dit jaar nietquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:08 schreef golfer het volgende:
Nou, gefeliciteerd PSV.
Op naar de 9e uitschakeling in de eerste ronde.
Lekker gokken in het Midden-Oosten, zo kan ik ook rijk worden tssquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:11 schreef tong80 het volgende:
Frank de Boer
Real .. kuchkuch .. alsnog naar Dortmund dusquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:15 schreef TC03 het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk laatste internationale wedstrijd voor Mark van Bommel voor PSV? Huh? Er is toch nog niet echt concrete interesse voor hem?
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:08 schreef golfer het volgende:
Nou, gefeliciteerd PSV.
Op naar de 9e uitschakeling in de eerste ronde.
Ja toch Dortmund? Kan het me moeilijk voorstellenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:16 schreef okee6 het volgende:
[..]
Real .. kuchkuch .. alsnog naar Dortmund dus
Kijk eens 2 posts boven jequote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:16 schreef Mindlight het volgende:
Misschien niet het juiste topic hoor, maar hier zitten nog toch alle psv-ers
Die commentator heeft het steeds over de laatste internationale wedstrijd voor PSV, maar is er nu dan al eens concrete interesse?
Officieel is alleen Dortmund geïnteresseerd, maar of die hem kunnen betalen is de vraag. Voor de rest zou er interesse zijn van Real en Barça en ook in Engeland hebben een aantal clubs interesse, maar voorlopig speelt hij nog even in Eindhovenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:16 schreef Mindlight het volgende:
Misschien niet het juiste topic hoor, maar hier zitten nog toch alle psv-ers
Die commentator heeft het steeds over de laatste internationale wedstrijd voor PSV, maar is er nu dan al eens concrete interesse?
Zag het ja, maar niet op het moment van postenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kijk eens 2 posts boven je.
Inderdaad. En ik verwacht eigenlijk dat hij dat de rest van dit seizoen nog doetquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Officieel is alleen Dortmund geïnteresseerd, maar of die hem kunnen betalen is de vraag. Voor de rest zou er interesse zijn van Real en Barça en ook in Engeland hebben een aantal clubs interesse, maar voorlopig speelt hij nog even in Eindhoven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |