Natuurlijk , alleen wordt dan de prijs helaas wat hoger (want die n-gage wil ik ook gewoon kwijt)quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:37 schreef mordradead het volgende:
ngage spellen ook los te koop?
We wachten af, zonder spellen komt de n-gage op 40 euri. Helaas wil ik dan wel eerst van de spellen af.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:04 schreef Tain het volgende:
welke spellen wil mordra dan heb ik misschien intresse in die ngage
Ik heb helaas alles weg gegooit behalve het zakje en de reepjes zelf. Komt door de rommel die rond slingert. En ik wou een nieuwe pc kopen (wat er niet van is gekomen)quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:34 schreef _Flash_ het volgende:
Ik heb wel intresse in die 512. Hoe lang zit er nog garantie op? (Heb je de bon nog?)
Ik bied alvast 40 euro.
ddr 400 is precies het zelfde als pc3200quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:47 schreef YoshiBignose het volgende:
is ddr400 hetzelfde als pc3200? ik bied 45
dat word 5,50.... als het met tain niet doorgaat weet ik misschien nog wel iemand.... binnenkort spreek ik hem wel weerquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:54 schreef Madnessy het volgende:
Maassluis
maar de post komt overal![]()
die spelletjes en het geheugen is geen probleem om te verzenden (max 78 cent)
alleen die telefoon
Is goedquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:55 schreef mordradead het volgende:
[..]
dat word 5,50.... als het met tain niet doorgaat weet ik misschien nog wel iemand.... binnenkort spreek ik hem wel weer
Ik zal voordat ik het reepje verzend deze zelf testen. Mocht hij niet werken kan je hem uiterraad terug sturenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:56 schreef _Flash_ het volgende:
Hmm ik bied 50 euro, mits je kan garanderen dat het reepje in orde is en dat ik hem evt terug kan sturen mocht ie niet werken.
ik wacht nog even op tain.... als het met hem doorgaat dan koop ik hem, als het niet doorgaat moet ik even kijken of die andere jongen nog een ngage wil..... maar ik neem hem iig welquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:59 schreef Madnessy het volgende:
[..]
Is goed
Voorlopig staat genoteerd :
YoshiBignose 512Mb ddr400 : 45 euro
Tain : Nokia n-gage + 3 games : 70 euro (voorlopig bod)
Mordradead : Tombraiderr : 10 euro (voorlopig bod ?)
Dus het spel neem je zeker weten ?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:04 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik wacht nog even op tain.... als het met hem doorgaat dan koop ik hem, als het niet doorgaat moet ik even kijken of die andere jongen nog een ngage wil..... maar ik neem hem iig wel
Ik wacht tot zaterdag 24:00 met het geheugen (wel zo eerlijk voor je)quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:14 schreef _Flash_ het volgende:
Bij deze 50 euro dus
Ik ben alleen straks na half 7 of 7 uur afwezig tot zaterdag. Dus mocht je mijn bod nu al accepteren moet je het maar ff melden dan heb je vanavond je geld al (mits rabo internet)
Anders wil ik je vragen te wachten met besluiten tot zaterdag, dan heb ik nog kans om eventuele anderen te overbieden
Geeft niet , zoals ik had genoteerd (en zoals je al aangaf) het was een voorlopig bod.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:55 schreef Tain het volgende:
Mijn bod moet ik helaas annuleren, succes met de verkoop
Er zitten wat krassen op de frontjes. Als je de frontjes zou vervangen (zijn te koop bij belcompany) is de telefoon gewoon als nieuwquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:40 schreef remcheese het volgende:
Ik ben op zich wel geiintesseerd in die ngage (evt met een paar games) maar vraag me af wat de lichte beschadiging is ?
Helemaal correct. (gewoon richting hoek van holland blijven rijden tot de rontondesquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:57 schreef hifonics het volgende:
ik wil die tombraider hebben
15 euro
leg maassluis nie tussen rdam en hoek v holland?
dan ken ik hem misschien zondag ofzo effe komen halenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:24 schreef Madnessy het volgende:
[..]
Helemaal correct. (gewoon richting hoek van holland blijven rijden tot de rontondes)
Nah ligt er aan waar je moet zijn in maassluisquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:49 schreef hifonics het volgende:
[..]
dan ken ik hem misschien zondag ofzo effe komen halen
is toch vlakbij rdam
en is het nie rotonde
ik werk wel tot 5quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:52 schreef Madnessy het volgende:
[..]
Nah ligt er aan waar je moet zijn in maassluis
je hebt namelijk 2 afritten : maassluis en maassluis west.
je kan ook tot maandag wachten, dan moet ik toch in rotterdam zijn. Moet je alleen even naar rotterdam centraal komen.
zolang je maar van tomb afblijftquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:58 schreef remcheese het volgende:
wil je mij dan ALS je de games los verkoopt voor de ngage+fifa zelf noteren, wil ik ZELFS tonite wel langsrijden![]()
ik zit tot 17:15 op school dus ik zal er minimaal 17:40 zoiets zijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:53 schreef hifonics het volgende:
[..]
ik werk wel tot 5
hoelaat ben je er dan
Okay ik noteer je voor de n-gage , 50 euri ?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:58 schreef remcheese het volgende:
wil je mij dan ALS je de games los verkoopt voor de ngage+fifa zelf noteren, wil ik ZELFS tonite wel langsrijden![]()
waar zit je op school danquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 16:28 schreef Madnessy het volgende:
[..]
ik zit tot 17:15 op school dus ik zal er minimaal 17:40 zoiets zijn
ik zit momenteel op de stolwijk straatquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 16:38 schreef hifonics het volgende:
[..]
waar zit je op school dan
misschien ken ik dan langsrijden ( is wat makkelijker )
wilhelminaplein? acedemiaplein? dijkzigt? centraal? blaak?
heeft die oude ngage ook bleutooth ( weet misschien iemand met interesse)
okquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 16:34 schreef Madnessy het volgende:
[..]
Okay ik noteer je voor de n-gage , 50 euri ?
Voorlopig staat genoteerd :
YoshiBignose : 512Mb ddr400 : 55 euro
Hifonics : Tombraider : 15 euro
PeeJie_ : 256Mb ddr pc2100 ecc : 25 euro
Remcheese : Nokia n-gage + Fifa 2004 : 50(?) euro
want?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:11 schreef Brammie1 het volgende:
Heb je die videospeler wel eens uitgeprobeerd van de n-gage?
nee daar had ik de behoefte niet aan. ik weet trouwens niet eens welke formaten er kunnen worden afgespeeld.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:11 schreef Brammie1 het volgende:
Heb je die videospeler wel eens uitgeprobeerd van de n-gage?
tot morgen 24:00 kan er op alles worden geboden. Zondag krijgen de winnaars een e-mail van me (zorg wel dat in je profiel/userinfo je werkende e-mail staat). Zodra ik de betalingen binnen heb (ik kan dit per dag bekijken) ga ik per post versturen, je kan natuurlijk ook langs komen om de spullen op te halen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:21 schreef Brammie1 het volgende:
Tot wanneer kan men nog bieden op alles? Ook tot morgenavond 24:00?
Daar koop je een nieuwe voor.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:44 schreef Brammie1 het volgende:
¤70 voor de N-Gage incl. verzenden
Fifa mag je van mij aan iemand anders verkopen.
Die 118 is inc. gamesquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:59 schreef Brammie1 het volgende:
waar?
ik kan 'm alleen voor >¤75 vinden op marktplaats + ¤118 voor een nieuwe
jep die paar euro cent maakt mij niets uitquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:37 schreef YoshiBignose het volgende:
die 55 was wel incl. hé?
je krijgt gewoon fifa er gratis bijquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:44 schreef Brammie1 het volgende:
¤70 voor de N-Gage incl. verzenden
Fifa mag je van mij aan iemand anders verkopen.
Maar goed, nogmaals 80 eurie met die games.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:07 schreef Madnessy het volgende:
[..]
je krijgt gewoon fifa er gratis bij![]()
Voorlopig hou ik het wel bij Brammie1quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar goed, nogmaals 80 eurie met die games.
Eenmaal andermaal....
Daar moet je de verzendkosten nog vanaf trekken he. Ik kom 'm halenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:13 schreef Madnessy het volgende:
[..]
Voorlopig hou ik het wel bij Brammie1
Tja en iedereen heeft van de blizzard installer gehoord, dus die zal hij snel doorverkopenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:25 schreef Brammie1 het volgende:
Nu heeft 'ie 65 voor n-gage + Fifa en 15 voor tombraider = ¤80 en nog 1 of 2 game's om ook nog eens te verkopen.
chlamydia at planet punt nlquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:47 schreef Madnessy het volgende:
swets : jep je heb um
blzinstappquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja en iedereen heeft van de blizzard installer gehoord, dus die zal hij snel doorverkopen
Maar goed, dan biedt ik 70 EX verzend kosten
U heeft e-mailquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
chlamydia at planet punt nl
Wanneer ben je eigenlijk nou op centraal of bij me school ?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:57 schreef hifonics het volgende:
ik wil die tombraider hebben
15 euro
leg maassluis nie tussen rdam en hoek v holland?
?quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:57 schreef W4 het volgende:
Via mail begrijp ik van de TS dat n-Gage verkocht is ...
Wel een b-tje jammer dat dat uit het topic niet op te maken valt ...
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:47 schreef Madnessy het volgende:
swets : jep je heb um
ik zit nog te wachten op de persoon die het geheugen voor me zou testenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:20 schreef r44b het volgende:
lol hij zou checken of het werkt deal is rond wacht alleen nog op die gegevens en zijn bankrekening ook wel makkelijk ;-)
quote:Op woensdag 1 september 2004 09:13 schreef hifonics het volgende:
ik trek me bod terug voor tombraider
ben nu ashen aan het spelen
werkt het nog een beetje met gps ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:39 schreef Swetsenegger het volgende:
De n-gage doet het prima trouwens!
Ik heb de software nog niet. Die krijg ik over twee weken (gratis).quote:Op woensdag 1 september 2004 19:01 schreef Madnessy het volgende:
[..]
werkt het nog een beetje met gps ?
Of je leest de rest van het topicquote:Op woensdag 1 september 2004 22:24 schreef Prosac het volgende:
Wat is de schade op de Ngage?
evt wil ik de 80 euro inclusief alle games betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |