quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:51 schreef SynXteR het volgende:
edit: ik zie nu ineens dat ik dubbel heb geinvite....
bedanktquote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
flubub
ChillyWilly
BiGTASTY
Beertje27
Dulk
stinkie
ray_nl
hebben van mij een invite gekregen
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
flubub
ChillyWilly
BiGTASTY
Beertje27
Dulk
stinkie
ray_nl
hebben van mij een invite gekregen
je kan altijd de gmail notifier gebruikenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:46 schreef Sport_Life het volgende:
en ff vraagje, ik zie dat het mogelijk is om Gmail in MSN te gebruiken, maar dan is het zeker niet mogelijk om een melding te krijgen als er nieuwe berichten zijn of wel?
He, waarom sta ik nog steeds niet op die lijst ?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:12 schreef Djeez het volgende:
Mag ik me hier aanmelden voor op het lijstje ? Adres is Djeez@home.nl
Je kan natuurlijk ook gewoon jezelf invitten he.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:01 schreef Quarks het volgende:
Als de lijst "op" is mag je dan op de lijst voor een tweede account?
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:04 schreef SynXteR het volgende:
Sport_Life verklapte reactie ik heb een invite naar jou toe gestuurt:D
Lijkt mij ook, juist omdat niet iedereen zomaar zelf kan registreren maakt het dat mensen het graag willen hebben.. en het is leuk om invites te versturen enzo.. goede marketing.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:39 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Dat invite systeem heeft inmiddels volgens mij niets met beta te maken, maar meer met marketing. Kan ik me in vergissen natuurlijk.
Zie lijst, en ik sta op de vierde plekquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:50 schreef marcom2 het volgende:
ik heb nog 8 invites, wie moet ik sturen?
http://toolbar.google.com/gmail-helper/ als je windows 2000 of xp draaitquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:59 schreef Sport_Life het volgende:
Damn wat is Gmail handig zeg!!.
Alleen dus jammer dat je geen venster krijgt als je nieuwe mail hebt zoals bij hotmail....
Heb je al de invite gestuurd die ik terug kreeg van prmnsquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:02 schreef Smart-Einstein het volgende:
Waar kan ik me op het lijstje laten zetten jongens? (w_kuipers [at] msn.com)
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:02 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
http://toolbar.google.com/gmail-helper/ als je windows 2000 of xp draait
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |