.
Toch zou ik het erg waarderen als we Kone erbij krijgen
  maandag 30 augustus 2004 @ 14:48:11 #255
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_21639348
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 14:31 schreef VoreG het volgende:
Klopt, ik snap ook niet dat ze een SQD hier houden maar Pasanen laten gaan ....
Mja, Pasanen was een beetje te lief, vocaal niet aanwezig genoeg. Maar ik heb hem tenminste wel regelmatig prima wedstrijden zien verdedigen, ook in de CL.
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 14:39 schreef VoreG het volgende:
Toch zou ik het erg waarderen als we Kone erbij krijgen
Mja, dan mag Ronald K. of Louis van G. vanmiddag wel even de telefoon oppakken
pi_21639697
Ajax gister was wel matig, maar hadden alsnog moeten winnen en Heitinga dacht: ik ben aanvoerder dus ik mag alles fout doen
pi_21639734
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 14:48 schreef Leshy het volgende:

Mja, dan mag Ronald K. of Louis van G. vanmiddag wel even de telefoon oppakken
Ik ben al blij dat Rosales nog is gekomen, Kone zou leuk zijn maar alleen als Zlatan vertrekt
  maandag 30 augustus 2004 @ 15:15:30 #258
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_21639961
idd was pasanen iig constanter dan Escude. Zelfs bogarde had ik een betere oplossing gevonden .

Kone mag van mij komen, Zlatan weg of niet, een brede (goeie) selectie is gewoon een vereiste als je op 3 fronten mee wil doen. Dat zag je aan vorig seizoen, op een gegeven moment was er gewoon bijna niemand fit meer.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 30 augustus 2004 @ 15:16:22 #259
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21639987
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 14:48 schreef Leshy het volgende:
Mja, Pasanen was een beetje te lief, vocaal niet aanwezig genoeg. Maar ik heb hem tenminste wel regelmatig prima wedstrijden zien verdedigen, ook in de CL.
Met name tegen de ploegen uit Milan was 'ie erg sterk inderdaad
pi_21640134
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 15:16 schreef twi het volgende:

[..]

Met name tegen de ploegen uit Milan was 'ie erg sterk inderdaad
Ja vooral in de 93ste minuut van de kwartfinale
Houd van een lijntje.
  maandag 30 augustus 2004 @ 15:25:46 #261
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_21640231
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 15:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja vooral in de 93ste minuut van de kwartfinale
Dat was Chivu die uitgleed, had Pasanen weinig mee te maken.
pi_21640351
Die Rosales, wordt dat nou echt wat? In dat geval zou 3 mln natuurlijk wel een koopje zijn. Ik vond em nogal middelmatig tijdens de OS, maar meer heb ik em eerlijk gezegd ook niet gezien.
  maandag 30 augustus 2004 @ 15:33:12 #263
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21640414
Het is wel voetbalzone, maar toch..
quote:
Ajax zo goed als akkoord met Juve over Zlatan

Zlatan Ibrahimovic gaat Ajax definitief verlaten: mochten de Amsterdammers niet voor morgenavond 24:00 akkoord raken, dan zal hij volgend seizoen naar de Serie A vertrekken. Ajax heeft geen problemen met een snel vertrek van de spits, want dan zullen zij Carlos Tevez of Arouna Koné als vervanger halen.

Vorige week vloog de Zweed al naar Turijn om te praten met de Italianen. Persoonlijk had hij toen al een akkoord, maar de clubs moesten er nog uitkomen. Ondanks dat alle partijen alles stellig ontkennen, zal een transfer een feit worden. Het is echter nog niet duidelijk of Ibrahimovic dit seizoen of het volgend seizoen naar Juve verhuist.

De technische aanvaller kende deze zomer een stormachtige ontwikkeling. Waar in zijn eerste twee seizoenen Ajax zijn talent er niet goed uitkwam, liet hij afgelopen seizoen en vooral deze zomer op het EK zien hoe goed hij is. Door zijn gedrag is hij echter niet geliefd bij iedereen, zelfs niet bij sommige bij Ajax-aanhangers.

Vervangers staan al klaar. Tevez staat bovenaan het lijstje. Met het geld dat de transfer van Ibrahimovic opbrengt, lijkt Ajax de Argentijnse spits te kunnen betalen. Bovendien lijkt Ajax' nieuwe aankoop Mauro Damian Rosales een goed woordje kunnen doen bij de goalgetter.

Mocht Ajax Tevez niet halen, dan is Koné een alternatief. De spits van Roda JC werd zaterdagavond al bekeken door trainer Ronald Koeman.
Dit is de eerste keer dat er gemeld wordt dat Ajax Tevez volgt, maar zou het geen verzinsel van een fan zijn die Tevez gewoon graag bij Ajax ziet voetballen?
The Most Incredible, Baby
pi_21640456
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 15:25 schreef Leshy het volgende:

[..]

Dat was Chivu die uitgleed, had Pasanen weinig mee te maken.
Oh dan was het bij dat andere doelpunt van Schevschenko
Houd van een lijntje.
pi_21640503
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 15:33 schreef RedGuy het volgende:
[..]

Dit is de eerste keer dat er gemeld wordt dat Ajax Tevez volgt, maar zou het geen verzinsel van een fan zijn die Tevez gewoon graag bij Ajax ziet voetballen?
Heb niet veel van hem gezien, maar Tevez lijkt me niet echt een Ajax spits: hij lijkt mij meer het type bonkige killer. Zou wel eens Sonck verhaal kunnen worden. En Kone mag van mij lekker bij Roda blijven.........
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 30 augustus 2004 @ 15:38:57 #266
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_21640521
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 15:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh dan was het bij dat andere doelpunt van Schevschenko
Mja goed, tegen welke verdediger heeft Shevchenko nou niet gescoord zo onderhand?
pi_21640561
Zlatan gaat niet weg, en zeker niet naar Juve ivm CL...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_21640690
Naar Juve? Lijkt me sterk, volgend seizoen zal hij wel weggaan daarentegen.
  maandag 30 augustus 2004 @ 15:47:36 #269
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_21640693
quote:
Argentijnse rechtsbuiten voor Ajax
AMSTERDAM - Ajax heeft zich versterkt met de Argentijnse voetbalinternational Mauro Damian Rosales. De 23-jarige rechtsbuiten heeft een contract getekend voor vier jaar. Dat maakte de landskampioen uit Amsterdam maandag bekend. Rosales komt over van Newell's Old Boys.

Ajax moet nog wel haast maken met enkele formaliteiten, anders kan de club geen beroep doen op Rosales voor de Champions League. De deadline voor internationale transfers is 31 augustus.

Trainer Ronald Koeman toonde zich verheugd met de nieuwe aanwinst: "We zijn blij dat we de rechtsbuiten hebben gevonden die we zochten." Rosales was de afgelopen weken actief op de Spelen in Athene, waar hij met het Argentijnse elftal goud veroverde.

Ajax was al langer op zoek naar een echte rechterspits. Deze zomer was international Andy van der Meyde nog in beeld en vorig seizoen probeerde de club de Nigeriaan Kale Uche over te nemen van het Poolse Wisla Krakow.

Het duurt nog even voordat Rosales zich voegt bij de selectie van Koeman. Hij is opgeroepen voor het elftal dat komende zaterdag in Lima tegen Peru een kwalificatieduel voor het wereldkampioenschap in 2006 speelt.
weet niet zeker of dit al gepost is, maar goed
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_21640764
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 15:33 schreef RedGuy het volgende:
[..]

Volgens mij is dit eigenhandig bij elkaar geraapt.
That's all folks!
pi_21641057
Ik ben blij dat Ajax Rosales heeft gehaald, want dat verhaal begon wat lang te duren. Ik heb hem nog maar 1 wedstrijd zien spelen, dus ik kan nog weinig over hem oordelen.
pi_21641106
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Doe jij je Ajax-bril ff af joh hee....
Ja tuurlijk, kutrecht was duidelijk de betere ploeg.
pi_21641538
Pasanen mensen zien hem nu graag terug. Pasanen had zeker in de verdediging gepast want met De Jong of SQD in het centrum blijf je gewoon kwetsbaar. Pasanen was dan misschien niet de snelste maar in de lucht was hij zowel aanvallend als verdedigend toch zeker wel een goede. Ach en voor de opbouw had hij die ballen ook bij Heitinga in kunnen leveren. Pasanen
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  maandag 30 augustus 2004 @ 17:08:24 #274
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_21641920
Pasanen

Type niet lullen, maar ballen.
  maandag 30 augustus 2004 @ 17:20:45 #275
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_21642156
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 16:10 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, kutrecht was duidelijk de betere ploeg.
In zekere zin wel ja. Ze deden precies waar ze goed in zijn, Ajax deed precies niets goed (ok, overdreven maar goed). Als Ajax zo goed was hadden ze er zeker 2 meer moeten maken, maar zoveel kansen hebben ze echt niet gehad hoor.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')