ja precies eigenlijk wel jammer dat is zo'n jongen toch niet nodig om maar is een uitspraak te doen. Bij psv deed die het ook steedsquote:Op zondag 16 januari 2005 10:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Die laatste op Robben was er ook geen. Robben krijgt trouwens wel goed de schijn tegen met dat vallen van hem.
Er was toch belangstelling voor Defoe? Misschien anticipeert Jol daar nu op met Mido.quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:51 schreef MaxPower het volgende:
Er spelen grotere toppers dan Mido bij Tottenham hoor... Defoe en Kanoute schat ik hoger in. Robbie Keane misschien ook nog wel.
Martin Jol heeft eerder aangegeven dat iedere topclub in zijn ogen vier gelijkwaardige topspitsen dient te hebben, want door blessures en schorsingen miste hij bijvoorbeeld tegen Everton twee van de drie spitsen, dus een vierde is wel bruikbaar...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:26 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Er was toch belangstelling voor Defoe? Misschien anticipeert Jol daar nu op met Mido.
Dan is Mido voor de opvulling de meest geschikte speler.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:12 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Martin Jol heeft eerder aangegeven dat iedere topclub in zijn ogen vier gelijkwaardige topspitsen dient te hebben, want door blessures en schorsingen miste hij bijvoorbeeld tegen Everton twee van de drie spitsen, dus een vierde is wel bruikbaar...
Ja vind het ook raar... had liever Kezman zien komen! Mido is gelukkig alleen gehuurd tot het einde van die seizoenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan is Mido voor de opvulling de meest geschikte speler.![]()
Mido is nog niet rond, toch??? Maar Mateja Kezman zou inderdaad beter zijn, maar die zou alleen overkomen van Chelsea als Jermain Defoe de omgekeerde weg volgde en dat heb ik toch liever niet...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:19 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ja vind het ook raar... had liever Kezman zien komen! Mido is gelukkig alleen gehuurd tot het einde van die seizoen
Dat is dus het bericht waar ik op doelde, kon het me alleen niet meer herinnerenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:56 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Mido is nog niet rond, toch??? Maar Mateja Kezman zou inderdaad beter zijn, maar die zou alleen overkomen van Chelsea als Jermain Defoe de omgekeerde weg volgde en dat heb ik toch liever niet...
Ik ben benieuwd of Martin Jol hem aankan, zou mooi zijn...quote:Mido op huurbasis van AS Roma naar Spurs
Ahmed Hossam verhuist op huurbasis naar Tottenham Hotspur, zo heeft sportdirecteur Frank Arnesen volgens de Egyptenaar Frank Arnesen tegen hem verzekerd. De afgelopen dagen maakte Spurs zelf al bekend dat het in onderhandeling was met AS Roma, de club waar de spits onder contract staat.
Een definitieve overgang aan het eind van het seizoen wordt niet uitgesloten. "Ik heb met Arnesen gepraat en hij heeft mij verzekerd dat in naar Tottenham verhuis", zegt de 21-jarige voormalig Ajacied. "Ik weet dat ik de laatste jaren mijn reputatie niet veel eer heb aangedaan. Tijd om daar wat aan te veranderen."
"Ik ken Fredi Kanoute en Noureddine Naybet al van de Afriaanse duels, zij zullen mij zeker helpen om te wennen in Engeland", zegt Mido. "Dit is een geweldige kans en ik zal het professioneel proberen aan te maken. Ik denk niet dat ik zal falen bij de Spurs, iets wat ik bij andere clubs wel gedaan heb."
Ook Martin Jol is enthousiast over Mido. "Hij is in potentie een van de beste jonge spelers in Europa. Ik denk dat hij bij ons, mits hij op de juiste manier wordt behandeld, geweldig kan slagen." Mido is het daar mee eens: "Ik wilde altijd al in de Premier League spelen. Nu krijg ik de kans, die wil ik pakken ook!"
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=16914
Mido is geen topper.quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
Wees blij dat je zo'n topper kan contracteren!
quote:**Excelsior heeft met Tottenham Hotspur
een akkoord bereikt over de transfer
van Mounir El Hamdaoui.De spits (20),
die drie dagen op proef is geweest bij
de club van coach Martin Jol,moet zelf
nog met de Londense club onderhandelen.
El Hamdaoui heeft bij Excelsior nog een
contract tot eind volgend seizoen.
Laat maar komen... hij zou toch nooit een kans hebben gekregen als ie bij excelsior (feyenoord) was geblevenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:05 schreef Loohcs het volgende:
Nu hebben ze ook al een akkoord met Excelsior over El Hamdaoui, volgens teletekst.
[..]
quote:**Tottenham Hotspur heeft de selectie
versterkt met Radek Cerny.De voormalig
Tsjechisch international (30) wordt tot
2006 gehuurd van Slavia Praag,waar hij
sinds 1998 een vaste waarde was.
Zaterdag a.s. is het eerst nog FA-cup uit tegen WBA. Uit naar Bolton is dinsdag 1 februari.quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:34 schreef superjoden het volgende:
Zaterdag dus tegen Bolton dat hetzelfde puntenaantal heeft behaald. De verliezer zal voorlopig even pas op de plaats moeten maken m.b.t. het halen van europees voetbal.
ah je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 27 januari 2005 18:48 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Zaterdag a.s. is het eerst nog FA-cup uit tegen WBA. Uit naar Bolton is dinsdag 1 februari.
Twee grote talenten, THFC heeft zich goed versterkt deze transferperiode!quote:Tottenham plukt duo weg bij Nottingham
Andy Reid en Michael Dawson zijn op slag van het sluiten van de transfermarkt alsnog getransfereerd naar Tottenham Hotspur. Het duo komt over van Nottingham Forest en zouden samen rond de 12 miljoen gekost hebben.
De 22-jarige Reid, tevens Iers international, zag eerder een transfer naar Tottenham afketsen, maar drong er bij Forest op aan om hem toch te laten gaan. "Ik ben zeer blij dat de deal nu beklonken is", aldus Reid.
Michael Dawson is aanvoerder van Engeland Onder-21 en heeft volgens technisch directeur Frank Arnesen zowel "voetballende kwaliteiten als kwaliteiten als leider."
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=17121
Dat jij de drie spelers niet kent, zegt meer over jou dan over die spelers...quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:47 schreef yvette1982 het volgende:
Het jol effect is snel uitgewerkt. Gisteren weer verloren.
Tottenham heeft wel 3 nieuwe spelers erbij voor rond de 17 miljoen. Ik ken de spelers niet, en ik betwijfel dan ook of die gasten hun transfersom waard zijn.
Dat jij jezelf nog serieus neemt.quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:47 schreef yvette1982 het volgende:
Het jol effect is snel uitgewerkt. Gisteren weer verloren.
Tottenham heeft wel 3 nieuwe spelers erbij voor rond de 17 miljoen. Ik ken de spelers niet, en ik betwijfel dan ook of die gasten hun transfersom waard zijn.
En als Jol die UEFA-Cup ticket niet lukt te behalen moet hij er dan uit?quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:08 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
En dat het "Jol-effect" is uitgewerkt, boeit mij niet! Als ze aan het eind van de rit maar een UEFA Cup-ticket hebben! En dat komt vast goed...
Dat zou wel heel opportunistisch zijn.........quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:14 schreef gras het volgende:
[..]
En als Jol die UEFA-Cup ticket niet lukt te behalen moet hij er dan uit?
Tuurlijk. Gewoon laten zitten ookal wordt hij twaalfde. Op lange termijn kan Jol daar echt wat neerzetten. Heeft 'ie al bewezen natuurlijk bij andere clubs..quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:28 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat zou wel heel opportunistisch zijn.........
Nou ik durf wel een weddenschap af te sluiten dat ze het niet gaan redden.quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:08 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Dat jij de drie spelers niet kent, zegt meer over jou dan over die spelers...
En dat het "Jol-effect" is uitgewerkt, boeit mij niet! Als ze aan het eind van de rit maar een UEFA Cup-ticket hebben! En dat komt vast goed...
Hahahaha, ja vast! Ik ga niet in discussie met je, dat zou niet fair zijn...quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:07 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Nou ik durf wel een weddenschap af te sluiten dat ze het niet gaan redden.
En jij gaat mij zeker vertellen dat jij die spelers wel heel goed kent![]()
Zelf ben ik altijd goed op de hoogte en ik heb al zo vaak aangetoond dat ik meer weet dan jullie allemaal hier.
quote:Spurs/Baggies replay on MOTD
Gary Lineker presents live coverage of the FA Cup 4th round replay between Premiership rivals Tottenham and West Brom. The original tie at The Hawthorns finished 1-1 after a controversial penalty from England striker Jermain Defoe cancelled out Robert Earnshaw's early opener. Both sides are desperate for victory, with a home tie against Championship outfit Nottingham Forest awaiting the winners.
The White Hart Lane crowd will no doubt reserve a warm reception for former Arsenal stars Kanu and Kevin Campbell who are now on the Baggies' books. Both men have won the Cup before, as has Albion manager Bryan Robson who skippered Manchester United to three successes in his playing days. But Spurs have enjoyed some of the greatest moments of their proud history in this competition, and only Manchester United and Arsenal have won the Cup more times than Martin Jol's men.
Extra-time and maybe penalties will be required to determine a winner if the scores are level after 90 minutes.
Tottenham v West Brom Sat 12 Feb, 1725 GMT, BBC 1
ziet er mooi uitquote:Op woensdag 2 februari 2005 17:02 schreef superjoden het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
heb deze net opgehaald en ze zijn/zitten superrelaxt
dat jack is zeker relaxt.. levertijd is zo'n 2 weken als ze je order hebben ontvangen. ben zeer tevreden in ieder geval en kan je dit jack zeker aanraden.quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:12 schreef aldostuta het volgende:
Dat jack is tof. Misschien maar eens wat bestellen daar
Maar voor hoe lang?quote:Op zondag 6 februari 2005 16:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Inderdaad
In het begin zag ik niks in Mido , maar hij speelde echt fantastisch en gemotiveerd.
Volgens mij alleen met creditcard.quote:Op woensdag 9 februari 2005 15:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil ook een shirt kopen via http://ssl.spurs.co.uk/thfcstore/
Maar hoe werkt de betalingswijze ?
Moet je daar een apart pasje voor hebben of kun je dat gewoon kopen via je eigen bankpas ?
Ik geen ervaring in het dingen kopen via internet.
Jammerquote:Op woensdag 9 februari 2005 15:17 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Volgens mij alleen met creditcard.
En nog ff wat anders: El Hamdaoui heeft maandag zijn eerste goal gemaakt in de wedstrijd tegen de reserves van Leicester City. Ik vrees wel dat hij veel bij de reserves zijn wedstrijden zal moeten spelen met 4 goede spitsen voor zich.
betaling via creditcard etc. zodra je order bij de verzendbalie is aangekomen is de levertijd zo'n 2 weken voor verzendingen overseas.quote:Op woensdag 9 februari 2005 15:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil ook een shirt kopen via http://ssl.spurs.co.uk/thfcstore/
Maar hoe werkt de betalingswijze ?
Moet je daar een apart pasje voor hebben of kun je dat gewoon kopen via je eigen bankpas ?
Ik geen ervaring in het dingen kopen via internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |