Als in kopen. Cheapass student.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Krijgen
kun je niet lezenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:01 schreef Aurelius het volgende:
En Daantje Nadine.![]()
Dine !quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:01 schreef Nadientje het volgende:
ik niet maar speciaal voor brown, surf, rens, karen, quin, en cho
en daantje![]()
volgend weekend naar I robot in rdam?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, dan ga ik wel niet naar The VillageNadine, je vond die Others ook niet tof zeker
Kunnen we niet door de weeks? 4/5 sept is mijn laatste weekend bij mijn ouders weer, dan begint het gewone leven weer.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:23 schreef kepler het volgende:
[..]
volgend weekend naar I robot in rdam?
is goed, spreken we zat wel afquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kunnen we niet door de weeks? 4/5 sept is mijn laatste weekend bij mijn ouders weer, dan begint het gewone leven weer.
Nee, die rover hoort ook bij onsquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:28 schreef Boomstam het volgende:
836 Gijsjes gaan bijna op vakantie, maar 1tje werd overvallen door een rover
die kon niet meer mee dus bleven er 835 Gijsjes over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, die rover hoort ook bij onsStruikrover Brown..
quote:Lottomiljonair geeft complete prijs weg
Uitgegeven: 25 augustus 2004 20:42
Laatst gewijzigd: 25 augustus 2004 20:43
DORTMUND - Een Duitse lottowinnaar heeft zijn complete prijs van 9,1 miljoen euro aan goede doelen gegeven. De man uit Dortmund verklaarde bang voor de plotselinge rijkdom te zijn.
Volgens de Duitse lotto gaat het om een uniek geval, meldde de Duitse televisie woensdag. Met hulp van de lotto-organisatie WestLotto richtte de winnaar een stichting voor sociale doeleinden op.
De Duitser was de eerste lottomiljonair van 2004 bij de trekkingen van WestLotto. De organisatie was tien weken lang op zoek naar de fortuinlijke man. Weliswaar wist de inwoner van Dortmund al op 3 januari dat hij had gewonnen, maar hij had besloten eerst eens alles rustig te overdenken.
quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 06:55 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nu ben je weer geil zeker![]()
Wat kost tie nu ? 2de hands ?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 07:04 schreef kepler het volgende:
vandaag Tapwave Zodiac halen![]()
Neah, ben al gedouched en aangekleed enzoquote:Op donderdag 26 augustus 2004 07:07 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ben je nu bezig ?
Die billenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 06:42 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:01 schreef Nadientje het volgende:
en daantje![]()
Mogguhquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:01 schreef Nadientje het volgende:
en daantje![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 08:07 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Dank je wel Nadine![]()
![]()
Nog twee dagen
En van jou ook!!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 08:20 schreef mr_Brown het volgende:
dine![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 08:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
En van jou ook!!![]()
................
Oh nee... ik vind je heel vervelend
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:00 schreef Notorious_Roy het volgende:games.fok.nl ... Het aftellen is begonnen!
He heeeeerlijk...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:00 schreef Notorious_Roy het volgende:games.fok.nl ... Het aftellen is begonnen!
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
Het is mensen warm maken op dit moment. Stukje voor stukje wordt alles duidelijkquote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
He heeeeerlijk...
Ik ben heeel benieuwd
Maar deze preview suckt..
Games.fok is er eerderquote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:42 schreef Zeus-Nexium het volgende:
FABLE COUNTDOWN : 1008 uur![]()
Ik weet het gijs... het wordt een geweldige site.. ik heb heel af en toe wel eens over Cho's schouder mee gekeken en het ziet er super uit...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is mensen warm maken op dit moment. Stukje voor stukje wordt alles duidelijk
wanneer ongeveer gijs?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Games.fok is er eerder
Datum?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Games.fok is er eerder
GIJIJIJIJIJIJSSSSSSSSquote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:42 schreef Zeus-Nexium het volgende:
FABLE COUNTDOWN : 1008 uur![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:44 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik weet het gijs... het wordt een geweldige site.. ik heb heel af en toe wel eens over Cho's schouder mee gekeken en het ziet er super uit...
Ik bookmark hem opzeker
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:44 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
wanneer ongeveer gijs?
Ben erg benieuwd![]()
Nog niet helemaal 100 % , we zitten met een hoogzwangere adminquote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:44 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Datum?
Eerst maar es zien dan.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Games.fok is er eerder
OMG ........ ZOOO lekkerquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:44 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik weet het gijs... het wordt een geweldige site.. ik heb heel af en toe wel eens over Cho's schouder mee gekeken
Wil ik niet wetenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:25 schreef Chocobo het volgende:
Drie nieuwe Fable movies(magics)
http://media.xbox.ign.com/media/016/016526/vids_1.html
[afbeelding]
ik heb honger nuquote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:20 schreef Chocobo het volgende:
Ik post hem gewoon nog eens
[afbeelding]
Alleen maar de startpage gijs... verder weet ik niets van die site....quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
DAMNNNNNNNN ..... wat LEKKER!!!!!!!!quote:
Ik weet niets van die site gijs..quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]! Da mag heulemaol nie!
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik weet niets van die site gijs..![]()
+ ik ben erg discreet![]()
Zwart gat van mequote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:47 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:51 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zwart gat van me![]()
Nog slechts 14 uur en 45 minuten werken
Billen doen me trouwens denken aan een exje van mequote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:22 schreef chibibo het volgende:
[afbeelding]
RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGHTquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:42 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Billen doen me trouwens denken aan een exje van me
Geloof je weer niet zeker?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:44 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGHT![]()
Foto's?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:45 schreef SailingAce het volgende:
Man man, je moest es weten wat er in die verpleegflats voor ranzige dingen gebeuren
Nog drie uur werkenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:51 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zwart gat van me![]()
Nog slechts 14 uur en 45 minuten werken
Hahahahaha ja dat geloof ik graagquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:45 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Geloof je weer niet zeker?
Man man, je moest es weten wat er in die verpleegflats voor ranzige dingen gebeuren
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:27 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Nog drie uur werken![]()
en ik hou ook van jou![]()
wat sucked deze dag hè.....quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:00 schreef silver-surfer het volgende:
*zucht*
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:27 schreef Chocobo het volgende:
Die fokdag sucked zeg
Vreselijkquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wat sucked deze dag hè.....
ik ookquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Vreselijk
Ik heb het ook nog eens fucking druk!!
Heerlijk hequote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik ookmet gamen
Wie?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:47 schreef Magneet het volgende:maar dadelijk is time team weer op tv
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik ookmet gamen
Ik denk dat hij de FOK! 5-jaar meeting bedoelt.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:31 schreef SailingAce het volgende:
Oh ja, die is ook binnenkort he?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:12 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de FOK! 5-jaar meeting bedoelt.
Ergens in september volgens mij. Er staat ergens een lijst met namen van gebruikers die zich hebben opgegeven, maar de meeste vond ik niet echt boeiend.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:14 schreef SailingAce het volgende:
Oh ja, die is ook binnenkort he?
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:16 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ergens in september volgens mij. Er staat ergens een lijst met namen van gebruikers die zich hebben opgegeven, maar de meeste vond ik niet echt boeiend.
Op ChOas na, natuurlijk.
Na, ik voel me ook niet zo gebonden met de users hier.. ja van GAM een aantal, misschien als er eeens een GAM meet zou komen ofzo dat ik wel kom.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:16 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ergens in september volgens mij. Er staat ergens een lijst met namen van gebruikers die zich hebben opgegeven, maar de meeste vond ik niet echt boeiend.
Op ChOas na, natuurlijk.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:23 schreef chibibo het volgende:
[..]
Sta jij ook op de lijst?
Zijn er ook meets waar jij niet heengaat?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:30 schreef Magneet het volgende:& Miranda
genoeg hoor, Laffer & static meet, OUD meets, ONZ meets e.d. ga ik echt niet naar toe. En anderen alleen als ik kan.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:33 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Zijn er ook meets waar jij niet heengaat?
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:37 schreef kepler het volgende:
Zodiac
wat een geil ding zeg
Als ze op OUD meets net zo praten als dat ze in de topics posten, zou ik er ook niet heen gaan.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:35 schreef Magneet het volgende:
genoeg hoor, Laffer & static meet, OUD meets, ONZ meets e.d. ga ik echt niet naar toe. En anderen alleen als ik kan.
Gaan ze een moskee tegenover je huis bouwen?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:49 schreef SailingAce het volgende:
Wat een kut land
Nee, hemelsbreed een kilometer staat er al een grote.. over een stinkstad gesproken.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:53 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Gaan ze een moskee tegenover je huis bouwen?
He klote...waar werkte hij?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:59 schreef SailingAce het volgende:
Maar hoor net dat mn zwager is ontslagen door bezuinigingen..
Gijsje 79?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:59 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Nee, hemelsbreed een kilometer staat er al een grote.. over een stinkstad gesproken.
Mja.. kennelijk ook veel bezuinigingen in gevangeniswezen .. klote voor m, weet waar ie nu voor staat.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijsje 79?
Maar damn, altijd kut ontslagen worden
Ja, dat dacht ik ookquote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:04 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Mja.. kennelijk ook veel bezuinigingen in gevangeniswezen .. klote voor m, weet waar ie nu voor staat.
Kromme was dat ik laatst nog iets las over dat ze juist meer bewakers nodig zouden hebben.
Gijsje79??? meen je niet!!!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:59 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Nee, hemelsbreed een kilometer staat er al een grote.. over een stinkstad gesproken.
Zuur.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:27 schreef Nadientje het volgende:
ik hoor net van sven dat de broer van een vriendin van vroeger meedeed op de olympische spelen... discuswerpen![]()
die heeft dus zeus zeker verslagen hier in nederland
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:00 schreef Aurelius het volgende:
Damn, net voor het eerst in 6 maanden tijd weer gesport.Meteen maar een jaarabo genomen. Ga ik tenminste vaak.
Hoiquote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:07 schreef O-Ren het volgende:
respect
![]()
Hmm, voor dat geld had je toch mooi 2 games kunnen halen.. sterker nog als de topgames uit komen ga je niet eens meer sportenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:00 schreef Aurelius het volgende:
Damn, net voor het eerst in 6 maanden tijd weer gesport.Meteen maar een jaarabo genomen. Ga ik tenminste vaak.
voor dat geld had hij iedree 2 maanden 3 topgames kunnen kopenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:26 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Hmm, voor dat geld had je toch mooi 2 games kunnen halen.. sterker nog als de topgames uit komen ga je niet eens meer sporten
Voor dat geld kan ik elke maand 1 game halen.:X Maar goed, ik moet echt afvallen en wat aan mijn conditie doen.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:26 schreef SailingAce het volgende:
Hmm, voor dat geld had je toch mooi 2 games kunnen halen.. sterker nog als de topgames uit komen ga je niet eens meer sporten
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:30 schreef CaptainMiller het volgende:
Zag net Jennifer de Jong en Ellen ten Damme tongzoenen
Dan ging ik elke dag.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:32 schreef CaptainMiller het volgende:
Ik wil in Moordrecht naar de sportschool
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:14 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik ben kapot maar heb wel een lekker gevoel! Ik was gaan spinnen, het was zwaar maar ik kon nog wel alles bijhouden.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:34 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
heerlijk!!!!
Wij gaan ook in het nieuwe seizoen spinning geven.
ZWETEN
dat kan alleen rutger smit zijn maar die heeft geen broers of zussen.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:27 schreef Nadientje het volgende:
ik hoor net van sven dat de broer van een vriendin van vroeger meedeed op de olympische spelen... discuswerpen![]()
die heeft dus zeus zeker verslagen hier in nederland
Lijkt me heerlijk. Alleen beetje ver.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:36 schreef O-Ren het volgende:
Dan komen jullie toch lekker bij mij sporten. Lijkt me onwijs gezellig!
Zeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuussssssss, breedgeschouderde vriend!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:37 schreef Zeus-Nexium het volgende:
dat kan alleen rutger smit zijn maar die heeft geen broers of zussen.
Verhaal klopt dus niet
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:37 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
dat kan alleen rutger smit zijn maar die heeft geen broers of zussen.
Verhaal klopt dus niet
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:43 schreef SailingAce het volgende:
[..]
he knapperd hoe is het met je?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:40 schreef Nero-Nexium het volgende:
[..]
![]()
![]()
Aureeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeliusquote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:40 schreef Aurelius het volgende:
En Nero ooooooooooooooooooooook.
Maar is het warm en zacht en kun je er 's nachts tegenaan kruipen?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:40 schreef kepler het volgende:
je kan er ook nog films mee kijken en mp3 luisteren
goed lieverd, en met jou, bijna op vakantie, héquote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:41 schreef O-Ren het volgende:
[..]
he knapperd hoe is het met je?![]()
Jaquote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:42 schreef Nero-Nexium het volgende:
[..]
goed lieverd, en met jou, bijna op vakantie, hé![]()
door heb ik jouw toch voor zaterdagquote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:41 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Maar is het warm en zacht en kun je er 's nachts tegenaan kruipen?
Ik ben warm en zacht!!!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:41 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Maar is het warm en zacht en kun je er 's nachts tegenaan kruipen?
Dat weet ik...en je hebt ook leuke knopjes.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:50 schreef O-Ren het volgende:
Ik ben warm en zacht!!!![]()
M-mag ik?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:50 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ik ben warm en zacht!!!![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:50 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Dat weet ik...en je hebt ook leuke knopjes.
Please Gijsquote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:49 schreef kepler het volgende:
door heb ik jouw toch voor zaterdag
Deuh, zonnebrand olie heb jij niet nodig.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:52 schreef mr_Brown het volgende:
inhoud toilettas
[afbeelding]
van O-Ren![]()
[afbeelding]
van mij![]()
zolang je niet op me gaat zitten valt dat ook wel mee denk ikquote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:52 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Please GijsIk breek je doormidden.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:52 schreef mr_Brown het volgende:
inhoud toilettas
[afbeelding]
van O-Ren![]()
[afbeelding]
van mij![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:53 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Deuh, zonnebrand olie heb jij niet nodig.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:58 schreef Aurelius het volgende:
Trouwens nog een goed recept gevonden vandaag voor de op zonvakantie vertrekkende Gijsjes.
Koop op Schiphol een fles Vodka.
Koop in Turkijke een watermeloen.
Boor er een gat in.
Giet met behulp van een trechter een week lang elke avond de vodka in de watermeloen tot deze verzadigd is ('s nachts wordt de vodka door het vruchtveel opgenomen).
Na een week opeten!
ik ben er blij meequote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:04 schreef Aurelius het volgende:
Gijs, in mijn tijd dronken studenten nog gewoon bier.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus Strol, Gijs, Cunt, Aurelius, Fuck-up, dat deed ik met mijn 16e alAlleen dan niet tot ie verzadigd was, maar gewoon een klein beetje
Studenten drinken ook bier, maar dat was ik ook niet toen ik 16 wasquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:11 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Gijs, in mijn tijd dronken studenten nog gewoon bier.
Op die leeftijd dronk ik me misselijk aan Tequillia slammersquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Studenten drinken ook bier, maar dat was ik ook niet toen ik 16 wasIk was Breezerslet
Als ik je niet meer spreek. Heel, heel, heel veel plezier gewenst! Jullie verdienen een mooie vakantie.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:16 schreef O-Ren het volgende:
schatjes ga jullie verlaten. Misschien nog tot morgen en anders.......
TOT OVER 11 DAGEN![]()
![]()
![]()
![]()
Thanx Roy....Gaat zeker lukkenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een heeeeel fijne vakantie Brown, O-Ren en Fiona
slurfer niet?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een heeeeel fijne vakantie Brown, O-Ren en Fiona
heel misscien morgen avond nog. gaan zaterdag om 05.30 uur vliegen dus wie weet!!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:19 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Als ik je niet meer spreek. Heel, heel, heel veel plezier gewenst! Jullie verdienen een mooie vakantie.![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:16 schreef O-Ren het volgende:
schatjes ga jullie verlaten. Misschien nog tot morgen en anders.......
TOT OVER 11 DAGEN![]()
![]()
![]()
![]()
Subtiel hequote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:19 schreef Aurelius het volgende:
[..]
slurfer niet?
WHOEHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tja, en dan kijk je een paar minuten naar die aapjes en vraag je jezelf af wat je daar voor grappigs over kan zeggen. Je weet even niets en gaat wat andere topics lezen in de hoop dat iemand anders al gepost heeft.
Weer enkele minuten later blijkt dat niet het geval te zijn en denk je, ik ga gewoon naar bed, we zien morgen wel verder. Maar ook dat schiet niet op natuurlijk, want dan staan die drie tyfus aapjes hier als topickill van de eeuw.
Je kan ze negeren en een compleet ander onderwerp aansnijden, maar dat vind ik dan weer niet sympathiek jegens Strolie...
Wat je voor dilemma's allemaal niet kan hebben zo om half 12 s avonds
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tja, en dan kijk je een paar minuten naar die aapjes en vraag je jezelf af wat je daar voor grappigs over kan zeggen. Je weet even niets en gaat wat andere topics lezen in de hoop dat iemand anders al gepost heeft.
Weer enkele minuten later blijkt dat niet het geval te zijn en denk je, ik ga gewoon naar bed, we zien morgen wel verder. Maar ook dat schiet niet op natuurlijk, want dan staan die drie tyfus aapjes hier als topickill van de eeuw.
Je kan ze negeren en een compleet ander onderwerp aansnijden, maar dat vind ik dan weer niet sympathiek jegens Strolie...
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:40 schreef Magneet het volgende:
[..]precies wat ik dacht alleen jij weet het leesbaar op het scherm te zetten
ROOYYYYYYYYYYYYYYYYquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
BROWWWWWWWWNIE !Heerlijk op vakantie bijna
![]()
Ik dacht hetzelfde!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:42 schreef mr_Brown het volgende:nee....... ik doe het niet..... dit inkoppen is te simpel
![]()
Merk je het verschil wel?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:43 schreef mr_Brown het volgende:
heeeeeeeeerlijk nog 1 daggie fokken en gamen werken en dan lekker niks doen![]()
In de vakantie krijgt ie er geen geld voorquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:44 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Merk je het verschil wel?Behalve dat je nu niet hoeft te forenzen om niks te doen.
Jawel, wij hebben iets dat va-kan-tie-da-gen heet. Krijg je gewoon doorbetaald.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
In de vakantie krijgt ie er geen geld voor
vrije dagen krijg je ook betaald hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In de vakantie krijgt ie er geen geld voor
trustuhquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:47 schreef Aurelius het volgende:
Slapen.
Tot morgen Gijsjes.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:46 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Jawel, wij hebben iets dat va-kan-tie-da-gen heet. Krijg je gewoon doorbetaald.
Stoned?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 08:25 schreef SailingAce het volgende:
Laatste dagie
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 08:08 schreef mr_Brown het volgende:
mogguh
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 08:41 schreef silver-surfer het volgende:
Morgeuuuuhhh
Laatste dag![]()
Gijsjes
HE HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERLIJKquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 08:25 schreef SailingAce het volgende:
Laatste dagie
Pardonquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 08:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
nog 3 uur en 15 minuten werken
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 08:44 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Pardon........ *slik*
Neeeeee toch
![]()
VUILE ..... VUILE .... VIEZE SMERIGE DIKKE RONDE COCKSUCKER!!!!!!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 08:47 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
om 12 uur begint mijn vakantie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee... geen ene hol...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:14 schreef mr_Brown het volgende:dan intereseerd het je toch niet joohhhhhhhhhh
(uit de Telegraaf van vandaag)quote:Bedrijven snakken naar beveiligers
Beveiligers zijn niet aan te slepen. De vraag naar beveiligingspersoneel is het afgelopen halfjaar bijna verdubbeld.
De explosieve vraag komt vooral van het bedrijfsleven, dat bewakers zoekt voor industrieterreinen en kantorencomplexen. Ook de luchthavens en de Nederlandse Spoorwegen zitten te springen om beveiligingspersoneel. Daarnaast ontstaan er veel vacatures doordat de overheid – met name politie en justitie – tegenwoordig allerhande taken afstoot.
Volgens Peter- Jan Cruiming, topman van de NationaleVacaturebank. nl, zijn het gouden tijden voor ondernemers die een beveiligingsbedrijf willen opzetten. „In de eerste helft van 2004 is de vraag met 95 procent toegenomen. Vooral in de randstad is de vraag enorm.” Gemakkelijk is het niet om aan bewakers te komen. Het aanbod daalde in hetzelfde halfjaar met 7 procent.
„Werd er vroeger ’s avonds en ’s nachts in een autootje gesurveilleerd op industrieterreinen, tegenwoordig vragen de bedrijven personeel om ’s nachts in het bedrijf de wacht te houden”, zegt Cruiming.
„Bovendien zijn receptionistes een uitstervende soort. Er staan steeds vaker beveiligers achter de entreebalie. En supermarkten huren tegenwoordig niet alleen voor de avonduren beveiligers in, die zijn er tegenwoordig de hele dag.”
Cruiming vervolgt: „De politie stoot steeds meer taken af omdat ze zich wil richten op haar kerntaken, zoals boeven vangen. Iemand die zijn vuilnisbak te vroeg buitenzet, krijgt dan te maken met een beveiliger.
Bovendien wordt handhavingstoezicht wordt steeds meer een particuliere aangelegenheid. Dat zie je rond voetbalwedstrijden, maar ook in woonwijken. We zien steeds vaker dat buurtbewoners gezamenlijk hun eigen beveiliging regelen, omdat ze vinden dat er te weinig blauw op straat is.”
Bijkomend voordeel van de toenemende werkgelegenheid in de bewakingsbranche is dat de ’onderkant van de markt’ – de lager opgeleiden – wordt ontlast.
Cruiming: „Door de recessie hebben de lager opgeleiden het heel moeilijk op de arbeidsmarkt, want de banen gaan vooral naar mensen met mbo of hbo. Maar als je lbo hebt, kun je wel beveiliger worden. Je krijgt niet te maken met ingewikkelde computerprogramma’s of een complexe opleiding. Je moet een oogje in het zeil kunnen houden en daarvoor volstaat een korte cursus. Het zijn geen topsalarissen die in de beveiligingsbranche worden betaald, maar het lijkt me beter dan thuiszitten."
Volgens Cruiming heeft de stijgende vraag te maken met een algemeen onveiligheidsgevoel: „Door de terreurdreiging misschien."
whehehehehe dinsdag geregeldquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
VUILE ..... VUILE .... VIEZE SMERIGE DIKKE RONDE COCKSUCKER!!!!!!!
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik had m vanmorgen al geemaildquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:17 schreef chibibo het volgende:
[..]
(uit de Telegraaf van vandaag)
Sailing, zou dit misschien iets zijn voor Gijsje79? Het heeft tenslotte raakvlakken met het werk wat hij tot nu toe deed, en blijkbaar is er voldoende vraag.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whehehehehe dinsdag geregeldexpres niks tegen jou gezegd
![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
VUILE ..... VUILE .... VIEZE SMERIGE DIKKE RONDE COCKSUCKER!!!!!!!
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whehehehehe dinsdag geregeldexpres niks tegen jou gezegd :')
Moet jij niet inpakken bitch??quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:27 schreef Chocobo het volgende:
Goedemorgen deze morgen geile Gijsjes
Ben 3 nieuwe Fable en Burnout movies aan het downen.... mijn leven,...![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Of laat je Quin alles doen.... in dat geval![]()
Zoals beloofd: Choquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
okquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:41 schreef Chocobo het volgende:
Gijs,... down vanavond die nieuwe stealth movies van Fable ,.... inbreken in iemands huis en sniper boogschiet akties... JEZUS wat cool
![]()
Doe AK de groetenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:44 schreef SailingAce het volgende:
[..]
ok
whahahahahaquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:50 schreef mr_Brown het volgende:
lekker nog 2 uurtjes
Ik hoop dat Jelly tot een uur of 5/6 moetquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
whahahahahaJe heerst,... tot hoe laat moet dat varken dan ?
ik ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jelly tot een uur of 5/6 moet
whehehehehequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:03 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik ook![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:47 schreef O-Ren het volgende:
mogguh.....![]()
Hoe laat ben je ook alweer klaar met werken schatje![]()
En tot hoe laat moet Slurf?![]()
Bijna alles ingepakt! Heeeerlijkquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
lulquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
ja hequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:34 schreef kepler het volgende:
nog steeds niet vol
Guuuuunt!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:51 schreef silver-surfer het volgende:
*ZUCHT*
O-Ren ...babe.... ik moet tot 16.30
Kut neger... tot 12.00 uur ...KLOOTZAK!!!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:51 schreef silver-surfer het volgende:
*ZUCHT*
jullie ook hè gijssssquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:01 schreef Chocobo het volgende:
Ik wilde het net posten GijsFijne vakantie he
Geniet ervan... Surfer moet nog wel even
veel plezierquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:02 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VAKANTIE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schatjequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:51 schreef silver-surfer het volgende:
*ZUCHT*
damnquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:14 schreef Fiona het volgende:
[..]
Schatje![]()
Het plafond in de badkamer komt bijna naar beneden... gaat niet helemaal goed.![]()
was het maar zo, dan wist ik in ieder geval waar het aan lag.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
damnis ie weer aan het klussen geweest?
Mmmmmm,.. mmmmmm...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:14 schreef Fiona het volgende:
[..]
Het plafond in de badkamer komt bijna naar beneden... gaat niet helemaal goed.![]()
Meen je niet...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:14 schreef Fiona het volgende:
[..]
Schatje![]()
schadeclaim indienen dusquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Meen je niet...
Ja ze zijn op het dak aan het werk... dus ze zullen daar ook wel boven lopen nu... dus idd... er kam wel eens wat af vallen
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:14 schreef Fiona het volgende:
[..]
Schatje![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:57 schreef mr_Brown het volgende:weer een boete binnen 45 eurie
13 km te hard
ga jij eens aan het werkquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:35 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
Nog 2 uurquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ga jij eens aan het werk![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:57 schreef mr_Brown het volgende:weer een boete binnen 45 eurie
13 km te hard
ga jij je koffer eens pakkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:41 schreef Fiona het volgende:
[..]
![]()
ben bezigquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ga jij je koffer eens pakken![]()
Terecht dus.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:57 schreef mr_Brown het volgende:weer een boete binnen 45 eurie
13 km te hard
ben klaarquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:03 schreef Fiona het volgende:
[..]
ben bezig![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:12 schreef kepler het volgende:
die vakantiepret
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:12 schreef Fiona het volgende:
[..]
![]()
die knuffel ook![]()
Forum Opties | |
---|---|