abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 augustus 2004 @ 15:07:24 #1
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_21557516
quote:
Bron Nu.nl
Rockband aangeklaagd voor dumpen poep op toeristen

Uitgegeven: 26 augustus 2004 14:47

CHICAGO - De Amerikaanse rockgroep Dave Matthews Band is betrokken bij een stinkend zaakje. Een chauffeur van de band zou op een brug in Chicago de toilettank van de tourbus hebben geleegd bovenop een rondvaartboot. De Amerikaanse staat Illinois heeft de band aangeklaagd, aldus de Chicago Tribune donderdag.

Bijna honderd toeristen kregen de meer dan 350 kilo menselijk afval op hun hoofd. Vijf mensen zijn voor onderzoek naar het ziekenhuis gebracht. De poep die niet op de toeristen is beland, kwam in de rivier terecht.

De staat Illinois heeft 70.000 dollar (58.000 euro) schadevergoeding geëist van de Dave Matthews Band, die zich profileert als politiek geëngageerd en milieubewust. De band wordt aangeklaagd voor milieuvervuiling en bedreiging voor de volksgezondheid.
350 kilo ?!?.... hoelang hebben ze die stront zitten te bewaren ?!?
Ik heb wel flink moeten lachen over dit bericht, qua publiciteitsstunt is deze zeker geslaagd.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 15:08:47 #2
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_21557546
eigenlijk te goor voor woorden, maar ik moest lachen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 26 augustus 2004 @ 15:09:23 #3
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_21557556
grappig nieuws. een typisch geval van toffe ellende voor schuldige_omstanders.
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
pi_21557557
Sjonge, idd. 350 kilo!?!?!!?!!!?!!!?!?!?

Bah, poep zit werkelijk *barstensvol* met bacterieen, dat wil je echt op geen enkele manier binnen krijgen...
  donderdag 26 augustus 2004 @ 15:10:54 #5
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_21557581
Hoe zou de aanklacht luiden?
pi_21557867
Oh, ik heb nog wat te zeiken over die crappy journalisten van tegenwoordig.

"De band wordt aangeklaagd voor milieuvervuiling en bedreiging voor de volksgezondheid. "

Het is 'bedreiging van de volksgezondheid'

Maar ach, je mag van een journalist natuurlijk niet verwachten dat hij beter is in taal dan een programmeur.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 15:25:44 #7
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_21557910
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 15:23 schreef RetepV het volgende:
Oh, ik heb nog wat te zeiken over die crappy journalisten van tegenwoordig.

"De band wordt aangeklaagd voor milieuvervuiling en bedreiging voor de volksgezondheid. "

Het is 'bedreiging van de volksgezondheid'

Maar ach, je mag van een journalist natuurlijk niet verwachten dat hij beter is in taal dan een programmeur.
grapjas
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
pi_21557925
Is het nummer "poep op je hoofd" misschien ook van hun?

"Zal ik jou es ff lekker in je bek schijten, bek schijten, bek schijten?"
"Of heb je soms ook poep op je hoofd?"
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_21557956
LOL de bestuurder van die boot zit op een ander forum waar ik ook zit Hij heeft foto's gepost als bewijs

Maar das alweer een week of 2 geleden.. raar dat het nu pas hier in het nieuws komt
pi_21558062
Misschien de titel van dit topic even aanpassen naar "Dave Matthews Band heeft schijt aan fans"
Ik kwam, Ik zag en kneep er tussenuit
pi_21558116
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 15:28 schreef E_Motion het volgende:
LOL de bestuurder van die boot zit op een ander forum waar ik ook zit Hij heeft foto's gepost als bewijs

Maar das alweer een week of 2 geleden.. raar dat het nu pas hier in het nieuws komt
Linkje!!!!
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  donderdag 26 augustus 2004 @ 15:37:07 #12
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_21558172
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 15:26 schreef Deetch het volgende:
Is het nummer "poep op je hoofd" misschien ook van hun?

"Of heb je soms ook poep op je hoofd?"
Ik moest ook aan dit nummer denken toen ik het artikel las.
quote:

Heb je toevallig een link naar diet foto's.
pi_21558384
quote:
Er stond zoiets op Something Awful, geen idee dat het celebrity-shit was.
pi_21558438
Nummer is van de Raggende Manne....
pi_21558448
Gewoon gestoord, stelletje mongolen...
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_21558495
Zie sig.
pi_21558657
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 15:48 schreef CeeJee het volgende:

[..]

Er stond zoiets op Something Awful, geen idee dat het celebrity-shit was.
Dat forum bedoel ik ook

Ik zal ff kijken of ik het topic nog kan vindne (heb geen search capabilities daar, kost $10 extra )

Have fun

Dit is het eerste topic, er volgden meerdere, allemaal in het publieke deel van de forums, dus de rest mogen jullie zelf zoeken

[ Bericht 14% gewijzigd door E_Motion op 26-08-2004 16:06:27 ]
  donderdag 26 augustus 2004 @ 17:53:07 #18
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_21561457

Today was one of the worst days I've ever had at work. Allow me to explain.

I work as deck crew for a sightseeing boat company in Chicago that does architecture tours on the river downtown. (....) We're puttering down the river, we turn north at the junction and proceed, as we do on every tour, beneath the Kinzie Street bridge. Now, the bridges all have grated decking. You can look up and see the sky through them. In the Captain's pre-tour safety announcements it's usually mentioned one should not look up with your mouth open in wonder, since a car might go by and you might get an unpleasant "Taste of Chicago" ha ha ha. (....)
I'm relaxed in the pilot house with a crossword (since during the rides themselves I just sit while the people get their tour from the volunteer docent, and the crossword kept me awake) when I hear this splattering noise, like a heavy rain, and a few scattered yelps. I get up, go outside, and look out over the passengers seated on the deck.

The passengers on the left side are all wet, and appear horrified. Something behind the boat is raining through the bridge into the river. (.......) Then I notice the passengers appear a lot more horrified than that.

"Oh my god!"
"It got in my mouth!"
"It's urine!"

The smell hits me. It's old urine.

Ah, shit.

I look up onto the bridge and see a black coach bus, like the kinds old ladies take group vacations on, disappearing past the buildings. They had gone over the bridge, and being ignorant fucks probably decided they could skip a pisstank pumpout by just opening it into the river, through the bridge. Talk about the wrong place at the wrong time.

I said to the captain, "Turn the boat around. Now."

Now, being the assigned deck crew on this ride, I have to handle this. The captain has to drive. Needless to say, I'm not entirely sure how to handle 60 people who all need to be sanitized and given antibiotic shots at once. We train to handle people falling into the water, heat stroke, shit like that, not a torrential downpour of human waste beneath Kinzie street.

All I can do at this point is hold my breath and give away every paper towel and work rag on the boat, and wait until I have a clear idea of exactly what to tell them as a whole. Some passengers are of course visibly distressed. Women have hair matted to their face, peoples clothing is sticking to them, babies are crying. I'm close to being sick all over the deck, and really worried that someone else is going to, because I know as soon as someone does it's just going to be a domino wave of barfing that will sweep across the boat like a sickly sweet stomach shockwave.

Link

.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 18:09:05 #19
101754 Jaal
Verhaal van Jaal
pi_21561783
Is dit niet een of andere hoax?

Oeps! Lees nu pas de bron van het nieuwsbericht, is www.nu.nl, da's toch aardig te vertrouwen dacht ik ...
"My mother, she don’t love me. She said she wish she was raped by somebody else" - Borat
  donderdag 26 augustus 2004 @ 18:10:24 #20
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_21561813
dat hey mangs
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
  donderdag 26 augustus 2004 @ 18:58:41 #21
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_21562734
.
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 20:36:03 #22
80021 Huta
Kung Fu Cavia
pi_21585787
Ranzig verhaal, maar het blijven superartiesten..
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 20:49:19 #23
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_21586152
SMERIG!

Ik zou die lui gewoon ook een taakstraf erbij geven...Laat ze maar puttjesschepper zijn voor 3 maanden ofzo.
I will permit no man to narrow and degrade my soul by making me hate him ...
"I never did give anybody hell. I just told them the truth and they thought it was hell." - Harry Truman
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')