De andere rechterkant; links dusquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ja gmail is enorm snel en hele fijne snelle en vooral handige interface (beter dan outlook bv)
anyway, de rode invite link staat nu rechtsonder (onder het menu) ipv bovenaan
Ik heb 6 invites om weg te geven, is de lijst hierboven up to date?
Heb je aan 1 gig niet genoeg?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:01 schreef Quarks het volgende:
Als de lijst "op" is mag je dan op de lijst voor een tweede account?
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:01 schreef ElisaB het volgende:
Done:Twisted.Nerve
... hebben een invite ontvangen
Jeuj ik heb em ! alleen nog geen invites gekregen om weg te geven maar thnx a million!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
flubub
ChillyWilly
BiGTASTY
Beertje27
Dulk
stinkie
ray_nl
hebben van mij een invite gekregen
Waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
Heb je aan 1 gig niet genoeg?
Jaaa dankjewel!!!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:33 schreef Remzz het volgende:
Dramslag, Rodie83 en MrLazy
Hebben een invite
Dat invite systeem heeft inmiddels volgens mij niets met beta te maken, maar meer met marketing. Kan ik me in vergissen natuurlijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:34 schreef Sport_Life het volgende:
Volgens mij heeft Gmail de betafase bijna overleefd en gaat het niet lang duren voordat het systeem zonder invites gaat werken?.
Het zal ook wel marketing zijn idd.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:39 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Dat invite systeem heeft inmiddels volgens mij niets met beta te maken, maar meer met marketing. Kan ik me in vergissen natuurlijk.
kloptquote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:46 schreef Sport_Life het volgende:
en ff vraagje, ik zie dat het mogelijk is om Gmail in MSN te gebruiken, maar dan is het zeker niet mogelijk om een melding te krijgen als er nieuwe berichten zijn of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |