350 kilo ?!?.... hoelang hebben ze die stront zitten te bewaren ?!?quote:Bron Nu.nl
Rockband aangeklaagd voor dumpen poep op toeristen
Uitgegeven: 26 augustus 2004 14:47
CHICAGO - De Amerikaanse rockgroep Dave Matthews Band is betrokken bij een stinkend zaakje. Een chauffeur van de band zou op een brug in Chicago de toilettank van de tourbus hebben geleegd bovenop een rondvaartboot. De Amerikaanse staat Illinois heeft de band aangeklaagd, aldus de Chicago Tribune donderdag.
Bijna honderd toeristen kregen de meer dan 350 kilo menselijk afval op hun hoofd. Vijf mensen zijn voor onderzoek naar het ziekenhuis gebracht. De poep die niet op de toeristen is beland, kwam in de rivier terecht.
De staat Illinois heeft 70.000 dollar (58.000 euro) schadevergoeding geëist van de Dave Matthews Band, die zich profileert als politiek geëngageerd en milieubewust. De band wordt aangeklaagd voor milieuvervuiling en bedreiging voor de volksgezondheid.
grapjasquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:23 schreef RetepV het volgende:
Oh, ik heb nog wat te zeiken over die crappy journalisten van tegenwoordig.
"De band wordt aangeklaagd voor milieuvervuiling en bedreiging voor de volksgezondheid. "
Het is 'bedreiging van de volksgezondheid'
Maar ach, je mag van een journalist natuurlijk niet verwachten dat hij beter is in taal dan een programmeur.
Linkje!!!!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:28 schreef E_Motion het volgende:
LOL de bestuurder van die boot zit op een ander forum waar ik ook zitHij heeft foto's gepost als bewijs
![]()
Maar das alweer een week of 2 geleden.. raar dat het nu pas hier in het nieuws komt
Ik moest ook aan dit nummer denken toen ik het artikel las.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:26 schreef Deetch het volgende:
Is het nummer "poep op je hoofd" misschien ook van hun?
"Zal ik jou es ff lekker in je bek schijten, bek schijten, bek schijten?"
"Zal ik jou es ff lekker in je bek schijten, bek schijten, bek schijten?"
"Of heb je soms ook poep op je hoofd?"
Heb je toevallig een link naar diet foto's.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:28 schreef E_Motion het volgende:
LOL de bestuurder van die boot zit op een ander forum waar ik ook zitHij heeft foto's gepost als bewijs
![]()
Maar das alweer een week of 2 geleden.. raar dat het nu pas hier in het nieuws komt
Er stond zoiets op Something Awful, geen idee dat het celebrity-shit was.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:28 schreef E_Motion het volgende:
![]()
Dat forum bedoel ik ookquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:48 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Er stond zoiets op Something Awful, geen idee dat het celebrity-shit was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |