Nu het fenomeen Tevez nog.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Rosales lijkt me een prima aankoop.
dat gevoel heb ik ookquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:44 schreef Suijk het volgende:
Ik ken hem niet, ben nog een beetje wantrouwig, na eerdere aankopen eerlijk gezegd.
Veel slechter dan van der Meijde zal die niet kunnen zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:45 schreef S-Two het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik ook![]()
Bij voorbaat al. Te klein, te slecht in het onthouden van z'n verdedigende taken.quote:Op maandag 30 augustus 2004 09:20 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Het Nigel de Jong experiment is mislukt?
Die wil natuurlijk nu wel naar Ajax nu z'n "gouden" maatje daar heeft getekend,quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:44 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Nu het fenomeen Tevez nog.![]()
Ik heb geen idee,quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Die twee schijnen toch niet echt bepaald beste vriendjes te zijn?
Aldus Ajax.netwerk.toquote:30/8/2004 - Ajax contracteert Mauro Rosales onder voorbehoud
(Van onze verslaggever P.)
BRON: Voetbal International
De kogel is door de kerk: de 23-jarige Mauro Damian Rosales is Ajacied, hetzij onder voorbehoud. Ajax is erin geslaagd de Olympisch kampioen van het Argentijnse Newell's Old Boys los te weken. Rosales, voor wie naar verluidt vijf miljoen euro is betaald, komt in aanmerking voor de rechtsbuitenpositie en zal tekenen voor een periode van vier jaar.
Het is desondanks onzeker of 'Maurito' speelgerechtigd zal zijn voor de Champions League of überhaupt Ajacied zal worden. Ook al zijn de clubs en de speler het eens, de nodige formaliteiten (werkvergunning e.d.) moeten nog geregeld worden voor het sluiten van de inschrijvingstermijn voor spelers voor de Champions League: aanstaande woensdag om 12.00. Dat is ook het voorbehoud dat Ajax heeft gemaakt. Uit het bericht van de officiële site blijkt dat als de formaliteiten niet in orde komen en Rosales dus niet speelgerechtigd is voor de Champions League, de transfer niet doorgaat.
Lul niet, ze hebben echt legio aan kansen gehad.. Als er daar een paar van ingegaan waren had je gewoon met 4-1 of 5-1 gewonnen. Dat ze niet scoren is het enige probleem. Die fout(en) van Heitinga waar een goal uit kwam kun je het hele team ook niet kwalijk nemen. Dat de verdediging niet altijd even sterk staat oke, maar gezien het overwicht van Ajax de hele wedstrijd had dit een makkie moeten zijn. Utrecht heeft vrijwel niets kunnen laten zien, op wat gecounter na.quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
welke wedstrijd heb jij gezien?
Yep dat ving ik ook op, denk dat ie wel weg is danquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:07 schreef RedGuy het volgende:
Wat zei Hugo nou in Studio Voetbal, vraagt Ajax maar 15 miljoen voor Zlatan?
Dat is zeker waar, maar in dit geval vraag ik me dat af. Ik heb ook het gevoel dat ze er bij Ajax niet al te rouwig om zijn als hij zou vertrekken, en daarom de vraagprijs flink verlagen (waarbij 15 miljoen wel érg laag is)quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:21 schreef twi het volgende:
Hugo lult wel vaker uit z'n nek
Doe jij je Ajax-bril ff af joh hee....quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Lul niet, ze hebben echt legio aan kansen gehad.. Als er daar een paar van ingegaan waren had je gewoon met 4-1 of 5-1 gewonnen. Dat ze niet scoren is het enige probleem. Die fout(en) van Heitinga waar een goal uit kwam kun je het hele team ook niet kwalijk nemen. Dat de verdediging niet altijd even sterk staat oke, maar gezien het overwicht van Ajax de hele wedstrijd had dit een makkie moeten zijn. Utrecht heeft vrijwel niets kunnen laten zien, op wat gecounter na.
Die schijnt z'n contract niet te willen verlengen omdat hij vind dat hij geen eerlijke kans krijgtquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Het lijkt me met de komst van Rosales goed dat de Ridder wordt verhuurd. Hij moet nu gewoon aan voetballen toekomen.
Zaterdag voor het eerst, hiervoor was het Van der Vaart (Twente) en wat daarna was weet ik niet meer....quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:19 schreef Nyluzzz het volgende:
Is Heitinga al het hele seizoen aanvoerder of was hij dat zaterdag voor het eerst? Het was me in elk geval nog niet opgevallen en toevallog zat ik er laatst aan te denken dat hij aanvoerder zou moeten worden omdat hij daar de man voor is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |