Ik denk dat we hier beter niet meer op kunnen reageren. Dit klinkt als 1 of andere kut-kloon.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:18 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Ik maak me gewoon niet zo veel zorgen, het komt wel weer goed, en anders maar niet.
Nou niet dusquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:28 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier beter niet meer op kunnen reageren. Dit klinkt als 1 of andere kut-kloon.
Ja zou ik wel doen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:55 schreef martinuhhh het volgende:
Fotootje posten of..?
Zou ik ook gewoon naar een andere piercer kunnen gaan? Ik vond die man waar ik nu ben geweest een beetje eng :').quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:02 schreef pure_pleasure_seeker het volgende:
Valt nu nog wel mee zo te zien maar bij mij was het in het begin ook zo. Laat je piercing er wel in zitten tot je bij je piercer bent geweest!!
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:03 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Zou ik ook gewoon naar een andere piercer kunnen gaan? Ik vond die man waar ik nu ben geweest een beetje eng.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:07 schreef ZixS het volgende:
martinuhh, sorry dat ik het zeg maar je bent een doos
Kan je eens een totaalplaatje plaatsen want het lijkt erop dat jou piercing wel erg ver naar voren is gezet. De kans op uitgroeien is dan heel erg groot aanwezig.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:00 schreef martinuhhh het volgende:
hoppaaaaaaa
[afbeelding]
En? Ga ik nu dood?
Ik denk niet dat het pus is. Ik heb bij mijn tong en navelpiercing ook "wit spul" gehad wat eraan hing (ja, het klinkt goor), maar dat is niet meer dan normaal. Het was gewoon dood vlees, dat laat vanzelf losquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:01 schreef Lolalala het volgende:
getver, wat is dat witte?
Er staat wel een foto in mijn fotoboek maar ik weet niet of je het daar echt op kan zien. Kan nu geen andere foto maken, batterijen leegquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:19 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Kan je eens een totaalplaatje plaatsen want het lijkt erop dat jou piercing wel erg ver naar voren is gezet. De kans op uitgroeien is dan heel erg groot aanwezig.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:09 schreef Lolalala het volgende:
[..]Zegt iemand die een piercing in zijn derde tepel wil
Ik snap niet dat je naar een iemand gaat die notabene een gat in je gaat prikken terwijl je hem eng vindt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:03 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Zou ik ook gewoon naar een andere piercer kunnen gaan? Ik vond die man waar ik nu ben geweest een beetje eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |