quote:Op zondag 19 september 2004 21:55 schreef Roönaän het volgende:
vergeet vooral ook de fsockclose() niet
Ik me het lazerus zoeken naar fsockclose in de manualquote:Op zondag 19 september 2004 22:44 schreef Roönaän het volgende:
du hast recht.
Ok, dat is per dag. (Bedankt overigens) Maar wat als ik het nu over de gehele periode wil?quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:10 schreef Roönaän het volgende:
select paginanaam, count(distinct IP) as unique_ips from hits where datum="2004-09-21" group by paginanaam limit 0,3
dan haal je de where clause weg?quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ok, dat is per dag. (Bedankt overigens) Maar wat als ik het nu over de gehele periode wil?
Dan tel je dus de bezoeker die vandaag dezelfde pagina bezocht als 3 weken terug maar 1 keer. Ik weet niet of dat de bedoeling is.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:38 schreef Roönaän het volgende:
[..]
dan haal je de where clause weg?
Ik heb de where clausule weggehaald:quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:43 schreef Light het volgende:
[..]
Dan tel je dus de bezoeker die vandaag dezelfde pagina bezocht als 3 weken terug maar 1 keer. Ik weet niet of dat de bedoeling is.
Dat geeft een error op COUNT(ip_adres, datum).quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit doet in ieder geval niets
SELECT pagina, COUNT(ip_adres, datum) AS aantal FROM table GROUP BY datum, ip_address ORDER BY aantal DESC limit 0,3
Volgens mij had ik die al geprobeerd, maar doe hem zo nog een keer voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:21 schreef Light het volgende:
[..]
Dat geeft een error op COUNT(ip_adres, datum).
Werkt dit misschien?
SELECT pagina, datum, COUNT(ip_adres) AS aantal FROM table GROUP BY ip_address, datum ORDER BY aantal DESC limit 0,3
Niet gaan klagen, je geeft de mensen zelf de mogenlijkheid om te kijken...quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En wie zit er allemaal op mijn cammetje te gluren?
Ik klaag niet, ik vraag om infoquote:Op dinsdag 21 september 2004 20:55 schreef slindenau het volgende:
[..]
Niet gaan klagen, je geeft de mensen zelf de mogenlijkheid om te kijken...
Kan het niet goed zien, want hier komt elke pagina meerdere malen uitrollen:quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:57 schreef Light het volgende:
SELECT pagina, datum, COUNT(ip_adres) AS aantal FROM stats GROUP BY pagina, datum
hits per pagina per dag. Ik dacht dat dat de bedoeling was. Het kan dan ook helpen om de datum erbij te zettenquote:Op dinsdag 21 september 2004 22:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kan het niet goed zien, want hier komt elke pagina meerdere malen uitrollen:
/cam.php,7
/cam.php,2
/cam.php,115
-edit- maar aan de getallen te zien zijn het hits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |