abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 augustus 2001 @ 09:39:07 #1
2674 elfje!
Onrust stoker
pi_1505719
Van de ticket to love site:

"CHANTAL en FREEK vertrokken DOLGELUKKIG naar NEDERLAND. Nog geen WEEK later, zit CHANTAL met een GEBROKEN HART thuis. FREEK heeft haar gedumpt. Is hij zon BRUUT of was hun hele LOVEMATCH een SETUP?"

en ik maar denken dat ze in Nederland ook al een item waren.

pi_1505781
Damn...
Daarom ik van die programma's
Ja..ik wilde je wat vertellen..maar als ik dat vertel,dan ben ik wel uren aan het vertellen en dan denk je ook van vertel dit nou maar niet..dus vertel ik het ook maar niet..
  † In Memoriam † zaterdag 15 september 2001 @ 13:33:52 #3
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1642274
Er wordt waarschijnlijk méér 'up ge set' dan wij kunnen vermoeden. Het zijn ook eigenlijk geen échte Real-life soaps in feite. Het is meer een benadering van hoe het in het echte leven zou kúnnen gaan. En ook vast wel gaat.

In het geval van Freek zat er al vanaf het begin een luchtje aan. Ze kende hem al járen, maar ze hadden in feite niks. Ik vermoed dat de TTL-redactie aan ieder van de deelnemers wat vrienden en bekenden heeft gevraagd, om in geval van 'droogvallen' van het scenario daar een paar van te benaderen om mee te doen.

Waarschijnlijk klikte het vantevoren ook al niet voldoende, anders hadden ze vast allang een relatie gehad. Lijkt mij.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1642451
laten we het er op houden dat dat hele programma een grote mislukking was.
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
  zaterdag 15 september 2001 @ 22:04:11 #5
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1645777
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 14:01 schreef the_undertaker het volgende:
laten we het er op houden dat dat hele programma een grote mislukking was.
Speak for yourself
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')