Ja maar leer eens fatsoenlijk nederlands!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 03:39 schreef punkgirl het volgende:
ja, komop zeg.. het betekend het zelfde... en tis de bedoeling da je in je eigen woorden iets zegt!
somsquote:Op donderdag 26 augustus 2004 03:39 schreef Maanvis het volgende:
Turken zijn lief, en marokkanen ook!
ja.. da kan ook best! ik zeg niet alle "allochtonen" zijn hetzelfde.. maar alles wa je tegewoordig hoort betrekt wel een "allochtoon"!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 03:39 schreef Maanvis het volgende:
Turken zijn lief, en marokkanen ook!
FlyingFox??? zit die op t st lucas?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 03:41 schreef Maanvis het volgende:
Hey ben jij niet een klasgenootje van FlyingFox toevallig????
Tsss, waar gaat het heen met deze wereld?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 03:42 schreef Krush het volgende:
Ech wel ja!
Ik liep gister langs een groepje buitenlanders met een brandende peuk in me bek. Vraagt 1 van die gasten me zomaar om een vuurtje!
Dus ik schreeuwen JA DIE HEB IK NIET. Worden die gasten helemaal agressief joh. Schreeuwen en alles. Dus toen ben ik maar snel verder gelopen.
ja.. zo ongeveerquote:Op donderdag 26 augustus 2004 03:42 schreef Krush het volgende:
Ech wel ja!
Ik liep gister langs een groepje buitenlanders met een brandende peuk in me bek. Vraagt 1 van die gasten me zomaar om een vuurtje!
Dus ik schreeuwen JA DIE HEB IK NIET. Worden die gasten helemaal agressief joh. Schreeuwen en alles. Dus toen ben ik maar snel verder gelopen.
per ongelukquote:Op donderdag 26 augustus 2004 03:49 schreef Sportingboy het volgende:
hoort dit eigenlijk thuis bij ONZ?
Hey Punkgirl, weet je nog wat leuke turkengrapjes????quote:Op donderdag 26 augustus 2004 03:49 schreef Sportingboy het volgende:
hoort dit eigenlijk thuis bij ONZ?
Tja dat gaat je een ban opleveren, meid!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 03:50 schreef punkgirl het volgende:
[..]
per ongeluk![]()
Of die van die marokkaan en die scooterquote:Op donderdag 26 augustus 2004 03:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hey Punkgirl, weet je nog wat leuke turkengrapjes????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |