Als in kopen. Cheapass student.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Krijgen
kun je niet lezenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:01 schreef Aurelius het volgende:
En Daantje Nadine.![]()
Dine !quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:01 schreef Nadientje het volgende:
ik niet maar speciaal voor brown, surf, rens, karen, quin, en cho
en daantje![]()
volgend weekend naar I robot in rdam?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, dan ga ik wel niet naar The VillageNadine, je vond die Others ook niet tof zeker
Kunnen we niet door de weeks? 4/5 sept is mijn laatste weekend bij mijn ouders weer, dan begint het gewone leven weer.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:23 schreef kepler het volgende:
[..]
volgend weekend naar I robot in rdam?
is goed, spreken we zat wel afquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kunnen we niet door de weeks? 4/5 sept is mijn laatste weekend bij mijn ouders weer, dan begint het gewone leven weer.
Nee, die rover hoort ook bij onsquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:28 schreef Boomstam het volgende:
836 Gijsjes gaan bijna op vakantie, maar 1tje werd overvallen door een rover
die kon niet meer mee dus bleven er 835 Gijsjes over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |